Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 18:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Vergaderd, boodschappen gedaan, eten gekookt....en nu zit ik voor me uit te staren...
Oud 04-04-2005, 18:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 04-04-2005 @ 17:22 :
http://abum.com/files/Movies/corey_martinez.wmv

onder het motto; kijken is ook best tof.

Vet!!!
Oud 04-04-2005, 18:13
Verwijderd
hoi ik moest naar school en iedereen daar denkt dat ik verslaafd ben aan paracetamol HUH
Oud 04-04-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 03-04-2005 @ 19:23 :
want als ik behaarde mannenpenissen wil zien dan zou ik wel rtl 5 aanzetten. Totziens verpeste kijkbuis generatie!
HUHHUUUUUUUH

PIEMELS OP RTL5?!?!?
Oud 04-04-2005, 18:48
655321
655321 is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 04-04-2005 @ 18:22 :
waaaat
je studeert toch nog steeds psych.?!!!???!!!
waarom wist daar niets van
Juh ik doe nog steeds psychologie. Dr hing zo'n briefje in het Langeveld gebouw, naast die computers waar je eigenlijk helemaal niks mee kan behalve je mail checken. Hangen wel vaker dat soort dingen, makkelijk geld verdienen
Oud 04-04-2005, 18:56
Verwijderd
ik ging m'n verslagen inleveren en daarna door de stad slenteren en een goedkoop restaurant zoeken en aan de waal zitten. en toen ging ik sporten en tegen een boksbal aan slaan. en daarna ging ik naar de bus lopen en miste ik net m'n bus. toen ging ik wachten en ging er iemand tegen me aanpraten totdat de bus kwam. toen was ik op het CS en daar kwam ik tot de conclusie dat er geen treinen rijden tussen Nijmegen en Arnhem. fijn. dus moest ik, en nog minstens 200 anderen, met de bus. en ik zat in de bus en heel veel mensen niet, of beter gezegd ik stond. dus toen heb ik meer dan een uur gestaan in een bus die alle dorpjes tussen Nijmegen en Arhem afging en viel ik steeds bijna om door alle bochten. toen was ik in arnhem en ging ik rennen en zat ik nog precies in m'n trein. en toen was ik in doetinchem en toen begon het spontaan te regenen dus toen moest ik door de regen fietsen. toen was ik doorweekt maar wel thuis en toen ging ik eten. en toen ging ik computeren. enzo.
Oud 04-04-2005, 18:57
Gadje
Gadje is offline
ik heb artistiek verantwoorde foto's voor school gemaakt, want dat moest voor woensdag, en toch ben ik bang dat ik de deadline niet ga halen want ik moet t zelf nog afdrukken enzo
Oud 04-04-2005, 19:09
vixen
vixen is offline
De treinen naar Nijmegen rijden niet en die naar Den Bosch ook niet en ik wil naar huihuiss
Oud 04-04-2005, 19:12
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Citaat:
Zaara schreef op 04-04-2005 @ 19:01 :
Phat huh?
Oud 04-04-2005, 19:34
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 04-04-2005 @ 20:12 :
Phat huh?
Ja, echt. Vriendinnetje van mij had auditie gedaan, maar kwam niet verder. Ze kon geen klassiekballet. En haar gesprek ging ook niet zo goed. Wat wil je later gaan doen?
Oud 04-04-2005, 19:39
Fainne
Fainne is offline
Ik ben gezellig gaan picknicken met een vriendin in het park heel de dag, was heel leuk, behalve wat traumatisch want euh....zat die vriendin haar hand nu waar ik dacht dat die zat??

weet niet of ik haar nu nog wel wil kennen
Oud 04-04-2005, 19:40
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Fainne schreef op 04-04-2005 @ 20:39 :
Ik ben gezellig gaan picknicken met een vriendin in het park heel de dag, was heel leuk, behalve wat traumatisch want euh....zat die vriendin haar hand nu waar ik dacht dat die zat??

weet niet of ik haar nu nog wel wil kennen
In je broekje?
Oud 04-04-2005, 19:42
Verwijderd
haha teringgeil
Oud 04-04-2005, 19:44
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 04-04-2005 @ 20:42 :
haha teringgeil
Ja! ik wil meer details horen!
Oud 04-04-2005, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 04-04-2005 @ 20:44 :
Ja! ik wil meer details horen!
Ja ik ook! maar is het wel lifestyleverantwoord?!

Ik glij bijna van mijn stoel af zo hitsig word ik er van!
Verwijderd
glij glij glij glij
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Zaara schreef op 04-04-2005 @ 20:40 :
In je broekje?
nee, dan zou ik het wel zeker hebben geweten !!
Oud 04-04-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 04-04-2005 @ 20:47 :
nee, dan zou ik het wel zeker hebben geweten !!
Echt niet!
Oud 04-04-2005, 19:49
Maharani
Maharani is offline
Je vond het wel lekker
Oud 04-04-2005, 19:50
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 04-04-2005 @ 20:48 :
Echt niet!

Oud 04-04-2005, 19:51
Fainne
Fainne is offline
Jullie maken het alleen nog maar traumatischer voor me, stelletje gekken
Oud 04-04-2005, 19:52
Verwijderd
Maar wat deed ze dan met d'r hand?! zat ze aan je boobs?!
Of aan d'r poes?!
Oud 04-04-2005, 19:53
Maharani
Maharani is offline
Ja, wat deed ze dan?

Oud 04-04-2005, 19:54
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 04-04-2005 @ 20:52 :
Maar wat deed ze dan met d'r hand?! zat ze aan je boobs?!
Of aan d'r poes?!
het laatste
Oud 04-04-2005, 19:55
Verwijderd
hahaha http://www.kattenstreken.nl/
Oud 04-04-2005, 19:56
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 04-04-2005 @ 20:55 :
hahaha http://www.kattenstreken.nl/
niet normaal
Oud 04-04-2005, 19:57
Verwijderd
ik zit ook wel eens aan mijn poes :")
Oud 04-04-2005, 19:58
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 04-04-2005 @ 20:57 :
ik zit ook wel eens aan mijn poes :")
tijdens de picknick?
Oud 04-04-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 04-04-2005 @ 20:58 :
tijdens de picknick?
ja
Oud 04-04-2005, 20:01
Maharani
Maharani is offline
ik wil een poes.
Oud 04-04-2005, 20:04
Verwijderd
Oud 04-04-2005, 20:04
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Zaara schreef op 04-04-2005 @ 21:01 :
ik wil een poes.
wat heb je nu dan
Oud 04-04-2005, 20:07
Verwijderd
Oud 04-04-2005, 20:09
Verwijderd
ZAAR!

Oud 04-04-2005, 20:11
Pukka
Pukka is offline
heb iemands fiets in een boom gezet... dat was wel lollig
Oud 04-04-2005, 20:17
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 04-04-2005 @ 21:09 :
ZAAR!

[afbeelding]

Ik wil heel veel poesjes!! En dan ga ik mijn poesjes aaien
Oud 04-04-2005, 20:26
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Citaat:
Zaara schreef op 04-04-2005 @ 20:34 :
Ja, echt. Vriendinnetje van mij had auditie gedaan, maar kwam niet verder. Ze kon geen klassiekballet. En haar gesprek ging ook niet zo goed. Wat wil je later gaan doen?
Ja het is behoorlijk streng dus ik ben benieuwd! Wat ik later wil doen ja sommigen vinden het stom, maar ik wil op de planken staan met dansen en het liefst musical, maar theater in het algemeen is tof
Oud 04-04-2005, 20:31
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 04-04-2005 @ 21:26 :
Ja het is behoorlijk streng dus ik ben benieuwd! Wat ik later wil doen ja sommigen vinden het stom, maar ik wil op de planken staan met dansen en het liefst musical, maar theater in het algemeen is tof
Jaa! Musicals!
Ik hoop dat je toegelaten word.
Oud 04-04-2005, 20:36
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Citaat:
Zaara schreef op 04-04-2005 @ 21:31 :
Jaa! Musicals!
Ik hoop dat je toegelaten word.
Hee bedankt! alle steun helpt!
Oud 04-04-2005, 21:32
June bug
June bug is offline
Ja want ik ging naar het ziekenhuis en toen kwam er uit dat ik een allergietest moest doen met allemaal plakkers op mn rug dus nu loop ik met een plakkaat met stickers op mijn rug en dat is niet leuk. toen kwam ik thuis en schrok mijn m00der van die stickers. Toen nog ff tv kijken en eten enzo en toen huiswerk maken. Uit pure verveling Spoorloos gekeken met mn moeder en nu nog maar ff computeren. En vroeg naar bed want ik ben moe.

owja en succes kiss pookie
Oud 04-04-2005, 21:34
Horror Prut
Horror Prut is offline
Ik was eerst heel blij, toen heb ik me kapotgefrustreerd en ik vrees dat ik bezwijk zo dadelijk.
Oud 04-04-2005, 21:47
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Citaat:
June bug schreef op 04-04-2005 @ 22:32 :
Ja want ik ging naar het ziekenhuis en toen kwam er uit dat ik een allergietest moest doen met allemaal plakkers op mn rug dus nu loop ik met een plakkaat met stickers op mijn rug en dat is niet leuk. toen kwam ik thuis en schrok mijn m00der van die stickers. Toen nog ff tv kijken en eten enzo en toen huiswerk maken. Uit pure verveling Spoorloos gekeken met mn moeder en nu nog maar ff computeren. En vroeg naar bed want ik ben moe.

owja en succes kiss pookie
Dank je! Hoe ging je test dan?
Oud 04-04-2005, 22:35
Verwijderd
mijn weekend rechtstreeks vanaf mn lj:

Nou om maar meteen te beginnen met feestelijk/fataal nieuws:

IK DRINK WEER!!!

De volledige maand nuchterheid heb ik niet volgehouden. Donderdag zat ik na mijn werk met Erwin, Selma, Niels en Vinnie in het zonnetje in de Hout en toen vond ik het wel weer genoeg geweest. Uiteindelijk nog minder dan een week te vroeg weer gaan zuipen maar ach het gaat om het idee. Terwijl ik dit nu schrijf zit ik dan ook met een zwaar verdiend biertje want ik heb echt een enorm brakke werkdag achter de rug(en dat komt natuurlijk ook weer door te veel bier gisteren).

Maar eerst doorgaan waar ik gebleven was, donderdag.
Toen heb ik maar een kratje bier gehaald en zijn we bij Vin gaan zitten. Dat werd om een uurtje of 11 na wat slechte films wel een beetje wazig eentonig dus zijn we de stad in gegaan om wat kroegen te bezoeken, dat mocht per slot van rekening net weer! Dus we zijn eerst een tijd bier gaan drinken in het Melkwoud, en dat was erg gezellig. Een uur of 2 kwamen we al veel zatter weer bij Vin op zijn kamer aan. Daar verveelden we ons alweer aardig snel dus zijn we foute discotheken gaan bezoeken. Zie je het voor je? Ik in de hipste club van Haarlem? Geweldig.

Volgende dag verbazingwekkend fris wakker geworden en in de Hout gaan zitten met de overblijfseelen van het kratje bier van de vorige dag. Daar zaten we met Menzo, Nina en Vin en Chiel en later doemde Selma nog op. Toen kregen we het plan om die avond maar lekker jeugdsentiment zouden gaan kijken bij Dog Eat Dog in de p60. Dat was de laatste band van de lijst uit groep 8/brugklas die ik nog moest zien. Ik kwam er al aardig beschonken aan en heb me echt geweldig vermaakt. Ze speelden veel vette oude nummers en het nieuwe materiaal was ook wel goed. Hoe ik uit Amstelveen thuis gekomen ben? Geen idee! Met de Satangent wel maar heb de hele rit geslapen. Volgende morgen bij Vin op de vloer ontwaakt en maar naar huis gegaan om me op te frissen voor het geweldige feest dat ik ging bezoeken in de Storing.

Veel later dan gepland ging ik met de trein naar Utreg. Door mijn onverwachte overnachting bij Vin waren er wel 3 afspraken de mist in gelopen maar al die mensen zag ik toch wel toen ik eenmaal daar zou zijn.
Op Utreg kwam ik nog net bij de bus Darcy en Bob tegen met wie ik eigenlijk al op Amsterdam centraal afgesproken had. Met hun met de bus naar de Storing gegaan waar al een aardige collectie hanekammen voor de deur verzameld was. Helaas zagen we nog maar 2 nummers Oi Polloi want die speelden maar heel kort. Verder Mistake gezien en die waren weer snel als altijd en ze kregen de hele zaal goed los. We hebben vooral veel in het zonnetje gezeten buiten en daar lekker aan het bier en de jointjes gezeten en met heel veel oude bekenden en onbekenden zitten lullen.

De politie kwam nog vragen of we iets wisten van de naakte mensen, die langs het spoor waren gesignaleerd, die aan het wild poepen zouden zijn. Vet Relaxed!

No Hoodlums heb ik dus totaal gemist maar Gewapend Beton heb ik gelukkig nog de laatste nummers van live gezien. Die mannekes worden echt steeds strakker en ik loop nu al dagen met hun nummer 'Alles in de fik!' in me kop. Op mijn werk roepen ze het nu ook al met me mee ghehe. Na nog wat van Vals gezien te hebben(helaasch ook weer te kort) zijn we begonnen aan de terugreis naar Amsterdam, daar staat me echt geen fuck meer van bij zowat maar we hebben eenmaal in Amsterdam de tram naar Darcy zijn huis gepakt alwaar we eerst noig ff pizza en wiet op de kop getikt hebben en daar hebben we de rest van de avond doorgebracht.

Volgende dag brak wakker geworden om te zien wat een heerlijk weer het was. We hadden nog best wat bier over dus hebben dat meegenomen naar het Vondelpark alwaar Darcy, Jens, Kate en ik de middag doorgebracht hebben. Toen weer naar Darcy om wat te eten en die avond nog ff wat bandjes kijken in de Melkweg om daarna aardig heen te zijn en maar de trein naar Haarlem te nemen. In Haarlem aangekomen (na nog een stop voor nog maar een pizza en nog wat wiet) bedacht ik me dat een collega van me op zondag avond altijd in het Woud bardienst draait. Dus toen ben ik daar maar aan de bar aaangeschoven en de rest van de avond heb ik lekker zitten lullen, smoken, zuipen en zelfs af en toe een beetje diepere onderwerpen aangesneden om uiteindelijk een uur na sluit naar huis te vertrekken en van morgen met al mijn kleren aan in bed wakker te worden en dus de rest van de dag brak op mijn werk te zitten.

en als je het echt wil volgen: Darcy is hier op het forum Adam Warlock
Oud 04-04-2005, 22:39
Verwijderd
Is dat Darcy
Oud 04-04-2005, 22:41
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
ja wat gvd?
Oud 04-04-2005, 22:45
Verwijderd
hm eric heeft vandaag een ongeluk gehad tijdens gym dat hem bijna fataal werd.

nu is mijn teen blauw en heb ik me voorgenomen om nooit meer te hockey'en.
Oud 04-04-2005, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Adam Warlock schreef op 04-04-2005 @ 23:41 :
ja wat gvd?
hehe gewoon nooit geweten.
dacht dat je een 'peep from way back' was en long gone... (je bent toch die ene darcy?)
Oud 04-04-2005, 22:57
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
volgens mij ben ik die ene, ik ken namelijk geen anderen en ik zit hier al een paar jaar ja
Oud 05-04-2005, 04:48
Glory
Glory is offline
ik ben ziek en alles doet pijn en ik kan niet meer slapen dus nu eet ik ijsjes opde bank
Oud 05-04-2005, 07:32
Nona Star
Nona Star is offline
Weeeh ik moest er vroeg uit want ik heb straks een stomme presentatie waarbij ik achter een kraampje moet staan Mn hele hoofd zit verstopt en ik probeer nu te ontbijten maar het lukt niet.

Regels voor berichten