Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 15-03-2005 @ 12:21 :
En als dat na 1-2 maand toch niet werkt, dan kan ze vast wel met hangende pootjes naar de ouders terug
Juustem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2005, 12:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2005 @ 13:10 :
Wat is er triest aan die ouders? Het feit dat ze zich verzetten tegen het feit dat een 21-jarige viespeuk het met hun dochter wil doen, of het feit dat ze dreigen met uit huis trappen?
Volgens mij doelde Meph op het feit dat haar ouders ook 7 jaar in leeftijd verschillen en mekaar op ongeveer dezelfde leeftijd ontmoet hebben als TS en 'vriendje'.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-03-2005 @ 13:34 :
Volgens mij doelde Meph op het feit dat haar ouders ook 7 jaar in leeftijd verschillen en mekaar op ongeveer dezelfde leeftijd ontmoet hebben als TS en 'vriendje'.
Dat zou inderdaad net zo hypocriet als Mark Rutte zijn
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-03-2005 @ 13:35 :
Dat zou inderdaad net zo hypocriet als Mark Rutte zijn
Hypocriet... ja. Maar dan hebben ze alsnog mijn zegen als ze die vriend buiten willen smijten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:46
Verwijderd
of het qua leeftijdsverschil nu wel of niet haalbaar is (ik zeg nee, zeker niet als je 14 bent. Ben je 17 en is hij 24 is het alweer wat minder belachelijk), het blijven je ouders. En nee, je ouders zouden je niet alles mogen flikken maar eens gewoon normaal doen en zelf nadenken zou een optie zijn.

Ze kunnen en mogen je niet het huis uit trappen, behalve als ze afstand doen van de zorgplicht en voogdij, maar dat zie ik niet gebeuren. Als je nu eens 3 jaartjes hard je best doet voor je school, en contact houd met deze 'Ridder', kijk maar eens of deze 'ridder' er over 3 jaar nog voor je is, dán kun je het proberen.
Citaat:
Mark Almighty
Not again! When will the hurting stop??? Ik pleit voor een officieeël 'Leeftijdsverschillen'-subforum, zodat we hier voor eens en altijd vanaf zijn.
Ja, zoiets. Of we implanteren gedragschips in de hoofden van onze zielige zoontjes en niet-nadenken dochtertjes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:33
annetjuh90
annetjuh90 is offline
Heey Allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reacties!!! Sommige vond ik wat minder maar ik hep er nu met mijn ouders over gepraat met hem erbij en het gaat supergoed. Wat sommige van jullie zeggen is helemaal niet waar. Hij heeft nog nooit ik herhaal nog nooit iets op sexueel geboed bij mij gedaan wat ik niet wil. En hij is cker niet zielig hij gwoon hardstikke lief voor mij en ik hou egt heel veel van hem. Mijn ouders vinden het nog steeds niet helemaal goed maar se willen hem een kans geven.

-xxx-

Annetjuh90
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:34
Methuselah
Methuselah is offline
Oh my God.
Oud 15-03-2005, 14:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 15-03-2005 @ 15:34 :
Oh my God.
Enig kleurtje!

Tja, wat kan ik ervan zeggen? *Zucht* Die ouders van tegenwoordig ook....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
annetjuh90 schreef op 15-03-2005 @ 15:33 :
Wat sommige van jullie zeggen is helemaal niet waar. Hij heeft nog nooit ik herhaal nog nooit iets op sexueel gebied bij mij gedaan wat ik niet wil.
dus hij heeft wel al wat met je gedaan op dat gebied! dat vind ik nogal wat. ik ben zelf van mening dat je (vaak) op je 14e niet kan uitmaken waar je aan toe bent en wat je wel of niet wil. grote kans dat je er later spijt van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 15:01
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Heey Allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reacties!!! Sommige vond ik wat minder maar ik hep er nu met mijn ouders over gepraat met hem erbij en het gaat supergoed. Wat sommige van jullie zeggen is helemaal niet waar. Hij heeft nog nooit ik herhaal nog nooit iets op sexueel geboed bij mij gedaan wat ik niet wil. En hij is cker niet zielig hij gwoon hardstikke lief voor mij en ik hou egt heel veel van hem. Mijn ouders vinden het nog steeds niet helemaal goed maar se willen hem een kans geven.

-xxx-

Annetjuh90
je houd van hem?
lijkt mij vrij snel, ook omdat je pas 14 hebt, je hebt nog weinig levenservaring enzo. je bent nog aan t puberen en ja ik denk dat t gewoon niet werkt.
maar daar kom je zelf wel achter.
je bent pas 14
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 15:25
Jolt
Jolt is offline
Waarom word men nog steeds jonger, toen je 14 was ging je verstoppertje spelen, niet met de jongetjes en meisjes(of kerels en vrouwen, ligt aan het persoon)
Oud 15-03-2005, 15:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 16:25 :
Waarom word men nog steeds jonger, toen je 14 was ging je verstoppertje spelen, niet met de jongetjes en meisjes(of kerels en vrouwen, ligt aan het persoon)
Toen ik 14 was speelde ik echt geen verstoppertje meer, hoor. Maar ik snap en steun je punt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Sorry opoe, maar er is vrij weinig bewijs dat kids de afgelopen twee jaar veel eerder aan seks zijn begonnen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:19
Jolt
Jolt is offline
Haha opoe, grapjas.

Kijk eens om je heen, oordeel zelf.

Abre Los Ojos (Vertaald: Open your eyes)

(Zelfs hier bij ons, in een gaar shit dorp begint men al sexueel met 14 jaar)
Oud 15-03-2005, 16:50
Jannekie
Jannekie is offline
Waarom zeurt iedereen toch altijd over leeftijdsverschil en is een jongen van 21 die iets met een meisje van 14 wil meteen een viespeuk?? Dat veel jongens alleen maar sex willen klopt, maar dat wil niet meteen zeggen dat iedereen zo is. Ik kreeg zelf ook een vriend van bijna 21 toen ik 15 was en dat gaat nog steeds prima. Dus stop met stomme oordelen vellen !

en @ Annetjuh: mooi dat je er met je ouders over gepraat heb en veel plezier samen
Oud 15-03-2005, 17:51
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 17:19 :
Haha opoe, grapjas.

Kijk eens om je heen, oordeel zelf.

Abre Los Ojos (Vertaald: Open your eyes)

(Zelfs hier bij ons, in een gaar shit dorp begint men al sexueel met 14 jaar)
leuk dat spaans ...of welke taal het ook is...

iig

zijn punt is dat het niet iets van de laatste jaren is dat mensen vroeg met sex beginnen en dat het daarom de laatste jaren niet veranderd is. ik denk dat het nogal van persoon tot persoon verschilt of ze op hun 14e al dan niet in staat zijn te bepalen of ze toe zijn aan sex en dat je er daarom niet echt over kan oordelen zonder dat je iemand kent
Oud 15-03-2005, 18:17
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Jannekie schreef op 15-03-2005 @ 17:50 :
Waarom zeurt iedereen toch altijd over leeftijdsverschil en is een jongen van 21 die iets met een meisje van 14 wil meteen een viespeuk?? Dat veel jongens alleen maar sex willen klopt, maar dat wil niet meteen zeggen dat iedereen zo is. Ik kreeg zelf ook een vriend van bijna 21 toen ik 15 was en dat gaat nog steeds prima. Dus stop met stomme oordelen vellen !

en @ Annetjuh: mooi dat je er met je ouders over gepraat heb en veel plezier samen
Over mannen ik citeer uit het boek van Ice-T Sex, God & Rap:
Citaat:
'Ik weet wat mannen willen: ze willen neuken. Mannen zijn honden. Ze willen snuffelen en ze willen neuken, en wel nu als het niet eerder kan...'
En verdomd hij heeft ook nog gelijk ook .
Oud 15-03-2005, 18:35
Verwijderd
meisie, ik zou er mee kappen.
denk je nou echt dat die vent het om jou doet. alleen maar om de sex hoor.
kijk is naar de positie in zijn ogen.
denk is heeeeeeeel goed na!!!
ik vind het niet gek hoor van je ouders. ik zou ermee kappen, ligt nog een heel leven voor je, met jongens die wel v an je eigen leeftijd zijn, zelfde intresses etc.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Heey Allemaal,

-xxx-

Annetjuh90
wtf...................
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:51
fractuur
fractuur is offline
Of hij nou met je naar bed wil of niet.. Het levert veel meer problemen op. Waarschijnlijk studeert, of werkt hij al, en jij begint bij wijze van spreken net met de middelbare! Bovendien heeft hij veel meer levenservaring dan jij, en bekijkt hij de zaken anders.

Blijft het vreemd dat een 21-jarige jongen wat in een 14-jarig meisje ziet..

Naja, als jullie gelkkig zijn, dan wens ik julie het beste.. Maar blijf er alsjeblieft met je hoofd bij.
Oud 15-03-2005, 18:52
Verwijderd
ja idd....................

trieste zooi
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:02
analese
analese is offline
hmmm jij komt net van de basisschool, en hij is al zn toekomst aan het plannen...lijkt je dat wel zo verstandig??T verschil is best wel groot...je zit in zo n andere wereld dan hij
Oud 15-03-2005, 21:06
Jolt
Jolt is offline
Volgens mij weet je ook niet eens wat liefde is.
Echte liefde is namelijk moeder liefde.

Jah, nu moet je nadenken.
Oud 15-03-2005, 23:37
Maroon
Maroon is offline
Met alle respect hoor, maar ik vind wel dat jullie haar nu heel erg als een 10-jarige behandelen ..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 23:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Maroon schreef op 16-03-2005 @ 00:37 :
Met alle respect hoor, maar ik vind wel dat jullie haar nu heel erg als een 10-jarige behandelen ..
Het kind is 14 en denkt met een 21-jarige uitbuiter de liefde van haar leven gevonden te hebben..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 01:39
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-03-2005 @ 00:57 :
Het kind is 14 en denkt met een 21-jarige uitbuiter de liefde van haar leven gevonden te hebben..
Je kent hun niet eens. Voor hetzelfde geld zitten ze wel heel erg op 1 lijn en is zij net wat volwassener en hij net wat jonger qua geestelijke leeftijd. Alhoewel ik sowieso daar niet in geloof, het klikt of het klikt niet, en kennelijk klikt het tussen hun. Tja, of hij gebruikt haar, maar dan moet ze daar maar zelf achterkomen en gewoon voorzichtig zijn, maar dat doet ze vast wel.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-03-2005 @ 00:57 :
Jij kunt daar niet over oordelen op zo'n afstand en verder sluit ik me aan bij wat Maroon zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 07:56
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Het enige wat ik er nog aan wil toevoegen is dat ze er zelf wel achterkomt of hij nou zo ontzettend veel om haar geeft. op je 14e/15e/16e/17e weet je sowieso nog niet wat échte liefde is, je denkt dat je het weet, maar eigenlijk weet je het niet. Daar moet je ervaringen voor opdoen. Dus probeer het gewoon uit, kijk hoe je omgeving erop reageert en handel vanuit die positie. Dan weet je wel wat je het best kunt doen Van te voren al gaan vragen ja misschien wel, of nee misschien niet, heeft in dit soort gevallen weinig zin....mits hij sowieso al een 'pedo' was.
Oud 16-03-2005, 08:27
snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 15-03-2005 @ 19:35 :
meisie, ik zou er mee kappen.
denk je nou echt dat die vent het om jou doet. alleen maar om de sex hoor.
kijk is naar de positie in zijn ogen.
denk is heeeeeeeel goed na!!!
ik vind het niet gek hoor van je ouders. ik zou ermee kappen, ligt nog een heel leven voor je, met jongens die wel v an je eigen leeftijd zijn, zelfde intresses etc.
Oh je kent ze? Hoe weet jij nou dat ze niet echt om elkaar geven? En "ermee kappen" is behoorlijk moeilijk als je hartstikke verliefd bent.
En verder ben ik het (ook) eens met Maroon.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 08:54
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
snuvvel schreef op 16-03-2005 @ 09:27 :
Oh je kent ze? Hoe weet jij nou dat ze niet echt om elkaar geven? En "ermee kappen" is behoorlijk moeilijk als je hartstikke verliefd bent.
En verder ben ik het (ook) eens met Maroon.
als mensen echt gaan dreigen enzo (je paps en mams voornamelijk) en met stel en sprong zeggen dat je moet kappen heb je dat uiteindelijk maar gewoon te accepteren, hoe moeilijk het ook is, maar dan zul je misschien later wel begrijpen waar je ouders zo bezorgd om zijn. Het 'ermee kappen' is juist heel simpel. Je onderdrukt je gevoelens en focust je op andere dingen. je dwingt jezelf gewoon om niet meer aan die ene persoon te denken. En mocht je nu gaan zeggen: 'ja maar zo makkelijk is dat helemaal toch niet?' --> Zo makkelijk is het juist wel. je beslist voor jezelf of jij je kut laat voelen door je ouders of door de gevoelens die je voor een bepaald persoon hebt. je beslist voor jezelf of je verliefd bent of denkt van iemand te houden. zolang jij tegen jezelf blijft zeggen dat je geen liefde wil van een jongen, laat je lichaam dat als het ware ook niet toe, en kun je je focussen op andere dingen, zonder dat je je kut voelt.

En nu niet gaan tegenspreken want als je dit hierboven nog nooit gedaan hebt begrijp je het gewoon niet.
Oud 16-03-2005, 10:07
kokkin18
kokkin18 is offline
Citaat:
ecrivaine schreef op 14-03-2005 @ 21:09 :
pff, vind je het gek dat je ouders zo reageren? Ok, je het huis uit zetten slaat ook nergens op, maar geloof me: 14 en 21 gaat niet samen. Hij zal best hartstikke leuk zijn, maar er zit gewoon teveel verschil tussen jullie.
Ik ben 18 en heb al bijna anderhalf jaar een vriend van 36, en tot nu toe gaat het goed, we wonen ook al samen, en het is heerlijk om elke dag naast hem wakker te worden. Mijn ouders heb ik het pas na een half jaar verteld, en die namen het vrij rustig op... ze konden niks doen want ik woonde hier al, ze dachten dat ik hier een kamer huurde, maar gezellig met hem een biertje drinken doen ze niet snel... wat tuurlijk begrijpelijk is... Ik weet ook niet hoe het verder moet, want er zijn wel grote verschillen tussen ons door de leeftijd, en het onderwerp kinderen komt ook wel eens voorbij vliegen... hij heeft er al 2 en wil niet op latere leeftijd nog een kind... terwijl ik kinderen heerlijk vind maar ik eerst aan mijn carriere wil werken, ja zo simpel ligt het dus allemaal niet meer... Ik weet ook niet hoeveel ik ook van hem hou of ik ooit oud wil worden... maar tot nu toe gaat het nog wel... Dus meid goed aan wat je doet..

Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 10:13.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Maroon schreef op 16-03-2005 @ 02:39 :
Je kent hun niet eens. Voor hetzelfde geld zitten ze wel heel erg op 1 lijn en is zij net wat volwassener en hij net wat jonger qua geestelijke leeftijd. Alhoewel ik sowieso daar niet in geloof, het klikt of het klikt niet, en kennelijk klikt het tussen hun. Tja, of hij gebruikt haar, maar dan moet ze daar maar zelf achterkomen en gewoon voorzichtig zijn, maar dat doet ze vast wel.
As zij geestelijk op één lijn zitten, zegt dat niet heel veel goeds over de geestelijke vermogens van die jongen, vrees ik.
En natúúrlijk doet ze voorzichtig. Alle pubermeisjes doen voorzichtig. Daarom worden ze ook nóóit geplayed en wordt hun hartje nóoít gebroken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 15-03-2005 @ 19:51 :
Of hij nou met je naar bed wil of niet.. Het levert veel meer problemen op. Waarschijnlijk studeert, of werkt hij al, en jij begint bij wijze van spreken net met de middelbare! Bovendien heeft hij veel meer levenservaring dan jij, en bekijkt hij de zaken anders.
Waarschijnlijk werkt hij allang. De meeste normale zichzelf respecterende studenten van 21 hoeven niet zoveel van meisjes van 14.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 12:29
MB
MB is offline
Citaat:
Op je 14e beginnen met seks hoeft niks mis mee te zijn, maar ik zou het persoonlijk niet doen met iemand die dan al geestelijk en lichamelijk heeeeeel erg veel ouder is.
Oud 16-03-2005, 18:16
snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 16-03-2005 @ 09:54 :
als mensen echt gaan dreigen enzo (je paps en mams voornamelijk) en met stel en sprong zeggen dat je moet kappen heb je dat uiteindelijk maar gewoon te accepteren, hoe moeilijk het ook is, maar dan zul je misschien later wel begrijpen waar je ouders zo bezorgd om zijn. Het 'ermee kappen' is juist heel simpel. Je onderdrukt je gevoelens en focust je op andere dingen. je dwingt jezelf gewoon om niet meer aan die ene persoon te denken. En mocht je nu gaan zeggen: 'ja maar zo makkelijk is dat helemaal toch niet?' --> Zo makkelijk is het juist wel. je beslist voor jezelf of jij je kut laat voelen door je ouders of door de gevoelens die je voor een bepaald persoon hebt. je beslist voor jezelf of je verliefd bent of denkt van iemand te houden. zolang jij tegen jezelf blijft zeggen dat je geen liefde wil van een jongen, laat je lichaam dat als het ware ook niet toe, en kun je je focussen op andere dingen, zonder dat je je kut voelt.

En nu niet gaan tegenspreken want als je dit hierboven nog nooit gedaan hebt begrijp je het gewoon niet.
Ik heb inderdaad nog nooit mijn gevoelens onderdrukt toen ik verliefd was, en er zijn heus wel momenten geweest dat dat beter was om het wel te doen. Misschien begrijp jij niet dat niet iedereen zijn of haar gevoel zomaar even kan uitschakelen en zich op wat anders kan concentreren.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 18:49
Myuki
Myuki is offline
jongens van 21 kunnen ook nog heel jong zijn
Oud 16-03-2005, 20:11
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
annetjuh90 schreef op 14-03-2005 @ 21:01 :
Hoi ik ben Anne,

Ik ben 14 jaar oud en hep sinds anderhalve maand een vriend van 21. Ik hep het vorige week aan mijn ouders verteld en die zeggen dat als ik met hem doorga dat ik het huis uit moet. Ik wil dit helemaal niet maar mijn vriend kwijt raken al helemaal niet. Hij is hardstikke lief voor me en helpt me als er wat mis is. Wat moet ik doen?
hej Anne, ik ben zelf over 3 dagen 15, ik had een jaar geleden ook eenoudere vriend. hij was 19 toen ik dus 13 was. mijn ouders vonden het juist geweldig dat ik met hem ging.

trek je niet te veel aan van de negatieve reacties hier, ik schrijf even de voor en nadelen op voor je:

een vriend van 7 jaar ouder is natuurlijk heel leuk, vooral als hij heel lief is en hij je graag helpt in moeilijke tijden. maar er zitten veel nadelen aan, zeker als je ouders het er niet mee eens zijn

ik heb een tijdje geleden een *geheime* relatie gehad omdat mijn ouders wilden dat ik het uit maakte. na 5 weken geheime relatie gehad te hebben(we hadden daarvoor al een half jaar gehad, maar het was uit gegaan, heel verhaal, iig wilden mijn ouders niet dat we nog bij elkaar zouden komen en dat is dus wel gebeurt.) ik heb toen mijn ouders verteld wat er aan de hand was. natuurlijk waren zij hardstikke boos, mijn vader driegde ook mij uit huis te zetten enzovoorts.
het is niet gebeurt, je kan je kind niet zomaar uit huis zetten. zeker niet op je 14de. dit is namelijk strafbaar.

het is niet leuk om tegen je ouders te moeten liegen, zeker niet als je weet hoe veel stress het geeft. ik was heel erg bang dat mijn ouders er achter zouden komen.

nu even over het verschil tussen jullie leeftijden. ik vond een oudere vriend echt geweldig. veel aandacht enzo. k vond het heel jammer dat ik zo veel gezeur kreeg over onze leeftijdsverschil. maar ik snap nu, een jaar later, waarom er zo'n probleem van gemaakt wordt.
als je een zo veel oudere vriend hebt wil hij vaak veel verder dan dat je in eerste instantie van plan was. dat was bij mij in ieder geval zo. k dacht voor dingen klaar te zijn en heb nu het gevoel dat ik die dingen liever voor t eerst met iemand anders had gedaan en niet met hem.
hoe lief hij ook is, ik denk dat dat bij iedereen gebeurt met een 6/7 jaar oudere vriend.

ik denk dat voor jou de beste oplossing is om gewoon vrienden te blijven. dan kan hij nog steeds heel lief voor je zijn en je helpen als je het moeilijk hebt.

maar dat is wat ik denk, 1 tip: volg je gevoel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten