Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2005, 01:16
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 26-03-2005 @ 00:28 :
Floris_14, je hangt me de keel uit met je domme opmerkingen iedere keer En meestal als ik iets dom vind, dan vind ik datgene irritant. Het is allemaal best logisch soms.

Flapdrol.
Zucht.....
En dan heb ik domme opmerkingen, maar idd ik hou m'n kop wel dicht. Tenminste in deze thread.
Oud 26-03-2005, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Hyperspeed schreef op 25-03-2005 @ 01:43 :
Tja, minder mooi als je de film nog niet gezien hebt, en dat Kwalbert Verlinde tijdens RTL Boulevard even helemaal uit de doeken doet wat nou die plottwist is, hoe dat afloopt, en daarom het juist daarom zo'n mooie film is.

WEG PLEZIER..
Hehe, dat is inderdaad wel erg stom. Gelukkig heb ik dat item niet gezien.

De plottwist kwam dus wel als een verrassing, wat in één keer de film een stuk interessanter maakte. Het viel me dus wel mee dat het geen standaard verhaal bleek te zijn.

Ik ergerde me trouwens ook wel aan die rokers-/whiskeystem die zowel Eastwood als Freeman hadden. Het leek een beetje nep.
Ook vond ik dat het succes van Maggie (het omhoog vechten naar de top) niet echt sterk overkwam. En dat is toch ook een belangrijk aspect van de film, dat ze kwam waar ze altijd had willen zijn. Helaas vond ik dat dus niet zo duidelijk naar voren komen.
Wat ik tot slot erg jammer vind, was dat de vervreemding van Maggie t.o.v. haar familie niet echt werd uitgelicht; slechts 2 scenes.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 13:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
lovetear schreef op 13-03-2005 @ 21:45 :
Ik vond hem goed, maar het was niet de wereldfilm waar ik op gehoopt had na al die positieve reacties, de film greep me op de een of andere manier niet, het einde raakte me niet echt. Maar misschien moet ik hem nog eens zien ofzo.
Yep, same here. Wel een aardige film, though. Alleen geen 7 Oscars waard. Geen 5 sterren, maar drie.

't Kan ook zijn dat ik teveel bezig was met m'n gezelschap in de bios..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten