Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bedenk me nou opeens dat je wel sneller klaar bent als je meteen letterlijk zegt "ik wil geen aandacht van jou", scheelt weer een paar zinnen met iemand met wie je toch niet wil praten, maar misschien is je doel op dat moment niet alleen om de ander duidelijk te maken dat je geen aandacht wil maar ook nog iets anders... Alhoewel bovenstaand gesprek lekker duidelijk was en behoorlijk snel afgerond, dus misschien is dit niet een goed voorbeeld.
Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 10:10. |
![]() |
||
Ik heb net ergens iets leuks gelezen, vond ik wel wat interessante tips, ik vraag me af wat jullie er allemaal van vinden:
"Beter is het nederig van geest te zijn met de zachtmoedigen, dan buit te delen met wie zich verheffen... Het hart van de wijze maakt dat zijn mond blijk geeft van inzicht, en aan zijn lippen voegt het overredingskracht toe. Aangename woorden zijn een honingraat, zoet voor de ziel en genezing voor de beenderen." Als je niet begrijpt wat dit te maken heeft met deze topic, bedenk dan dat "de buit" het kicke gevoel is wat je voelt als je iemand eruit lult, als je iemand de baas bent met woorden, wie voelt dit nu niet? Datgene wat je zegt is al snel bedoeld om naast het afwijzen ook dat gevoel te krijgen, want zoals iemand hier al eerder zei, als je iemand niet hard mag afwijzen, waar is dan de lol? Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik durfde deze post eerst niet te plaatsen want ik was bang dat ik iemand tegen het hoofd aan zou stoten en zou beschuldigen van arrogantie ofzo, dat is in ieder geval niet de bedoeling, ben gewoon benieuwd naar hoe andere mensen over deze uitspraken denken.
Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 10:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand afwijzen omdat ze toevallig net 4 kg meer met zich mee draagt is idd wat bekrompen, maar er zijn zelfs mensen die daar ook niets aan kunnen veranderen. Die visie zegmaar. En geef eerlijk toe, als je toch alleen maar wil neuken, waarom zou je jezelf dan benadelen met iemand die lichaamlijk niet binnen je voorkeur ligt? Anyway, als je op iemand af loopt loop je het risico simpelweg afgewezen te worden. Logisch en dat weet iedereen. Dan kun je kiezen tussen direct afgewezen worden, weten waar je aan toe bent en verder te gaan of bedonderd, misschien wel gebruikt worden en er maanden later pas achter komen dat het allemaal bull was. Liever hard dan maar... (al kun je best een smoes bedenken voor het feit dat ze te dik is, al is het alleen maar om het leed iets te verzachten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vrouwen worden nou eenmaal vaak benaderd op een avondje stappen en om nou iedere keer vriendelijk subtiel energie in een afwijzing te stoppen voor een vieze gozer die alleen maar wil scoren, vind ik toch wel iets teveel gevraagd en die frustratie mag best geuit worden in een botte harde afwijzing. Daarbij komt zoals iemand al eerder zei dat je weet dat je keihard kan worden afgewezen als je op iemand afstapt en als dat gebeurd moet je er niet om gaan zitten janken, dat kan nou eenmaal gebeuren. En het zijn meestal toch de meest zelfverzekerde typetjes die dat doen, dus ik kan me niet voorstellen dat die er 1 nacht van wakker liggen. Dit basseer ik op eigen ervaringen. ( een v.b. ik was eens lekker aan et dansen, komt er zon flexe stoer zelfverzekerde gozer ( type; veel gel) naast me dansen en spreekt me aan, ik negeer hem, maak een draaimove en zo was ik bij hem vandaan. Even later bestel ik wat aan de bar, weer dezelfde gozer. Ik wou hem dus NIET hard afwijzen, dus ik heb hem wel een half uur subtiel lopen te afwijzen, totdat ik er echt zat van werd en hij niet wou oprotten. Na wat lelijke opmerkingen over zijn haar en zijn tactiek, liep ie eindelijk weg, is dat dan zo erg???? als hij gewoon mijn hele fuckin avond verpest?, ik vind van niet.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, je mag wel wat tactischer zijn wat betreft de reden zelf. Nee, je hoeft niet te doen alsof je er op valt alleen maar om haar tevreden te stellen. Wat ik met de zin '... is idd wat bekrompen, maar er zijn zelfs mensen die daar ook niets aan kunnen veranderen.' bedoel is dat iemand die op 60 kilo valt niet kan veranderen en spontaan op 100 kilo valt. |
![]() |
|||
Citaat:
Wanneer je dan, als ultiem knappe en aanbeden sex and the city wannabee vrouw valt voor een man dan blijkt het natuurlijk een player te zijn. En dat is dan wel zo vreselijk erg, hij geeft niets om je, hij gebruikt je, hij is zo slecht voor jou als arme onbehulpzame vrouw. Dat is imo net hetzelfde, Citaat:
Dus proberen we maar beter niets. Wel zo veilig. Duck houd er niet zo van op zn hart getrapt te worden door een zelfingenomen vrouw die vind dat duck te lelijk voor haar is. Helaas is het zo dat de meeste wat intelligentere mannen die terughoudendheid hebben, wat er toe leid dat alleen de dommere mans personen nog "pogingen ondernemen", waar het dames gezelschap niets van moet hebben, en zo is de cirkel rond. post slaat nergens op maar ik moest het even kwijt
||
Citaat:
Ik wil gewoon lol hebben, heb al een vriend, ben daar niet van gediend, ik word daar gewoon zat van. En op die manier uit ik dat. Heeft niets met uiterlijk te maken, want voor een machoman, wat btw niet mijn type is, zal bij mij net zo hard worden afgewezen. (en in werkelijkheid ben ik niet zo hard hoor en ik hou heel veel van mijn onbeholpen sukkeltje, om maar even aan te geven dat ik nog nooit plat ga voor een macho/playergeval) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb geen zin dat er een of andere jojo (die net een ander meisje probeerde te versieren) mij even komt versieren. nee dat wil ik niet ga weg. Net als die lui op straat. "Heeft u intresse voor de ECI?" "Nee rot nou toch es op! Ik wil gewoon genieten van mijn winkeldagje."
|
ik heb ooit wel eens gehad dat een jongen die ik ABSOLUUT niet zag zitten, de hele tijd naar me zat te kijken. Toen ik op een gegeven moment thuis zat, ging de telefoon en hing HIJ aan de lijn! Ik schrok hier zo van (had niet verwacht dat hij verder durfte te gaan dan alleen kijken) dat ik met een debiel Ilatiaans accent heb gezegt dat "sanne hier niet meer woont". Hij negeert me sindsdien compleet...
![]() ![]()
|
![]() |
hmzz, ik vind dat hard weigeren er toch degelijk bij hoort, en soms doe ik dat ook gewoon een avond zodat ik dikke lol heb.
helemaal wanneer je een keer zo aardig bent om fatsoenlijk terug te praten en ze je uit het niets proberen te zoenen (waarop ik spottend mn kop wegtrek en zeg "neuj! dacht het dus niet") maarja je moet toch ook wel een beetje fatsoenlijk rekening houden met iemand zn gevoelens. maar als het toch al een kansloze is, die het dus bij iedereen probeert, tsjah, keihard weigeren die handel en dan kan ik ook wel heel grof zijn.
|
|