![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehehe, ohja, nee ik had het over mijn zelf-om-bouw projectje waar Willem naar verwees...... Ik heb ook nog een "mooie" door bier uitgeharde richwood jazzbass......
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben HDP'er trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
omdat: A: hoeveel winkels in nederland laten je elke dag spelen op hun instrumenten alss ke er nog niks van kan? B: ELK instrument SUCKT in het begin, ik bedoel wat is er aan om een instrument te splen waar je niks op kan. je moet het dus leren, nou en leren is nou niet echt vet Ik speel inmiddels 3 a 4 jaar basgitaar en ik vindt het nu su8per bed 1 (van mijn 4) schatjes licht nu op mijn bed,wachtend tot ik haar weer bespeel, elke dag speel ik een half uur tot een uur maar in begin speelde ik mischien één uur per week omdat er gewoon niks aan is. Verder is basgitaar spelen gewoon vet ![]() verder nog ff over die basgitaar kopen... je moet gewoon een gitaar kopen die bij je past qua gevoel en NIET(!!) qua uiterlijk want dat is niet belangrijk bij je eerste bas.. hoop dat je niet naar de winkel bent geraced ondertussen.. Jan Aka. Audio bully
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik ken eigenlijk alleen maar winkels waar je mag spelen tot je erbij neervalt, zelfs als je er niks van kunt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1: Je doet je oefeningen naast een metronoom (lekker die-hard) 2: Je doet diezelfde oefeningen naast een backingtrack (lees: een drumloopje dat je op repeat gooit. Das om het interessanter te houden) Ik zelf heb metronoom gedaan omdat ik bepaalde oefeningen gewoon enorm leuk vond. De minder leuke heb ik me in het begin gewoon doorheen gebikkelt en later die backingtracks voor gebruikt.. Die metronoom is een handig truukje om gewoon retestrak te leren spelen ![]()
||
Citaat:
![]() Mijn beginnersbassaanrader is Cort Action ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar een 12 maten blues-schema dat je op 1 tempo houd is zeker wel fijn. (en tegenwoordig gebruik ik de metronoom die ingebouwd zit in Guitar Pro. Daar kun je per maat een andere snelheid aan dat ding geven (maar ook 'over X secondes versnellen/vertragen') Moet je wel als je 100 maten speelt ook echt 100 maten invoeren. Maar dat is opzich zo gebeurd (gewoon 1 hele rust per maat geven en dat 100 keer. En dan de metronoom optie aanzetten. Alhoewel je bij 220BPM helemaal schijtziek van zo'n ding wordt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|