Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2005, 22:13
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik heb een oudere broer (McMotion) en die houdt erg van ska, en ik ook dus dat gaat altijd wel goed, en vooral als hij me op een gastelijst kan zettenn van de band waar hij inzittt . Verder hebben we (eigelijk allemaal in de familie) enorm droge humor, dus thuis is het altijd tering gezellig. Alleen jammer genoeg woont hij op kamers, dus komt hij niet meer zo vaak thuis

Mijn kleinere broertje (of laat ik jonger zeggen) (alexanchez) houdt van indie en blur/coldplay/radiohead bands (en ookwel van ska ) dus dat gaat ookwel goed. Alleen heb ik de neiging om hem altijd te irriteren, omdat hij vaak nogal prikkelbaar is. Maar dat mag niet baten. we verschillen anderhalf jaar, en we doen altijd veel dingen samen.

Mijn oudere zus houdt een beetje van de normale dingen. Kijkt veel mtv en vindt ook alles leuk wat er op komt (hey, ze houdt van Madness, omdat die nummers wel eens in een film gebruikt worden ). Ze doet aan lepels ombuigen (ergotherapie) en doet veel huishoudelijk werk, wat wij eigelijk nooit doen (behalve bij het eten)

Eigelijk kunnen we het allemaal wel goed met elkaar vinden, grotendeels omdat we allemaal een tering droge humor hebben en we allemaal zeggen wat we denken.
Oud 03-03-2005, 22:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn oudere zus is een latina wannabe RnB slet met een telefoon verslaving. En ze weet de familie elke keer weer in de nesten te werken. Ik mag 'r dus niet zo. Maar het blijft toch m'n zus.
Oud 03-03-2005, 22:55
Verwijderd
mijn broer is wel cool we hebben beetje dezelfde stijl enzo qua alles en ik lijk op mn broer toen ie net zo oud was als mij
hij is wel n stuk cooler aangezien ie graffiti't en goed kon skate enzo en ik niet
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 23:05
Shyra
Shyra is offline
Ik heb een zusje van 12, ze lijkt in veel dingen erg op me en is het stereotype alto. Ze leent ook altijd mijn kleren (waardoor ze weer een stukje minder alto wordt...).
En ze heeft een vriendje, hij is 15 en houdt van hardcore en draagt Lonsdale.
Maar we kunnen het soms wel redelijk met elkaar vinden. Soms slaan we elkaar ook wel de hersens in, maarja. Leeftijdsverschil, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 23:32
Hagel
Hagel is offline
mijn zus is 24, woont al een jaar of 4 samen met der vriend, gedraagt zich alsof ze 40 is, probeert altijd te moederen. Ik vind haar vrij saai, ze gaat nooit uit en is nog steeds heel braaf enzo. bespreekt alles wat ze doet eerst met mijn ouders. ze heeft de pabo gedaan en doet nu deeltijd pedagogiek.
mijn broer is 18, hij is wel leuk, je kunt tenminste met hem lachen. Hij deelt mijn scheet-humor en dat is altijd prettig. Hij luistert naar trance en heeft een scooter en allemaal toffe sjonnie vriendjes. daarnaast gaat hij naar school en is ie pizzabezorger.
Oud 03-03-2005, 23:37
Verwijderd
Ik heb een broertje dat pizza voor me in de oven doet als ik bijna klaar ben met werken. <3

Hij is 19 en studeert Bedrijfskunde. Hij pest me altijd dat ik havo heb gedaan en hij vwo. Als ik iets doms zeg is het altijd "Havooooooooooo".

Hij was getraumatiseerd toen ik mijn labret had laten zetten en toen ik voor het eerst mn haar verfde, maar hij kan er nu wel mee leven geloof ik.

We hebben elke dag ruzie maar dat hoort toch. <3

Oh en we doen altijd tellsell reclames na. "Heb je wel je biostabilllllll om voor achter die compjooooooooeeeter?"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 01:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fog schreef op 03-03-2005 @ 16:21 :
mijn zusje is 16, ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij...
ze draagt replay broeken, bloesjes, vero moda, en zaara...
ze houd van musicals en de red hot chilli peppers, ze gaat naar de dansacademie...
ik ga niet met haar om, heeeeeeeel soms gaan we eens samen wat drinken, winkelen deden we vroeger samen maar dat werkt niet meer nu...
foto!
Oud 04-03-2005, 01:34
Metal
Metal is offline
Citaat:
vaag schreef op 03-03-2005 @ 21:20 :
Hoi ik heb 4 zusjes.

#1. 14 jaar en heeft een grote mond. Ze zegt alles wat ze denkt , dus we lijken wel op elkaar. Vroeger maakte we vaak ruzie. Maar nu ze wat ouder is kunnen we beter met elkaar opschieten. Ik kan wel merken dat ze echt aan het puberen is en dat is best irritant soms. Qua muziek smaak luisterd ze werkelijk van alles. Dus dat is wel fijn. Ze kan mijn muziek smaak dus ook goed waarderen , en pikt ook dingen van mij op. Kledingstyle is wel oke. Gewoon h&m geen grote poef paf , lekker casual. En soms pik ik rokjes van haar en truitjes.

#2. 10 jaar. Is een beetje een alleentje. Ze speelt graag alleen en kijkt graag alleen tv. Maar soms wilt ze ook met haar iets oudere zus mee en dat mag dan niet. En dan vind ik dat erg sneu. Ja qua kleding weet ik veel gewoon kleren die mijn ouders voor haar uitkiezen en zelf ook wat bepaald. En ze ziet er altijd wel snoezig uit. Ze is de donkerste van ons allemaal dus we noemen haar altijd negerinetje.

#3+4. De tweeling van 4. Wat hou ik van die bitchess. Ze roepen woorden als 'disje' 'hou je bek' En ze zijn gewoon snoezig. Als er vrienden bij mij thuis komen gaan ze die altijd aanstaren en daarna gaan ze die hele tijd achterna lopen. Ze zijn ook fotogeil.
jij hebt zo'n leuke zusjes!<3
Oud 04-03-2005, 08:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mn zusje is 16.
Zij draagt Nike's, ik niet.
Zij is blond, ik haat blond.
Zij zal nooit een rokje/jurkje aantrekken, ik wel.
Zij haat hakkenschoenen, ik niet.
Zij draagt nooit een maillot/panty, ik wel.
Zij houdt van merken als Pit Bull, ik ook, alleen draag ik het niet.
Zij houdt niet van vrouwelijke vrouwen, ik soms wel.
Zij zal nooit grote oorbellen dragen, ik doe niet anders.

Maar ze is wel cool.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 08:14
Lunae
Lunae is offline
ik heb een broertje van 13, soms echt een héél lastig jongetje en hij is wel heel anders dan ik, maar toch kan ik goed met hem opschieten. Al hebben we natuurlijk wel eens ruzie, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 08:20
biep
biep is offline
mijn oudste broertje is wel cool, hij is bijna 17, veganist, links etc. heeft wel coole vrienden, gaat naar coole partys etc.

mijn jongste broertje van 11 is ook wel tof, anders dan ons, maar wel lief
Oud 04-03-2005, 08:33
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 03-03-2005 @ 18:10 :
gaymetal dan. details, details...
Nee, mietjesmetal.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 08:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mijn broers zijn echt te leuk

Ene broer is ehm 22 en die heeft een computerlifestyle maar hij is heel lief <3

Andere broer is 19 en die heeft een auto-lifestyle en die is ook heel lief <3

En nee we hebben allemaal een andere lifestyle. Maar we gaan wel es wat met zn allen doen. Vroeger altijd bitchfights maar nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 08:46
Verwijderd
Ik heb één zus van 23 en we zijn echt hele goede vriendinnen, vooral de laatste jaren. Vroeger was ik altijd boos op haar, omdat zij in haar 'jeugd' nooit dingen heeft gedaan waar mijn ouders boos om konden worden, dus moest ik zelf mijn weg nog vrijmaken qua uitgaan e.d. Ze is een stuk rustiger dan ik ben, maar kan heel onverwachts opeens heel druk doen, maar dan wel bij mensen die ze goed kent. Ik ben de socialere van de twee en hield me altijd wat meer bezig met vriendjes & uitgaan. Qua kledingsmaak is ze vrij neutraal, broeken van Diesel & Indian Rose, wat H&M, tweedehands, maar wel een leuke eigen stijl, al draagt ze naar mijn mening iets teveel roze/paars. Ze is heel serieus naar haar studie toe, nu aan het afstuderen van de Design Academy en daar was ik vroeger altijd erg jaloers op, net als op het feit dat zij eigenlijk altijd alles goed doet. Nu ik daar wat minder last van heb & ontdek dat ze daar toch veel voor heeft ingeleverd de afgelopen jaren, gaan we steeds beter met elkaar om. We houden redelijk van dezelfde muziek, dezelfde films & gaan dit jaar zelfs samen naar Rusland. <3 Oh, later beginnen we een succesvol bedrijf samen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 12:14
just.a.girl
just.a.girl is offline
Ik heb een oudere broer van 20. Tot hij op kamers ging(3 jaar geleden)hadden we eigenlijk niet zo heel veel met elkaar.
maar sinds hij op kamers zit en alleen in het weekend thuiskomt hebben we elkaar wat meer"gevonden". We kijken meestal samen films,series. Hij kan me goed helpen bij m'n huiswerk als ik iets niet kan vinden/niet snap.
Hij heeft sinds een maand een vriendinnetje en daar heb ik ook weer een nieuwe kant van hem ontdekt,een romantische kant zelfs!
Over de liefde praten we eigenlijk niet zo veel,maar als ik een jongen leuk vind wil hij wel altijd een foto zien of hem in het echt zien voordat hij "goedgekeurd"is,dat vind ik wel lief,die""grote broer bescherming".
vroeger op de basisschool had een jongetje me in de brandnetels gegeooit en ben toen naar m'n broer toe gerent en heeft toen precies hetzelfde bij dat jongetje gedaan. Daarna zei hij "als er iets is moet je naar me toe komen,dan help ik je". dat moment vergeet ik denk ik nooit meer .
als er sneeuw ligt en hij is thuis doen we ook altijd een sneeuwbal gevecht of sneeuwpop maken .
Maar het is een lieverd en hij wil me altijd helpen. ik heb niks te klagen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 12:15
muckymouse
muckymouse is offline
mijn zusje is 16 en ze is geweldig
ik mag zelfs d'r slutty ondergoed lenen.
Oud 04-03-2005, 12:23
Verwijderd
Mijn zusje is 19 en was tot voor kort mn allerbeste vriendinnetje, alleen nu woont ze samen met haar suffe metalvriendje in Den Haag wat ik ver weg vind en ze komt d'r huis amper uit, dat vind ik jammer. Maar ze is wel leuk nog steeds. Ze draagt nu wel skateschoenen en wijde broeken en meer dingen die ik puberaal en onvrouwelijk / stijlloos vindt maar dat moet ze verder zelf maar weten. Ze luistert sugarpop en nu ook metal.

Broertje #1 is 16 en is echt de meest relaxte in mn familie. Hij is een skateraltometal maar dat mag ik niet zeggen want hij is zichzelf vindt hij. Hij heeft onwijs veel humor en hij kleedt zich wel leuk voor iemand van zijn peergroup. Hij heeft ook leuke vrienden en hij luistert vooral naar Metallica, dnb en punk, hij gaat ook heel veel naar concerten en festivals al sinds zijn 12e ofzo.

Broertje #2 is 12 en een enorme puber die heel erg zijn andere br00r nadoet, dus hij houdt ook van Metallica en zijn msnnaam is "Drum n bass is vet relaxed" Hij heeft agressieve aanvallen maar dat komt door zijn hormonen, voor de rest is het wel een poepie.

Mn stiefbroertjes waren verwende jengelende ettertjes dus ik ben blij dat ik die niet meer zie
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:14
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-03-2005 @ 09:33 :
Nee, mietjesmetal.
Dat zeg ik. Maar opzich luistert 'ie al wel 'metal,' zij het dan nightwish.
Oud 04-03-2005, 14:20
Verwijderd
M'n zus en ik zijn de liefste vriendinnetjes We denken over veel dingen wel hetzelfde, hoewel we ook veel verschillen.
Maar we slapen ook op dezelfde kamer, vinden we gezellig. (m'n andere zus woont wel op derzelf)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:31
RoxX
RoxX is offline
ik heb een jonger zusje van een jaar of 12 en ik kan totaal niet met haar overweg.. altijd ruzie ( volgens mij is da zo in de meeste gezinne) en toch probeert ze alles te doen wa ik doe en op mij te lijke.. een beetje een apart kind...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
RoxX schreef op 04-03-2005 @ 15:31 :
ik heb een jonger zusje van een jaar of 12
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:38
RoxX
RoxX is offline
Citaat:
Hermione schreef op 04-03-2005 @ 15:33 :
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:40
Stevill
Stevill is offline
Gelukkig veranderen mensen met de tijd, waar mijn broertje en ik vroeger slaande ruzie hadden gaan we tegenwoordig samen uit beetje dezelfde vrienden en merk wel dat je op een manier toch naar elkaar toe groeit.
Als je me 2 jaar geleden had vertelt dat ik met mijn broertje overweg zou kunnen had ik je echt voor gek verklaard.
Oud 04-03-2005, 14:49
Redhair
Redhair is offline
Nou mijn ene broer is 19 en die is leuk. we gaan soms naar de film, kijken dvd'tjes, ouwehoeren, rijden auto, laten samen de hond uit, schaken soms, gaan soms samen uit, kortom allemaal leuk. een jaar geleden maakten we elke dag ruzie enzo en samen afwassen was een ramp maar nu zijn we echt vrienden. afwassen met hem is helemaal leuk maar dat vinden mijn ouders niet want ze kunnen de tv niet meer horen want wij maken lawaai.

Mijn andere broer is 35 en had mijn pa kunnen zijn. maar hijs wel lief en heeft een leuke vrouw en twee lieve kleine kinderen. vanaf mijn 10e ken ik hem pas, vanaf mijn 13e ging ik daar slapen. eerst ging ik elk weekend enzo alleen nu ben ik sinds mei vorig jaar maar 2 keer geweest dat vind ik best lullig van mezelf. maar als ik bij hem ben heb ik altijd lol, we hebben de zelfde muziek smaak en dezelfde mening. mijn schoonzus is ook tof, kan ik heel leuk mee kletsen <3
Oud 04-03-2005, 15:20
Verwijderd
Mijn zusje de coolste die ik ken. Ze is ontzettend lief, kleedt zich meister, maar luisterd ook naar mij als ze dr haar moet doen. Ze draagt mooie broekjes, met mooie shirtjes.. en mooie kettinkjes.. en ik jat haar gympen en zij mijn make-up en we praatten altijd over alles. En we maken bijna nooit ruzie meer.. En ze is zo lief..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 15:33
Codaz
Codaz is offline
Mijn broertje en ik verschillen niet veel, nouja kwa uiterlijk dan.
Ongeveer hetzelfde gezicht en allebei redelijk donkerblond haar. Hij is 14 en draagt ongeveer hetzelfde als ik. Hobbies komen ook redelijk overeen, alleen het leeftijdsverschil van 3.5 jaar is wel soms vervelend.

Owja, degene die postte dat zen broertje counterstrike leader wil worden, laat hem, dat gaat er heus wel weer af is mijn ervaring
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 15:55
sorry
sorry is offline
oudere broer (19) woont in een kraakpand alleen komt hij elke week thuis douchen en internetten. verder heeft hij geen opleiding en ook geen werk. denkt dat ie alles beter weet terwijl geen reet uitvoert. kan niet echt goed met hem opschieten.

jonger broertje(13) heeft wel humor gaat heel soms mee naar concerten en begint steeds betere muziek te luisteren. alleen is hij erg verwend.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 15:57
11568
11568 is offline
Mijn oudste zus is een burgerlijke huppelkut met lelijke puntschoenen. Ze heeft een nare muzieksmaak en een saai vriendje. Ze is gewoon saai.

Mijn andere zus tja, daar praat ik al niet meer mee sinds kerstmis dus daar verspil ik geen woorden meer aan
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 16:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
wat een broeder-/zusterliefde hier.
Oud 04-03-2005, 16:01
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb een broer van twintig. Hij is een beetje raar. Tegen mij altijd wel aardig, maar ik vind hem wel een beetje een smerig mannetje (HIJ HEEFT HEEL VEEL PUISTEN). Hij luistert gabberhardcore en/of hiphop, en hij ziet er niet uit, heeeel dun en lang terwijl hij veel vreet ( ) en hij draagt altijd een nét te korte spijkerbroek en ook altijd truien waarbij ik het idee heb dat de mouwen net te kort zijn. En hij doet altijd heeel veel gel in z'n haar en vouwt het dan helemaal gladjes naar achter IEUW IEUW en hij heeft een scooter
Ik heb ook nog een halfzusje en halfbroertje en die zijn geloof ik drie en één en ik wil ook hun lifestyle.

Laatst gewijzigd op 04-03-2005 om 16:06.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 16:06
Madgirl
Madgirl is offline
Ik heb 4 broers en 2 zussen. Ze zijn allemaal veel ouder dan ik en ze wonen eigenlijk allemaal heel ver weg. 1 zus van me woont hier ergens om de hoek en daar ga ik wel eens heen om op haar kinderen te passen.
Verder zijn onze lifestyles heel anders omdat ze allemaal heel oud zijn en kinderen hebben en bla. Maar als ik problemen heb kan ik altijd naar ze toe.
Oja en ik heb 2 halfzusjes, misschien wel meer. Mijn oudste halfzusje van 13 is wel cool. Alleen ze blowt te veel en ze draagt te breezer-achtige kleren.

Laatst gewijzigd op 04-03-2005 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 16:34
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mijn zus is 24 en getrouwd en zwanger . Ze is een beetje van een na-aper want ze vroeg hoe ik later mijn dochter zou noemen, en ik zei "Nina" en raad eens hoe ze nu haar kind gaat noemen als het een dochter is? Nina ja.

Mijn zus is een dramaqueen en een beetje burgerlijker dan ik. Ze kan ook heel gemeen doen maar soms ook lief, het zullen de zwangerschapshormonen zijn he.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 16:41
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 04-03-2005 @ 17:34 :
Ze is een beetje van een na-aper want ze vroeg hoe ik later mijn dochter zou noemen, en ik zei "Nina"
Oud 04-03-2005, 17:02
PantoffeldIertj
PantoffeldIertj is offline
Ik ben ook een nakomer... een "laatste schot" roept mijn moeder weleens.. hmmz ..
Ik heb nog een zus van 24 en een broer van 26 ... ben zelf 14...
Ze wonen allebei niet meer thuis, maar wel gewoon in de buurt.
Tis wel ubersaai thuis, met twee van die ouwe lullen! Maaar jah, kep gewoon twee moeders en twee vaders... (Noujah, mijn broer moet zelf ook nog volwassen worden ..)
Groetjes...!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 17:35
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 03-03-2005 @ 17:38 :
ik heb geen broers en zussen

Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 03-03-2005 @ 16:29 :
Oohja ik ben dus tweeling en mn grote zus maakt een huge deel uit mn mn lifestyle want we lijken op elkaar en ik hou heel veel van dr en ze is mijn sl00r en ik steel haar kleren en zij de mijne.
Zij is alleen wat groter dus ik pas dr broeken niet zo goed maar dat is dan extra punk.
Ik wil es een foto zien!

Met mijn ene zus kan ik wel goed opschieten, al lijkt ze niet echt op mij, ze is 24, Juf op een basisschool en ze hockeyd. Maar we sporten wel samen (zwemmen), en we winkelen vaak en we hebben bijna nooit ruzie. Al vind ze wel af en toe mn kleren stom maar dat boeit me niet zo veel. M'n andere zus is 20 en zit nog stééds in de pubertijd en ze is heel snel aangebrand. Ik winkel of sport nooit met haar en we hebben best vaak ruzie. Behalve als ik in dezelfde kroeg ofzo als haar ben, dan ben ik opeens het superlieve zusje en krijg ik rosé en biertjes.

Yeah, mijn zussen zijn eigenlijk wel lief.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:08
Noddy
Noddy is offline
Ik heb een broer en een zus.
Mijn broer is 23 en hij is wel relaxed... Ik heb altijd heel veel lol met hem, maar ik ga niet zoveel met hem om. Hij heeft een vaste baan en hij heeft plannen om uit huis te gaan. Hij komt alleen thuis om te eten en te slapen en verder zie ik hem dus niet zoveel. Tenzij hij een goede bui heeft en besluit om samen met mij uit te gaan. Dat gebeurt overigens niet vaak want het is natuurlijk niet "stoer" om met je zusje uit te gaan.

Mijn zus wordt volgende week 21. Opzich is zij ook wel relaxed maar ze is heel anders dan ik.
Ze draagt nooit opvallende kleding, altijd simpele shirtjes en een spijkerbroek enzo... kleren die nooit uit de mode gaan. Helemaal niks mis mee... maar bij mij is het net iets opvallender, altijd een opdruk om mn kleren en mijn schoenen zijn altijd onloopbaar.
Ze vindt dat ik een echte puber bent en als ik haar tegen kom met uitgaan zeurt ze altijd dat ik niet te veel moet drinken. Ze heeft een heel erge hekel aan roken en mensen die roken zijn volgens haar stom, terwijl ik vind dat je dat zelf moet weten.
Ook probeert ze alles wat ik graag wil uit mijn hoofd te praten. Ik wil bijvoorbeeld een jaar naar Amerika en zij vindt dat ik dat niet moet doen want ik heb het hier al heel erg goed.
Ook wil ze niet dat ik auditie ga doen voor toneelschool omdat ik dan geen goede toekomst zou hebben, maar het gaat mij er alleen om dat ik dan een kans heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 03-03-2005 @ 18:27 :
ik heb een broer van ehm... 21 ofzo? die doet grafische vormgeving en luistert naar dezelfde muziek als ik en hij heeft stomme schoenen maar verder issie wel tof en hij heet joris en studeert in boxtel maar volgend jaar in tilburg.
oeh
sint lucas dus
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:11
Verwijderd
Ik heb een (op de dag af) 4 en een half jaar oudere broer. Hij zit bij het corps dus we verschillen wel van elkaar ja Vroeger hadden we heel veel ruzie maar dat valt heel erg mee tegenwoordig. Hij woont nu in amsterdam dus ik kan altijd bij hem maffen als ik tot laat ga feesten ofzo Verder heeft hij een uitgebreide muzieksmaak en hij jat veel van mnij en ik vroeger ook veel van hem. Woensdag hebben we nog lekker zitten smoken en wat bier gedronken nadat we naar the Presidents gegaan waren Mensen zouden niet snel zeggend at we broers zijn want hij kleed zich ook vet bekakt
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:14
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
mijn broertje en ik lijken in de meeste opzichten op elkaar.
we schelen 1,5 jaar en zijn ons hele leven al de beste vrienden.
mijn zus en ik zijn 2 tegenpolen. schelen 2 jaar en kunnen ook minder goed met elkaar opschieten.
ik en mijn broertje zijn alternatief mijn zus meer kak.
maar sinds we ouder zijn gaat het allemaal heel goed.
wonen ook niet meer bij elkaar in huis...
Oud 04-03-2005, 18:31
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb 2 zussen.

1 daarvan woont nu in Austalië, en als ze in nederland is zit ze in Amsterdam, ze is 25 en heel hip, als ze in nederland is ga ik veel met dr om, en ik kan het goed met dr vinden, zelfde interesses en muzieksmaak etc.

de ander is 26 en woont in een keurige wijk in bergen op zoom, vlak bij Haligh ze heeft 2 kinderen, en is netjes getrouwd.
Met haar kan ik het ook goed vinden, ze is alleen wel een stuk volwassener etc dan mijn andere zus.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:41
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 04-03-2005 @ 19:31 :
de ander is 26 en woont in een keurige wijk in bergen op zoom, vlak bij Haligh
keurige wijk? de friggin' ghetto man!
Oud 04-03-2005, 18:42
Back Door Man
Back Door Man is offline
man, het is de meest nette buurt van brabant
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:43
HenkMul
HenkMul is offline
Woont-ie in de Moerkens o.i.d.? .

Henk Mul !
Oud 04-03-2005, 18:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
Moerkens hardcore, nee henk, achter de c 1000.

om derek zn leven prive te houden, en de fans niet teveel informatie te geven.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:45
Haligh
Haligh is offline
omg!
mijn vriendin woont in de Moerkens
Oud 04-03-2005, 18:45
Back Door Man
Back Door Man is offline
daarom

derek is een "east side plate" inwonerrrrr.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 18:47
Haligh
Haligh is offline
ik woon in de suburbs.
jeweettoch.
Oud 04-03-2005, 18:48
Back Door Man
Back Door Man is offline
ikweettoch.

ik woon pas in ghetto
Met citaat reageren