Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2005, 15:10
Arabian_Laurens
Arabian_Laurens is offline
Welkom in mn topic!!

Vertel over je broer of zus. Maken ze deel uit van je lifestyle? Of juist helemaaaal niet?

Hoe is zijn of haar lifestyle vergeleken bij de jouwe?

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 16:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2005, 15:11
June bug
June bug is offline
Citaat:
Arabian_Laurens schreef op 03-03-2005 @ 16:10 :
Vertel over je broer of zus.
Is het dan zo vanzelfsprekend dat je die hebt..? Ik heb er geen dus
Oud 03-03-2005, 15:12
Sasbeest
Sasbeest is offline
Mijn zusje (15) en ik verschillen qua lifestyle heel erg van elkaar.

Ik ga voor aparte dingen, terwijl zij alleen dingen van Gsus aan wil, of dingen die al haar vriendinnetjes ook hebben.
Oud 03-03-2005, 15:12
Arabian_Laurens
Arabian_Laurens is offline
Citaat:
June bug schreef op 03-03-2005 @ 16:11 :
Is het dan zo vanzelfsprekend dat je die hebt..? Ik heb er geen dus
Dan antwoord je lekker niet toch?

Niet zo zeiken!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:14
100%hallal
100%hallal is offline
Arabian_Laurens, je topics worden een beetje afgezaagd....
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:16
Apomes
Apomes is offline
Ik heb twee oudere zussen, eentje is 30 jaar en is zeer onhip en de ander is 27 jaar en is wel redelijk hip aangezien ze verantwoordelijke is voor een grote kledingsketen in de benelux.
Ik ben een nakomer, omdat papa een jongen wou die voetbalde...jammer genoeg haat ik voetbal maar speel ik wel graag met ballen .
Oud 03-03-2005, 15:16
TIEN
TIEN is offline
heb geen broer/zus
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:21
Fog
Fog is offline
mijn zusje is 16, ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij...
ze draagt replay broeken, bloesjes, vero moda, en zaara...
ze houd van musicals en de red hot chilli peppers, ze gaat naar de dansacademie...
ik ga niet met haar om, heeeeeeeel soms gaan we eens samen wat drinken, winkelen deden we vroeger samen maar dat werkt niet meer nu...
Oud 03-03-2005, 15:22
shibby almighty
shibby almighty is offline
ik een oudere broer en oudere zus

Mijn zus(18) is ongeveer het tegenovergestelde van mij. Netjes, ijverig, en nette kleren. Bijna altijd wel kraag of dubbel kraag.

Mijn broer (22). Lijkt kwa kleding en lifestyle ook absoluut niet op mij. Kwa kleding beetje hetzelfde als mijn zus, altijd netjes, ralph tommy hilfinger la coste en zooi. En zoals ze het zo mooi zeggen echt niet omdat het van het merk is het heeft gewoon een fijne en mooie pasvorm daarom begrijpen ze ook niet dat iemand nep merk kleding draagt. Verder kan ik het heel goed met hem vinden zo lang die maar tegen mij op een normale toon praat en niet zo bralt.
Oud 03-03-2005, 15:27
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
TIEN schreef op 03-03-2005 @ 16:16 :
heb geen broer/zus
Idem.
Oud 03-03-2005, 15:29
vixen
vixen is offline
Oohja ik ben dus tweeling en mn grote zus maakt een huge deel uit mn mn lifestyle want we lijken op elkaar en ik hou heel veel van dr en ze is mijn sl00r en ik steel haar kleren en zij de mijne.
Zij is alleen wat groter dus ik pas dr broeken niet zo goed maar dat is dan extra punk.
Oud 03-03-2005, 15:30
lookuptome
lookuptome is offline
mn broertje is 14! en hij is
redelijk dezelfde kledingstijl, naja allebei baggy broeken en skateschoenen. hij is even druk als ik en we gaaan vaak samen boodschappen doen, naar de film of sneeuwballen gooien
Oud 03-03-2005, 15:31
cha0s
cha0s is offline
mijn broer is 4 jaar jonger dan ik en hij is nogal cynisch, ik nogal sarcastisch, dus dat wil wel samen.
verder blijven we 'n beetje uit elkaars vaarwater en dat werkt het beste.
toen 'ie 3 jaar was is 'ie bijna doodgegaan aan nekkramp, maar dat heeft 'ie overleefd; hij heeft 'r wel 90% van 't gehoor in z'n linkeroor voor moeten inleveren. daarom vond 'ie (vroeger) kroegen e.d. nooit iets: z'n linkeroor pikt alleen 'n irritante brom op die als stoorzender werkt en 'm hoofdpijn bezorgt. Daar heeft 'ie nu minder last van, geloof ik, en hij gaat binnenkort naar 'n concert van Nightwish, dus nu kan ik 'm voor powermetal heaumeau gaan uitmaken.
Dus in die zin zie ik 't nog wel zover komen dat 'ie mee gaat naar concerten binnenkort, maar verder zijn we lifestyle-gewijs erg verschillend.
Oud 03-03-2005, 15:33
Delicate
Delicate is offline
Nou mijn zus is 2,5 jaar ouder en ze is een beetje een merkentutje, gsus en replay, gstar dat soort walgelijks maar verder is ze wel lief maar we doen niet veel samen behalve eens winkelen of een beetjah film kijken ofzo. Ach..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
mijn zus is ruim 3 jaar ouder dan mij en ze is een van mn beste vriendinnen. ze heeft een iets andere lifestyle dan ik want ze draagt grotendeels andere kleren dan ik en houdt van andere muziek enzo maar we hebben wel dezelfde hobby's.
Oud 03-03-2005, 15:36
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb een broer (17) en zusje (11).

Mijn broer kan ik missen als kiespijn, af en toe, maar ik heb opzich een hele goede relatie met hem. We kunnen elkaar veel vertellen, maar lopen elkaar ook vaak in de weg. Ik kan alleen niet bij hem komen voor adviezen over relaties e.d. Ik ben namelijk de eerste in huis die uitgaat etc.

Mijn zusje is mijn hamster. Ik knuffel haar helemaal dood, maar als ik kwaad op haar ben, ben ik geloof ik erg lullig. Ik probeer haar heel erg te beschermen en ik troost haar ook regelmatig.

Tja, ik denk dat ik het wel getroffen heb met broer en zusje .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:36
JJ13
JJ13 is offline
bij broertje is 18 en ook al hebben we wel eens ruzie, we gaan goed met elkaar om ik ga altijd met mn broertje naar festivals en concerten, omdat we dezelfde muzieksmaak hebben en mn vriendinnen n totaal andere smaak hebben. en ik vind t leuk om mn broertje te zien als ik in t weekend thuis kom, gaan we vaak smiddags even naar de stad
en we lijken qua uiterlijk ook nog op elkaar.

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:39
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb n zusje van 13 ik vermaak me altijd kostelijk door haar te observeren, ze is echt een typische puber, geweldig! Ze heeft nu n vriendje en ze zijn zo schattig samen, twee ondeugende boefjes

Mn zusje is nog te jong om echt iets mee te gaan doen maar ik denk dat dat wel komt als ze wat ouder is enzo
Oud 03-03-2005, 15:41
Verwijderd
kheb één broertje (16) en tja, wat hij doet geen idee.
draagt strakke broeken, soms merkkleding. ziet er over het algemeen het meest uit als een kakker.
qua lifestyle tja, we blijven uit elkaars vaarwater, zelfde als bij cha0s en doen nooit iets samen omdat we totaal verschillende levens hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ik heb drie zussen eentje van 13, eentje van 18 en eentje van 21, ik blijf zoveel mogelijk uit hun vaarwater en k heb totaal andere smaak qua muziek en de andere zijn toch al et huis uit.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:50
Maharani
Maharani is offline
ik heb een zusje van 16, we hebben heeeel vaak ruzie,
maar we gaan ook heel vaak samen naar de bios of winkelen.
ik leen haar kleren en zij de mijne. ze past wel bij m'n lifestyle ja
Oud 03-03-2005, 15:51
nps
nps is offline
mijn zus is een jaar of wat geleden christelijk geworden en getrouwd met haar christelijke man en gaat nooit uit drinkt niet rookt niet

dus mijn zus en ik verschillen wel qua lifestyle ja
Oud 03-03-2005, 15:52
Verwijderd
Mijn broer is 24 en heeft net een huisje gekocht met z'n 21 jarige vriendinnetje. Hij werkt bij de mediamarkt en heeft geen hobbys, draagt goedkope kleding als hij zijn mediamarkt bloes niet aan heeft en houdt erg van computers. Zijn muziek gaat volgens mij uit naar Top40 en jaren 80 en 90. Hij gaat nooit uit maar zit gezellig knus voor de buis, of natuurlijk voor de computer

Mijn broertje is 18, woont nog thuis en zit heel de dag in zijn donkere kamertje te gamen en internetten. Oh ja als afwisseling kijkt hij ook weleens TV en blijft hij soms hele nachten weg waarin hij mysterieuze dingen doet met zijn homies. Hij houdt van rock en metal zoals Slipknot en Metallica maar ik betrap hem ook weleens op het luisteren van Snow Patrol en andere gaye pop. Hij doet een IT opleidingen en werkt ook gezellig in de mediamarkt bij zijn grote broer

We passen totaal niet bij elkaar en doen dus ook nooit iets samen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:02
bosolifantje
bosolifantje is offline
Mijn broer is 18. hHj woont nog thuis, maar we spreken elkaar nooit. We leven echt in verschillende werelden. Ik snap hem niet en hij snapt mij niet en dus is het maar goed dat het enige wat we tegen elkaar zeggen is: mag ik de afstandbediening o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:05
Rieno
Rieno is offline
mijn zusje (19) en ik zijn totaal verschillend, precies het tegenovergestelde...dat botst

wij ontwijken en/of ontlopen elkaar dan ook meestal
behalve als er echt iets is ofzo aan problemen, dan trekt zij nog wel es naar mij toe..en dan ben ik natuurlijk een grote broer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2005, 16:14
Verwijderd
mijn zusje is 16, wel anders maar het tegenover gestelde is wat anders, ze draagt bloemetjesrokken en kantjesdingen, ze doet vooropleiding conservatorium viool lichte muziek en houd erg van jazz en gek dansen. we doen niet heel veel samen, maar af en toe loop ik haar ergens met uitgaan of concerten nog wel tegen het lijf. ik vind het niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:18
Kaps
Kaps is offline
Mijn broertje zit ook op het forum.
Maar we willen van elkaar niet weten dat we broertjes zijn.

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:24
schimmel
schimmel is offline
mijn zusje van 17 is heel erg arrogant geworden sinds ze "model" is. als dr vriendje er niet is, is ze meestal chagrijnig.
ze zit veel achter dr computer en dan vooral msn met 6 gespreksvensters. ze luistert naar muziek die ik vreselijk vind en heeft een walgelijke stapel kleding. ze is duidelijk de favoriet van mn moeder omdat ze beter kan wil slijmen en mooier/dunner is dan ik. ze heeft ook een enorme hekel aan mij omdat ze me lui vindt.
ze is soms best aardig, maar meestal als het haar uit komt en maar heel af en toe zomaar.
Oud 03-03-2005, 16:35
vaag
vaag is offline
ik heb 88 zusjes en een donderdag vriendin
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:36
Sjoerd
Sjoerd is offline
(half)Zus (28); Probeert nog wel een beetje goed gekleed te gaan.. lukt opzich wel redelijk.. ze heeft een kind dus dan is het iets moeilijker enz.

(half)broer (25?); Casual & Net.. lijkt niet zo op mijn kleren.. Maar ik vind het wel mooi.

Broer (15); draagt meer merk dan mij, zijn stijl is wel hip.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:38
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
ik heb geen broers en zussen

Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 16:39
Tom Violence
Tom Violence is offline
mijn broer heeft een goede muzieksmaak dus daar heb ik nog wat aan. mijn zusje heeft geen goede muzieksmaak en een vriendje van 1 meter 40, the horror
Oud 03-03-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 03-03-2005 @ 16:31 :
mijn broer is 4 jaar jonger dan ik en hij is nogal cynisch, ik nogal sarcastisch, dus dat wil wel samen.
verder blijven we 'n beetje uit elkaars vaarwater en dat werkt het beste.
toen 'ie 3 jaar was is 'ie bijna doodgegaan aan nekkramp, maar dat heeft 'ie overleefd; hij heeft 'r wel 90% van 't gehoor in z'n linkeroor voor moeten inleveren. daarom vond 'ie (vroeger) kroegen e.d. nooit iets: z'n linkeroor pikt alleen 'n irritante brom op die als stoorzender werkt en 'm hoofdpijn bezorgt. Daar heeft 'ie nu minder last van, geloof ik, en hij gaat binnenkort naar 'n concert van Nightwish, dus nu kan ik 'm voor powermetal heaumeau gaan uitmaken.
Dus in die zin zie ik 't nog wel zover komen dat 'ie mee gaat naar concerten binnenkort, maar verder zijn we lifestyle-gewijs erg verschillend.
Nightwish is geen powermetal

En mijn br00rtje is geestelijk gehandicapt, dus ik vind 'm een mongool en hij vindt mij stom. Het klikt niet zo, nee.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 17:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-03-2005 @ 18:08 :
Nightwish is geen powermetal
gaymetal dan. details, details...
Oud 03-03-2005, 17:15
Avelon
Avelon is offline
ik heb een broertje van 19. ik vind het leuk om met hem om te gaan en toen ik zei dat we geen vrienden waren, maar broer en zus vond ie dat stom, dus nu zijn we vrienden. ik knip zijn haar, het haar van vriendjes van m. als ie naar waterfront gaat wil ik best mee. hij is best hip en een schatje hij is net zon lekker ding als ik, nouja eigenlijk nog lekkerder en zn lifestyle is heel lang als die van mij geweest. ik heb nml nogal een invloed op hem
zo is ie ook gottik en elfje geweest en zit ie nu aan de spijkerbroeken omdat ik dat vond. nu ik het huis uit ben en hij wat ouder is ben ik een beetje de vat op m kwijt geraakt en is hij nu meer een triphopper/ drum en baser en ik niet en blowed hij veel meer dan ik.
zo
Oud 03-03-2005, 17:20
Jules
Jules is offline
Ik heb niets maar ik wilde altijd een grote broer en nu nog steeds.
Oud 03-03-2005, 17:27
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een broer van ehm... 21 ofzo? die doet grafische vormgeving en luistert naar dezelfde muziek als ik en hij heeft stomme schoenen maar verder issie wel tof en hij heet joris en studeert in boxtel maar volgend jaar in tilburg. en hij heeft leuke vrienden want ze gaan altijd in de belgische ardennen primitief doen en racen met de squad ( squash blabla). en mijn broer heeft een apple obsessie want hij heeft er vanalles van en het is best een nerd, maar wel een hippe want hij ontwerpt websites en flyers en heel die reuteldemeutel en ohja hij heeft de hele reclamecampagne van Copa Classics ontworpen en gemaakt. en hij heeft een paar ontwerpen op buutvrij.nl staan.

mijn andere broer is 24 geloof ik en heet joost en hij is support engineer bij NEC infrontia die mobiele kassa's voor op terrasjes maken, en daar maakt ie dan de software voor en bla. hij houdt van dikke boeken, vooral van mulisch, en hij houd van bier drinken. hij is net als mijn andere broer heel erg mager, en zijn kapsel zit de laatste tijd voor geen meter. Hij is mijn lievelingsbroer, en hij komt altijd bij mij om wijze vrouwenraad want het wil maar niet lukken hij houd van z'n vrienden en hij is lekker rijk en hij heeft een hele mooie peugeot 206 quicksilver edition. Hij luistert naar vanalles, vooral underworld, radiohead, massive attack en dergelijke. ook vind hij het leuk om, als ie met zijn vrienden in de auto zit, allemaal een blues brothers-zonnebril op te zetten en dan kenkerhard klassieke muziek draaien en dan ruig gaan lopen doen zodat mensen denken dat ze gek zijn.

ohja mijn broers lijken wel op me qua sproeten, mijn oudste broer lijkt niet zo heel veel op me maar mijn jongste broertje wel heel veel.

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 17:46
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
cha0s schreef op 03-03-2005 @ 18:10 :
gaymetal dan. details, details...
ahahaha

dat is zoooo grappig

gay metal

lol

judas priest hihi
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 18:39
Verwijderd
We zijn met 4 meiden:
Loes (18)
Caroline (ik, 15)
Marleen (14)
Geertje (11)

En k zou ze nie wille misse....
Loes is mijn melige zus, en mijn praatblok
Marleen is mn beste vriendin, daar ga ik mee uit enzow
Geertje vraagt mij om advies, en noemt mij de beste zus ooit....

K zou ze dus ech nooit never niet wille misse!!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 18:41
Wuotan
Wuotan is offline
M'n broertje is een verslaafde wietjunkie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:14
Verwijderd
Ik heb een zusje (12) en een broertje (bijna 16). Ik kan goed met mijn zusje opschieten en iets minder goed met mijn broertje (nogal veel rivaliteit) maar over het algemeen, vooral sinds ik het huis uit ben, gaan we wel leuk met elkaar om hoor. Alleen verandert mijn zusje langzaam in een half-alto half-breezersletje, dat is dan weer minder
Maar ze heeft wel coole kleren. Mijn broertje is ook wel een beetje de standaard London (de winkel dan) alto, maar dat vind ik niet erg. Mijn zusje was altijd heel cool (ze voetbalt in een jongensteam en bij de KNVB selectie) maar wordt nu meer meisje. Dat vind ik jammer maar zij niet. Mijn broertje is een complete chaoot ("Ik had ineens een proefwerk vandaag!") maar doet zijn best. Achja.

En oh ik ga wel eens samen met mijn zusje voetballen of met mijn broertje muziekmaken... en winkelen ofzo... dat soort dingen... en als ik nog thuis had gewoond vast wel sneeuwballengevechten ofzo.

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:14
downtownhips
downtownhips is offline
we lenen kleding van elkaar. ze is 13, en ik 18..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:17
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Mijn broer (20 geloof ik) is cool .
Oud 03-03-2005, 19:19
roosjes
roosjes is offline
mijn broer, 22, Dimitri

is erg anders dan ik, hij schaakt en houdt van trance, gaat uit in foute kroegen en heeft alleen maar vrienden boven de 30. maar juist omdat we zooo verschillen kunnen we het erg goed vinden. ik ga wel eens bij hem logeren en dan gaan we samen uit enzo.

verder zie ik hem dus niet zo heel vaak, om het weekend ofzo. wat ik ook wel lekker rustig vind.
Oud 03-03-2005, 19:21
Suey
Suey is offline
Ik heb een broer van 19 en we kunnen tegenwoordig wel redelijk met elkaar opschieten.
Onze lifestyle verschilt best wel, heel soms gaan we samen winkelen. Dan vraagt hij wel altijd wat ik van iets vind.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 19:41
Laïs
Laïs is offline
Mijn broer is bijna 2 jaar jonger,ik zie hem elke dag en als hij van school komt,gaat ie altijd eerst mijn kamer binnen om wat te babbelen. Hij vraagt me altijd om mijn mening over kleren & al en zolang hij niet te vervelend doet met de tv komen we goed overeen.
Oud 03-03-2005, 20:03
Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb een tweelingbroer, die toch wel een heel andere lifestyle heeft dan ik. Qua kleding valt het nog wel mee, ik vind de kleding die hij draagt wel mooi netjes en goed bij 'm passen, al draag ik over het algemeen wel wat modernere kleren. Maar qua muziek lijken we totaal niet op elkaar. Hij houdt van wat oudere (pop)muziek zoals de Beatles, Lou Reed, Queen etc, en ik vind dat wel mooi maar het heeft bij lange na niet mijn voorkeur.
Maar hij is verder wel heel lief hoor...
Oud 03-03-2005, 20:10
Gadje
Gadje is offline
nee allebei mn zusjes totaal niet
die van 15 is een burberry/vondutch/replay kind
en die van 11 is een h&m/mexx suffie
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 20:14
Augustus
Augustus is offline
Mijn broertje is béta, ik niet.
Mijn broertje leeft om pr0 warleader te worden @ Counterstrike y0! Ik niet.
Mijn broertje luistert naar de top40, ik niet.
Mijn broertje ach laat ook maar.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 20:20
vaag
vaag is offline
Hoi ik heb 4 zusjes.

#1. 14 jaar en heeft een grote mond. Ze zegt alles wat ze denkt , dus we lijken wel op elkaar. Vroeger maakte we vaak ruzie. Maar nu ze wat ouder is kunnen we beter met elkaar opschieten. Ik kan wel merken dat ze echt aan het puberen is en dat is best irritant soms. Qua muziek smaak luisterd ze werkelijk van alles. Dus dat is wel fijn. Ze kan mijn muziek smaak dus ook goed waarderen , en pikt ook dingen van mij op. Kledingstyle is wel oke. Gewoon h&m geen grote poef paf , lekker casual. En soms pik ik rokjes van haar en truitjes.

#2. 10 jaar. Is een beetje een alleentje. Ze speelt graag alleen en kijkt graag alleen tv. Maar soms wilt ze ook met haar iets oudere zus mee en dat mag dan niet. En dan vind ik dat erg sneu. Ja qua kleding weet ik veel gewoon kleren die mijn ouders voor haar uitkiezen en zelf ook wat bepaald. En ze ziet er altijd wel snoezig uit. Ze is de donkerste van ons allemaal dus we noemen haar altijd negerinetje.

#3+4. De tweeling van 4. Wat hou ik van die bitchess. Ze roepen woorden als 'disje' 'hou je bek' En ze zijn gewoon snoezig. Als er vrienden bij mij thuis komen gaan ze die altijd aanstaren en daarna gaan ze die hele tijd achterna lopen. Ze zijn ook fotogeil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten