![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik voel me er in ieder geval niet prettig bij als me vriend een ander meisje op de mond zoent, ook al weet ik voor 90% dat het gewoon vriendschappelijk bedoelt is.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoon een kus, de tong is de grote grensbreker naar vreemdgaan. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vind het woord vreemdgaan niet passen. Wel vind ik t gewoon iets wat je dus niet doet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dan is t geen vreemdgaan ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(je maakt zijn huidige vriendin 99% zeker jaloers) ikzelf vind het geen vreemdgaan, maar het ligt aan de situatie wat het dan wel is.
||
Citaat:
zo gemeen ben ik nou ook weer niet ![]() maar een zoen op de mond zou eigenlijk ook niet echt wat betekenen, alleen we hebben nog nooit 3 zoenen gegeven als we mekaar weer zagen. goede vrienden geef ik wel vaker een zoen op de mond. maja, zie wel wat er gebeurd. maar meer dan een zoen op de mond gebeurd toch niet.
Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 10:12. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie het wel als vreemdgaan, een kus op de mond is iets intiems, en dat doe je niet zo maar bij iedereen, ook niet bij een goede vriend/vriendin, je kunt een goede vriend/vriendin toch ook gewoon een kus op de wang geven?
|||
Citaat:
Als een kus niks betekend (zoals aan vrienden), dan niet. edit: gevonden: Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 12:11. |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat alleen maar om de context, niet om de handeling.
||
Citaat:
Vriendschappelijk of meer...Vriendschappelijk is ok, de ander niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oef, heerlijk generaliserend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ECHT NIET! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zoent ie die gene als begroeting, of meer als teken van affectie? Maar volgens mij ben jij gewoon een tikje vrijer daarin dan(als) ik(mij)? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver mag je vriend/vriendin gaan op vakantie? Blondfun | 104 | 26-08-2004 09:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Indonesie wil kussen in het openbaar verbieden:max 5 jaar cel. Isa | 61 | 15-03-2004 17:24 | |
Liefde & Relatie |
Een kus op de mond waar haar vriend bij is? Insane Juggalo | 21 | 04-04-2003 17:24 | |
Liefde & Relatie |
Vriend die ander meisje op mond kust... djenzie | 52 | 08-10-2002 18:50 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op mijn vakantievriend.....wat nu!? schatjuh112 | 7 | 17-08-2002 00:45 |