![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij een man moet het bovenop heel kort zijn, en de ballen kaal. Bij een vrouw helemaal kaal of streep(je). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Kijk wij kunnen met elkaar door een deur ![]() Kopje koffie of thee?
|
Helemaal kaal doet me bij vrouwen echt denken aan meisjes van 8.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De hoofdreden dát ik mijn oksels scheer, is omdat je een hele berg kritiek krijgt als je dat níet doet. Geen oksels scheren voor een vrouw is een no-go en ik vind het in dit geval makkelijker om erin mee te gaan (+ ik ben in zoverre beïnvloed dat ik het mooier ben gaan vinden, hoewel ik okselhaar zelf niet onoverkomelijk vind) dan er steeds tegenin te moeten gaan. Hoewel, hoewel, ik houd ook weer niet van lange baarden en je hoofdhaar moet je ook bijhouden. Maar ik heb geen bezwaar tegen dát ergens haar groeit.
||
Citaat:
![]()
|
Bij lichte haarkleuren vind ik kaal mooier. Zo ook bij mezelf. Wat niet zeggen wil dat ik het bijhoud, want ik zie mijn vriend heel weinig en fuck dat. En in theorie vind ik het ook wel fijn als hij het bijhoudt en eigenlijk alles behalve het deel boven de penis wegscheert. Maar dat gebeurt ook meestal niet. Want fuck dat
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Het was gewoon een hele slechte woordgrap ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze leggen uit dat zijn ontopic vergelijking niet opgaat?
![]() Anyway, schaamhaar kan ook meegaan met je bui. En kan dus ook variëren. Waarom altijd hetzelfde? En probeer een wat uit, want dan merk je wat je fijn vindt. Al die externe meningen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Lifestyle |
Het ubermachtige gezichtsbeharings topic! Trimm Trabb | 132 | 14-08-2006 23:39 | |
Seksualiteit |
Prikschaamhaar&nattigheid SellaYoung | 53 | 02-02-2006 19:10 | |
Werk, Geld & Recht |
Kleding/uiterlijk op je werk Roos | 59 | 06-12-2005 09:05 | |
Lifestyle |
modeflaters op de dansvloer Verwijderd | 178 | 17-01-2005 17:03 | |
Flora & Fauna |
dragen jullie bonte/leren kleding Verwijderd | 86 | 05-09-2002 14:19 |