Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2005, 19:15
Verwijderd
Het hangt helemaal van het spel af en de unieke situatie. Als je team goed samenwerkt zul je mensen willen hebben op strategische posities, wat je zou kunnen opvatten als "campen".

Maar als het free for all is, dan lijkt het me wat zinloos, tenzij je een sniper-rifle neemt. Het lijkt me nou niet bepaald het beste plan een beetje te gaan rondrennen met zo'n rifle, tenminste niet in de spellen die ik speel, want voor je dan kan schieten moet je wachten tot je je aim weer terug hebt. Bij die onrealistische arcade-spellen zoals UT kan dat best, maar daar vind ik geen f*** aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2005, 20:58
HTID
HTID is offline
Bij de meeste first person shooters valt het wel mee om door een camper gekilled te worden omdat je respawnd, bij AA moet je echter de hele ronde uitzitten en dan erger je je pas echt kapot (Bridge)
Oud 18-04-2005, 13:59
RanC
RanC is offline
Citaat:
HTID schreef op 17-04-2005 @ 21:58 :
Bij de meeste first person shooters valt het wel mee om door een camper gekilled te worden omdat je respawnd, bij AA moet je echter de hele ronde uitzitten en dan erger je je pas echt kapot (Bridge)
Ik rush altijd op Bridge. Zelfs als ik op Defense zit...

...Maar goed, dat kun je ook doen op Skynet (lees: n00b) servers.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 14:49
HTID
HTID is offline
Ja ik rush dus ook altijd, maar na een paar keer hebben zelfs noobs je door
Oud 18-04-2005, 15:05
RanC
RanC is offline
Citaat:
HTID schreef op 18-04-2005 @ 15:49 :
Ja ik rush dus ook altijd, maar na een paar keer hebben zelfs noobs je door
N00bs op Bridge kunnen niet zinnig schieten. En n00bs op skynet al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 17:19
HTID
HTID is offline
Mja ok, maar op elke andere server wel
Oud 20-04-2005, 09:09
Verwijderd
Bij halo2 heeft campen meestal weinig zin, het speltempo is zo hoog dat als je eenmaal op een chille plek zit er allang 10 kills zijn gemaakt en je team drijgt te verliezen...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:57
InDoSaiYaN
InDoSaiYaN is offline
ik camp nooit, maar ik ga ook niet als een sjonny rondrennen lol.. (AA, Swat4)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:11
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Met CS camp ik nooit echt. Op de een of andere manier word ik dan toch snel gedood. Zo onderhand weten spelers wel ongeveer wat de vaste campplekken zijn. Nee, ik ben meer een teamplayer die af en toe solo gaat.
Oud 28-04-2005, 13:57
Jochem12
Jochem12 is offline
Ik probeer het wellus maar na een paar seconde zit ik al weer ergens anders
Oud 28-04-2005, 17:26
Silverchoice
Silverchoice is offline
Tja, met 5 hp recht in de vijand zijn vizier rennen is niet bijster intelligent; dan maar ff campen. Verder alleen kamperen in CSS als ik aan t knifen ben En om bombspots etc. te verdedigen natuurlijk maar dat vind ik niet echt campen.
Oud 29-04-2005, 09:44
Kitten
Kitten is offline
Ik ben zelf vooral fan van JO:Escalation, hoewel ik HL2 - Counterstrike ook wel aardig vind. Maar ik vind dat je onderscheid moet maken:

Campen = in een hoekje zitten wachten omdat je in dat hoekje net een mooi overzicht hebt en mensen in de rug kan knallen.

Snipen = Strategisch met een groot geweer ergens zitten om te zorgen dat ze niet komen waar ze willen komen.

Verschil = Snipers kan je jagen, die zitten op strategische punten en zijn aan te pakken. Campers zijn meestal zo verstopt dat op ze jagen moeilijk als niet onmogelijk is.

(Variant) Base Camper = Een soort sniper die de verkeerde strategische plaatst uitzoekt, namelijk de basis van zijn/haar tegenstander.

Ik zelf snipe aardig wat, omdat ik meestal op de 'midden afstanden' (bij JO is dat 200-300 meter, bij HL2 is dat 30 meter ofzo) het dodelijkst ben. Erin raggen met de semi-automaat die ik meestal draag is niet zo handig. Snipen op grote afstanden is ook wel leuk, maar die sniper geweren zijn meestal niet snel genoeg voor een flinke killcount.
Reageren

Regels voor berichten