Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Heb je geen leuke collega's daar bij de apenheul? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Dus de relatie die ik heb gehad op mijn 14/15e, die toch ruim 10 maanden heeft geduurd, was niet serieus? Leuk bedacht van je, maar dat was-ie dus wel. Ik snap dat eeuwige leeftijd gezeik niet. Want ik kreeg op mijn 15e een nieuwe relatie en volgens jouw leeftijds-visie, is die relatie pas serieus geworden toen ik 16 werd? Wat een onzin. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt me een vrij logische beredenering dat jongere kinderen over 't algemeen minder serieuze relaties hebben vergeleken met relaties van oudere kinderen. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik bedoelde te zeggen, dat ik best wel ziek word van het feit dat mensen overal een leeftijd aan vast binden, en meestal is het nog niet eens ergens op gebaseerd ook. Hoe kun je zoiets nou 'stellen'? En ik voelde me ook niet persoonlijk aangevallen, ik gaf mezelf gewoon als voorbeeld, maar ik had ook één van mijn beste vriendinnen kunnen noemen, die al vanaf haar 14 een relatie heeft dezelfde persoon. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
mevrouw heeft op dr 15e nog geen serieuze relatie gehad.... hoe kun je verder leven? ![]() (note - dit was misschien sarcastich) |
![]() |
||
Citaat:
![]() On-topic: bedankt voor de posts mensen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: 12 - 16 - 18 - 20, voor elke ontdekkingsfase 1 ![]()
Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 12:59. |
![]() |
||
Citaat:
beter lang wachten en de ware dan elke maand een andere.. (word je zo een player van) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde ook al zeggen: 'Maak je niet druk meid. Het kan erger.' ![]() Ja, en ik had ook een half jaar een vriendje in groep 6 (toen ik dus 10 was), dat was wel heel schattig, schreven we elkaar non-stop briefjes, speelden we na school met de Lego en gaven we elkaar cadeautjes (ik kreeg toen ook een roos in mijn toenmalige lievelingskleur - zalmroze - van hem). Jaja, dat waren nog eens tijden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Op welke leeftijd je eerste serieuze relatie? melody95 | 33 | 23-05-2012 13:50 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dump hier u religieuze teksten beaming eye | 116 | 05-02-2005 10:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |