![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Moet ik trouwens ook nog foto's gaan zoeken van mannenbesnijdenissen die fout zijn gegaan?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het is te vergelijken met de amputatie van de eikel. En er is geen vader ter wereld die bij zijn pasgeboren zoon de hele eikel laat weghalen. Ik weet niet wie je dat fabeltje verteld heeft, maar denken dat clitoridectomie hetzelfde effect heeft op sexualiteit als een circumcisie is een vreselijke bagatellisatie van een gruwelijk verminkende ingreep. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je krijgt geen of amper verdoving
Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 00:53. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 00:53. |
![]() |
||
Citaat:
dan zonder voorhuid waardoor de zenuwen dichter bij het oppervlak liggen en dus gevoeliger
||
Citaat:
![]() betreft trouwens
Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 00:54. |
![]() |
||
Citaat:
maar bij mij bv. was het vanwege ontstekingen, je kan een kind moeilijk 16 jaar pijn in zijn lul laten hebben, om het bruusk te zeggen
Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 00:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij baby's doen ze 't inderdaad onverdoofd, omdat baby's nog niet goed tegen een verdoving kunnen. Maar jongens besnijden om religieuze redenen of erger nog, 'omdat iedereen het doet', wat meestal het geval is bij een baby, vind ik dan ook stom. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Een van Amerika's slechte gewoontes dus... ![]()
||
Citaat:
![]() En het duurt echt niet langer met klaarkomen hoor, mijn besneden vriend komt sneller klaar dan mijn onbesneden ex ![]() Alleen met trekken kan mijn vriend niet snel klaarkomen, maar ja dat doen we toch niet echt meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veel vrouwen hebben mij verteld dat ze het fijn vinden dat mijn lul schoon en zonder luchtjes is, en dat ze het ook lekker vinden dat ik het langer volhou. Vaak wassen helpt misschien eventjes tegen luchtjes, maar na een tijdje is dat luchtje gewoon weer terug. Het is dan wel schoon en hygienisch maar niet reukloos. Ik denk dat het per persoon ook nog verschilt hoe lang diegene het volhoudt (ligt eraan hoe geil ie is en hoe geil je hem maakt natuurlijk). Soms kom ik ook heel snel klaar, als iemand me echt gek maakt, maar dan ga ik meestal gewoon meteen door en kom ik vaak nog een keer klaar. Of dat te maken heeft met dat ik besneden ben weet ik niet, ik weet wel dat mn lul gewoon stijf blijft totdat ik er zelf voor kies om een pauze te nemen. Je moet wel anders trekken bij een besneden jongen, dus dat kan de reden zijn waarom je vriend niet snel klaarkomt. Hij moet je ff zeggen hoe je het moet doen, het is namelijk een stuk makkelijker om een knul te trekken die nog wel een voorhuid heeft, dan laat je de voorhuid het werk doen. Bij een knul die besneden is zul je dezelfde moeite moeten doen als bij een meisje, je moet de juiste plekjes weten te vinden waar je druk moet uitoefenen. Bij mij is dat vlak onder de eikel met de holte van je wijsvinger en de knokkel tegen ... na laat ook maar, dat wordt weer iets te precies ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 13:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat je het schuren met kleding meer voelt? Lijkt me toch wel gevoelig, zo'n blote eikel.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zoals in http://www.sexwoordenboek.nl/besnijdenis_effect.html beschreven wordt, wordt de hoornlaag dikker. Heeft dus geen flikker met eelt te maken. verder vind ik de zogenaamde "horrorverhalen" dikke bullshit en verder vind ik de hele hygienediscussie ook dikke poep, want er moet hoe dan ook worden schoongemaakt. Verder ga ik wel ophouden met reageren in dit topic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nou kut gevoel ---> dat is het pas meestal op het moment van de daad ![]() Ik voel me kiplekker en mijn penis ook.
||
Citaat:
![]() kijk, dit maakt me nou vrolijk zo vroeg op de dag, ik ga het vandaag dan ook de hele dag zeggen! en ik heb geneens een penis. ![]() ![]() nu hou ik echt op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga dan niet beweren dat dat niet zo is. dat het nou jouw mening is in jouw sexleven, ok... maar dat was dus de mijne, thank you very much
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben jij besneden dan soms dokter? ![]() zit niet te lullen dat meiden triest zijn als ze dat nou eenmaal lekkerder vinden dan onbesneden, dat is dan toch lekker hun mening & hun zaak? hoef jij toch niet van wakker te liggen, of wel soms?!? het is best als je je mening wilt geven, maar hou het op een mening ipv dat je er een feit van gaat zitten maken. ofwel: ga niet zeggen dat de waarheid anders ligt, dat mannen juist ongevoeliger zijn op dat plekje als ze zelf anders beweren. en dan ook nog: als het zo ongevoelig is dan, kun jij dan verklaren hoe het komt dat mijn vriend keer-op-keer-op-keer-op-keer onwijs hard en lekker klaarkomt ÉN het ook nog ns langer volhoudt?? nee, dat dacht ik al...
Laatst gewijzigd op 01-05-2005 om 00:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() je post stond meteen na de mijne, waardoor ik het gevoel had dat het tegen mij gericht was. maar moet maar ns onthouden hier dus dat we op een forum zitten en dus met meerdere mensen & antwoorden te maken hebben ![]() XQses bij deze voor jou Juno ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||