Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja, volgens mij heeft Den Haag wel grotere ettertjes
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vroeg me een beetje af wat die wijk in dat programma deed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hehe, ik vind het echt een top-programma!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Whaha, het moet niet gekker worden heej. Mah ik vind het echt een lachwekkend programma..!! ![]()
||
Verwijderd
|
Naar aanleidng van de aflevering van gister:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
die gozer uit groningen die een hoek kreeg van z'n 'vriend' en daarna z'n vriendin ten huwelijk vroeg heeft zelfmoord gepleegd in de gevangenis.. hij kon de commotie rond de serie niet meer aan verklaarde z'n familie
(bron: AD)
||
Citaat:
Ik vind het gewoon tijdverspilling om er naar te kijken. Iedereen moet kijken wat hij wil maar dit is gewoon PURE SENSATIE over de ruggen van anderen. En dan durft de directeur van SBS6 of wie het voor moest stellen nog doodleuk te zeggen "wij van SBS6 proberen altijd Journalistieke programma's te maken". Ik weet niet waar deze persoon zijn opleiding heeft gehad maar ze zijn hem in ieder geval vergeten te vertellen wat een journalistiek programma is. Ik heb trouwens nog nooit een journalistiek programma bij SBS6 gezien. De programma's ActieNieuws en ShowNieuws mogen dan wel het woord Nieuws bevatten, Journalistiek zit er zeker niet in.
Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 17:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is de pauperwijk van jouw stad of dorp? Verwijderd | 97 | 05-06-2008 18:19 | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Situatie probleemwijk(en) loopt uit de hand koelieboelie | 190 | 04-10-2007 23:33 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2007 14:07 | |
De Kantine |
Probleemwijk! Go | 78 | 04-04-2007 22:33 | |
rellen in den bosch na probleemwijken devilzsangel | 44 | 08-04-2005 15:24 |