![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het punt wat ik niet snap is dat ik als 17-jarige wordt gezien als een seksmaniak die nergens anders in geinteresseerd is. Als de school zou inzien dat dat niet zo was dan had ik ook wel andere boeken aangeraden gekregen!!! Wie van jullie kennen het boek "De geschiedenis van mijn kaalheid"en wat vinden jullie daarvan?? ![]()
||
Citaat:
Waar de woorden kut en lul in worden gebruikt: nog geen een Maar wat ik met mijn post dus wilde zeggen, hoewel ik begrijp dat het gebruik van zulke woorden vaak niet mooi/goed is, en ik dat meestal ook vind, zijn er ook momenten/situaties in boeken waar die termen juíst goed weergeven waar het om draait. De banaliteit van seks, bijvoorbeeld. Waarom zoiets maskeren met mooie woorden en uitdrukkingen? (voorbeeld, niet een stelling waar ik achter sta) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het verschil, ja daar staan we ook wel een beetje om bekend, denk stereotypen Nederlandse film. Soms vind ik het gewoon jammer dat het zo is, want er is genoeg literatuur die ook mooi is zonder grof te zijn
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En wat me net opvalt, ik dacht dat wij van mening verschilden, wat niet echt zo blijkt te zijn. Als je je openingspost ook zo had verwoord, had je veel betere reacties gekregen, denk ik. Edit: typo's Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 22:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |