Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2005, 21:33
bracelance
bracelance is offline
ik vind niet dat ze per definitie bij elkaar moeten passen qua postuur. Ik vind het wel heel lelijk als het meisje groter is dan de jongen. Ik ben wel van mening dat je gedurende de relatie jezelf aanpast aan de ander. Omdat je een soort toenadering zoekt in veel dingen doe je dat ook in lichaamsomvang. Jongens met een vollere vriendin worden dus ook wat voller denk ik. In mijn omgeving is het iig wel zo.
Oud 28-02-2005, 16:31
Mingster
Mingster is offline
Citaat:
Multilot schreef op 27-02-2005 @ 14:07

In de showbizzwereld zie je trouwens wel vaak van die lelijke mannetjes met topmodellen als vrouw. (was laatst een documentaire van op MTV) die plaatjes zagen er echt niet uit! [/B]
Heb ik ook gezien. Maar dat waren wel mannetjes met een enorm charisma! en waarschijnlijk ook een enorme bankrekening.. Zul je zien dat veel vrouwen uiteindelijk toch voor personality kiezen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:33
Experiment
Experiment is offline
Ik en mijn vriend zijn absoluut geen plaatje, sterker nog,, we passen niet eens in één plaatje gezien het lengteverschil van 30 cm. Dus dat maakt allemaal niet uit.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 28-02-2005 @ 18:33 :
Ik en mijn vriend zijn absoluut geen plaatje, sterker nog,, we passen niet eens in één plaatje gezien het lengteverschil van 30 cm. Dus dat maakt allemaal niet uit.
Wat de neuk heeft lengteverschil te maken met "bij elkaar passen"?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 01:35 :
Het jammere is gewoon dat uit zo'n mooie meid en zo'n lelijke knul dus hooguit een heel gemiddeld kind komt, zodat in principe de mooie mensen uitsterven als er teveel lelijkerds met mooierds voortplanten
*verslikt zich* Hahaha.

OT: Sommige mensen passen qua uiterlijk wel beter bij elkaar dan anderen.. maar dat is lang niet altijd omdat ze op elkaar lijken.
Oud 28-02-2005, 17:57
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Olafant schreef op 25-02-2005 @ 17:55 :
Als 2 mensen het 'inhoudelijk' goed met elkaar kunnen vinden, vormen de meesten bijna automatisch samen al 'qua uiterlijk' een goed plaatje, omdat je aan ze kan zien dat ze zich op hun gemak voelen bij elkaar.
Op zo'n manier vind ik wel dat je qua uiterlijk bij elkaar kan horen en dat het goed is als dat zo is.
Precies. Mensen vinden dat mijn vriendin en ik leuk bij elkaar zijn, terwijl ik 1.84 lang ben, Nederlands met lang haar en een normaal postuur...en zij is half-Thais, 1.63 lang en superslank. Echt twee werelden dus.
Oud 28-02-2005, 19:01
Verwijderd
Nee absoluut niet.

En dan ook: Sommige mensen zeiden dat een ex van mij en ik niet bij elkaar pasten, toen was het uit, en toen we later weer met elkaar omgingen zeiden ze weer dat we bij elkaar pasten

Dus óf het zijn vooroordelen,
of 2 mensen passen dan 'zogenaamd niet bij elkaar qua uiterlijk of innerlijk, maar dan kun je alsnog veel van elkaar houden enz.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 19:06
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 28-02-2005 @ 18:33 :
Echt wel, jullie zijn heel cute samen.
Oud 04-03-2005, 12:39
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-02-2005 @ 18:39 :
Wat de neuk heeft lengteverschil te maken met "bij elkaar passen"?
Ehm, mensen hebben het hier over 'een mooi plaatje zijn samen', dat lijkt me toch iets wat met esthetiek van doen heeft?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 13:21
Mysterons
Mysterons is offline
Je ziet heel vaak dat "mooie" mensen bij elkaar en "lelijke" mensen bij elkaar. En dat heeft niet persé met dik zijn (tenzij het uit proportie is) of de lengte te maken, maar gewoon het gezicht, de uitstraling, kledingkeuze enz.
Ik vind dat eigelijk ook wel normaal. Knappere mensen zoeken knappe vriendjes/vriendinnetjes op. (kunnen ook knappere mensen krijgen)
Oud 04-03-2005, 17:32
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
ze zeggen tog altijd : tegenpolen trekken elkaar aan...

dus nee, ik vind dat bij elkaar passen te maken heeft met hoe de karakters samen zijn...
Oud 04-03-2005, 19:59
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
al vind ik wel dat een jongen groter moet zijn dan het meisje.
Hmm, nou ben ik redelijk lang. Dus maakt mij niet zoveel uit
Maar serieus: leg eens uit, waarom is dat zo belangrijk? Als jongen toch lief/leuk is, dan maakt toch niet uit als ie iets kleiner is.

En verder: wat doen al die lange meisjes dan? (serieuze vraag)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 20:03
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 01:35 :
Het jammere is gewoon dat uit zo'n mooie meid en zo'n lelijke knul dus hooguit een heel gemiddeld kind komt, zodat in principe de mooie mensen uitsterven als er teveel lelijkerds met mooierds voortplanten
nare man laat zich weer van zijn meest beperkte kant zien!
Gezien jou totaal on-morele instelling moet jij je misschien maar helemaal niet voortplanten

On Topic: hoe staat het met ethniciteit. Kan een gezonde Hollandse boerenjongen met een exote uit Azie?

Ik vind alles best!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 20:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Semi On-Topic: ik heb wel eens met langer meisje gezoend. NIKS AAN DE HAND.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten