![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
# Efeziërs 1 [1 v.] In Welken wij hebben de verlossing door Zijn bloed, namelijk de vergeving der misdaden, naar den rijkdom Zijner genade, # Romeinen 3 [1 v.] Welken God voorgesteld heeft tot een verzoening, door het geloof in Zijn bloed, tot een betoning van Zijn rechtvaardigheid, door de vergeving der zonden, die te voren geschied zijn onder de verdraagzaamheid Gods; # Handelingen 2 [1 v.] En Petrus zeide tot hen: Bekeert u, en een iegelijk van u worde gedoopt in den Naam van Jezus Christus, tot vergeving der zonden; en gij zult de gave des Heiligen Geestes ontvangen. Ik zie niet in waarom dat voor de één wel zou gelden en voor de ander niet. |
![]() |
||
Citaat:
39 Eén der gehangen misdadigers lasterde Hem: Zijt Gij niet de Christus? Red Uzelf en ons! 40 Maar de andere antwoordde en zeide, hem bestraffende: Vreest zelfs gij God niet, nu gij hetzelfde vonnis ontvangen hebt? 41 En wij terecht, want wij ontvangen vergelding, naar wat wij gedaan hebben, maar deze heeft niets onbehoorlijks gedaan. 42 En hij zeide: Jezus, gedenk mijner, wanneer Gij in uw Koninkrijk komt. 43 En Hij zeide tot hem: Voorwaar, Ik zeg u, heden zult gij met Mij in het paradijs zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en idd wat je zegt slaat nergens op, ik ben ook hervormd, en ik denk er heel anders over als jou, net zoals de mensen die al op deze post gereageerd hebben.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Evangelischen zijn niet geworteld in andere protestantse kerken, maken geen deel uit van de protestante cultuur, zijn geen erfgenamen van de reformatie, kennen een volkomen andere beleidscultuur enz. enz. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hieraan zie je maar weer dat het inderdaad niet uit maakt of je naar de kerk gaat, zolang je denkbeelden maar kloppen hè. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
alpha cursus Verwijderd | 36 | 10-09-2011 07:32 | |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Hoe sta jij in je geloof als christen? Miekje* | 285 | 25-11-2008 19:22 | |
De Kantine |
Saainfeld #326 Uice | 500 | 26-08-2008 11:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |