Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 20:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Fan mate ertussen en je hoort niks .
Heb je btw C & Q aanstaan?
Ik moest hem namelijk uitzetten anders begon hij raar te doen dus hij loopt altijd op 2500 mhz, en 1000 rpms.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2005, 07:06
real.scary
real.scary is offline
c&q vind ik crap, als je een spelletje aan het spelen bent ( cs; source of CoD) en je bent gekilled moet je even een minuutje wachten, in die tijd klokt hij zichzelf terug en als je dan weer begint stottert hij wat.

en waarom een fanmate kopen als je voor 3eypo een heatsink voor je mobo kan kopen en allerlei progsels zoals speedfan en expertool kan downloaden
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 09:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Expertool is wel relax, maar speedfan vind ik maar niks.
Fan mate zat bij de cpu koeler, daar gebruikte ik hem toch niet voor .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 11:15
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
real.scary schreef op 18-03-2005 @ 08:06 :
c&q vind ik crap, als je een spelletje aan het spelen bent ( cs; source of CoD) en je bent gekilled moet je even een minuutje wachten, in die tijd klokt hij zichzelf terug en als je dan weer begint stottert hij wat.
C&Q stelt 30 keer per seconde de klokfrequentie en voltage in, naar gelang de processorbelasting. Eventueel 'stotteren' zal dus niet door C&Q komen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:18
real.scary
real.scary is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 18-03-2005 @ 12:15 :
C&Q stelt 30 keer per seconde de klokfrequentie en voltage in, naar gelang de processorbelasting. Eventueel 'stotteren' zal dus niet door C&Q komen.
achja je kunt geloven wat je wilt, maar het is toch echt zo dat het alleen is met C&Q aan, en ja ik heb het een behoorlijk aantal keren geprobeerd en ook andere dingen uitgesloten die het niet konden zijn.
10x getest met C&Q aan en 9keer stotterde hij, zonder C&Q liep alles perfect en tijdens de tests stonden allemaal dezelfde programma's en dingen aan dus het was in mijn ogen wel een eerlijke test
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:45
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je wel AMD's drivers geinstalleerd en zo ja welke versie? Ondersteunt je moederbord goed C'N'Q en heb je de laatste BIOS update geflashed? Etc, allemaal zaken die van belang zijn hierbij. En dan nog altijd: oordeel niet over een technologie als het toevallig bij jou niet goed werkt. Ook al gaan er bij mij 3 maxtor's kapot, dat betekent nog niet dat Maxtor k*t is, bijvoorbeeld. Computers are bitches.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:57
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ondersteunt je moederbord het C & Q...je hebt het hier wel over Msi, een van de beste moederbord fabrikanten van Athlon 64 .

Tuurlijk ondersteund die dat goed, je betaalt er immers voor, meestal bij de 'goedkopere' borden hebben dat niet. Jje moet alleen een goede driver geinstalleerd hebben.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:31
real.scary
real.scary is offline
Herziening uitspraak: bij mij werkt C&Q naar mijns inziens niet goed
Mijn mobo ondersteunt C&Q volgens mij perfect, verder weet ik niet of ik de nieuwste drivers erop heb staan (geloof van wel), misschien is even proberen.
En ach als het dan nog niet lekker werkt; who cares hij is 's nachts toch al muisstil en die paar graden kunnen mij weinig schelen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 12:54
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Jolt schreef op 18-03-2005 @ 18:57 :
Ondersteunt je moederbord het C & Q...je hebt het hier wel over Msi, een van de beste moederbord fabrikanten van Athlon 64 .
Toevallig ook dezelfde fabrikant die goedkope condensators gebruikte om kosten te besparen, van een fabrikant die de formule hiervoor heeft gejat bij een Japans bedrijf maar verkeerd heeft opgeschreven waardoor de namaak-condensators gingen lekken? Die ja? Oh.

En zeg niet dat het onzin is, want ik heb twee MSI-6330's. Het ziet eruit alsof mn moederbord aan het rotten is, eentje werkt nog half, de ander heb ik oneervol gecremeerd (lees: met spiritus overgoten en in de fik gezet).
Citaat:
real.scary schreef op 18-03-2005 @ 20:31 :
Herziening uitspraak: bij mij werkt C&Q naar mijns inziens niet goed
Dat klinkt al een stuk beter.
Citaat:
verder weet ik niet of ik de nieuwste drivers erop heb staan (geloof van wel)
Oh je gelooft van wel... aannames zijn fataal (copyright GaMeOvEr).

Check deze eens:
http://www.amd.com/us-en/Processors/...1_9706,00.html

Deze heb je nodig:
AMD Athlon™ 64 Processor Driver for Windows XP, Version (exe) 1.1.0.18
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 13:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-03-2005 @ 13:54 :
Toevallig ook dezelfde fabrikant die goedkope condensators gebruikte om kosten te besparen, van een fabrikant die de formule hiervoor heeft gejat bij een Japans bedrijf maar verkeerd heeft opgeschreven waardoor de namaak-condensators gingen lekken? Die ja? Oh.

En zeg niet dat het onzin is, want ik heb twee MSI-6330's. Het ziet eruit alsof mn moederbord aan het rotten is, eentje werkt nog half, de ander heb ik oneervol gecremeerd (lees: met spiritus overgoten en in de fik gezet).

Dat was misschien een min punt, maar msi heeft van zijn fouten geleerd, daarom is de Msi K8N Neo2/3/4 Platinum een van de best verkochte bordjes.

Ik had het ook over de K8 bordjes Zelf heb ik ook 2 K7 bordjes van Msi gehad hoor, ook met zijn voor en zijn tegens.

Zo kan ik ook zeggen dat Asrock kut is omdat ze vroeger niet eens onboard lan hadden. Het gaat over de toekomst, je gaat nu toch ook geen K7 moederbord meer aanschaffen.

Dusz .

Van de K8 serie met de nforce 4 chipset heeft de DFI nog altijd het meeste DOA's. .

En als een bord zeer populair is zie je alleen maar de tegens, allemaal op fora's die er problemen mee hebben, tja logisch als 60 % van de computer gebruikers zo een bord hebben.
Je ziet bijna nergens dat een bord goed is, altijd wel iemand die ergens een probleem heeft.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 14:35
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
DFI is de MSI van Azië.

Maar MSI heeft wel mooie borden hoor, maar ik vind ze te duur. Dat Gigabyte mobo is echt mooi, en heeft voldoende overclock opties.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Gigabyte heeft juist over het algemeen niet zoveel overclock opties, meer een soort no-nonsense bord, als je het mij vraagt.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:16
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Gigabit, 4 DIMM slots, PCI Express/PCI, 8 kanaals audio, SATA RAID, passieve chipset koeling, Firewire.

No-nonsense wil ik dat toch echt niet noemen.

SLI heeft 'ie niet, en sommige zeer geavanceerde overclock opties (waar je echt geen 20 euro meer voor wilt betalen). That's it.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:48
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Msi K8N Neo 4 Platinum. Kost nu nog maar 30 of 40 euro duurder.
En dat is hij het allemaal waard.

Ten eerste je hoeft geen nieuwe dure cpu fan te komen, hij clockt automatisch de rpms op 1000, en niet via C & Q, dat staat er helemaal los van.

Overlock opties zijn geweldig, zeer uitgebreid. Helaas maar 2,8 volt op de Dimms, alleen dfi kan tot 4.

Gigabyte heeft helemaal geen passive chipset koeler, alle nforce 4 chipsets hebben tot nu toe een active koeler, waarbij de DFI nog altijd de stilste is.

Ik zeg niet dat een Gigabyte slecht is, maar dan koop je een Winchester met de reden omdat hij hoog lockt..Heb je weinig opties...

Fijn daar zit je dan..

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 11:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voor de prijs die gygabite voor z'n bordjes vraagt is het dus duidelijk wel het ideale gebruikers-bord...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 11:53
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
@Jolt
JA enorm weinig opties. Dat ding kan geeneens de FSB aanpassen.

Doe's ff normaal. En dat ding heeft WEL een passieve koeling:
http://tw.giga-byte.com/Motherboard/...GA-K8NF-9.htm#



En dat dat MSI mobo de RPM op 1000 kan instellen is heel leuk, maar dat betekent niet dat je dan dezelfde koeler als een Freezer 64 hebt ofzo, de koelcapaciteit kan je moederbord echt niet omhoogkrikken ofzo. Gewoon een goede koeler nemen dus.

http://gathering.tweakers.net/forum/...89633#22589633
Echt uberslecht hoor met een stock cooler. Nog geeneens 4GHz!

*zucht*
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:52
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 20-03-2005 @ 12:53 :
@Jolt
JA enorm weinig opties. Dat ding kan geeneens de FSB aanpassen.

Doe's ff normaal. En dat ding heeft WEL een passieve koeling:
http://tw.giga-byte.com/Motherboard/...GA-K8NF-9.htm#



En dat dat MSI mobo de RPM op 1000 kan instellen is heel leuk, maar dat betekent niet dat je dan dezelfde koeler als een Freezer 64 hebt ofzo, de koelcapaciteit kan je moederbord echt niet omhoogkrikken ofzo. Gewoon een goede koeler nemen dus.

http://gathering.tweakers.net/forum/...89633#22589633
Echt uberslecht hoor met een stock cooler. Nog geeneens 4GHz!

*zucht*
Haha, met een processor van 800 euro, waarbij je de multiplier omhoog kan instellen en natuurlijk hand picked is..

Gaat evenhard op een msi, maar waarschijnlijk beter op een dfi .

Ik had het over deze jongen:
http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/...GA-K8NXP-9.htm

Owja een FX 55 loopt al op 2,6 gig en niet op 1,8 of 2,0....
En alleen de fsb verhogen?Die hebben die jongens niet eens, je moet ook nog rekening houden met je HTT dat hij rond de 1000 zit. En natuurlijk met je timings, voltage, etc.
En een 3200+ of 3000+ zie je zou gauw nog niet op 3 Gig...Ook niet met een Freezer 64. Voor het geld dat je met het moederbord uitspaart kan je beter een Zalman 7000Cu of 7700Cu of een Thermalright Xp120 in combinatie met een goede 120 mm fan.

En een lelijk ding is die freezer 64:


En ik gaf al eerder aan dat het geen slecht bordje is, maar de Msi K8N Neo4 Platinum is ook geen slechte keus, de Epox is ook geen slechte keus, de DFI ook niet. Alleen de Asus wel.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 13:55.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik heb vandaag mn onderdeeltjes gekocht op de PC-Discount...en nu snap ik waarom je een kast moet kopen van een fatsoenlijk merk
mn lieve ASUS N6600GT past nieteens op mn mobo (MSI K8N Neo4 Platinum) als mn mobo in de kast zit...ik heb dus 'mad casemod skillz' moeten toepassen om de hele zooi te laten passen...alleen staat nu mn videokaart niet vastgeschroefd..moet ik dus wat op verzinnen....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:18
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Je videokaart past niet op je mobo, maar je zegt dat je een betere kast had moeten kopen?

Leg eens uit.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:56
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 20-03-2005 @ 18:18 :
Je videokaart past niet op je mobo, maar je zegt dat je een betere kast had moeten kopen?

Leg eens uit.
als mn mobo vastgeschroefd zit in mn kast, dan is mn kast te ondiep...dan past mn videokaart dr niet op...ik krijg hem niet boven het PCI-E-slot...dan kom ik zo'n 5mm tekort...én als ie er al bovenkan dan kan ik hem niet erinduwen, omdat hij niet lager kan...echt heel vreemd en hij kan toch écht nergens anders in
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 18:18
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Is je mobo soms BTW ofzo? Zal wel niet. Wel vreemd, want daar is juist de ATX standaard voor gebouwd, die dat soort dingen moet voorkomen door maten e.d. af te spreken.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 18:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 20-03-2005 @ 19:18 :
Is je mobo soms BTW ofzo? Zal wel niet. Wel vreemd, want daar is juist de ATX standaard voor gebouwd, die dat soort dingen moet voorkomen door maten e.d. af te spreken.
Ja, maar het gebeurt wel vaker. Ik kan me ook nog videokaarten herinneren die er niet in konden als de koeler erin zat of IDE sloten die in de weg zaten of onbereikbaar waren met sommige componenten.

Ondiep vind ik overigen wel een raar probleem, maar afaik zijn er geen afspraken over exacte plek van een moederbord.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 18:31
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
de poorten waar mn keyboard enzo in moeten die zitten prima...dus de afstand aan die kant is goed...
mn videokaart (ASUS N6600GT) moet toch op zo'n PCI-Express slot?(geel+wit flupje achterop) en toch niet in een PCI-slot? (zo'n witte)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 20:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-03-2005 @ 19:31 :
de poorten waar mn keyboard enzo in moeten die zitten prima...dus de afstand aan die kant is goed...
mn videokaart (ASUS N6600GT) moet toch op zo'n PCI-Express slot?(geel+wit flupje achterop) en toch niet in een PCI-slot? (zo'n witte)
Ghehe, aangenomen dat je een PCI-e videokaart hebt: ja

Maar dan nog kan het moederbord op een verkeerde plek zitten binnen de kast. Ik bedoel daarmee dus dat hij meer naar binnen geschoven is, zeg maar...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 20:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Maar nog over het moederbord van Gigabyte, we kunnen er niet over oordelen, we hebben hem zelf niet.

En nog @ Damien, zit je moederbord wel op de juiste plaats in je kast.? Plaats anders eens een foto.

Bij mij ging alles gewoon heel normaal, paste allemaal perfect. Alleen zat ik te klooten met dat witte veiligheids pinnetje, beetje verbogen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-03-2005 @ 21:20 :
Maar nog over het moederbord van Gigabyte, we kunnen er niet over oordelen, we hebben hem zelf niet.
Morgen of overmorgen is de mijne binnen Voeg me maar toe op msn oid als je wilt kunnen oordelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:29
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-03-2005 @ 21:20 :
Maar nog over het moederbord van Gigabyte, we kunnen er niet over oordelen, we hebben hem zelf niet.

En nog @ Damien, zit je moederbord wel op de juiste plaats in je kast.? Plaats anders eens een foto.

Bij mij ging alles gewoon heel normaal, paste allemaal perfect. Alleen zat ik te klooten met dat witte veiligheids pinnetje, beetje verbogen .
waar kan ik plaatjes uploaden?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
http://imageshack.us/

Je hebt dezelfde 3d kaart als mij , leuk kaartje heb je expertool al gedownload?

@Geef me meer bier, ik heb je toegevoegd, kunnen we eens gaan testen/oordelen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mjah, net nu mijn messenger eruit geklapt is
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-03-2005 @ 22:29 :
waar kan ik plaatjes uploaden?
Ik PM je over 5 minuten even een tijdelijk plekkie, okee? Ik ben ook wel benieuwd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 22:35 :
Mjah, net nu mijn messenger eruit geklapt is
Haha, tja hij was ook al aan het trippen. Moest 4x klikken voordat ik je toegevoegd had. Beetje raar maar jah, msn he.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben cool, ik heb zojuist de erormessage omzeild door eerst in te loggen op passport.net. Niet de ideale manier, maar in ieder geval kan ik inloggen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:46
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-03-2005 @ 22:32 :
http://imageshack.us/

Je hebt dezelfde 3d kaart als mij , leuk kaartje heb je expertool al gedownload?

@Geef me meer bier, ik heb je toegevoegd, kunnen we eens gaan testen/oordelen.
Op dit moment heb ik probs met opstarten...ik krijg geen beeld en hij zit te piepen als ik em aanzet...

Et mobo.


Mn geniale casemod (beetje baggerfoto)


dit geeft mn 'D-bracket' aan...volges et boekie is et: 'Initialising Floppy Drive Controller. This will initialise Floppy Drive and controller'
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hehe, je moederbord zit dus eigenlijk te ver naar achteren. Hmmm, nog nooit gezien. Lijkt wel alsof je slot te ver naar achteren zit ofzo. Zeker weten dat je hem niet in een PCI slot geduwd hebt he?

EDIT: Je hebt die image hosting dus niet meer nodig?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:50
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 22:49 :
Hehe, je moederbord zit dus eigenlijk te ver naar achteren. Hmmm, nog nooit gezien. Lijkt wel alsof je slot te ver naar achteren zit ofzo. Zeker weten dat je hem niet in een PCI slot geduwd hebt he?

EDIT: Je hebt die image hosting dus niet meer nodig?
als ik em in een PCI slot prop dan zullen de stukken in et rond vliegen
als iemand me kan vertellen hoe ik die plaatjes kan vergroten...dan hoeft dat niet...of maakt imageshack ze zelf zo?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Is je koeler gedraait?Het lijkt namelijk net alsof je de AGP versie van de 6600 GT hebt.

Of dat lijkt maar zo.

Je hebt hem wel in het goede slot.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:53
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-03-2005 @ 22:51 :
Is je koeler gedraait?Het lijkt namelijk net alsof je de AGP versie van de 6600 GT hebt.

Of dat lijkt maar zo.

Je hebt hem wel in het goede slot.
GODDAMNIT je hebt glijk....AGP 8x.....werkt dat met mn mobo? (en prestatiegewijs?)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nee, terug ruilen voor een E6600 GT van asus, een pci express variant .

Slimpo
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha, maar dit heeft toch niet gewerkt, of wel?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-03-2005 @ 22:59 :
Nee, terug ruilen voor een E6600 GT van asus, een pci express variant .

Slimpo
vandaar (¬_¬)...dat had die asshole me wel ff mogen vertellen....ik had daar mn mobo, mn cpu én dus mn videokaart gekocht...kan ik morgen naar Den Haag.....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:06
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Soms snap ik die mensen in die winkel nu echt niet, naja het zijn amateurs.

En AGP op een Pci-Express mobo werkt niet, alleen op een andere mobo die zowel pci-express heeft en apg, wel socket 754, overgins ook van Msi, met een gemodificeerde nforce 4 chipset.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:09
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Is die kaart nog socket 754 ook?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-03-2005 @ 23:09 :
Is die kaart nog socket 754 ook?
Kaart socket 754?

Nee, het moederbord. Hij bedoelt dat je geen moederbord met AGP/PCI-E hebt die socket 939 is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:15
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
aha geen verstand van hardware.....(mot ik hoognodig es wat aan doen )
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Jongens jongens een echte leek .

Ik doelde inderdaad dat er dus alleen een moederbord met zowel AGP als Pci-Express voor Amd was.
Op de post van Gimmie More Bier, hij vroeg of het werkte...

Ach man, genoeg mensen die er iets vanaf weten, ik geef je een tip, ga nooit aan je pc klooten, overlocken, instellingen veranderen, laat alles maar mooi op default ook al zegt een dat je met een verandering ergens meer performance krijgt, laat het maar zo lekker..

Voor je het weet doe je weer wat fout en dan kan je fluiten naar je hardware . Zit je nog verder van huis.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:26
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
overclocken doe ik niet...kwas al blij dat ik een PC had die geen moeite heeft met et booten van XP
Zit ik met een bak van 7 jaar oud die hard aan vervanging toe is..krijg ik zowiets....*zucht*
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tja...jij bestelde een agp kaart op een pci-express mobo...
Gozer dacht natuurlijk geld, jeej weer loon.

Maar die gozer is niet al te slim..
Btw kijk of ze een X800 hebben, die is misschien 50 euro duurder dan een 6600 GT, maar presteert over het algemeen 30% beter.

Alleen als je het geld hebt natuurlijk .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat je daar trouwens niet even aan denkt voordat je in je PC gaat zagen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:43
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-03-2005 @ 12:29 :
Dat je daar trouwens niet even aan denkt voordat je in je PC gaat zagen
me = hardware n00b...
ik d8 dat elke kaart met die chipset een PCI-express was...wist ik veel
maargoed...kep em geruild...geld terug gekregen...en ga ik nu voor 170 euri een MSI NX6600TD 128MB PCI-Express halen....een X800 heb ik nergens gezien....en ik heb daar ook geen geld voor

hmz...ze hebben daar ook een MSI NX6600TD 256MB PCI-Express....is die beter? (hij is even duur als die Asus die ik had)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:41
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja wat is het prijsverschil dan?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [PC] nieuwe pc, advies gevraagd
Guinevere03
3 07-04-2006 00:04
Software & Hardware [Algemeen] Nieuwe pc
Fall-out-boy
2 16-10-2005 11:35
Software & Hardware [Algemeen] Midend PC kopen
jinx
91 24-03-2005 18:00
Software & Hardware [Algemeen] Nieuwe Pc kopen (offerte)
Verwijderd
48 18-02-2005 23:42
Software & Hardware [Algemeen] Nieuwe PC of...
Venomous
82 22-01-2005 16:28
Software & Hardware [algemeen] nieuwe pc komt niet in bios
Chilli Dude
33 05-01-2005 14:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.