Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Veel mensen weten inmiddels wel dat ik ervaringen heb met relaties met behoorlijke leeftijdsverschillen. En dat ik niet snel tegen ben. Maar dit keer ben ik wel tegen. Dat is niet per sé door het leeftijdsverschil -hoewel ik het eigenlijk teveel vind- of door hoe zij of hij is -dat weet ik niet eens- maar door de ouders. Zulke relaties kunnen sowieso alleen werken als je dan niet uit huis gezet wordt, of iets anders in die richting, door je ouders. Relaties werken sowieso bijzonder slecht als je ouders het er niet mee eens zijn, maar zeker bij relaties met grote leeftijdsverschillen.. of bijvoorbeeld sterke cultuurverschillen.. is het belangrijk dat je bij je ouders terecht kan als er iets is. Dat kan niet als ze het afkeuren.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Net als in de post van Loon over dat het niet professioneel is om een relatie te hebben met je fysio; dat wist Loon ook wel. Loon wil ook niet dat iemand haar dingen vertelt die ze zelf ook al dondersgoed weet; die wilde ook gewoon van zich af praten en eventueel nieuwe inzichten. Andere blikken. Dat sommige antwoorden voor de hand liggen voor jou, wil nog niet zeggen dat je ze dan maar gelijk moet zeggen dat ze nergens anders naar hoeven te kijken en dat ze maar moeten stoppen met nadenken en ervoor moeten gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb toch niets gezegd? Ik kraak haar niet af, ik zeg niet dat ik haar gestoord vind omdat ze een oudere jongen heeft... ik vraag alleen wat zij als opties ziet.. en daarmee wilde ik haar niet met haar neus op de feiten drukken.. ik wil gewoon weten hoe zij ertegenover staat. En ik heb in m'n tweede post beschreven wat ik ervan vind. Ook daarin kraakte ik haar niet af of wat dan ook.. Maar goed.. ik zeg ook niet dat ze niet naar iets anders moet kijken.. ze heeft alleen niet heel veel opties. Ze kan het uitmaken met hem.. ze kan proberen te bemiddelen, waarschijnlijk zonder succes maar ze kan het proberen.. ze kan stiekem een relatie met 'm hebben of ze kan van huis weglopen. Hoeveel meer opties zie jij? Je kan wel zeggen dat ze verder kan kijken.. en van mij mag ze.. maar er zijn nou eenmaal niet veel opties. Dat ze van zich af wil schrijven, zal best.. maar op een forum krijg je dan ook reacties. Zo simpel werkt het.
||
Citaat:
Net als 14-21 anders is dan 20-27.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maja laten we de waarheid maar int midden laten liggen, deal? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mephostophilis: waar sloeg die opmerking op? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ TS praten met je ouders is het enigste wat help |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je praat over een andere tijd, context etc. dus dat gaat niet zo op.....tegenwoordig gaat dat niet meer zoals toen! |
![]() |
||
Citaat:
Draai dit even om en je zit mijn mening voor jou ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 12:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, als zij er gelukkig van wordt. Ze kan vast wel bij d'r vriend wonen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
onderzoek: kind/jongere met gescheiden ouders Juicee | 22 | 04-01-2010 23:55 | |
Liefde & Relatie |
te jong... Anaïs | 55 | 19-01-2005 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |