Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Tja als je zo'n kansloze 'ik-ben-een-dom-mutsje' post maakt kan je ook verwachten dat daar niet gezond opgereageerd wordt... Ik ken je niet, je hebt 2 posts gemaakt en nog ben ik het met je ouders eens. Kun je nagaan hoe lomp jij overkomt... OT: Bij mij is het ook niet logisch dat mijn ouders mijn vriendin niet zouden mogen. Ze hebben mij opgevoed met hun 'pakketje' normen & waarden (om in balkenende termen te spreken), daar gedraag ik me dus ook naar. Iedereen die zegt dat zijn/haar ouders gewoon lopen te zeuren, etc. moeten meestal gewoon eens serieus naar de argumenten van de ouders luisteren, want in de meeste gevallen (ja er zijn ook een aantal geschifte ouders, i know) weten ze wel waar ze het over hebben, en bedoelen ze het goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb al geprobeerd ze om te praten, dat is me nu een beetje aan het lukken. Ik heb er wel minstens een half jaar over gedaan ofzo. Maar goed, het gaat de goede richting op. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Inhoud van topic is belangrijker dan dt fout in de titel.. ik verander titels wel vaker hoor. Ik wou 'm al eerder aanpassen maar was het vergeten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik heb ook inhoudelijk gereageerd. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
beantwoord deze vragen plz browneyes | 31 | 11-04-2002 21:09 |