![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nederland kan een perfecte multiculturele samenleving hebben/krijgen alleen snapt nog niet iedereen dat er binnen die multiculturele samenleving geen plek is voor; - bekrompen allochtonen - bekrompen autochtonen - racisten - extremisten - mensen zonder aanpassingsvermogen Verder is er niets aan het handje, behoor je niet tot bovenstaande groepen, maak je dan niet teveel zorgen en zorg dat het lekker gezellig wordt! cheers ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, ik vroeg me eigenlijk af wat we met Wilders en zijn aanhangers zouden moeten doen, volgens jouw plan. (Ja, die vallen onder extremisten, bekrompen autochtonen, racisten...drie keer zelfs! Zij verdiennen een een driedubbele straf!) -pje ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus in plaats van een integratie-cursus kunnen we deze mensen een multicultureel brevet laten halen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wil ik alleen nog even jouw persoonlijke definitie van "racist" weten. Want dat is tegenwoordig een los begrip.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
de multiculturele samenleving (HELP) JefStaut | 50 | 20-02-2011 17:37 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
de multiculturele samenleving (HELP) JefStaut | 1 | 27-01-2011 15:16 | |
Algemene schoolzaken |
de multiculturele samenleving (HELP) JefStaut | 2 | 18-01-2011 11:52 | |
Vind jij de multiculturele samenleving in NL mislukt? Verwijderd | 57 | 25-10-2010 13:41 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Balkenende: 'ik ben geen voorstander van een multiculturele samenleving'. Nieuwe Nationale Partij | 25 | 27-01-2002 20:20 |