![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dan heb ik domme opmerkingen, maar idd ik hou m'n kop wel dicht. Tenminste in deze thread. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De plottwist kwam dus wel als een verrassing, wat in één keer de film een stuk interessanter maakte. Het viel me dus wel mee dat het geen standaard verhaal bleek te zijn. Ik ergerde me trouwens ook wel aan die rokers-/whiskeystem die zowel Eastwood als Freeman hadden. Het leek een beetje nep. Ook vond ik dat het succes van Maggie (het omhoog vechten naar de top) niet echt sterk overkwam. En dat is toch ook een belangrijk aspect van de film, dat ze kwam waar ze altijd had willen zijn. Helaas vond ik dat dus niet zo duidelijk naar voren komen. Wat ik tot slot erg jammer vind, was dat de vervreemding van Maggie t.o.v. haar familie niet echt werd uitgelicht; slechts 2 scenes. |
![]() |
||
Citaat:
't Kan ook zijn dat ik teveel bezig was met m'n gezelschap in de bios.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zo, nu eerst een Basaairia. #1022 Verwijderd | 501 | 26-06-2010 17:03 | |
Films, TV & Radio |
Je film top-10 Mevrouw Lul | 99 | 03-03-2010 13:21 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
The 77th Academy Awards King Ralph | 22 | 27-01-2005 10:15 |