|
|
Bekijk resultaten poll: Het kabinet moet vallen. | |||
eens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 51.11% |
oneens |
19 | 42.22% |
neutraal |
3 | 6.67% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
maar mag ik mijn woord recessie inruilen voor economies slecht weer ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik zie niet in wat het voordeel is als het kabinet valt, van mij mogen ze blijven zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en dat dit kabinet hypocriet is staat voor mij ook als een paal boven water. Ik had trouwens niet verwacht dat het allemaal uitmuntende studenten waren, anders had ik wel iets beter beslissingen verwacht op sommige punten(of eigelijk best veel punten ![]() Maar ik zit met dubbele gevoelens, want ik kan me niet voorstellen dat Wouter Bos alles op de rails krijgt ![]() en als er nu verkiezingen komen, met wie moet de PvdA regeren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() GroenLinks en SP. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 12:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uhh.. fan is een beetje een groot woord hoor.. ik ben het gewoon vrijwel eens met bijna alle standpunten van verschillende rechtse partijen, o.a. de partij van Wilders.
||
Citaat:
Overigens ligt HRA bij elke middenpartij gevoelig, zijn de landbouwsubsidies Europees geregeld en is veiligheid een bittere noodzaak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jeuj Wilders! Maar ja, als je je ook laat leiden door achterlijk xenofobe ideeën... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En waaruit blijkt dat Wilders xenofoob is? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Op papier lijkt het me erg mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mark en Love, kappe nou, jullie lopen de hele discussie te verkutten. Ontopic of niet, hou op en vecht het prive uit.
En ik was trouwens niet dronken, stoned dat wel. En ondanks alle argumenten, die erg intressant waren om te lezen trouwens ben ik nog steeds voor het onderuit gaan van b2. Oprechtheid vind ik zelfs als het om politiek gaat nog een van de belangrijkste dingen. Een oprecht kabinet heeft volgens mij ook veel stevigere grond onder de voeten om echt beleid te maken met resultaat. Al denk ik dat Nederland nu te verdeeld is om een rechts of links kabinet te accepteren. Dus ja, paars 3 lijkt me ook het beste. Maar PvdA vind ik wel erg liberaal georienteerd de afgelopen tijd. Toch wel iets wat me een beetje tegenvalt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn inderdaad belangrijker zaken om je druk over te maken. Als dit kabinet zo doorgaat, krijgen we een hoop maatregelen van D'66 door de strot geduwd waar helemaal niemand om gevraagd heeft, gaan de minima er nog meer op achteruit, komen nog meer Nederlandse gezinen financieël in de problemen etc. etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat had ik trouwens ook tijdens die grote demonstratie op de dam. Men laat zich nooit zien, dan komt de AOW ter discussie, en dus iets wat de mensen persoonlijk, en niet het land aangaat, en ineens weet ik niet hoeveel man ![]() Ik heb die dag niemand een woord horen reppen over het milieu beleid. Heb die dat zowieso weinig zinnigs gehoord ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
De eventuele daling van het nominaal inkomen kan worden opgevangen door lagere belastingen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kabinet heeft de mond vol over zorgen dat Nederland in de toekomst ook nog goed draait. Moeten ze vooral het onderwijs de kop indrukken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
achterlijk he?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet dat jij één van die mensen bent die denkt dat alles zichzelf oplost als je de overheid overal vanaf haalt en alles overlaat aan 'de markt'. Maar zo werkt het dus niet, zoals anderen jou ook al sinds je begin op het forum hebben proberen uit te leggen. Blijkbaar ben je wat hardleers.Als een werknemer ergens slecht wordt behenadled, gaat hij naar een andere baas. En die andere baas behandelt hem ook weer slecht. De macht ligt dan bij de werkgevers, niet bij de werknemers. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat zet jij toch altijd een zuur links toontje op, en wat krijgt iedereen het toch slecht. En ik studeer al.
||
Citaat:
![]() het was een vraag aan jou ![]() Voor mij zelf lijkt het het meest ideale wat mogelijk is op dit moment, maar volgens mij pikt rechts Nederland zo'n kabinet echt niet. Zowieso krijg de PvdA een grote overhand, en dan word het hopen dat de sp, en vooral groenlinks met 9(pijling vorige week) niet zo worden genegeerd zoals d66 dat in dit kabinet is gebeurd. Zelf hoop ik vooral dat als zo'n kabinet er komt, het milieu beleid van groenlinks erg naar boven komt. Maar ben toch bang dat het dromen blijft |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bezuinigingen: OV-jaarkaart? Verwijderd | 155 | 16-07-2004 18:30 |