Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll: Wie heeft de beste cabaretshow?
Hans Teeuwen 35 15.70%
Theo Maassen 28 12.56%
Lebbis & Jansen 11 4.93%
Youp van het Hek 17 7.62%
Bert Visscher 22 9.87%
Claudia de Breij 4 1.79%
Najib Amhali 22 9.87%
Herman Finkers 23 10.31%
Javier Guzman 5 2.24%
Jochem Myer 15 6.73%
Urbanus 2 0.90%
Harrie Jekkers 6 2.69%
Anders, namelijk ..... 33 14.80%
Aantal stemmers: 223. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 11:30
muts8848
muts8848 is offline
ik twijfelde tussen, Herman finkers, Najib Amhali, Youp van 't Hek, Bert Visser en zo veel anderen. Toch maar voor Herman Finkers gekozen, proud te be a Tukker hé!
Oud 09-06-2005, 16:58
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
muts8848 schreef op 07-06-2005 @ 12:30 :
ik twijfelde tussen, Herman finkers, Najib Amhali, Youp van 't Hek, Bert Visser en zo veel anderen. Toch maar voor Herman Finkers gekozen, proud te be a Tukker hé!
Herman Finkers vind ik ook heel goed. Ik kan er altijd erg om lachen. Mijn ouders komen uit twente en ik heb 1 video in het Twents van hem. Dan vind ik hem nog leuker dan in Nederlands eigenlijk.
Oud 09-06-2005, 17:12
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Hans Teeuwen en Theo Maassen.
Oud 09-06-2005, 17:13
PV
PV is offline
Hmm ik heb nu 2 shows van Hans Teeuwen gezien.. een paar dingen waren wel leuk, maar het was niet constant grappig. Het merendeel was gewoon dom gelul over seks :/ Lachen hoor
Oud 09-06-2005, 17:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 09-06-2005 @ 18:13 :
Hmm ik heb nu 2 shows van Hans Teeuwen gezien.. een paar dingen waren wel leuk, maar het was niet constant grappig. Het merendeel was gewoon dom gelul over seks :/ Lachen hoor
Hehe tja veel over seks... das Hans Teeuwen he.
Welke shows heb je dan gezien? Zou best wel kunnen dat je Industry Of Love hebt gezien, zijn laatste en slechtste show. Maar vergeleken met andere shows gaat het daarin niet echt veel over seks.
Oud 09-06-2005, 17:31
LaGoon
LaGoon is offline
Citaat:
BMF schreef op 22-05-2005 @ 10:09 :
Ben al vanaf z'n eerste show helemaal fan van MarcMarie Huijbregts

Hij brengt 't gewoon leuk, en zet anderen - voor de verandering lijkt wel als je vaak shows ziet - niet de hele tijd voor l#l met kwetsende opmerkingen enzo. Dat zal dan wel weer 'humor' zijn, maar dat is dan iig niet echt míjn humor, laat ik 't zo zeggen..

Uitzondering daarop vond ik VET! van Arie en Sylvester, die vond ik érg grappig, al was dat ook gelijk de enige show van hun die ik leuk vind..
vet, marc is mijn achterneef
Oud 09-06-2005, 17:40
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-06-2005 @ 18:22 :
Hehe tja veel over seks... das Hans Teeuwen he.
Welke shows heb je dan gezien? Zou best wel kunnen dat je Industry Of Love hebt gezien, zijn laatste en slechtste show. Maar vergeleken met andere shows gaat het daarin niet echt veel over seks.
Dat dan weer wel en Luid & .. nog iets
Oud 09-06-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 09-06-2005 @ 18:40 :
Hard en zielig?

(die vond ik juist zo geniaal in tegenstelling tot Dat dan weer wel.. Industry of love heb ik niet eens meer echt gevolgd)
Oud 09-06-2005, 20:13
Uice
Uice is offline
Seks en geweld zijn Teeuwen's constante thema's ja.

Het domme gelul over seks in Hard & zielig moet je trouwens over het algemeen als parodie opvatten (zoals dat carnavalsnummer), in Dat dan weer wel wordt het inderdaad tamelijk flauw en hersenloos.
Oud 10-06-2005, 20:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 09-06-2005 @ 18:40 :
Inderdaad Hard & Zielig.
Maar das nou net een van zijn beste shows. Daarna is het eigenlijk steeds iets minder geworden. Naja, ik vond Dat Dan Weer Wel ook heel goed, maar zoals Juice zegt, het is andere soort humor (nog meer grofheid dan in andere shows). Maar in Hard & Zielig zitten wel geniale stukjes.
Oud 10-06-2005, 21:01
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-06-2005 @ 21:35 :
Inderdaad Hard & Zielig.
Maar das nou net een van zijn beste shows. Daarna is het eigenlijk steeds iets minder geworden. Naja, ik vond Dat Dan Weer Wel ook heel goed, maar zoals Juice zegt, het is andere soort humor (nog meer grofheid dan in andere shows). Maar in Hard & Zielig zitten wel geniale stukjes.
Idd een paar dingetjes zijn wel leuk, maar niet alles. Soms versta ik 'm niet eens omdat ie zo belachelijk praat. Dat dan weer wel vond ik wel leuker dan Hard & zielig.
Maar bij Youp bijv. vind ik alles in z'n show leuk (behalve wanneer ie gaat zingen). Da's toch anders
Oud 14-06-2005, 14:33
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Trui van Hans Teeuwen vind ik ook goed
Oud 16-06-2005, 22:52
Evil creature
Evil creature is offline
meerdere maar ik heb Theo Maassen aangevinkt.

Maar Urbanus is ook reteknalgoed, vooral dat gibberish liedje hittentit

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 23:04.
Oud 19-06-2005, 13:58
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 16-06-2005 @ 23:52 :
meerdere maar ik heb Theo Maassen aangevinkt.

Maar Urbanus is ook reteknalgoed, vooral dat gibberish liedje hittentit
ik vind dat liedje "ge moogt naar huis gaan" ook geniaal.
Oud 28-06-2005, 19:56
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Laatst ComedieTrain gezien. Erg goed
Oud 28-06-2005, 20:59
chen
chen is offline
nou hans teeuwen vind k egt ongelooflijk grappig ... lig meestal helemaal dubbel, maar theo maassen s ook erg leuk en k vind t egt heeeeeeeeeeeell jammer dat "De Lama's" van bnn nie meer te zien zijn ... vooral ruben daaruit vond k heeeel lachwekkend
Oud 28-06-2005, 21:13
Verwijderd
Herman Finkers <3
Dat accent !
Gewéldig!
Hans Teeuwen heb ik nou wel genoeg gehoord. .
Oud 30-06-2005, 14:52
HybridTheory
HybridTheory is offline
Najib Amhali & Javier Guzman vind ik de besten .
Herman Finkers vind ik ook heel grappig en Tieneke Schouten, maar dat is vooral vanwege die domme manier van praten
Oud 30-06-2005, 21:04
WolterB
WolterB is offline
Wat ik trouwens nog steeds niet kan begrijpen is waarom de mensen Teeuwen zo geweldig vinden.
Hij scheldt alles en iedereen maar verrot, toont helemaal nergens respect voor en heeft niet eens een duidelijke boodschap in zijn programma's. De laatste show heb ik zelf afgezet omdat ik wel genoeg gevloek en getier gehoord had zonder dat hij ook maar 1 glimlach op mn gezocht kon krijgen.
Oud 30-06-2005, 21:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-06-2005 @ 22:04 :
Wat ik trouwens nog steeds niet kan begrijpen is waarom de mensen Teeuwen zo geweldig vinden.
Hij scheldt alles en iedereen maar verrot, toont helemaal nergens respect voor en heeft niet eens een duidelijke boodschap in zijn programma's. De laatste show heb ik zelf afgezet omdat ik wel genoeg gevloek en getier gehoord had zonder dat hij ook maar 1 glimlach op mn gezocht kon krijgen.
Ja, wij zijn het eens. Maar volgens Teeuwen-fans 'snappen' wij de 'geniale humor' uit zijn shows niet en 'spéélt' hij alleen maar 'typetjes' die schelden. En dat is dan de 'geniale humor' ofzo. Weet ik veel. Vraag maar aan Juice of Daangerous.
Oud 30-06-2005, 22:01
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-06-2005 @ 22:11 :
Ja, wij zijn het eens. Maar volgens Teeuwen-fans 'snappen' wij de 'geniale humor' uit zijn shows niet en 'spéélt' hij alleen maar 'typetjes' die schelden. En dat is dan de 'geniale humor' ofzo. Weet ik veel. Vraag maar aan Juice of Daangerous.
Ik vind Hans Teeuwen wel goed en moet ook altijd om hem lachen. Maar ik vind bijvoorbeeld Lebbis en Jansen toch betere Cabaretiers. Ik had het daar afgelopen zaterdag met de mensen van ComedieTrain nog over toen ik ze voor en na hun optreden sprak.
Lebbis en Jansen hebben echt actuele dingen en dat vind ik er toch ook wel bij horen (misschien is het ouderwets). Een typetje is best leuk op zijn tijd, maar niet álleen maar...
Oud 30-06-2005, 22:10
Verwijderd
Anders: Tineke Schouten. Die blijf ik gewoon het geniaalste vinden. Dr utrechste accent, al die imitaties en personages, schitterend gewoon.

Van dat lijstje vnid ik Youp van t hek ook heel gaaf.
Oud 09-07-2005, 15:58
Ostentation
Ostentation is offline
je vergat guido!!!!!!!!!!!
Oud 29-07-2005, 14:16
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Droog Brood en Theo Maassen!
Oud 30-07-2005, 10:43
Verwijderd
De vliegende panters.
Sanne Wallis de Vries.
Brigitte Kaandorp.
Guido Weijers.
Karin Bloemen.

Laatst gewijzigd op 30-07-2005 om 10:45.
Oud 30-07-2005, 18:25
Loezzel
Loezzel is offline
Bert Visscher met stip op nummer 1
Oud 30-07-2005, 18:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb nu zowat alle shows van Visscher op dvd gezien en één ding valt mij op (en tegen): herhaling, herhaling en herhaling. En ook vaak recycling.
Oud 30-07-2005, 19:17
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-07-2005 @ 19:53 :
Ik heb nu zowat alle shows van Visscher op dvd gezien en één ding valt mij op (en tegen): herhaling, herhaling en herhaling. En ook vaak recycling.
Moet je eens voor een andere cabaretier gaan kijken. Misschien is http://variatee.vara.nl/variatee/main.jsp nog een optie?

Laatst gewijzigd op 30-07-2005 om 19:20.
Oud 31-07-2005, 09:50
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Idd, dat is precies hetzelfde als waardoor ik op hem afgeknapt ben. Eén keer een bepaald grapje is leuk, het in een ander jasje steken en de mensen die zijn vorige show gezien hebben daardoor ergens aan terug moeten laten denken heeft ook wel wat, maar élke show dezelfde soort grappen en dingen op dezelfde manier proberen wordt strontvervelend
Oud 31-07-2005, 20:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ja inderdaad. Bij "Geluk zit in grote dingen" vond ik al dat er veel oude grappen gebruikt werden, maar toch was dat nog wel een leuke show. Maar als je later een show als "Nee, dan Lourdes" hoort, dan begint het wel te irriteren. Het aantal "nieuwe grappen" neemt echt af. Das wel jammer.
Maar toch blijft Bertje een geniale vent.
Oud 02-08-2005, 16:50
Coléoptère
Coléoptère is offline
Ik heb gestemd op anders.. namelijk, omdat ik Lenette van Dongen de beste cabetiere vind en haar vorige voorstelling 'Vedette' de beste cabaret show die ik ooit heb gezien.
Oud 09-08-2005, 19:03
marrel
marrel is offline
ik heb voor Jochem Myjer gekozen
Vind brigitte kaandorp ook altijd heel goed maar de laatste was ietsje minder naar mijn mening
Oud 10-08-2005, 15:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Geert Hoste vind ik trouwens ook goed.
Oud 10-08-2005, 16:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2005 @ 16:31 :
Geert Hoste vind ik trouwens ook goed.
Die is erg goed ja.
Oud 11-08-2005, 07:33
0oFZo0
0oFZo0 is offline
elke maandagavond rond 23 uur is er altijd een cabaretier van het humor festival op tv. Dat zijn allemaal nog erg onbekende cabaretiers maar ze zijn wel erg goed . Ik geloof dat er nog 2 of 3 uitzendingen komen, die mag je niet missen .
Oud 11-08-2005, 11:01
Verwijderd
Anders, namelijk:

Ik vind er zoveel goed, Hans Teeuwen, Theo Maassen, Bert Visscher, Najib Amhali, Javier Guzman en Jochem Myer
Oud 11-08-2005, 11:01
Verwijderd
Citaat:
0oFZo0 schreef op 11-08-2005 @ 08:33 :
elke maandagavond rond 23 uur is er altijd een cabaretier van het humor festival op tv. Dat zijn allemaal nog erg onbekende cabaretiers maar ze zijn wel erg goed . Ik geloof dat er nog 2 of 3 uitzendingen komen, die mag je niet missen .
Welke zender?
Oud 11-08-2005, 11:29
Miroir
Miroir is offline
Ik heb Jekkers gekozen, 'Adriaan van Ostade laan'...
Oud 11-08-2005, 12:37
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-05-2005 @ 16:01 :
Moet het om de huidige show gaan of mag het ook om een show in het verleden?

In dat laatste geval ga ik absoluut voor Harrie Jekkers.
Oud 11-08-2005, 12:38
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Miroir schreef op 11-08-2005 @ 12:29 :
Ik heb Jekkers gekozen, 'Adriaan van Ostade laan'...
Oud 11-08-2005, 15:26
Balance
Balance is offline
Ik klim omhoog in een lantaarnpaal
en fluit terwijl 'k een streepje door de B heen haal
dan met de viltstift een j' eetje en het werk is gedaan
hé en hup daar hangt de monsieur Jekkerslaan

[..]

Ik loop door de monsieur Jekkerslaan
en ik zie overal monsieur Jeckers staan
en ik riep midden op het monsieur Jeckersplein
het is te gek om Harry Jekkers te zijn!

Oud 12-08-2005, 08:35
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-08-2005 @ 16:26 :
Ik klim omhoog in een lantaarnpaal
en fluit terwijl 'k een streepje door de B heen haal
dan met de viltstift een j' eetje en het werk is gedaan
hé en hup daar hangt de monsieur Jekkerslaan

[..]

Ik loop door de monsieur Jekkerslaan
en ik zie overal monsieur Jeckers staan
en ik riep midden op het monsieur Jeckersplein
het is te gek yihaaaa om Harry Jekkers te zijn!

Oud 12-08-2005, 15:33
Multilot
Multilot is offline
Jan jaap van der Wal stond er niet bij, daarom toch maar voor Finkers gekozen
Oud 13-08-2005, 12:22
MiSz--PerfecT
MiSz--PerfecT is offline
Plien en Bianca zijn echt geweldig
Oud 13-08-2005, 23:21
MikeyMo
MikeyMo is offline
Teeuwen. Ik heb echt heel erg droge humor dat bijna gelijk staat aan alle grappen van Hans. Overigens kan ik om de meeste cabaretiers wel lachen, maar Hans Teeuwen heb ik echt respect voor
Oud 14-08-2005, 23:19
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hans Teeuwen is gewoon geniaal. Die vent is zo uniek en zo gek. Ik ben altijd benieuwd hoe hij gewoon in het dagelijkse leven zal zijn!

Verder vind ik Arie & Sylvester ook helemaal geweldig! Die twee kunnen echt de boel op stelten zetten.
Oud 15-08-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 15-08-2005 @ 00:19 :
Hans Teeuwen is gewoon geniaal. Die vent is zo uniek en zo gek. Ik ben altijd benieuwd hoe hij gewoon in het dagelijkse leven zal zijn!
Ik heb van horen zeggen dat hij niet echt de meest vriendelijke persoon is in het dagelijks leven. Hij is van school getrapt (de school waar ik nu ook op zit), dus blijkbaar was zijn talent nog niet groot genoeg om zijn gedrag door de vingers te zien
Oud 15-08-2005, 20:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 15-08-2005 @ 00:19 :
Nou, niet bepaald vriendelijk als ik het onderstaande mag geloven:

Dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=teeuwen

En dan naar pagina 5, bijna onderaan, een post van Juice.
Zoek maar.
Oud 16-08-2005, 20:55
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
ik zat dus te twijfelen tussen hans teeuwen en theo maassen maar toen zag ik de resultaten en zag tot mijn verbazing dat theo maassen wel heel erg achterliep, dus ja, toen koos ik maar voor theo maassen. Ik vind ze allebei net iets beter dan Herman Finkers.. die drie staan gwoon op eenzame hoogte
Oud 17-08-2005, 23:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 14-08-2005 @ 00:21 :
Teeuwen. Ik heb echt heel erg droge humor dat bijna gelijk staat aan alle grappen van Hans.
Teeuwen heeft allesbehalve droge humor.

Regels voor berichten