Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 12:05
Simon
Simon is offline
De beheerders van Scholieren.com, Jon en ik, zijn verantwoordelijk voor de inhoud van dit forum. Optreden tegen dit topic vinden wij niet nodig.

Discussie gesloten. Topic open.
Oud 17-06-2002, 12:13
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Maar als je dus echt hard wilt gaan, koop je een getunde EVO 50 en een EVO uitlaat, dan blaas je wel.

Zelf zou ik kiezen voor een laagtoerige getunde gietijzeren DH50 (Of was het nu DP ) dan maakt ie ook niet zo veel kabaal en kom je toch goed voorruit. Voordeel is dat zo'n gietijzer 70 vaak ook goed werkt op een standaard uitlaat, dus niemand die d'r iets van merkt.

Gietijzer is ook veel minder duur.
Oud 17-06-2002, 16:01
Copelanl)ia
Copelanl)ia is offline
BROMMERS OPVOEREN IS NIET iLLEGAAL VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

op de opgevoerde brommer rijden op de openbare weg wel...........................

aL DIE FORUMBAZEN EN ANDERE WIJSNEUZEN DENKEN MAAR DAT ZE HET ALLEMAAL ZO GOED WETEN.....
Oud 17-06-2002, 16:05
Koen
Koen is offline
Citaat:
Copelanl)ia schreef:

aL DIE FORUMBAZEN EN ANDERE WIJSNEUZEN DENKEN MAAR DAT ZE HET ALLEMAAL ZO GOED WETEN.....
Die discussie gaan we dus niet voeren, zoals Simon al zei. En je caps-lock blijft haken..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:35
Cryptic Winterstorm
Als je niet uit je doppen kijkt knal je met je standaard grasmaaier precies hetzelfde tegen een obstakel aan als met je supersonische zweefmachine, 't gaat alleen iets minder hard.

Het is gewoon een kwestie van uit je doppen kijken, en gewoon veilig rijden, en dat vergeten de meeste wel eens.
Oud 18-06-2002, 08:46
Steefjuh!!
Steefjuh!! is offline
110 red je niet met je tecnigas, onmogelijk, helemaal met je luchtgekoelde zip...
en mocht j m verder opvoeren, BEGIN dan met je secundaire vertanding, want die is bagger bij piaggo blokken

ennuh... ik raad je een 50 snel alu aan... ga je harder dan met een 70, je trekt alleen minder hard op dan met een 70, en toch trek je als een beest...

ik zou een 50snel met een nrx of samba doen
Oud 19-06-2002, 02:03
ick
ick is offline
Citaat:
Steefjuh!! schreef:
110 red je niet met je tecnigas, onmogelijk, helemaal met je luchtgekoelde zip...
en mocht j m verder opvoeren, BEGIN dan met je secundaire vertanding, want die is bagger bij piaggo blokken

ennuh... ik raad je een 50 snel alu aan... ga je harder dan met een 70, je trekt alleen minder hard op dan met een 70, en toch trek je als een beest...

ik zou een 50snel met een nrx of samba doen
110 TELLER liggend wind mee, 100 teller (zittend) = 88 op zo'n u rijd te hard bordje, 90 jeepteller, net over 90 teller van: nissan micra, porche boxter, toyota starlett, fiat panda, en 89 op de renaultt espace digitale teller (heb ff wat mensjes gevraagt me te klokken gister en vandaag)

Zip SP is net zoals alle andere Gilera SP producten Liquid cooled, en met enkel snelle uitlaat maakt AC/LC geen RUK uit

50 snel harder als 70? ehh.. ik weet zat van 2takt af om te weten dat je 'n 70cc op net zoveel toeren kan jagen als 50, en toeren - speed met scooters....

secundaire vertanding wissellen? is die echt so brakjes? dan gaan ik dat binnekort maar doen moet die langer zijn? zojah hoeveel ongeveer? wil wel nog BRUUT trekken

en ff tussedoor... nr-x = nr-nix op piaggio, veelste lange bocht....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 02:05
ick
ick is offline
Citaat:
Simon schreef:
De beheerders van Scholieren.com, Jon en ik, zijn verantwoordelijk voor de inhoud van dit forum. Optreden tegen dit topic vinden wij niet nodig.

Discussie gesloten. Topic open.
eindelijk, thnx, ik vond Unex al 'n beetje 'n eigenwijs ventje *sorry, no offence* hij wou maar niet geloven dat de racebaan NIET bij de openbare weg hoort....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 02:07
ick
ick is offline
anyways ik heb besteld: een Hebo 70 "manston replica" (simpele vlinderpoort dus) die werd mij vanag meerdere kanten aangeraden als "koppelmonster" "snel en toch redelijk slijtvast" "zeer goed tunable" etc. etc......

deze gaat tijdelijk met me Next draaien... maar met me volgende maandloon ga ik 'n snelle uitlaat halen en gelijk laten tunen

nu 2 vragen: welke uitlaat, en waar laten tunen (goedkoop)?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 02:19
ick
ick is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Als je niet uit je doppen kijkt knal je met je standaard grasmaaier precies hetzelfde tegen een obstakel aan als met je supersonische zweefmachine, 't gaat alleen iets minder hard.

Het is gewoon een kwestie van uit je doppen kijken, en gewoon veilig rijden, en dat vergeten de meeste wel eens.
't is gewoon 'n keus.... levenslang gehandicapt met je std. grasmaaier of in 1x uit je lijden verlost met je snelle beestje
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:02
SaLVAD0R
SaLVAD0R is offline
FFS

een scooter trekt een auto er helemaal niet uit, het verschil is dat de meeste weggebruikers de weg niet zien als een racebaan en elkaar niet als concurrenten

GROW UP

amen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:16
Cryptic Winterstorm
Citaat:
ick schreef:

't is gewoon 'n keus.... levenslang gehandicapt met je std. grasmaaier of in 1x uit je lijden verlost met je snelle beestje
jah als je dan toch gaat, ga dan iig met stijl

als je d'r maar niemand bij betrekt natuurlijk, want dat is dan weer minder...
Oud 28-06-2002, 08:11
ick
ick is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:

jah als je dan toch gaat, ga dan iig met stijl

als je d'r maar niemand bij betrekt natuurlijk, want dat is dan weer minder...
maar daar heb ik dan geen last meer van toch?

maar ik kijk wel goed uit me doppen, so dont see problem

overigens word dit geen streetracer meer, nieuw topic gebouwed, teveel offtiopic geblaat

ofweel, unex, je mag eindelijk 'n slorje hangen! mag van mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten