Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2005, 08:55
Escapism
Escapism is offline
ik dacht even dat het een ode was aan adje uit die show van paul de leeuw
Oud 09-11-2005, 08:57
Haligh
Haligh is offline
als paul de leeuw komt denk ik er nog over.
Oud 09-11-2005, 16:35
Verwijderd
ik wilde eerst komen,maar dit trek ik echt niet vervoerskosttechnisch
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 21:56
merels
merels is offline
haaw ik kom
met willem en artus aan tequila
Oud 21-11-2005, 14:01
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
Adjewatje 2 - 19/11/05 - bron

20.30 eerste band. Jammer dan, de mannetjes van "5 years later" vonden het nodig om de schitterende nieuwe aangelegde snelweg tussen Den Bosch en Oss te berijden. Resultaat, 45 minuten te laat. Erg jammer voor het inmiddels binnenstromende publiek. De show kwam maar langzaam op gang, opbouwen is nou niet echt een hobby van de 5 heren uit Amersfoort. Enfin, 1 kapotte microfoon en 20 kreten uit het publiek later begonnen ze dan toch met hun set. Een mix van wat snelle en langzame pop/punk nummers, niet echt iets om over naar huis te schrijven. De jongens straalde wel plezier uit op het podium, jammer dat het slordige samenspel daardoor niet gecompenseerd werd. Jammer ook dat de deur van de "backstage" op slot moest omdat bepaalde mensen het nodig vonden om drank te jatten, stijlloos.

Toen was "Left in the Middle" aan de beurt. 2 jaar geleden heb ik deze band gezien en vond ik ze echt kut. Des te groter was de verassing deze keer, deze shit ROCKT! Lekkere rauwe punk/rock, deed me vaak aan Zeke denken. Goede muzikanten, energieke podium presentatie!

Tjah, na veel verschillende speculaties over de "surprise-act", hadden de meeste dit wel verwacht, de reincarnatie van 4fridges: "Halfway Honest". Korte set, 5 nummers, tjah wat vond iedereen er nu van?

"The Jux Junction", ook al een tijd geleden dat ik deze jongens aan het werk zag. Lekker snelle set met een aantal NoFX covers, die om de een of andere reden allemaal over
bier gingen... Strakke set, lekker energiek en het publiek genoot er van! Er werd uit volle borst meegezongen en getrashed. Tom had zichtbaar moeite met het ontwijken van zijn microfoon die regelmatig het doelwit was van de meute zatte boeren voor het podium. Ik vraag me af hoe Willem zich voelde toen zijn t-shirt uit werd getrokken door de organisator van de vaseline-after-party.

Inmiddels was het kiezen voor de bier zuipende menigte: delirium of naar huis? Een flink aantal mietjes koos toch voor optie 2 en dat resulteerde in een half lege zaal. Jammer voor "Antillectial". "Antillectual" knalde er een snelle set in, die goed in de smaak viel bij het publiek. Dit willen we vaker horen!

Tenslotte, voor een lege zaal (uitgezonderd een aantal zatte boeren aan de tap, liefhebbers voor de vaseline party na de show en een geluidstechnicus die zo zat was dat het een en ander niet lukte) was "of no avail" aan de beurt. Ik heb deze mannen betere shows zien spelen, maar oh oh oh wat was het heftig. Mede omdat een of andere boer zijn eigen schedel in 2en liet splijten door een of andere dance-move. Voor een betere weergave van deze holocaust, verwijs ik naar www.koenrutten.com , voor de betere bruidsreportages!

Emiel.
Oud 21-11-2005, 16:42
merels
merels is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 21-11-2005 @ 15:01 :
Jammer ook dat de deur van de "backstage" op slot moest omdat bepaalde mensen het nodig vonden om drank te jatten, stijlloos.
Oud 21-11-2005, 16:42
Haligh
Haligh is offline
omg<3
Oud 28-11-2005, 00:47
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
check pix @ http://www.koenrutten.com/temp/atjewatje
Oud 28-11-2005, 08:28
koenrutten.com
koenrutten.com is offline
hahaha en wat was het een dronken bedoeling!
Reageren

Regels voor berichten