![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
The Sharia should be opposed for its imposition of theocracy over democracy, its abuse of human rights, its institutionalized discrimination, its denial of human dignity and individual autonomy, its punishment of alternative lifestyle choices, and for the severity of its punishments.
http://www.ntpi.org/html/whyoppose.html (rest van artikel)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, daarvoor is het natuurlijk ook een 'all-in-one' oplossing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als mensen voor de sharia zijn, dan mogen ze van mij idd naar een land vertrekken waar ze die hebben. Waarom dan in NL willen zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En owjah over dat poeslief zijn alsof mij dat wat kan schelen ik wijs je slechts op je achterlijke steeds aanvallende gedrag die nergens op slaat als je wilt discussieren best maar ga niet steeds op de persoon spelen, dan kun je net zo goed meteen toegeven dat je inhoudelijk weinig tot niets te melden hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik discussieer niet met mensen die ons land aan de sharia willen onderwerpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En owjah nog een miniem detailtje dat jij blijkbaar over het hoofd ziet ik ben niet voor de invoering van de sharia ik ben zelfs een voorstander van scheiding van kerk en staat. Maar ja dit zal je ook wel weer over het hoofd zien in je haast om mensen met een andere mening te veroordelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nooit de Sharia verworpen, wel heb ik gezegd dat de Sharia onmogelijk in Nederland ingevoerd kan worden, omdat de Sharia enkel toegepast kan worden als de BURGERS het toelaten.. Dit loop ik voortdurend te roepen hier.. Zoek mn posts er maar op na, als je het zo belangrijk vindt. edit: spellingsfout Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 09:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom ik niet naar Iran verhuis? ![]() Als hier moslims in de meerderheid zijn (over paranoia gesproken ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede is de nederlandse cultuur ook niet oorspronkelijk van hier, ofzo. En de standpunten wat betreft abortus en euthanasie en dergelijke zijn pas de laatste circa 30 jaar veranderd.
Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 10:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En nog los daarvan, wat heeft het nou voor nut te constateren dat de 'Nederlandse' cultuur ook uit meerdere onderdelen is opgebouwd die niet allemaal aan het geografische gebied 'Nederland' zijn ontsproten? Omdat Big Macs ook geen Nederlandse uitvinding zijn, moeten we alle invloeden van buitenaf maar meteen toelaten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Give me liberty or give me death!" |
![]() |