Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2005, 18:40
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 22-03-2005 @ 18:33 :
k zou er niet te veel achter zoeken als je daar verder geen redenen toe hebt

veel jongens noemen meisjes standaard in sms jes of op msn lieverd oid, ze zijn gewoonm niet zo creatief als wij vrouwen om voor een speciaal persoon n ander sms je te verzinne, zo moet je t denk ik meer zien
ze zegt: "Het gaat hier om een berichtje, midden in de nacht tijdens een feestje gestuurd, waarin zoiets staat van: Ik voel je bij je, dans nu zelfs met je.. Ik mis je en ik zou zooooooo graag bij je willen liggen nu.. (weet het niet precies meer, heb t nadat ik dat bij hem had gelezen uit mn inbox gegooid )"

reageer nu nog eens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2005, 19:20
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 22-03-2005 @ 18:40 :
ze zegt: "Het gaat hier om een berichtje, midden in de nacht tijdens een feestje gestuurd, waarin zoiets staat van: Ik voel je bij je, dans nu zelfs met je.. Ik mis je en ik zou zooooooo graag bij je willen liggen nu.. (weet het niet precies meer, heb t nadat ik dat bij hem had gelezen uit mn inbox gegooid )"

reageer nu nog eens
Zulke sms'jes heb ik ook wel eens naar gewone vriendinnen gestuurd zonder er verder iets mee te bedoelen, en met mij ongetwijfeld vele anderen. Waar het gewoon om gaat is dat het gewoon een nogal lomp is dat hij zowel naar zijn vriendin als gewone vriendinnen stuurt. Dat is gewoon niet echt oke, maar om er nou ECHT heel veel achter te zoeken, hmwoah, kweenie. Zeker op een feestje kan ik me genoeg (lompe) redenen bedenken waarbij hij een sms'je dubbel verstuurd (uit gemak ofzo ).

Maar er is maar één persoon die werkelijk weet hoe het zit, en dat is het vriendje van Persoontje. Succes dus donderdag!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 19:25
Verwijderd
Nou ik zal het wel weten, ik zal het zeggen, en het uitmaken.
Echt triest joh!!! je verdient wel wat beter!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 19:29
Verwijderd
Phoe, las net het wat hij naar haar had gestuurd... Hij mag nu wel een onzettend goede uitleg hebben hoor!
Hoelang zijn jullie al bij elkaar?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 22:42
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 22-03-2005 @ 19:29 :
Phoe, las net het wat hij naar haar had gestuurd... Hij mag nu wel een onzettend goede uitleg hebben hoor!
Hoelang zijn jullie al bij elkaar?
Iets langer dan 2 maanden nu officieel, maar eigenlijk al vanaf de kerstvakantie.. Het gaat eigenlijk ook super goed tussen ons, alleen dat smsje zit me dus een beetje (boel) dwars.. Maarja, daar zal ik het donderdag wel met m over hebben.. Verder stuurt hij mij wel vaker van zulke smsjes, alleen een beetje vervelend dat die ene dus niet zo speciaal blijkt te zijn..
Oud 24-03-2005, 19:41
Verwijderd
* merkt dat het donderdag is *

en was 't een goede uitleg?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:10
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 20:41
Roodkopje
Roodkopje is offline
Ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar het kan toch ook dat hij per ongeluk de verkeerde naam had aangeklikt in zijn telefoonlijst....

Of nee natuurlijk niet..dr stond een andere naam boven.
Sorry, domheid
Oud 24-03-2005, 21:30
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 24-03-2005 @ 19:41 :
* merkt dat het donderdag is *

en was 't een goede uitleg?
Als er vandaag geen reactie komt kan dat betekenen dat hij haar dus gebruikt heeft!
Oud 24-03-2005, 21:31
snoodaard
snoodaard is offline
Aha! Je hebt hem betrapt. Hij probeerde natuurlijk van twee wallentjes te eten. De schavuit!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 22:00
Verwijderd
Wat loopt iedereen nou te lullen van: dat stuur je ook wel eens naar vrienden.

nou ik zou het niet pikken hoor!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 22:32
-(L)-
Ik zou 'm ermee confronteren en om uitleg vragen. Als hij geen goede argumenten heeft (zijn die er eigenlijk?), dan weg ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 01:10
Matjong
Matjong is offline
Tja, geen reactie nog... Maar dat kan zowel positief als negatief zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:25
sgaapje
sgaapje is offline
Hij bleef toch slapen? Lijkt me sterk dat ze dan midden in de nacht ff op het forum ons gaat vertellen hoe het nou zit
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:34
JJ13
JJ13 is offline
ja, dat is idd wel waar. geduld...
Oud 25-03-2005, 22:23
Persoontje
Persoontje is offline
Hmm... ik reageerde dus duidelijk iets te overdreven Dat meisje waar hij het berichtje naar stuurde is al een hele tijd zn beste vriendin, ze sturen elkaar wel vaker voor de grap van die berichtjes.. vandaag kreeg hij ook een berichtje wat zij ook naar haar vriend had gestuurd, alleen stond er nu dus wel een soort van "hint" bij dat het niet serieus bedoelt was.. Ik schaamde me eigenlijk wel een beetje, maar ik heb nu wel helemaal door dat ik helemaal gek om hem ben!! Oeeh, ga morgen mee naar het vakantiehuisje van zn ouders, heb er wel zin in.. !!

Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, ik zat er toch wel behoorlijk mee, maar gelukkig valt het mee..
Oud 25-03-2005, 22:26
Roosje
Roosje is offline
Gelukkig dan maar.
Oud 25-03-2005, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 25-03-2005 @ 22:23 :
Hmm... ik reageerde dus duidelijk iets te overdreven Dat meisje waar hij het berichtje naar stuurde is al een hele tijd zn beste vriendin, ze sturen elkaar wel vaker voor de grap van die berichtjes.. vandaag kreeg hij ook een berichtje wat zij ook naar haar vriend had gestuurd, alleen stond er nu dus wel een soort van "hint" bij dat het niet serieus bedoelt was.. Ik schaamde me eigenlijk wel een beetje, maar ik heb nu wel helemaal door dat ik helemaal gek om hem ben!! Oeeh, ga morgen mee naar het vakantiehuisje van zn ouders, heb er wel zin in.. !!

Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, ik zat er toch wel behoorlijk mee, maar gelukkig valt het mee..
Fijn om te horen. Je zult ook best blij zijn dat je het kwijt bent of niet? Nu heb je duidelijkheid en haal je je geen rare dingen in je hoofd.
*knuft*
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 22:45
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-03-2005 @ 22:32 :
Fijn om te horen. Je zult ook best blij zijn dat je het kwijt bent of niet? Nu heb je duidelijkheid en haal je je geen rare dingen in je hoofd.
*knuft*
Idd, en ik weet nu ook dat ik hem gewoon kan vertrouwen.. dat ik niet meteen gekke dingen in mn hoofd moet halen. Naja, en natuurlijk dat ik niet in smsjes moet gaan lezen die niet voor mij zijn, die vat ik toch niet goed op !!

*knuft terug en vindt het heel lullig dat je topic zo onder gespamt werd*
Oud 25-03-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 25-03-2005 @ 22:45 :
Idd, en ik weet nu ook dat ik hem gewoon kan vertrouwen.. dat ik niet meteen gekke dingen in mn hoofd moet halen. Naja, en natuurlijk dat ik niet in smsjes moet gaan lezen die niet voor mij zijn, die vat ik toch niet goed op !!

*knuft terug en vindt het heel lullig dat je topic zo onder gespamt werd*
Wat zei ie eigenlijk over dat jij zn smsje had gelezen?

Ach, niks aan te doen Kan gebeuren. Mensen die op de hoogte gehouden willen worden kunnen gepmd worden
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 22:54
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-03-2005 @ 22:50 :
Wat zei ie eigenlijk over dat jij zn smsje had gelezen?

Ach, niks aan te doen Kan gebeuren. Mensen die op de hoogte gehouden willen worden kunnen gepmd worden
Naja, ik bracht het niet al te serieus (dus niet alsof ik hem betrapte ofzo) en hij kon wel om mn reactie lachen.. Gelukkig alles goed dus

Ben idd wel benieuwd of het gaat lukken, hoop het wel voor je!! Ben ook wel eens bij de fysio in Baarn geweest, volgens mij weet ik zo ongeveer wel vaag over wie je het hebt.. Naja, succes iig!
Oud 26-03-2005, 00:30
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Persoontje schreef op 25-03-2005 @ 22:23 :

Gelukkig maar!! En nog veel plezier morgen!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 11:02
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 22-03-2005 @ 11:18 :
heb dit ook meegemaakt met mn ex. hij deed al geheimzinnig over zn telefoon, dat dat prive was enzo. en ja dan ga ik er natuurlijk in kijken. ook allemaal geile smsjes naar een meisje enzo... ik ben kwaad geworden, en hij heeft beloofd t niet meer te doen. maar hij ging er gewoon mee door. op een gegeven moment is t toen ook uitgegaan. niet hierdoor, maar t hielp er wel aan mee.
Dan had ik em al lang gedumpt!
Reageren

Regels voor berichten