Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou mede-Wâldrockers.
Mijn advies is om morgen bij mij in de buurt te gaan lopen.Ik heb chips,alcohol,spa,Red Devil, koekjes,ontbijtrepen,ontbijtdrink en melk gekocht. Ik zal niet omkomen van de honger. (lang leve de plastuit he Janneke) Oi!!!! Louise
|
![]() |
woah!!! ik ben nog helemaal doof van alec empire, dat was echt bruut! was wel ff wachten, maar dan had je ook wat. het geluid stond daar minstens 10x harder dan motorhead, + er waren ook niet zo veel lui, wat weer scheelde. vet grote pit. echt lache.
after forever was ook wel leuk, maar dat was net iets te druk. en natuurlijk was mötorhead ook gaaf. nouja, ik moet mn werfelkolom even tot rust laten brengen vanacht. |
![]() |
|
![]() |
T was weer bruut. ben nog half dood en doof. maar moet vanmiddag weer feesten in de SFINKS. ja benefiet concert en iedereen moet komen. gratis entree en veel bandjes. aversion rnl darwin etc.
Waldrock was super Hypocrisy Tristania Whitin temptation was ook ver boven mijn verwachting Motorhead was zeer bruut Akercocke heerschte ook best wel Room nr13 was ook weer ok en de rest heb ik niet helemaal gezien maar was ook gaaf. |
![]() |
|
Waldrock roelt zeker wel de pan uit
![]() Lekkere sfeer, relaxte mensen, leuke organisatie en behalve de stroom uitval bij Alec Empire (verwaande gast trouwens) liep alles op rolletjes. Zeker voor herhaling vatbaar ![]() /me was blij vooraan te kunnen staan bij Tristania / After Forever en nog vele anderen ![]()
|
Mjaja, ik ben zelf dan wel niet zo über, maar heb zeer genoten van Waldrock.
Leuke shows voor mij waren o.a. DRI, Agnostic Front, Alec Empire, Hypocrisy, Kreator, Mötorhead, en Tristania. Ik dacht dat ik alles wel had gehad maar dat bleek bij Alec Empire nog even harder te kunnen, erg tof. Mötorhead, Ace of Spades, heerlijke bonus. Enneh, over het trueheidsgehalte van het volk daarzo; erg lachwekkend die friese mannetjes van 10 met een hanekam, 666 op hun voorhoofd, en een papa roach tshirt.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() wat ik wel jammer vond, was dat een zon bierhaaltent om 12 uur gesloten was ofzo, en we hadden nog iets van 14 muntjes en 4 glazen te verdelen ![]() nog iemand in de file gestaan trouwens? als die er was? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, beter laat dan nooit zeg ik altijd maar...
Waldrock was weer gezellig hoowr ![]() Ik heb de bandjes ala Hypocrisy en Kreator overgeslagen want dat is niet bepaald mijn stijl, maar wat ik WEL kewl vond was/waren Agnostic Front, DR.I. en Alec Empire. Vooral die laatste, die kende ik helemaal nog niet maar wat een herrie zeg! (herrie in de postieve zin dan he?) Ik weet in elk geval WEL, dat ik NOOIT weer bij Motorhead in de pit wil, want heb er nog blauwe plekken van seg... (ja, zodra ik er in ga springen, vallen ze ineens met 30 man om, waarvan de helft op mij, GRRRRR ![]() Miskien hebben jullie me wel ergens zien staan, want ik was tasjes aan het controleren bij de entree zo nu en dan... Kiek maar, dat geval met het groene haar is ik ![]() ![]() En ja Lo, plastuiten heerschen enzow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vrijdag avond was t ook erg. ik moest vrijwilligen bij de camping echt niet normaal. zaterdags was t echt rustig. er heeft geen echte rij gestaan op zaterdag terwijl ze vrijdags tot op de straat stonden |
![]() |
|
Ff een vraagje.
Kunnen de forummers die naar Wâldrock zijn geweest ff hun foto hier posten?Kan ik zien of ik je tegen het lijf ben gelopen.(Zoals skatefamke en Build To Last,ze hadden beiden zoiets van 'rot op Louise'.) ![]()
||
![]() |
Citaat:
waarom heb ik jou niet gezien dan??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik vond het niet echt cool ofzo, was beetje kutsfeer, en ik was er pas zaterdag middag
||
Citaat:
![]()
|
Hello,
heb nog steeds geen foto´s van jullie gezien,post ze ff,misschien ben ik jullie wel tegen het lijf gelopen! Ennuh Jeroen,waar blijven die verschrikkelijke foto´s van mij en Janneke bij the U.K. Subs? mzzl,Lo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan je niet even Antjes foto's inscannen en hier op zette? Ik ben wel benieuwd naar Waldrock-foto's...
|
|