Citaat:
Steefjuh!! schreef:
110 red je niet met je tecnigas, onmogelijk, helemaal met je luchtgekoelde zip...
en mocht j m verder opvoeren, BEGIN dan met je secundaire vertanding, want die is bagger bij piaggo blokken
ennuh... ik raad je een 50 snel alu aan... ga je harder dan met een 70, je trekt alleen minder hard op dan met een 70, en toch trek je als een beest...
ik zou een 50snel met een nrx of samba doen
|
110 TELLER liggend wind mee, 100 teller (zittend) = 88 op zo'n u rijd te hard bordje, 90 jeepteller, net over 90 teller van: nissan micra, porche boxter, toyota starlett, fiat panda, en 89 op de renaultt espace digitale teller (heb ff wat mensjes gevraagt me te klokken gister en vandaag)
Zip SP is net zoals alle andere Gilera SP producten Liquid cooled, en met enkel snelle uitlaat maakt AC/LC geen RUK uit
50 snel harder als 70? ehh.. ik weet zat van 2takt af om te weten dat je 'n 70cc op net zoveel toeren kan jagen als 50, en toeren - speed met scooters....
secundaire vertanding wissellen? is die echt so brakjes? dan gaan ik dat binnekort maar doen moet die langer zijn? zojah hoeveel ongeveer? wil wel nog BRUUT trekken
en ff tussedoor... nr-x = nr-nix op piaggio, veelste lange bocht....