Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() pumpen doen wij sowieso niet aan ![]() ![]() enige stomme was dat we een hostile gedeclared hadden, aanvallen, hun vallen direct terug aan, wij maken meter vol en wachten.. peaceblokken ze ons na ~6 aanvallen van hun kant ![]() stomme mensen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hmm, mjah, merken we vanzelf wel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() We gaan vandaag declaren. Zitten alweer tijdje zonder war. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wij hebben vanmorgen een HaJ gedeclared, ben benieuwd of 't wat wordt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() met ons gaat 't redelijk, zojuist gedeclared door #5 honor, veel elfjes ben benieuwd ![]()
||
Citaat:
'Waarom attack je niet?' 'Ze zijn allemaal zo klein en ik raak anders teveeel honor kwijt' '^&*$&^*^$ alle acres die je meeneemt zijn goed en door attacken raak je nog altijd minder kwijt dan door op je luie reet zitten en afwachten' En dat zijn nou precies diegenen die zich afvragen waarom de warmeter zo laag staat.. Ik denk dat we weer wat mensen kwijt gaan raken na deze war (ik weet er al 1 zeker, ik erger me al 2 ages aan m en eindelijk krijgt de rest door dat ie gewoon vreselijk is) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bij ons moet je in een 48-uurs oorlog eiglik 4 hits maken ![]()
||
Citaat:
5 attacks van hen. 7 razes van onze kant. Volgende T/M ![]() Ik ben veels te aardig. ![]() Trade Balance: 3,020,567gc Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 15:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() waven ziet altijd mooi uit ja ![]() alleen als 't je 3x achter elkaar lukt om 10 aanvallen tegelijk te laten gebeuren beschuldigen ze je meteen van multi-ing/proxy-ing.. hebben zeker nog nooit van team-spirit gehoord ![]() (hoewel 't wel opvallend was dat een keer bij tegenstander steeds om de beurt iemand van hen 5 minuten online was en aanval maakte ![]() hehe ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Your army stole 48,980 books of knowledge! (@1249 acres ![]() ** Effects Summary (Known Science Only) ** +18.9% Income (97,105 points) +16.3% Building Effectiveness (199,042 points) +16.9% Population Limits (231,863 points) +5.6% Food Production (18,331 points) -28.1% Military Losses in Combat (106,698 points) +2.1% Thievery Effectiveness (7,882 points) +7.6% Magic Effectiveness & Rune Production (23,388 points) (ben een dwarf, geen humie, anders zou 't nog mooier uitzien ![]() is jammer dat je voor dragonslayer zijn geen tijdelijke bonus krijgt ofzo, want kost je meestal veel en krijgt er niks voor terug ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() iedere keer maar 2/3 mogelijkheden ![]() maar succes ermee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En rond de 6miljoen is er nog zat te vinden, op WoL iig ![]()
Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 22:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wij zitten nogal verspreid door onze war ![]() heb zelf nu 2.1k acres, met 531 unbuild ![]() zal nog wel gehit worden later denk ik ![]() KLA zijn meestal wel ok volgens mij ![]() Crybabies valt toch wat tegen, hadden toch wel beetje reputatie van nasty warrers, maar valt best tegen.. we hebben in begin van oorlog dragon gestuurd, nog steeds niks terug + onze is nog niet gedood ![]() mjah, je hebt d'r hier ook wel.. maar de meeste andere ww-kd's zitten rond de 4-5 mil, daar heb je meer keuze ![]() succes iig met je aankomende war ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() @ Miex: altijd handig zo'n mensen ![]() ![]() huidige oorlog met Crybabies gaat gewoon door, lekker massa-vernietiging ![]() [10:26] <wout> we were 6.2 mil [10:26] <wout> they were 6.4 en nu zijn wij 5.7 mil en hun 5.0 ![]() enige nadeel is wel dat je ontzettend veel land gained als je niet getarget wordt ![]() Barren Lands 1191 41.1% Total Land: 2,897 Acres (58.9% built) fun ![]()
||
Citaat:
Oke op BF stukken minder dan op WoL. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wij zijn momenteel HaLL aan 't bashen ![]() ![]() we declareden.. Hall of Mankind volgens mij.. geen aanvallen van hun, wel aanvallen van Hall of Knights en Hall of Blackguards op ons.. ![]() maar daar had HoM niet om gevraagd (hun monarch schijnt wel ok te zijn volgens onze monarch ![]() dus nu hebben we na min. time Hall of Knights gedeclared om ff retal te doen ![]() ![]() blijven mietjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 580 = 10% meter movement? niet zo'n heel intense war geweest of? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|