Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 23:03
Vaj
Vaj is offline
Ik kan me het niet voorstellen, omdat ik over exen zo veel verschrikkelijke verhalen moet aanhoren dat dit logischerwijs leidt tot negatieve beeldvorming omtrent de betreffende jongen en ik val ook op andere types dan de meeste van mijn vriendinnen. En het is onethisch natuurlijk, maar ach als hij echt leuk zou zijn en zij heeft er geen tot weinig problemen mee of ze is meer een kennis dan een goede vriendin, dan kan het wel.

Als een vriendin met mijn ex zou 'vozelen' zou ik het liever niet willen weten, maar de kans dat dit ooit zal gebeuren is verwaarloosbaar klein.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2005, 09:51
Optima
Optima is offline
nee

zat mannen op de wereld, en als je echt om je beste vriend/in geeft LAAT JE 'T

ookal heb je toestemming, het zit niet lekker.
Oud 07-03-2005, 11:12
Verwijderd
Nope, zou ik nooit doen, komt alleen maar ellende van, of ze nou gedumpt heeft of niet....

Enne, ik zou mijn vriendin echt afmaken!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 12:00
deringmeester
deringmeester is offline
ikzelf zou het niet doen. Maar ik weet idd hoe het voelt. mijn ex heeft nu een relatie met een ''goede'' vriend van me en dat steekt wel een beetje, het is niet dat ik het hun niet gun ofzo maar... het voelt tcoh wel vreemd.
Oud 07-03-2005, 15:39
RoB!N
RoB!N is offline
Maat van me had binnen een week met mijn ex / min of meer 2 dagen later. Was opzich wel redelijk pissed van binnen
Maarja was zijn eerste vriendin in 18 jaar dus ik gunde hem het wel. Maar was niet fijn. Nu is het gelukkig bijna uit en kan ik lekker over haar zeiken
Edit is ook al uit geroepen tot groepshoer
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:27
Verwijderd
Ik zou het niet leuk vinden als een van mn vriendinnen met mn ex zoent of iets, maar ja is niks aan te doen dan
Zelf zou ik niet met de exen van mn vriendinnen vozelen, simpelweg omdat ik ze allemaal niet leuk vind!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten