Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Vind jij dat Balkenende moet blijven zitten in 2007?
Ja 16 14.81%
Weet niet / neutraal 14 12.96%
Nee! 78 72.22%
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 14:57
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 15:51 :
Lenen is niet erg.
Nee dat denken wel meer mensen, welke dan later grote financiele problemen krijgen..Steeds meer mensen pakken een absurd hogere hypotheek en komen daardoor in grote financiele moeilijkheden. Mijn statement is dat je beter zo min mogelijk geld kunt lenen; dit schept verplichtingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 15:57 :
Nee dat denken wel meer mensen, welke dan later grote financiele problemen krijgen..Steeds meer mensen pakken een absurd hogere hypotheek en komen daardoor in grote financiele moeilijkheden. Mijn statement is dat je beter zo min mogelijk geld kunt lenen; dit schept verplichtingen.
Ik heb het over lenen door de overheid. Heb je de rest van dat stukje ook gelezen? Daar leg ik nl uit waarom.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 14:59
firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 15:57 :
En hoe komt dat? Dat mensen lenen? Omdat de mensen zo lekker veel geld overhouden per maand? Waarom moet ik bezuinigen en het kabinet niet?

F.
Oud 10-03-2005, 15:03
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 15:59 :
Ik heb het over lenen door de overheid. Heb je de rest van dat stukje ook gelezen? Daar leg ik nl uit waarom.
Ook lenen voor de overheid zie ik niet zitten... Je stelt problemen oplossen uit tot later door nu veel te lenen en je problemen op te lossen.

@ firelizzard: Hoezo bezuinigd dit kabinet niet? Iedereen moet het met iets minder doen.... Geld lenen is gewoon niet de oplossing; het schept nogmaals verplichtingen en het stelt je problemen alleen maar uit.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:09
firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 16:03 :
Ook lenen voor de overheid zie ik niet zitten... Je stelt problemen oplossen uit tot later door nu veel te lenen en je problemen op te lossen.

@ firelizzard: Hoezo bezuinigd dit kabinet niet? Iedereen moet het met iets minder doen.... Geld lenen is gewoon niet de oplossing; het schept nogmaals verplichtingen en het stelt je problemen alleen maar uit.
Ik weet dat je niet moet lenen, dat ben ik met je eens. Maar geld wat je niet hebt kan je niet uitgeven. Dat geldt ook voor 'ons' kabinet.

Ik moet bezuinigen, maar het kabinet bouwt een politieschool in Irak....? Dat noem ik nou niet echt bezuinigen....Leuk hoor zo'n school, maar laat Amerika of Engeland dat bouwen ofzo. Wij hebben er eigenlijk geen geld voor.

Men weet dat de betuwelijn nooit gebruikt gaat worden, maar bouwt wel verder.....zet dat dan even in de vrieskist en zorg dat Nederland er weer bovenop komt........

F.
Oud 10-03-2005, 15:12
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 10-03-2005 @ 16:09 :
Ik weet dat je niet moet lenen, dat ben ik met je eens. Maar geld wat je niet hebt kan je niet uitgeven. Dat geldt ook voor 'ons' kabinet.

Ik moet bezuinigen, maar het kabinet bouwt een politieschool in Irak....? Dat noem ik nou niet echt bezuinigen....Leuk hoor zo'n school, maar laat Amerika of Engeland dat bouwen ofzo. Wij hebben er eigenlijk geen geld voor.

Men weet dat de betuwelijn nooit gebruikt gaat worden, maar bouwt wel verder.....zet dat dan even in de vrieskist en zorg dat Nederland er weer bovenop komt........
F.
Daar heb je wel 2 punten inderdaad... Maar van de andere kant is de VS nog finacieel ongezonder als wij zijn en zij doen het wel. Wat niet wegneemt dat ik het ook niet nodig vind. De Betuwelijn vind ik iets anders; dit is een project waar we direct profijt van hebben. Okey het kost een hoop geld maar het zal de economie stimuleren.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 16:03 :

Het is geen uitstel van problemen. De overheid moet er gewoon voor zorgen dat de economie weer optrekt en als dat gebeurd hebben ze weer genoeg om die schuld af te lossen. Dus moeten ze wel dat beetje lenen om de bestedingen omhoog te doen en dus effectieve vraag te doen stijgen en daarmee de economie een impuls te geven. Als het econimisch goed. Is er meer werk voor de mensen. Die hoeven geen gebruik van uitkeringen te maken, wat dan heel veel scheelt. Mensen verdienen dan meer en dat betekent weer inkomstenbelasting voor de overheid. Omdat mensen meer verdienen hebben ze ook meer om uit te geven. Das weer kassa aan BTW en Accijns zijde. Daarmee kan de schuld afbetaald worden.
Nu wordt er zwaar bezuinigd en er is een tekort en de economie loopt slecht. Dan laten ze de econom ie toch helemaal vastlopen???
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:14
Verwijderd
Citaat:
firelizzard schreef op 10-03-2005 @ 16:09 :

F.
Ze moeten wel bezuinigen maar willen hun lonen wel flink verhogen. Waar komt dat geld dan opeens vandaan???
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:15
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 16:13 :
Het is geen uitstel van problemen. De overheid moet er gewoon voor zorgen dat de economie weer optrekt en als dat gebeurd hebben ze weer genoeg om die schuld af te lossen. Dus moeten ze wel dat beetje lenen om de bestedingen omhoog te doen en dus effectieve vraag te doen stijgen en daarmee de economie een impuls te geven. Als het econimisch goed. Is er meer werk voor de mensen. Die hoeven geen gebruik van uitkeringen te maken, wat dan heel veel scheelt. Mensen verdienen dan meer en dat betekent weer inkomstenbelasting voor de overheid. Omdat mensen meer verdienen hebben ze ook meer om uit te geven. Das weer kassa aan BTW en Accijns zijde. Daarmee kan de schuld afbetaald worden.
Nu wordt er zwaar bezuinigd en er is een tekort en de economie loopt slecht. Dan laten ze de econom ie toch helemaal vastlopen???
Dat verhaal is mooi in theorie; maar in de praktijk worden die schulden in economische hoogtij minder afgelost dan dat er in laagconjuctuur is geleend. waardoor er in de lange termijn problemen ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:20
firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 16:12 :
(...) De Betuwelijn vind ik iets anders; dit is een project waar we direct profijt van hebben. Okey het kost een hoop geld maar het zal de economie stimuleren. (...)
We hebben er geen profijt van, want het was de bedoeling dat onze oosterburen er ook gebruik van zouden maken, maar helaas. De bedrijven hebben ook al gezegd dat zij het niet gaan gebruiken.......Het stimuleerd dus niet, want bedrijven kiezen er niet voor.

F.

Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 16:15 :
Dat verhaal is mooi in theorie; maar in de praktijk worden die schulden in economische hoogtij minder afgelost dan dat er in laagconjuctuur is geleend. waardoor er in de lange termijn problemen ontstaan.
Het is ook bijna onmogelijk om alles in één keer af te betalen en dat er minder wordt afgelost dan dat er in een economische crisis is geleend is uiteindelijk erg logisch.

F.
Oud 10-03-2005, 15:21
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
We'll cross that bridge when we get there
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 10-03-2005 @ 16:15 :
Dat komt omdat politici alleen maar op korte termijn denken en dus problemen zo proberen om te lossen gewoon omwille van het stemmen. Iemand die er maar vier jaar zit als politicus gaat echt niet iets voor over 20 jaar doen. dat doet iemand anders dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:54
MH
MH is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 16:25 :
Dat komt omdat politici alleen maar op korte termijn denken en dus problemen zo proberen om te lossen gewoon omwille van het stemmen. Iemand die er maar vier jaar zit als politicus gaat echt niet iets voor over 20 jaar doen. dat doet iemand anders dan weer wel.
En dat doet dit kabinet dus niet. Nu wordt er naar de langere termijn gekeken. Dankzij dit kabinet hebben onze ouders over tien jaar ook nog AOW. En bijlenen gaat niet. Kijk maar eens naar onze kredietwaardigheid. Die houdt op een bepaald moment op en daar zitten we serieus bijna tegenaan (bronnen: wikipedia en ministerie van Financien). Daarom wordt er gedoseerd bijgeleend en worden de minima zo mogelijk ontzien (en dat gebeurt nu ook, maar nu klaagt de middenklasse dat die lui niet elke week uit eten kunnen en niet meer op wintersport). En kom niet aan met koopkrachtverlies. Lichte inflatie is ook goed voor de economie en daardoor moet alles nu eenmaal duurder worden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:56
professor2
professor2 is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2005 @ 12:09 :
De kans dat er een derde kabinet-Balkenende komt in dezelfde vorm als nu lijkt me gering. VVD en CDA leveren flink in. D66 wordt waarschijnlijk bij de volgende verkiezingen gereduceerd tot twee zetels of minder. Wilders scoort rond de acht of tien zetels, zijn populariteit moest hij hebben van de moord op Theo maar zesentwintig zetels zoals hij in januari had blijft hij nooit houden. Het is dus voor mij zeer moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren. Maar als ik zou moeten kiezen tussen de 'Van Aartsen-VVD' en de 'Wiegel-VVD' dan zie ik duizendmaal liever een kabinet met de laatste.
ik wil een bolkenstein vvd
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
MH schreef op 10-03-2005 @ 16:54 :
En dat doet dit kabinet dus niet. Nu wordt er naar de langere termijn gekeken. Dankzij dit kabinet hebben onze ouders over tien jaar ook nog AOW. En bijlenen gaat niet. Kijk maar eens naar onze kredietwaardigheid. Die houdt op een bepaald moment op en daar zitten we serieus bijna tegenaan (bronnen: wikipedia en ministerie van Financien). Daarom wordt er gedoseerd bijgeleend en worden de minima zo mogelijk ontzien (en dat gebeurt nu ook, maar nu klaagt de middenklasse dat die lui niet elke week uit eten kunnen en niet meer op wintersport). En kom niet aan met koopkrachtverlies. Lichte inflatie is ook goed voor de economie en daardoor moet alles nu eenmaal duurder worden.
minima ontzien??? Whahaha! Zij moeten het meest inleveren. De rijken worden alleen ontzien door dit kabinet.Zij gaan er alleen op vooruit. Niemand anders. Lichte inflatie kan idd ook goed zijn voor de economie , maar flinke inflatie zoals nu niet. Dit kabinet maakt alleen maar kapot.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 17:08 :
maar flinke inflatie zoals nu niet
1,6% is inderdaad enorm!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2005 @ 17:11 :
1,6% is inderdaad enorm!
heel veel gezinnen komen niet meer rond. Het aantal gezinnen dan het met voedselpaketten moet doen is flink toegenomen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:18
professor2
professor2 is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2005 @ 14:48 :
Het enige wat Thom de Graaff nu doet is zijn spreekwoordelijke territorium afbakenen door tegen de huidige bestuursstructuur te pissen. Niemand zit te wachten op de gekozen burgemeester, maar meneertje heeft dat nu eenmaal in zijn hoofd en offert met liefde de wetgevingskwaliteit op ten gunste van de snelheid. Een echte democraat dus
zeer ironisch idnerdaad dat ze het land democratischer willen maken op een manier waar de meerderheid van de bevolking tegen is
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 10-03-2005 @ 17:18 :
zeer ironisch idnerdaad dat ze het land democratischer willen maken op een manier waar de meerderheid van de bevolking tegen is
Waar blijkt dat laatste uit?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 16:50
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2005 @ 17:45 :
Waar blijkt dat laatste uit?
opinie peiling
alhoewel ik toe geef dat die vaak zeer dubieus zijn
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 17:56
MH
MH is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 17:12 :
heel veel gezinnen komen niet meer rond. Het aantal gezinnen dan het met voedselpaketten moet doen is flink toegenomen.
Advies: kijk eens wat minder naar die schreeuwende neger van Premtime.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:08
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 17:08 :
minima ontzien??? Whahaha! Zij moeten het meest inleveren.
Je lult hier simpelweg de minder betrouwbare media na, wie de statistieken erop na slaat ziet dat de middenklasse en de hogere middenklasse er het meest op achteruit gaat.
Oud 10-03-2005, 18:19
MH
MH is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-03-2005 @ 19:08 :
Je lult hier simpelweg de minder betrouwbare media na, wie de statistieken erop na slaat ziet dat de middenklasse en de hogere middenklasse er het meest op achteruit gaat.
Er zijn zat rekenvoorbeelden die idd bewijzen dat middenklasse het meest 'lijdt', al vind ik het niet erg om een keer minder uit eten te gaan (getuige het welvaartsniveau van iemand van die klasse in een netwerk-reportage eind september 2004).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:26
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 10-03-2005 @ 15:23 :
Er zit geen sprankeltje menselijkheid in dit kabinet. Een stelletje Aso's die hun zakkenvullen zijn het!
ik zou bijna gaan lachen . maar wat is het betere alternatief volgens jou dan?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:35
firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 10-03-2005 @ 19:26 :
ik zou bijna gaan lachen . maar wat is het betere alternatief volgens jou dan?
Tja dat is geloof ik ook een probleem, is er een redelijk aan te nemen alternatief? Ik denk dat het iets moet worden zonder CDA, ik denk dat de VVD er wel in kan blijven zitten, maar met wie dan?
De standpunten van PVDA en VVD liggen mijlen uit elkaar dus ik denk niet dat die twee samen gaan.....Misschien alle kleine partijen bij elkaar?

F.
Oud 10-03-2005, 18:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 10-03-2005 @ 19:35 :
De standpunten van PVDA en VVD liggen mijlen uit elkaar dus ik denk niet dat die twee samen gaan.....
Paars, iemand?
Oud 10-03-2005, 18:41
firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-03-2005 @ 19:38 :
Paars, iemand?
Tja die had ik kunnen verwachten Maar zoals je zelf al eerder zei, dan moeten ze beide veel inleveren en ik denk niet dat beide veel zullen inleveren........

F.
Oud 10-03-2005, 18:42
UnderControl
UnderControl is offline
Lijkt me een prima optie Balkenende III. Eindelijk eens een lange termijnvisie die Nederland vooruit helpt. Het is gewoon een hele moeilijke periode nu om te regeren. Paars had het lekker makkelijk en heeft het vooral zichzelf ook lekker makkelijk gemaakt. Dat het huidige kabinet daar gemaakt fouten weer recht wil zetten is een goede zaak. Dat mensen vertrouwen hebben in een kabinet GL, SP, PvdA is helemaal dubieus. Halsema ooit kunnen betrappen op iets wat op een degelijk beleid leek? Alleen maar zuren over nutteloze details waardoor alles enorm vertraagd wordt en ondertussen zelf niet met oplossingen komen. Als dat gebeurt is iedereen vast blij totdat na 4 jaar blijkt dat de economie en de staatschulden enorm verneukt zijn
Oud 10-03-2005, 18:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 10-03-2005 @ 19:41 :
Tja die had ik kunnen verwachten
zie eerste deel signature.

Op zich hangt het er slechts van af hoe nodig de samenwerking is, stel dat zowel PVDA als VVD in het huidige kabinetssamenstelling pertinent zouden weigeren met het CDA te regeren...
Oud 10-03-2005, 18:51
UnderControl
UnderControl is offline
Citaat:
Sylph schreef op 10-03-2005 @ 19:45 :
Je hart is zeker al gebroken?
bijna
Oud 10-03-2005, 19:35
PGWR
PGWR is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-03-2005 @ 19:38 :
Paars, iemand?
In feite had Paars al in 1999 moeten vallen. Jammer genoeg besloot men destijds het kabinet te lijmen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:34
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Interessant om te zien dat het meerendeel van de mensen hier Balkenende weg wil hebben maar echt zinnige argumenten heb ik nog niet gehoord. Behalve meningen die verschillen over de vraag of je moet bezuinigen of investeren.

Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig.
Oud 10-03-2005, 20:36
Verwijderd
Hee, dit is politiek, je hoeft je stem niet te motiveren. Leve de democratie der dommen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:50
PGWR
PGWR is offline
Het hypocriete van die zogenaamde "slimme" studenten is, dat wanneer die "domme" mensen op de linkse partijen stemmen, er niets aan de hand is. Wanneer echter die domme mensen op de rechtse partijen stemmen, doen die slimme studenten allerlei ondemocratische uitspraken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:51
Verwijderd
Ik zie het al voor me, 'waarom stem je op deze persoon?' - 'eh, hij heeft witte tanden en is een vaderfiguur voor ons land!'.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:51
Verwijderd
Oh, ik heb ook een hekel aan domme mensen die denken dat het allemaal wel goed komt als je SP stemt en aardig doet tegen moslims.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 20:52
PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2005 @ 21:51 :
Oh, ik heb ook een hekel aan domme mensen die denken dat het allemaal wel goed komt als je SP stemt en aardig doet tegen moslims.
Hmm, dan kan zo beetje de helft van de zogenaamd "slimme studenten" ook worden afgeschreven.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:07
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 10-03-2005 @ 21:34 :
Interessant om te zien dat het meerendeel van de mensen hier Balkenende weg wil hebben maar echt zinnige argumenten heb ik nog niet gehoord. Behalve meningen die verschillen over de vraag of je moet bezuinigen of investeren.

Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig.
Balkenende moet weg, omdat:

- De hypotheekrenteaftrek moet worden afgeschaft.
- De belastingen voor hoge inkomens moeten worden verhoogd.
- De lasten voor de minima moeten worden verlaagd.
- Er geïnvesteerd moet worden in onderwijs.
- Er geïnvesteerd moet worden in gezondheidszorg.
- Er fors bezuinigd moet worden op defensie.

etc. etc.

Waar ik het wel mee eens ben is de sanering van prepensioen/VUT en de WAO.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:09
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
MH schreef op 10-03-2005 @ 18:56 :
Advies: kijk eens wat minder naar die schreeuwende neger van Premtime.
Prem Rashakinogwat is geen neger.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 21:57
MH
MH is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 10-03-2005 @ 22:09 :
Prem Rashakinogwat is geen neger.
Wat kan mij het rotten wat zijn precieze afkomst is, je begrijpt wie ik bedoel. Oja, en ga vooral politiek correcte uitspraken doen dat ik stigmatiseer!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:43
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Leuk dat je zodra het slecht gaat met de economie, je niemand meer over de natuur hoort

Ik zou graag de VVD weer een keer de President zien leveren.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-03-2005 @ 23:43 :
Leuk dat je zodra het slecht gaat met de economie, je niemand meer over de natuur hoort

Grappig dat al die mensen in de Balkenende propaganda trappen dat het 'slecht' gaat met de economie.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:50
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2005 @ 23:45 :
Grappig dat al die mensen in de Balkenende propaganda trappen dat het 'slecht' gaat met de economie.
We groeien wel minder hooor
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 10-03-2005 @ 23:50 :
We groeien wel minder hooor
Gelijk de koopkracht voor minima verminderen, dan!

Maar wel geld in de bodemloze putten landbouwsubsidies, hypotheekrenteaftrek en defensie blijven steken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:53
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2005 @ 23:45 :
we staan in europa onderaan qua prestaties hoor dat is zeker geen goed teken het is idioot dat mensen denken dat ze nu tot de bedelstaf vervallen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:54
Verwijderd
Citaat:
onderkoffer schreef op 10-03-2005 @ 23:53 :
we staan in europa onderaan qua prestaties hoor dat is zeker geen goed teken het is idioot dat mensen denken dat ze nu tot de bedelstaf vervallen
De groei is laag, ja. Ik zit er niet mee. We hebben het in Nederland prima.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:54
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2005 @ 21:36 :
Hee, dit is politiek, je hoeft je stem niet te motiveren. Leve de democratie der dommen.
hoe dommer de samen leving hoe gevaarlijker de democratie he
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
onderkoffer schreef op 10-03-2005 @ 23:54 :
hoe dommer de samen leving hoe gevaarlijker de democratie he
Daar kan George over meepraten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:55
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2005 @ 23:54 :
De groei is laag, ja. Ik zit er niet mee. We hebben het in Nederland prima.
dan ben je niet echt zo economisch begaafd
het gaat echt slecht met de economie en daar moet ook wat aan gedaan worden
niemand zegt dat we nu ineens een kutleven hebben etc
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:56
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 10-03-2005 @ 23:43 :

dat is vrij idiote hysterie natuurlijk

ja van aartsen zeker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten