![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heey Allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie reacties!!! Sommige vond ik wat minder maar ik hep er nu met mijn ouders over gepraat met hem erbij en het gaat supergoed. Wat sommige van jullie zeggen is helemaal niet waar. Hij heeft nog nooit ik herhaal nog nooit iets op sexueel geboed bij mij gedaan wat ik niet wil. En hij is cker niet zielig hij gwoon hardstikke lief voor mij en ik hou egt heel veel van hem. Mijn ouders vinden het nog steeds niet helemaal goed maar se willen hem een kans geven. -xxx- Annetjuh90 |
![]() |
||
Citaat:
Tja, wat kan ik ervan zeggen? *Zucht* Die ouders van tegenwoordig ook.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
lijkt mij vrij snel, ook omdat je pas 14 hebt, je hebt nog weinig levenservaring enzo. je bent nog aan t puberen en ja ik denk dat t gewoon niet werkt. maar daar kom je zelf wel achter. je bent pas 14 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom zeurt iedereen toch altijd over leeftijdsverschil en is een jongen van 21 die iets met een meisje van 14 wil meteen een viespeuk?? Dat veel jongens alleen maar sex willen klopt, maar dat wil niet meteen zeggen dat iedereen zo is. Ik kreeg zelf ook een vriend van bijna 21 toen ik 15 was en dat gaat nog steeds prima. Dus stop met stomme oordelen vellen
![]() en @ Annetjuh: mooi dat je er met je ouders over gepraat heb en veel plezier samen
||
Citaat:
![]() iig zijn punt is dat het niet iets van de laatste jaren is dat mensen vroeg met sex beginnen en dat het daarom de laatste jaren niet veranderd is. ik denk dat het nogal van persoon tot persoon verschilt of ze op hun 14e al dan niet in staat zijn te bepalen of ze toe zijn aan sex en dat je er daarom niet echt over kan oordelen zonder dat je iemand kent
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
meisie, ik zou er mee kappen.
denk je nou echt dat die vent het om jou doet. alleen maar om de sex hoor. kijk is naar de positie in zijn ogen. denk is heeeeeeeel goed na!!! ik vind het niet gek hoor van je ouders. ik zou ermee kappen, ligt nog een heel leven voor je, met jongens die wel v an je eigen leeftijd zijn, zelfde intresses etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Of hij nou met je naar bed wil of niet.. Het levert veel meer problemen op. Waarschijnlijk studeert, of werkt hij al, en jij begint bij wijze van spreken net met de middelbare! Bovendien heeft hij veel meer levenservaring dan jij, en bekijkt hij de zaken anders.
Blijft het vreemd dat een 21-jarige jongen wat in een 14-jarig meisje ziet.. Naja, als jullie gelkkig zijn, dan wens ik julie het beste.. Maar blijf er alsjeblieft met je hoofd bij.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het enige wat ik er nog aan wil toevoegen is dat ze er zelf wel achterkomt of hij nou zo ontzettend veel om haar geeft. op je 14e/15e/16e/17e weet je sowieso nog niet wat échte liefde is, je denkt dat je het weet, maar eigenlijk weet je het niet. Daar moet je ervaringen voor opdoen. Dus probeer het gewoon uit, kijk hoe je omgeving erop reageert en handel vanuit die positie. Dan weet je wel wat je het best kunt doen
![]()
||
Citaat:
En verder ben ik het (ook) eens met Maroon. |
![]() |
||
Citaat:
En nu niet gaan tegenspreken ![]() ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 10:13. |
![]() |
||
Citaat:
En natúúrlijk doet ze voorzichtig. Alle pubermeisjes doen voorzichtig. Daarom worden ze ook nóóit geplayed en wordt hun hartje nóoít gebroken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
trek je niet te veel aan van de negatieve reacties hier, ik schrijf even de voor en nadelen op voor je: een vriend van 7 jaar ouder is natuurlijk heel leuk, vooral als hij heel lief is en hij je graag helpt in moeilijke tijden. maar er zitten veel nadelen aan, zeker als je ouders het er niet mee eens zijn ik heb een tijdje geleden een *geheime* relatie gehad omdat mijn ouders wilden dat ik het uit maakte. na 5 weken geheime relatie gehad te hebben(we hadden daarvoor al een half jaar gehad, maar het was uit gegaan, heel verhaal, iig wilden mijn ouders niet dat we nog bij elkaar zouden komen en dat is dus wel gebeurt.) ik heb toen mijn ouders verteld wat er aan de hand was. natuurlijk waren zij hardstikke boos, mijn vader driegde ook mij uit huis te zetten enzovoorts. het is niet gebeurt, je kan je kind niet zomaar uit huis zetten. zeker niet op je 14de. dit is namelijk strafbaar. het is niet leuk om tegen je ouders te moeten liegen, zeker niet als je weet hoe veel stress het geeft. ik was heel erg bang dat mijn ouders er achter zouden komen. nu even over het verschil tussen jullie leeftijden. ik vond een oudere vriend echt geweldig. veel aandacht enzo. k vond het heel jammer dat ik zo veel gezeur kreeg over onze leeftijdsverschil. maar ik snap nu, een jaar later, waarom er zo'n probleem van gemaakt wordt. als je een zo veel oudere vriend hebt wil hij vaak veel verder dan dat je in eerste instantie van plan was. dat was bij mij in ieder geval zo. k dacht voor dingen klaar te zijn en heb nu het gevoel dat ik die dingen liever voor t eerst met iemand anders had gedaan en niet met hem. hoe lief hij ook is, ik denk dat dat bij iedereen gebeurt met een 6/7 jaar oudere vriend. ik denk dat voor jou de beste oplossing is om gewoon vrienden te blijven. dan kan hij nog steeds heel lief voor je zijn en je helpen als je het moeilijk hebt. maar dat is wat ik denk, 1 tip: volg je gevoel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
onderzoek: kind/jongere met gescheiden ouders Juicee | 22 | 04-01-2010 23:55 | |
Liefde & Relatie |
te jong... Anaïs | 55 | 19-01-2005 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |