![]() |
||
Citaat:
![]() Je wilt gewoon forumbaas worden! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik doe niet mee, he. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien dat ik dan toch de "Groningse" methode maar eens ga proberen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Weet ik ook niet of ik er blij mee moet zijn, dat straks mijn foto in 100 "My Received Files" mapjes zit! ![]() Bij veel chat-gesprekken gaat het toch al snel over op uiterlijk. En uiterlijk beoordelen (sowieso) en van een foto is niet echt oke. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mensen bedankt...... Nu ga ik maar eens (alleen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() door dit soort opmerkingen (al dan niet bedoeld) te zeggen, schiet je niets op ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Om nou met een kladblok door de stad te gaan lopen?! dit soort opmerkingen? "alleen naar bed" bedoel je? mah, wat zelfspot is nooit slecht toch! ![]() Dat kan ik dan wel nuchter bekijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor zover ik uit zijn verhaal op kan maken niet. Staan alle meisjes ver van hem vandaan en beschouwt hij ze meer als mensen om een relatie mee te kunnen krijgen dan als gewone vriendinnen ![]() wat mag ik dan gezegend zijn met een redelijk aantal hele goede vriendinnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar eigenlijk wel alleen vriendinnen die door m'n vrienden binnen "het" vriendenclubje zijn gekomen. Ik moet maar eens wat meer contacten bij vrouwen leggen, met als doel alleen vriendschap. Daar heb je denk ik wel een goed punt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat het hebben van veel vrouwelijke vrienden me helemaal niks verder heeft geholpen qua relaties. Integendeel zelfs. Maar dat ligt dan weer aan mij. ![]() Maar het is wel heerlijk ter afwisseling van de 'mannenpraat'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik schrik meisjes niet snel af gelukkig en heb ook niet echt de eigenschappen geloof ik ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben ook 2 keer voor homo aangezien (kwam ik later achter). ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik schrik ze ook niet snel af, denk ik, en die eigenschappen, tja... Als ze je nooit met 'n meisje zien zoenen maar wel altijd rondhangen met 'n hele groep, denken ze volgens mij wel eens 't verkeerde... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wel afwisselend met verschillende mensen (vooral jongens trouwens ![]() Met vriendengroep zijn we 2 jaar voor 2 stelletjes aangezien (alle mogelijke manieren en dan bedoel ik ook echt álle) terwijl wel alle 4 vrijgezel waren ![]() ![]() Mja, ik heb wel wat dingen die niet standaard bij een jongen zijn geloof ik, maarja, die ga ik niet veranderen hoor, die zijn van mij en die moeten ze maar leren accepteren ![]() ![]() Uhuh, dat is mss wel zo, maar met mijn vrienden doe ik niet klef ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nee, ik heb geen hoog wijvenstemmetje, nee! Het ging om de manier van praten. En wat dat precies was, kunnen ze natuurlijk niet exact benoemen, net als die 'eigenschap'... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() lol ![]() Nu ja, ik ook, ben gevoelig enzo. ![]() ![]() Erm, ik met die van mij ook niet. ![]()
||
Citaat:
![]() Nee, erm. Alles wat ik wilde zeggen hier heb ik al gezegd, denk ik. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Na een tijdje ben ik ook eens met wat vrienden uitgegaan. En plots veranderde het hele avondje uit. Veel aandacht van vrouwen opeens, terwijl daar eerst geen sprake van was. ![]() ![]() Al met al ben ik beslist niet zo'n player, maar ik heb heel duidelijk gemerkt dat als je voor de meisjes gaat op een avond je dat dus met jongens moet doen, en niet met meisjes. Of een mix, dat werkt ook prima. ![]() In elk geval is het iets om op te letten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens is over deze onderwerpen bergen literatuur geschreven (ook ten dele gratis verkrijgbaar op het internet). Ikzelf vond het niet zo heel bijzonder (erg hokjesdenkend en bovenal generaliserend en denigrerend zo nu en dan), maar sommige mensen zweren erbij en soms staan er wel aardige dingen in. ![]() De waanzinnig gare titel + beschrijving (sorry dames, ik heb het niet geschreven ![]() Titel: "HOW TO GET THE WOMEN YOU DESIRE INTO BED" A Down And Dirty Guide To Dating And Seduction For The Man Who's Fed Up With Being Mr. Nice Guy. by Ross Jeffries http://www.lostinspace.de/getagirl/tablecon.htm Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 13:12. |
![]() |
|
[QUOTE]Matjong schreef op 30-03-2005 @ 14:08 :
Onbereikbaarheid maakt je interessant. ![]() hmmmm nadruk op ' beetje' dan, want als je te afstandelijk gaat doen denkt zo'n meisje natuurlijk gelijk dat je eigenlijk geen interesse whatsoever hebt. ik blijf bij ongedwongen; interesse tonen, laten merken dat je iemand leuk vind, maar niet dat er perse een huwelijksaanzoek/5-jaren-plan-relatie/etc erachteraankomt. En als je voor de one night stands gaat lijkt het mij juist makkelijker als je WEL laat merken dat je heel veel interesse hebt (niet te overdreven of desperate, maar toch). maar ja, ik ben geen man, dus misschien weet ik er wel helemaal niets van, al die geheime versiertruukjes van jullie. Titel: "HOW TO GET THE WOMEN YOU DESIRE INTO BED" A Down And Dirty Guide To Dating And Seduction For The Man Who's Fed Up With Being Mr. Nice Guy. by Ross Jeffries omfg! ![]()
|
Ik denk niet dat alle meisjes op machogedrag vallen. Ik in ieder geval niet en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
Wat ik je wel kan aanraden, is een fotoboek op s.com te openen. Via daar krijg je al vaak veel nieuwe contacten erbij ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Totaal niet mijn stijl, maar het werkte (voor uitgaansgelegenheid), want hij kreeg ze allemaal plat, stuk voor stuk ![]() ![]() ![]() Nu is dit natuurlijk een extreem voorbeeld van playerig gedrag, maar ik geloof wel dat in het algemene versierprocess een combinatie van interesse/terughoudend zijn erg goed werkt (zo is mijn ervaring althans). Een stukje "hard to get", misschien wel de factor onbereikbaarheid ofzo, alleen dan dus op een subtiele manier. Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb het wel zelf gelezen en er stonden hier en daar wel aardige dingen in, al is het toch vrij basic allemaal en voor de rest niet echt bijzonder. Maar in een andere discussie van dezelfde aard (op een ander forum) heeft iemand dit ooit eens naar voren gebracht, en toen vond iedereen het fantatisch... dus tja, ik post het maar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het probleem hier niet de fixatie is op het zoenen e.v., maar de frustratie van de kunst om een stap verder te komen...Een gesprek aanknopen, beetje plagen, als de spanning zelfs om te snijden is, dan nog kan het zijn dat er geen stap verder genomen wordt.
En op zich kan ik me daar best wel in vinden, alhoewel ik wel al een aantal relaties achter de rug heb, ervaarde/ervaar ik iedere keer de moeilijkheid vanaf het moment van lekker los en gezellig zijn met iemand die je dan graag ziet om dat om te zetten tot het werkelijke zoenen e.v. Het is net alsof het spiraal is, waarin je signalen uitzend dat je het eigenlijk niet wil (wellicht omdat er te weinig durf is) en daardoor de ander ook geen stappen zet en je vervolgens dus leuk en aardig doet, maar datgene wat beide partijen willen, komt er niet van. En dat komt in feite door de signalen die jezelf afgeeft denk ik... Wat hier dus het eigenlijke probleem is denk ik, is het moment van echt laten merken dat je iemand leuk vindt? Tenzij je vaak bent afgewezen? Dus als men nou even wat ervaring uitwisselt over het moment tussen gezellig babbelen en zoenen, dan is ie misschien al wat dichter bij huis ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb je openingspost gelezen en op de eerste post lijk je me een aardige jongen. Toch valt me iets op in je verhaal.. ik kan niet precies mijn vinger erop leggen, maar alle pijlen in mijn hoofd zeggen: wanhopig!!! Dat bedoel ik niet lullig, want ik kan begrijpen dat je op je 19e wel een keer wilt zoenen ja. Dat neemt niet weg dat meisjes dat aan je kunnen zien. Om een of andere reden heb ik (ja, ik ben ook een meisje
![]() Ik lees het nog eens na en ik besef me dat ik totaal geen advies kan geven, ik zou niet weten hoe je die vibe van je af kunt slaan. Misschien zou je jezelf kunnen afvragen (op telefoonnummer-vraag-momenten): 'waarom zou ik het niet doen? Wat heb ik te verliezen? Als ik het niet doe, dan sla ik mezelf morgen voor mijn kop dat ik het niet gedaan heb. Als ik het wel doe heb ik de kans dat ik hem niet krijg, maar dan heb ik het geprobeerd.' Of in de korte versie(want zoveel tijd zul je dan niet hebben): 'wat heb ik te verliezen?' Het klinkt zo cliché, maar als je er eens goed over na denkt, klopt het wel. Veel slechter zul je er niet van worden, misschien een deuk in je ego, maar daar word je sterk van! En als je vaker een telefoonnummer durft te vragen, dan krijg je daarin ook meer zelfvertrouwen, wat je dan uitstraalt enzovoorts. succes ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb precies het zelfde als jouw gehad. Ben nu 17 en heb ook op mijn 17e voor het eerst gezoend e.d.
![]() Het rare is dat ik toen ik 16 was me precies zo voelde zoals jij. Maar toen ik gezoend had dacht ik, wat ben ik blij dat ik niet eerder gezoend heb met 1 of ander meisje die ik absoluut niet mag. Het klinkt misschien lullig of raar maar probeer leuke meisjes te ontmoeten op internet. Op internet voel ik me tenminste veel veiliger en komt de echte ik meer los ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is nog een menswaardig bestaan? Verwijderd | 7 | 05-03-2012 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Verwijderd | 12 | 26-10-2004 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht | 5 | 10-06-2001 11:11 |