Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 17:17
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 18:15 :
btw: lekker offtopic, en dat voor een forumbaas nog wel, petje af! [/B]
Goed opgemerkt!
Oud 22-02-2005, 17:19
Global
Global is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 18:15 :
Ga nog maar eens langs , volgens mij hebben ze iets over het hoofd gezien.
[/SIZE]
hij is zowiezo niet in orde
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:20
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 22-02-2005 @ 18:02 :
Dacht toch zelf dat Engeland dat heeft geregeld. Na de 2e Wereldoorlog verdeelde Engeland haar kolonien. EN tja, de zionisten moesten ergens heen. Dus maar naar hun thuisland, ondanks de toen wonende inwoners.
Vergeet niet de joodse lobby, de president van toen wilde natuurlijk stemmen winnen, en door de joodse lobby te steunen werd de staat Israel als het ware al gesticht mede dankzij de Amerikaanse president. Amerika gebruikte ook zijn vetorecht in de Veiligheidsraad om zo Israel te steunen. En ja Juno 'historisch gezien toch hun land van herkomst', dat is geen reden om land te jatten van de bewoners die er dan leven.
Oud 22-02-2005, 17:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 22-02-2005 @ 18:13 :
Kritisch denken? Iets wat JIJ blijkbaar niet kan.
Nietes!

Citaat:
S. schreef:
Khomeini is leraar in kritisch denken?
Ben je nu zo dom dat ik dat moet uitleggen? Mijn punt is dat ik in toenemende mate de indruk heb dat veel van de moslimposters hier in N&A de neiging hebben om bij alles te doen alsof ze een slachtoffer zijn, bij alles als het even kan de schuld aan Joden c.q. Israel te geven, bij alles proberen medegelovigen te verdedigen, en bij alles een stuitende historische en huidige onkunde tentoonspreiden. Daarom vroeg ik, retorisch bedoeld, of je misschien je kritisch denkvermogen van Khomeini had. En dat deed ik zeer wel wetend dat hij een Shiiet is en jij vermoedelijk niet.

Citaat:
btw: lekker offtopic, en dat voor een forumbaas nog wel, petje af!
Cry me a river

Citaat:
makelville schreef:
Je hebt echt oog voor de details he, maar ik kon me niet geheel aan de indruk ontrekken dat jij bezig was een link te leggen tussen haar moslim zijn en achterlijk zijn. Je uitspraken daarover zijn ook zo o heerlijk genuanceerd.
Als het er niet staat dan staat het er niet. Moet je niet 'indrukken' produceren die er niet zijn.
Oud 22-02-2005, 17:21
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 22-02-2005 @ 18:20 :
Vergeet niet de joodse lobby, de president van toen wilde natuurlijk stemmen winnen, en door de joodse lobby te steunen werd de staat Israel als het ware al gesticht mede dankzij de Amerikaanse president. Amerika gebruikte ook zijn vetorecht in de Veiligheidsraad om zo Israel te steunen. En ja Juno 'historisch gezien toch hun land van herkomst', dat is geen reden om land te jatten van de bewoners die er dan leven.
De aarde is van iedereen.
Oud 22-02-2005, 17:23
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 18:21 :
Nietes!

Ben je nu zo dom dat ik dat moet uitleggen? Mijn punt is dat ik in toenemende mate de indruk heb dat veel van de moslimposters hier in N&A de neiging hebben om bij alles te doen alsof ze een slachtoffer zijn, bij alles als het even kan de schuld aan Joden c.q. Israel te geven, bij alles proberen medegelovigen te verdedigen, en bij alles een stuitende historische en huidige onkunde tentoonspreiden. Daarom vroeg ik, retorisch bedoeld, of je misschien je kritisch denkvermogen van Khomeini had. En dat deed ik zeer wel wetend dat hij een Shiiet is en jij vermoedelijk niet.

Cry me a river

Als het er niet staat dan staat het er niet. Moet je niet 'indrukken' produceren die er niet zijn.
Oh ja joh, so..... Lekker attent van je
Oud 22-02-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Nietes!

En ik krijg steeds meer de indruk dat jij gewoon een vervelend mannetje bent die dingen ziet die er niet zijn. Als jij hier je complottheorieën wilt gaan ontvouwen best maar ga niet de vermoorde onschuld uithangen over je generalisatie en anti islam neigingen.

Citaat:

Kijk nog eens goed naar de tekst hierboven
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Dat jij een populist bent, was me al wel duidelijk, maar dit slaat werkelijk alles.

Wanneer heb ik (of een andere moslimforummer) het gedrag van Ali el B., Mohammed B, Osama B.L of van wie dan ook verdedigd/rechtvaardigd?! En vertel mij dan ook meteen wanneer ik (of anderen) het slachtofferrol op me (ons) heb(ben) genomen. En waarvan heb ik joden/israeliers van beschuldigd? Wees eens wat specifieker, hier kunnen we natuurlijk niets mee..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:36
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 18:27 :
En ik krijg steeds meer de indruk dat jij gewoon een vervelend mannetje bent die dingen ziet die er niet zijn. Als jij hier je complottheorieën wilt gaan ontvouwen best maar ga niet de vermoorde onschuld uithangen over je generalisatie en anti islam neigingen.
Complot? Er is geen sprake van een complot. Heh, waartegen zou er een complot moeten zijn? Er valt niet veel omver te werpen of tegen samen te zweren hier, tenzij je misschien Jon wilt vervangen ofzo

Citaat:
Kijk nog eens goed naar de tekst hierboven
Ah, maar ik heb het dan over honderden dergelijke posts. Neem pakweg ieder Israel/Palestina-debat, iedere thread over moslims in Nederland, iedere thread over Amerika, etc. etc.

Citaat:
S. schreef:
Dat jij een populist bent, was me al wel duidelijk, maar dit slaat werkelijk alles.

Wanneer heb ik (of een andere moslimforummer) het gedrag van Ali el B., Mohammed B, Osama B.L of van wie dan ook verdedigd/rechtvaardigd?! En vertel mij dan ook meteen wanneer ik (of anderen) het slachtofferrol op me (ons) heb(ben) genomen. En waarvan heb ik joden/israeliers van beschuldigd? Wees eens wat specifieker, hier kunnen we natuurlijk niets mee..
Een populist? Het wordt steeds hilarischer. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel populisme.

Ik heb ook nimmer beweerd dat jij of een andere forummer het gedrag van een van die figuren hebt verdedigd/gerechtvaardigd. Dat zou me ook weinig kunnen schelen eigenlijk. Het gaat me hier meer om een houding die het normaal, genuanceerd debatteren onmogelijk maakt. Als je wilt wil ik best wat quoten uit eerdere threads om aan te geven wat ik bedoel (maar dan wel nadat ik even wat gegeten heb).
Oud 22-02-2005, 17:38
Hydrogen
Hydrogen is offline
We vertegenwoordigen de waarheid! Pas op! Of anders ga je eraan!
Oud 22-02-2005, 17:40
professor2
professor2 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 22-02-2005 @ 18:36 :
Complot? Er is geen sprake van een complot. Heh, waartegen zou er een complot moeten zijn? Er valt niet veel omver te werpen of tegen samen te zweren hier, tenzij je misschien Jon wilt vervangen ofzo
het zweedse natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:

Ik heb ook nimmer beweerd dat jij of een andere forummer het gedrag van een van die figuren hebt verdedigd/gerechtvaardigd.
Citaat:
Mijn punt is dat ik in toenemende mate de indruk heb dat veel van de moslimposters hier in N&A de neiging hebben om bij alles te doen alsof ze een slachtoffer zijn, bij alles als het even kan de schuld aan Joden c.q. Israel te geven, bij alles proberen medegelovigen te verdedigen,.
Houd die domme uitspraken dan ook voor je ajb.
Citaat:
Dat zou me ook weinig kunnen schelen eigenlijk. Het gaat me hier meer om een houding die het normaal, genuanceerd debatteren onmogelijk maakt. Als je wilt wil ik best wat quoten uit eerdere threads om aan te geven wat ik bedoel (maar dan wel nadat ik even wat gegeten heb).
Ga jij maar even eten, wellicht heeft die hunker naar voedsel je hersenen aangetast.
Ik wacht het wel wel af, nu ben ik wel benieuwd..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 17:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
vrede op aarde(8)

Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Was jij net niet aan het suggereren dat alle moslims elkaar aan het dekken waren?!
Citaat:
Ah, maar ik heb het dan over honderden dergelijke posts. Neem pakweg ieder Israel/Palestina-debat, iedere thread over moslims in Nederland, iedere thread over Amerika, etc. etc.
Daar is het meestal een discussie tussen links georiënteerden en rechts. Maar als jij met cijfers en over zogenoemde meningen en me het causaal verband tussen hun mening en hun religie kunt aantonen hoor ik het graag.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:10
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
wat word iedereen hier fucking snel pissed, doe eens rustig allemaal
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:12
Verwijderd
Ach, het is op den duur best irriterend als mensen voortdurend op je moslimzijn zitten te hameren.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 22-02-2005 @ 17:38 :
Maar boeken belichten toch alleen maar de Israêlische kant.
ja, want joden zijn geletterder.

Oud 22-02-2005, 18:13
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 19:12 :
Ach, het is op den duur best irriterend als mensen voortdurend op je moslimzijn zitten te hameren.
het gaat om dat irritante argumentloze israelbashen dacht ik.

niet om het moslim-zijn
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:12 :
ja, want joden zijn geletterder.

Volgens mij was hij alles behalve serieus
Met citaat reageren
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 19:12 :
ja, en het leuke is, iedereen doet net zo fucking hard mee, inclusief jij, niet zo hypocriet
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:15
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 19:13 :
Volgens mij was hij alles behalve serieus
dan miste ik de of

Oud 22-02-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:13 :
het gaat om dat irritante argumentloze israelbashen dacht ik.

niet om het moslim-zijn
Ik zou voorgaande discussie nog maar eens heel goed en zorgvuldig doorlezen. En dan doel ik vooral op mccains post
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-02-2005 @ 19:13 :
ja, en het leuke is, iedereen doet net zo fucking hard mee, inclusief jij, niet zo hypocriet
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 19:16 :
Ik heb geen idee waar je het over hebt
jij geeft ook weer eenreactie terug en dan geeft die weer een reactie terug kortom:

Vrede op aarde en op et forum
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:17
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 19:15 :
Ik zou voorgaande discussie nog maar eens heel goed en zorgvuldig doorlezen. En dan doel ik vooral op mccains post
mm,.. die sla ik meestal over

forumbazenfobie ontwikkeld
Oud 22-02-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 22-02-2005 @ 19:17 :
jij geeft ook weer eenreactie terug en dan geeft die weer een reactie terug kortom:

Vrede op aarde en op et forum
Ja meestal gaat dat zo in een discussie

Ik ben in ieder geval heel vredelievend
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:17 :
mm,.. die sla ik meestal over

forumbazenfobie ontwikkeld
En dan nog wel commentaar hebben foei

Waarom staat er in jouw sig dat sharon van abbas houdt?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 19:21 :
En dan nog wel commentaar hebben foei

ja, want daar ging t toch in eerste instantie om?
De kritiek iig.

Citaat:

Waarom staat er in jouw sig dat sharon van abbas houdt?

Is toch zo?
Oud 22-02-2005, 18:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 18:44 :
Houd die domme uitspraken dan ook voor je ajb.

Ga jij maar even eten, wellicht heeft die hunker naar voedsel je hersenen aangetast.
Ik wacht het wel wel af, nu ben ik wel benieuwd..
Voor zover McCaine's opmerkingen nog niet terecht waren maakt de gequote post dat wel....
Oud 22-02-2005, 18:31
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-02-2005 @ 19:30 :
Voor zover McCaine's opmerkingen nog niet terecht waren maakt de gequote post dat wel....
ja idd

hier kan ik ook in meegaan

behalve dan het ietwat gegeneraliseer van mccaine. Met L&P en Nanahara ofzoiets bv heb ik nog t gevoel dat ik er mee kan discussieren.
Oud 22-02-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:22 :

ja, want daar ging t toch in eerste instantie om?
De kritiek iig.
Dan moet je wel alles weten he

Citaat:

Is toch zo?
Zo lang als de dans duurt
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:33
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 22-02-2005 @ 19:30 :
Wat moet jij nou weer?
Met citaat reageren
one.
one. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:15 :
dan miste ik de of

Makelville had gelijk.
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:31 :

behalve dan het ietwat gegeneraliseer van mccaine. Met L&P en Nanahara ofzoiets bv heb ik nog t gevoel dat ik er mee kan discussieren.
Dus ik lig er al uit?

Ach met dat israel/palestina conflict hebben veel mensen dat gevoel ook bij jou
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 19:33 :
Wat moet jij nou weer?
nee, deze opmerking is het bewijs dat het anders kan
Oud 22-02-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:33 :
Doe niet zo lullig
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:31 :
ja idd

hier kan ik ook in meegaan

Wilde je nu beweren dat er met mij geen discussie valt te voeren?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:35
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 22-02-2005 @ 19:33 :
Dus ik lig er al uit?

jij gaat erg veel off-topic imo

maar ik nam twee voorbeelden. Sluit niet uit dat daar een derde bij zou kunnen. Zou kunnen. Dus haal je niks in je hoofd

Citaat:

Ach met dat israel/palestina conflict hebben veel mensen dat gevoel ook bij jou
one.
one. is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik moet mn imago toch hoog houden

Nee, effe serieus, wat bedoelde je nou?
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 19:34 :
Wilde je nu beweren dat er met mij geen discussie valt te voeren?
je gaat weinig constructief een discussie aan en spreekt meteen al met zwaarbeladen woorden als bv. schurkenstaat.

je lijkt bush wel alleen dan de arabische variant.
Oud 22-02-2005, 18:36
Donny must die
Donny must die is offline
kan hier geen slotje op? dit is zoveel off topic gezwets
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:35 :

jij gaat erg veel off-topic imo

maar ik nam twee voorbeelden. Sluit niet uit dat daar een derde bij zou kunnen. Zou kunnen. Dus haal je niks in je hoofd
Die schaamsmilies doen anders vermoeden

Citaat:
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:35 :
je gaat weinig constructief een discussie aan en spreekt meteen al met zwaarbeladen woorden als bv. schurkenstaat.

je lijkt bush wel alleen dan de arabische variant.
Nee hoor, ik heb vaak genoeg uitgelegd waarom IK Israel een schurkenstaat vind. En bovendien had McCaine het over "meerdere topics"..

Haha, nee mij kun je absoluut niet vergelijken met Bush
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 22-02-2005 @ 19:36 :
Oud 22-02-2005, 18:39
Aphotium
Aphotium is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 22-02-2005 @ 17:06 :
Denk je echt dat Nederland er iets aan kan doen, terwijl Israel al de grootste moeite ermee heeft? Wat denk je dat een piepklein landje als Nederland iets kan betekenen? Niks, nada, nothing!
Op dit moment moeten we sowieso de politieke kant van Hamas een kans geven, en zover ik weet houdt Fatah zich al een tijd niet meer bezig met terreur.. Mensen denken bij Hamas alleen maar aan de gewapende tak..
Oud 22-02-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 22-02-2005 @ 19:36 :
Nee mccaine moet zijn gal nog spuien
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:40
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 22-02-2005 @ 19:38 :
Nee hoor, ik heb vaak genoeg uitgelegd waarom IK Israel een schurkenstaat vind. En bovendien had McCaine het over "meerdere topics"..

Waarom herhaal je steeds schurkenstaat. Dat maakt een discussie kapot.

Ik ga ook niet Abbas een terrorist noemen omdat ie Palestijn is en stel ik ben van mening dat alle palestijnen terroristen zijn.
(dat ben ik niet van mening even voor de duidelijkheid!!!! )

Citaat:

Haha, nee mij kun je absoluut niet vergelijken met Bush
Nee, goed. Bush zegt nog in het algemeen iets meer.
Oud 22-02-2005, 18:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Aphotium schreef op 22-02-2005 @ 19:39 :
Op dit moment moeten we sowieso de politieke kant van Hamas een kans geven, en zover ik weet houdt Fatah zich al een tijd niet meer bezig met terreur.. Mensen denken bij Hamas alleen maar aan de gewapende tak..
Hamas is militaire tak van Fatah?

Tanzim is de militaire tak van Fatah.
Oud 22-02-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-02-2005 @ 19:40 :

Waarom herhaal je steeds schurkenstaat. Dat maakt een discussie kapot.

Ik ga ook niet Abbas een terrorist noemen omdat ie Palestijn is en stel ik ben van mening dat alle palestijnen terroristen zijn.
(dat ben ik niet van mening even voor de duidelijkheid!!!! )
Nee, met schurkenstaat bedoel ik dan ook de regering dat daar op dit moment regeert. Marokko, Tunesie, allemaal schurkenstaten. Daarmee wil ik niet zeggen dat de burgers dat ook zijn, duh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten