Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
sterkte verder *knuf*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *knuf*
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
De toekomst is uiteengereten door het mes waarmee ik die ondragelijke pijn bestrijdt. Dikke strengen onkruid van pijn wikkelen zich om mij heen, totdat ik stikken zal in dit verdriet. Zonder dat iemand het merken zal, en zonder dat iemand er een traan om zal laten. Om mij heen suizen scherpe scherven uit het verleden die mij wanneer ze lang komen verwonden. Stilte beheerst mijn binnenste maar gedachten stuiteren doelloos door mij heen. Als je huilt om mijn dood dan huil je om niets. Ik heb geen keuze ik moet, alles in mijn wereld is gestorven, een laatste roos staat nog gekreukeld, geknakt en verlaten tussen de dode resten van een landschap dat idyllisch was voordat de bliksem insloeg. Nu stroomt in de rivieren verspild bloed en bestaat de regen uit mijn tranen. Steeds verder raak ik verstrikt in de taaie strengen onkruid die steeds verder blijven groeien en mij nog verder weg voeren van alles wat leeft. Ademen doet alleen maar pijn en de zwarte nacht bedekt mij als een sluier die nooit meer verdwijnen zal. Waarin ik onbereikbaar ben voor hoop, geluk en vertrouwen. Vannacht zal ik eindelijk toegeven aan die donkere gedachten en zal ik misschien eindelijk die rust vinden. Vastbesloten zoek ik naar pen en papier, de enige uitweg de dood. Trillend vormen letters woorden op papier. ‘Het spijt me maar alles wat ik voel is dood’. Paniek dreunt door mijn hoofd en het liefst zou ik hard terug bonken totdat alles zwart is. Vurig verlang ik in stilte al maanden naar het einde, en toch is er die twijfel. Want wat als mijn fatale actie ervoor zorgt dat het geluk van andere mensen sterft?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb laatst weer eens wat geschreven. Maar ik post het nog niet. Misschien later. Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 21:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
zoals jij Cherry Springs | 40 | 04-09-2005 11:49 |