|
|
Bekijk resultaten poll: welke vinden julli et leukst van de ringtones | |||
Crazy Frog |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 32.35% |
Sweety |
11 | 32.35% |
Follie |
4 | 11.76% |
Mr. Fiagro |
8 | 23.53% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een drionnetje aub... [/spot-modus]
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die lijsten vertegenwoordigen echt maar een heel klein deel van de nederlanders. (ruwweg schat ik 12-17 jaar, breezer-drinkend en salou-aanbiddende puberkindertjes -> die het ook leuk vinden om woorden te eindigen met UH, ipv EN) die lijsten draaien VOLLEDIG om dit soort ringtones. gek he, dat ze er dan allemaal in staan? ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 20:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En dan nog iets: ik hoop dat je over een jaar of twee (liefst eerder) inziet hoe dom jij nu over komt op anderen. Want dit is gewoon ergerlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zou willen zeggen: het dieptepunt van onze samenleving. Helaas moet ik toch toegeven dat onze samenleving nog verder in de krochten van de verderfelijkheid gaat afdalen. Ik zou me echt doodschamen met zo'n ringtone. Toen die Crazy Frog net uit was gekomen stond ik in de supermarkt en de telefoon van de kerel voor me ging af en zelfs hij schaamde zich er dood voor. Die dingen mogen trouwens best bestaan, maar om nou 85% van alle reclametijd bij TMF op te kopen. Ik wed trouwens dat de eigenaar van Jamba die ringtones als muziek in de oren klinken. Ow ja, en als je echt denkt dat het Fiagro is ga dan alsjeblieft een keer het origineel luisteren.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt om heel hard te huilen. Als ik die reclames zie denk ik wie de fuck wil dat hebben, echt. Hoe groot is je verstandelijke beperking als je dat op je mobiel wil hebben als beltoon?
Begin 2005 zat ik een week in Hamburg en daar is het nog ernstiger dan hier. Ze hebben daar gewoon complete reclameblokken met die shit zonder 'normale' reclames. Ik vraag me af hoe lang t duurt voor dat bij ons t geval is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat die ringtones verboden moeten werken, ik word er helemaal gek van. Ik hoopte eigenlijk dat iedereen het zou boycotten en dan houdt het vanzelf op, maar zolang de halve breezerjeugd het blijft bestellen zitten we dr nog wel ff mee opgescheept denk ik.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en die ringtones zijn irritant, alleen die Sweety vind ik nog wel geinig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Mr Fiagro=> Mr Chaos(toch?) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |