Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 00:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 01:14 :
STOP

Wie heeft er nog adviezen voor Vincent!?
Oh ja, jij komt weer even spelleider spelen, zoals gewoonlijk op N&A?

Je wilt gewoon forumbaas worden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 00:17
Vincent19
Vincent19 is offline
Bedankt voor alle reacties!

Toch is zo'n topic openen wel eens lekker.
Tiss... zonder vriendin, terwijl ik zo'n lieve jongen ben!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Joh, dit was echt een grapje. Ik ben juist blij dat we over dit - voor iedereen gevoelige onderwerp - zo relaxed, serieues EN LEUK kunnen praten!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 01:18 :
Joh, dit was echt een grapje. Ik ben juist blij dat we over dit - voor iedereen gevoelige onderwerp - zo relaxed, serieues EN LEUK kunnen praten!
En nou allemaal even een groepsknuffel om deze positieve gebeurtenis af te sluiten!

Ik doe niet mee, he.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:20
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Advies: ga chatten en ontmoet allemaal leuke meisjes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:21
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:18 :
En nou allemaal even een groepsknuffel om deze positieve gebeurtenis af te sluiten!

Ik doe niet mee, he.
Zijn er bij die groepsknuffel ook dames?
Misschien dat ik dan toch de "Groningse" methode maar eens ga proberen!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:21
Methuselah
Methuselah is offline
Advies: win aan zelfvertrouwen door dingen te doen waar je goed in bent, probeer 't stap voor stap aan te pakken in je zoektocht naar 'n vriendin en probeer niet te easy of te gemakkelijk/wanting over te komen, they can smell it a mile away.
Oud 30-03-2005, 00:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 01:20 :
En als je nou niet verliefd wordt door middel van een computerscherm en wat wordjes op een beeldscherm, zoals de overgrote meerderheid van de mensheid? Wat dan?
Met citaat reageren
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:21 :
Advies: win aan zelfvertrouwen door dingen te doen waar je goed in bent, probeer 't stap voor stap aan te pakken in je zoektocht naar 'n vriendin en probeer niet te easy of te gemakkelijk/wanting over te komen, they can smell it a mile away.
Het enige wat ik met dit advies kan doen is het ermee eens zijn
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:25 :
En als je nou niet verliefd wordt door middel van een computerscherm en wat wordjes op een beeldscherm, zoals de overgrote meerderheid van de mensheid? Wat dan?
Do it my way. ^-^
Oud 30-03-2005, 00:31
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:25 :
precies....
Weet ik ook niet of ik er blij mee moet zijn, dat straks mijn foto in 100 "My Received Files" mapjes zit!

Bij veel chat-gesprekken gaat het toch al snel over op uiterlijk. En uiterlijk beoordelen (sowieso) en van een foto is niet echt oke.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:25 :
Do it my way. ^-^
En als dat niet lukt heb je altijd nog twee handen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vincent19 schreef op 30-03-2005 @ 01:31 :
Bij veel chat-gesprekken gaat het toch al snel over op uiterlijk. En uiterlijk beoordelen (sowieso) en van een foto is niet echt oke.
Funny, daar heb ik nou nooit last van. Of ligt het nou aan de soort vrouwen die jij ervoor uitkiest? Of aan jou?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vincent19 schreef op 30-03-2005 @ 01:31 :
Dan doe jij iets fout
Oud 30-03-2005, 00:39
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:32 :
Funny, daar heb ik nou nooit last van. Of ligt het nou aan de soort vrouwen die jij ervoor uitkiest? Of aan jou?
Ik heb niet echt zoveel chat (box) ervaring. Daar zal het wel aan liggen denk ik.

Mensen bedankt......

Nu ga ik maar eens (alleen ) naar bed!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:39
Brasco
Brasco is offline
mmm... ja ik heb precies hetzelfde probleem gehad, en al heb ik nu nog steeds een aantal eigenschappen die het moeilijk maken om iets met iemand te krijgen (zowel "serieus" als bv voor 1 avond).. Maar zoals meerdere mensen al zeiden is het ten eerste al erg goed dat je jezelf accepteert en neemt zoals je bent.. probeer dat ook uit te stralen.. maar ik merk uit je verhaal op dat je dat al doet.. Misschien is het een idee om een keer uit te gaan in een andere stad en daar simpelweg te oefenen.. zet je verstand op nul, drink desnoods wat alcohol (niet teveel) en zoek contact.. raak gewend aan het benaderen van meisjes en oppervlakkig lichamelijk contact.. vooral dat laatste is erg belangrijk.. gewoon ff een subtiele aanraking of een lieve lach is vaak een belangrijke eerste stap.. en wees vooral niet bang om op je bek te gaan, want de meeste vrouwen zijn tijdens het uitgaan best bot en onbeschoft tegen mensen waarin ze niet geinteresseerd zijn (moet haast wel door alle aso gasten die er rond lopen).. En wat het zoenen betreft.. wees gewoon duidelijk.. als je merkt dat een meisje je leuk vind kan je gewoon een keer een poging wagen.. dan merk je ook meteen dat zoenen echt niet altijd leuk/lekker en bijzonder is.. en dat als je echt serieus een vriendin wilt dat je dan naar mijn mening zelfs beter kan wachten totdat je het meisje wat beter kent en niet al meteen tijdens het uitgaan... Wil je simpelweg zoenen om gezoend te hebben, dan zal ik dat met iemand doen die je daarna indien het misloopt je leven lang kan ontlopen

Heel veel succes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vincent19 schreef op 30-03-2005 @ 01:39 :
Ik heb niet echt zoveel chat (box) ervaring. Daar zal het wel aan liggen denk ik.

Mensen bedankt......

Nu ga ik maar eens (alleen ) naar bed!
Msn hebben Mark en ik het over, dat is niet iets waar ik snel over uiterlijk begin

door dit soort opmerkingen (al dan niet bedoeld) te zeggen, schiet je niets op
Oud 30-03-2005, 00:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vincent, vraagje: heb jij eigenlijk ook vrouwelijke vrienden (bij anderen beter bekend als 'vriendinnen')?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:49
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:31 :
En als dat niet lukt heb je altijd nog twee handen.
Oud 30-03-2005, 00:51
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-03-2005 @ 01:44 :
Msn hebben Mark en ik het over, dat is niet iets waar ik snel over uiterlijk begin

door dit soort opmerkingen (al dan niet bedoeld) te zeggen, schiet je niets op
Msn.... tja, dan moet je toch eerst aan wat nieuwe adressen komen.
Om nou met een kladblok door de stad te gaan lopen?!

dit soort opmerkingen?
"alleen naar bed" bedoel je? mah, wat zelfspot is nooit slecht toch!

Dat kan ik dan wel nuchter bekijken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:49 :
[afbeelding]
Hoewel dat op den duur ook gaat vervelen, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:54
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:47 :
Vincent, vraagje: heb jij eigenlijk ook vrouwelijke vrienden (bij anderen beter bekend als 'vriendinnen')?
Eigenlijk vraag ik mij dat ook af ja.

Voor zover ik uit zijn verhaal op kan maken niet. Staan alle meisjes ver van hem vandaan en beschouwt hij ze meer als mensen om een relatie mee te kunnen krijgen dan als gewone vriendinnen

wat mag ik dan gezegend zijn met een redelijk aantal hele goede vriendinnen
Oud 30-03-2005, 00:54
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:47 :
Jawel..
Maar eigenlijk wel alleen vriendinnen die door m'n vrienden binnen "het" vriendenclubje zijn gekomen.

Ik moet maar eens wat meer contacten bij vrouwen leggen, met als doel alleen vriendschap.
Daar heb je denk ik wel een goed punt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:57
Methuselah
Methuselah is offline
Pas op, teveel van 't goede is ook niet goed. Had vroeger eigenlijk enorm veel vriendinnen en véél minder vrienden, dat kan meisjes die je wél ziet zitten om 'n relatie mee te hebben afschrikken (ze denkt dat je gay bent, dat iemand van die vriendinnengroep dé vriendin is, dat je gewoon niet geïnteresseerd bent) en 't is sowieso vrij moeilijk voor 'n meisje om in 'n meisjeskliekje dat al even bestaat te raken.

'n Gezond evenwicht zoeken, that's the key.
Oud 30-03-2005, 00:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vincent19 schreef op 30-03-2005 @ 01:54 :
Jawel..
Maar eigenlijk wel alleen vriendinnen die door m'n vrienden binnen "het" vriendenclubje zijn gekomen.

Ik moet maar eens wat meer contacten bij vrouwen leggen, met als doel alleen vriendschap.
Daar heb je denk ik wel een goed punt.
Als je goed bevriend raakt met vrouwen, kun je ook meer in 'hun wereldje' en hun belevingswereld rondkijken. Misschien dat het daarna beter gaat. Maar begin geen vriendschap met vrouwen alleen daarom!!

En eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat het hebben van veel vrouwelijke vrienden me helemaal niks verder heeft geholpen qua relaties. Integendeel zelfs. Maar dat ligt dan weer aan mij.

Maar het is wel heerlijk ter afwisseling van de 'mannenpraat'.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:59
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:57 :
Pas op, teveel van 't goede is ook niet goed. Had vroeger eigenlijk enorm veel vriendinnen en véél minder vrienden, dat kan meisjes die je wél ziet zitten om 'n relatie mee te hebben afschrikken (ze denkt dat je gay bent, dat iemand van die vriendinnengroep dé vriendin is, dat je gewoon niet geïnteresseerd bent) en 't is sowieso vrij moeilijk voor 'n meisje om in 'n meisjeskliekje dat al even bestaat te raken.

Ik heb ook nog vrienden hoor, dus het evenwicht is er hier zeker

En ik schrik meisjes niet snel af gelukkig en heb ook niet echt de eigenschappen geloof ik
Oud 30-03-2005, 00:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:

Heb je een punt, ja.

Ik ben ook 2 keer voor homo aangezien (kwam ik later achter). Maar dat kwam niet door al die vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 01:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-03-2005 @ 01:59 :
Ik heb ook nog vrienden hoor, dus het evenwicht is er hier zeker

En ik schrik meisjes niet snel af gelukkig en heb ook niet echt de eigenschappen geloof ik
Bij mij nu ook, vroeger ging ik altijd met "m'n harem" uit. Let op, dat was ook fun, maar toch... 't Verveelt na 'n tijdje wel.

Ik schrik ze ook niet snel af, denk ik, en die eigenschappen, tja... Als ze je nooit met 'n meisje zien zoenen maar wel altijd rondhangen met 'n hele groep, denken ze volgens mij wel eens 't verkeerde... Niet dat 't bij mij meteen gebeurd is, maar ik had er toch wel schrik voor.
Oud 30-03-2005, 01:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 02:01 :
Bij mij nu ook, vroeger ging ik altijd met "m'n harem" uit. Let op, dat was ook fun, maar toch... 't Verveelt na 'n tijdje wel.

Ik schrik ze ook niet snel af, denk ik, en die eigenschappen, tja... Als ze je nooit met 'n meisje zien zoenen maar wel altijd rondhangen met 'n hele groep, denken ze volgens mij wel eens 't verkeerde... Niet dat 't bij mij meteen gebeurd is, maar ik had er toch wel schrik voor.
Ik ga meer naar theater enzo, dus gaat voor mij niet op

Maar wel afwisselend met verschillende mensen (vooral jongens trouwens)
Met vriendengroep zijn we 2 jaar voor 2 stelletjes aangezien (alle mogelijke manieren en dan bedoel ik ook echt álle) terwijl wel alle 4 vrijgezel waren

Mja, ik heb wel wat dingen die niet standaard bij een jongen zijn geloof ik, maarja, die ga ik niet veranderen hoor, die zijn van mij en die moeten ze maar leren accepteren

Uhuh, dat is mss wel zo, maar met mijn vrienden doe ik niet klef
Oud 30-03-2005, 01:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 02:01 :

Bij mij vonden ze dat ik een bepaalde 'eigenschap' had... of dat ik 'vrouwelijk' praatte...

Nee, ik heb geen hoog wijvenstemmetje, nee! Het ging om de manier van praten. En wat dat precies was, kunnen ze natuurlijk niet exact benoemen, net als die 'eigenschap'...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 01:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-03-2005 @ 02:05 :
Ik ga meer naar theater enzo, dus gaat voor mij niet op

Maar wel afwisselend met verschillende mensen (vooral jongens trouwens)
Met vriendengroep zijn we 2 jaar voor 2 stelletjes aangezien (alle mogelijke manieren en dan bedoel ik ook echt álle) terwijl wel alle 4 vrijgezel waren

Mja, ik heb wel wat dingen die niet standaard bij een jongen zijn geloof ik, maarja, die ga ik niet veranderen hoor, die zijn van mij en die moeten ze maar leren accepteren

Uhuh, dat is mss wel zo, maar met mijn vrienden doe ik niet klef
Ik niet. Zuipen.

lol

Nu ja, ik ook, ben gevoelig enzo. Maar boeie.

Erm, ik met die van mij ook niet.
Oud 30-03-2005, 01:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hey, jullie zitten ook al met mekaar op msn, he! Hier wil ik ook wat inbreng hebben!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 01:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 02:07 :
Hey, jullie zitten ook al met mekaar op msn, he! Hier wil ik ook wat inbreng hebben!

Nee, erm. Alles wat ik wilde zeggen hier heb ik al gezegd, denk ik.
Oud 30-03-2005, 11:36
edinora
edinora is offline
je wil niet weten hoeveel leuke, lieve, aantrekkelijke jongens ik ken van rond de twinting die nog nooit een vriendinnetje hebben gehad, of nog nooit hebben gezoend.
Druk van de omgeving is inderdaad altijd hoog, omdat iedereen -jaja, ook meisjes en niet alleen jongens - loopt op te scheppen over hoeveel mensen ze wel niet kunnen krijgen en ook inderdaad hebben gehad.

Ik was vroeger bevriend met een meisje die perse op haar 15e ontmaagd wilde worden, omdat dat toen de gemiddelde leeftijd voor meisjes was om ontmaagd te worden, en als je later was, was je volgens haar een loser.
Hoe triest is dat?

Zoals al gezegd moet je er niet zo op fixeren en het gewoon laten gebeuren wanneer er iets leuks op je pad komt. Het is helaas nog steeds zo dat heel veel meisjes van een jongen de eerste stap verwachten (lekker makkelijk, in rolpatronen blijven hangen als je zelf te onzeker bent ), dus je zult er inderdaad meer op bedacht moeten zijn om zelf telefoonnummers te vragen enzo.

hou het ongedwongen. Leuk als zo'n meisje inderdaad je vriendinnetje wordt, maar vriendschap of vage kennis kan ook al leuk zijn. Niet gelijk grote verwachtingen hebben, want dan kom je misschien onbewust een beetje desperate over en dat siert je meestal niet.
En kijk eens wat verder dan je neus lang is. Je zegt dat je niet in een stomdronken bui het meest lelijke meisje zou gaan zoenen, vooral vanwege de reacties van anderen. Nou kan ik me dat voorstellen, maar het kan best zijn dat er tig van leuke meisjes ontzettend leuke potentiele vriendinnetjes zijn, maar dat ze je niet opvallen omdat je op bepaalde type meisjes fixeert.
Ik zeg niet dat je het doet, maar ik weet bijvoorbeeld van mezelf dat ik dit onbewust deed, wat resulteerde in het feit dat ik mijn vriend al 3 jaar vaag kende, voordat het me eindelijk opviel dat hij wel heel erg leuk was. Leuker dan die machojongetjes waar ik eerst achteraan liep, die heel erg opvielen.

En niet zo bang zijn om onhandig te doen en door je angst dingen blokkeren. Meeste meisjes zijn zelf net zo zenuwachtig, of vinden het schattig, of vinden het in iedergeval begrijpelijk.
God, je wil niet weten hoe schattig onhandig soms kan zijn! Laat dat je in iedergeval niet tegenhouden in acties ondernemen.

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 11:40
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Vroeger was ik behoorlijk verlegen en onzeker over mijn uiterlijk, dus gezellig schuifelen en zoenen tijdens een brugklasfeest zat er voor mij zegmaar al niet in.
De laatste jaren ben ik aardig veranderd en is die verlegenheid eigenlijk compleet verdwenen. Ook kan ik het eigenlijk aardig goed met m’n uiterlijk vinden.
Sta ik b.v. weer eens in een discotheek met een leuk meisje te dansen, wordt het weer niks, omdat ik geen initiatief durf te nemen.
Verlegenheid en onzekerheid zijn wel dingen waar je overheen kan groeien maar de tijd dat je zo bent geweest laat wel lidtekens na, geestelijke dan. Ook al voel je jezelf nu kiplekker op bepaalde punten zal onzekerheid toch altijd terugkomen, zolang je ‘het’ gewoon niet doet en er bedrevenheid in krijgt.
Dit is vooral met meisjes en hen aanspreken vanuit het niets. Enige wat er te zeggen valt gewoon proberen totdat je er feeling mee krijgt. Je zal de eerste paar keren wel op je bek gaan, maar uiteindelijk krijg je er wel meer gevoel voor. Al zal je nooit Casanova in eigen persoon worden. Maar ik weet heel goed dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is.

Citaat:
Op dit moment heb ik echt het gevoel dat ik een relatie mis in mijn leven.
Maar ondertussen verscheurd mijn hart, omdat ik gewoon erg veel behoeften heb aan een vriendin.
Het bovenstaande is ook één van je problemen. Je wilt te graag en dat straal je (onbewust) ook uit. Dat maakt je minder aantrekkelijk voor vrouwen, omdat je aanhankelijk en afhankelijk bent. Zonder dat je het door hebt schijnt dat door in je manier van doen en dat pikken vrouwen op. Hier is heel weinig aan te veranderen, ook een overblijfsel van je onzekere periode. Alleen vader tijd kan hier wat aan veranderen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:39
Brasco
Brasco is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 30-03-2005 @ 12:40 :
Het bovenstaande is ook één van je problemen. Je wilt te graag en dat straal je (onbewust) ook uit. Dat maakt je minder aantrekkelijk voor vrouwen, omdat je aanhankelijk en afhankelijk bent. Zonder dat je het door hebt schijnt dat door in je manier van doen en dat pikken vrouwen op. Hier is heel weinig aan te veranderen, ook een overblijfsel van je onzekere periode. Alleen vader tijd kan hier wat aan veranderen [/B]
Heel goed punt.. heb ik zelf ook gehad.. ik wilde t zo graag, want ik was zo verliefd en deed zo mijn best, dat het onbewust teveel was.. interesse en belangstelling tonen is ok.. maar als je iets te graag wilt, dan kan dat ook erg tegen je werken, hoe goed je het ook bedoeld..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:56
Vincent19
Vincent19 is offline
Jij ook bedankt voor je verhaal edinora, daar kan ik zeker wat mee!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 13:00
Matjong
Matjong is offline
Citaat:

Ware woorden. Ik heb over het algemeen niet veel vrienden maar wel veel vriendinnen en daarom ging ik altijd uit met meisjes. Het verbaasde me altijd hoe weinige vrouwelijke aandacht ik kreeg. Het enige wat ik altijd kreeg waren de vele jaloerse blikken van mannen op de dansvloer.

Na een tijdje ben ik ook eens met wat vrienden uitgegaan. En plots veranderde het hele avondje uit. Veel aandacht van vrouwen opeens, terwijl daar eerst geen sprake van was. Ik heb toen nog eens goed gekeken naar mijn houding als ik met vriendinnen uitga, en zag dat ik daar dus ZO actief met vriendinnen aan het dansen was, en ZO passief ten opzichte van andere meisjes, dat het niet gek was dat ik daarvoor nooit vrouwelijke aandacht kreeg. Daarbij zit je elkaar als jongens soms wel eens een beetje op te hitsen van "ga nou op dat meisje af als je haar leuk vindt" en zodoende stap je (ik dan) er toch makkelijker op af. Of je stapt samen met een vriend op twee meisjes af, dat doe je dan ook net even makkelijker.

Al met al ben ik beslist niet zo'n player, maar ik heb heel duidelijk gemerkt dat als je voor de meisjes gaat op een avond je dat dus met jongens moet doen, en niet met meisjes. Of een mix, dat werkt ook prima.

In elk geval is het iets om op te letten.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 13:05
Honeybum
Honeybum is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 00:22 :
Maar ja... hoe kun je een meisje nou leuk vinden die je voor het eerst in de discotheek ontmoet? Een gesprek voeren om een indruk te krijgen kan al niet, want je komt niet boven de 'muziek' uit. Bovendien, als ik zie wat er in de gemiddelde disco rondloopt (uitgezonderd mijn vrienden/vriendinnen)... *ril*... nee dank je.
Ik heb mijn vriend 4 maanden geleden in een discotheek leren kennen. We hebben een heerlijke relatie, zonder dat we een indrukwekkend gesprek in de discotheek hebben gevoerd. Hij heeft mijn nummer gevraagd, we hebben niet gezoend en twee dagen later afgesproken. Ik ben blij dat hij de stap heeft genomen, want dit had ik niet willen missen. Je weet dus nooit wat er van het vragen van een telefoonnummer kan komen.....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 13:08
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 30-03-2005 @ 12:40 :
Het bovenstaande is ook één van je problemen. Je wilt te graag en dat straal je (onbewust) ook uit. Dat maakt je minder aantrekkelijk voor vrouwen, omdat je aanhankelijk en afhankelijk bent. Zonder dat je het door hebt schijnt dat door in je manier van doen en dat pikken vrouwen op. Hier is heel weinig aan te veranderen, ook een overblijfsel van je onzekere periode. Alleen vader tijd kan hier wat aan veranderen
Zeker heel goed punt! Misschien wel een van de belangrijkste. En ook een van de eigenschappen die macho figuren heel goed beheersen. Onbereikbaarheid maakt je interessant. In de plaats van constant aan de lippen van een meisje te hangen kun je een meisje juist een beetje links laten liggen (in het versierproces dan he). Wel interesse tonen, maar niet overmatig, en daarbij ook gedosseerd. Meestal werkt dat erg goed.

Overigens is over deze onderwerpen bergen literatuur geschreven (ook ten dele gratis verkrijgbaar op het internet). Ikzelf vond het niet zo heel bijzonder (erg hokjesdenkend en bovenal generaliserend en denigrerend zo nu en dan), maar sommige mensen zweren erbij en soms staan er wel aardige dingen in.

De waanzinnig gare titel + beschrijving (sorry dames, ik heb het niet geschreven ):

Titel: "HOW TO GET THE WOMEN YOU DESIRE INTO BED"
A Down And Dirty Guide
To Dating And Seduction
For The Man Who's Fed Up
With Being Mr. Nice Guy.
by Ross Jeffries

http://www.lostinspace.de/getagirl/tablecon.htm

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 14:36
edinora
edinora is offline
[QUOTE]Matjong schreef op 30-03-2005 @ 14:08 :
Onbereikbaarheid maakt je interessant. In de plaats van constant aan de lippen van een meisje te hangen kun je een meisje juist een beetje links laten liggen (in het versierproces dan he). Wel interesse tonen, maar niet overmatig, en daarbij ook gedosseerd. Meestal werkt dat erg goed.

hmmmm nadruk op ' beetje' dan, want als je te afstandelijk gaat doen denkt zo'n meisje natuurlijk gelijk dat je eigenlijk geen interesse whatsoever hebt. ik blijf bij ongedwongen; interesse tonen, laten merken dat je iemand leuk vind, maar niet dat er perse een huwelijksaanzoek/5-jaren-plan-relatie/etc erachteraankomt.
En als je voor de one night stands gaat lijkt het mij juist makkelijker als je WEL laat merken dat je heel veel interesse hebt (niet te overdreven of desperate, maar toch).
maar ja, ik ben geen man, dus misschien weet ik er wel helemaal niets van, al die geheime versiertruukjes van jullie.

A Down And Dirty Guide
To Dating And Seduction
For The Man Who's Fed Up
With Being Mr. Nice Guy.
by Ross Jeffries

omfg!
Oud 30-03-2005, 15:00
100%hallal
100%hallal is offline
Ik denk niet dat alle meisjes op machogedrag vallen. Ik in ieder geval niet en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.

Wat ik je wel kan aanraden, is een fotoboek op s.com te openen. Via daar krijg je al vaak veel nieuwe contacten erbij En ik heb er ook een hele lieve, leuke jongen ontmoet.... Ik merk het wel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 15:10
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
edinora schreef op 30-03-2005 @ 15:36 :
hmmmm nadruk op ' beetje' dan, want als je te afstandelijk gaat doen denkt zo'n meisje natuurlijk gelijk dat je eigenlijk geen interesse whatsoever hebt. ik blijf bij ongedwongen; interesse tonen, laten merken dat je iemand leuk vind, maar niet dat er perse een huwelijksaanzoek/5-jaren-plan-relatie/etc erachteraankomt.
En als je voor de one night stands gaat lijkt het mij juist makkelijker als je WEL laat merken dat je heel veel interesse hebt (niet te overdreven of desperate, maar toch).
maar ja, ik ben geen man, dus misschien weet ik er wel helemaal niets van, al die geheime versiertruukjes van jullie.
Nee, tuurlijk... Dat is de kunst natuurlijk. Maar ik was laatst met een jongen uit (vriend van een vriendin van me) die een behoorlijke player was. Heel kinderachtig, maar wij gingen op een gegeven moment willekeurige meisjes aanwijzen die hij moest versieren, en dat deed hij, stuk voor stuk. Ging naar ze toe, beetje dansen, vervolgens heel kort praten en daarna kwam hij terug naar ons "nooit meteen doorgaan, altijd even tijd geven... zie je haar kijken? " zei hij dan vervolgens... na een poosje uit zicht te zijn geweest zocht hij haar weer op, en dan kabam was het raak. Dat heeft hij een paar keer op een avond gedaan.

Totaal niet mijn stijl, maar het werkte (voor uitgaansgelegenheid), want hij kreeg ze allemaal plat, stuk voor stuk meer kan ik er niet over zeggen (misschien waren ze op een andere manier ook wel plat gegaan en waren het gewoon toevallig stuk voor stuk sletjes )

Nu is dit natuurlijk een extreem voorbeeld van playerig gedrag, maar ik geloof wel dat in het algemene versierprocess een combinatie van interesse/terughoudend zijn erg goed werkt (zo is mijn ervaring althans). Een stukje "hard to get", misschien wel de factor onbereikbaarheid ofzo, alleen dan dus op een subtiele manier.

Citaat:

A Down And Dirty Guide
To Dating And Seduction
For The Man Who's Fed Up
With Being Mr. Nice Guy.
by Ross Jeffries

omfg!
haha. Zoals ik al zei, ik heb de titel niet zelf verzonnen. In het boek wordt gewoon een beetje de draak gestoken met tal van opvattingen, en veel gegrapt met vooroordelen en alles lekker overdreven en ongenuanceerd benaderd. Daar moet je gewoon even doorheen prikken.

Ik heb het wel zelf gelezen en er stonden hier en daar wel aardige dingen in, al is het toch vrij basic allemaal en voor de rest niet echt bijzonder. Maar in een andere discussie van dezelfde aard (op een ander forum) heeft iemand dit ooit eens naar voren gebracht, en toen vond iedereen het fantatisch... dus tja, ik post het maar Zelf geloof ik niet zo in succes door een boekje.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 15:13
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 30-03-2005 @ 16:00 :
Ik denk niet dat alle meisjes op machogedrag vallen. Ik in ieder geval niet en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.

Wat ik je wel kan aanraden, is een fotoboek op s.com te openen. Via daar krijg je al vaak veel nieuwe contacten erbij En ik heb er ook een hele lieve, leuke jongen ontmoet.... Ik merk het wel
Ik heb anders slechts twee reacties *hint hint*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:39
Sithan
Sithan is offline
Ik denk dat het probleem hier niet de fixatie is op het zoenen e.v., maar de frustratie van de kunst om een stap verder te komen...Een gesprek aanknopen, beetje plagen, als de spanning zelfs om te snijden is, dan nog kan het zijn dat er geen stap verder genomen wordt.
En op zich kan ik me daar best wel in vinden, alhoewel ik wel al een aantal relaties achter de rug heb, ervaarde/ervaar ik iedere keer de moeilijkheid vanaf het moment van lekker los en gezellig zijn met iemand die je dan graag ziet om dat om te zetten tot het werkelijke zoenen e.v. Het is net alsof het spiraal is, waarin je signalen uitzend dat je het eigenlijk niet wil (wellicht omdat er te weinig durf is) en daardoor de ander ook geen stappen zet en je vervolgens dus leuk en aardig doet, maar datgene wat beide partijen willen, komt er niet van. En dat komt in feite door de signalen die jezelf afgeeft denk ik...

Wat hier dus het eigenlijke probleem is denk ik, is het moment van echt laten merken dat je iemand leuk vindt? Tenzij je vaak bent afgewezen?

Dus als men nou even wat ervaring uitwisselt over het moment tussen gezellig babbelen en zoenen, dan is ie misschien al wat dichter bij huis
Oud 30-03-2005, 17:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 01:20 :
Sla dit advies in de wind, chatmensen doen zich nagenoeg altijd beter voor dan ze in werkelijk zijn.
Oud 30-03-2005, 18:46
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:44 :
Stom, want ik ben gewoon niet zo snel (meestal dan).
Te snel is ook niet altijd goed.
Oud 30-03-2005, 19:05
Mindfields
Mindfields is offline
Herby had het ook en hem is het ook gelukt!
Oud 30-03-2005, 19:14
Verwijderd
Ik heb je openingspost gelezen en op de eerste post lijk je me een aardige jongen. Toch valt me iets op in je verhaal.. ik kan niet precies mijn vinger erop leggen, maar alle pijlen in mijn hoofd zeggen: wanhopig!!! Dat bedoel ik niet lullig, want ik kan begrijpen dat je op je 19e wel een keer wilt zoenen ja. Dat neemt niet weg dat meisjes dat aan je kunnen zien. Om een of andere reden heb ik (ja, ik ben ook een meisje) het altijd door als een jongen mij wanhopig probeert te versieren. Hoe leuk hij ook is. Wat ook niet helpt is dat je 'boos' op jezelf wordt als je weer eens een kans hebt laten schieten. Als dat meisje echt bezorgd om je was geweest, was ze juist achter je aangelopen.

Ik lees het nog eens na en ik besef me dat ik totaal geen advies kan geven, ik zou niet weten hoe je die vibe van je af kunt slaan. Misschien zou je jezelf kunnen afvragen (op telefoonnummer-vraag-momenten): 'waarom zou ik het niet doen? Wat heb ik te verliezen? Als ik het niet doe, dan sla ik mezelf morgen voor mijn kop dat ik het niet gedaan heb. Als ik het wel doe heb ik de kans dat ik hem niet krijg, maar dan heb ik het geprobeerd.' Of in de korte versie(want zoveel tijd zul je dan niet hebben): 'wat heb ik te verliezen?'
Het klinkt zo cliché, maar als je er eens goed over na denkt, klopt het wel. Veel slechter zul je er niet van worden, misschien een deuk in je ego, maar daar word je sterk van! En als je vaker een telefoonnummer durft te vragen, dan krijg je daarin ook meer zelfvertrouwen, wat je dan uitstraalt enzovoorts.

succes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:05
Ingmar87
Ingmar87 is offline
Heb precies het zelfde als jouw gehad. Ben nu 17 en heb ook op mijn 17e voor het eerst gezoend e.d.
Het rare is dat ik toen ik 16 was me precies zo voelde zoals jij. Maar toen ik gezoend had dacht ik, wat ben ik blij dat ik niet eerder gezoend heb met 1 of ander meisje die ik absoluut niet mag. Het klinkt misschien lullig of raar maar probeer leuke meisjes te ontmoeten op internet. Op internet voel ik me tenminste veel veiliger en komt de echte ik meer los Dus dat is mijn tip. Je ziet maar wat je ermee doet Maar denk niet dat je raar bent maar geniet er gewoon van, ik weet zeker dat je er geen spijt van zal hebben. succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten