Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 13:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2005 @ 12:23 :

ik ben dus 18 (bijna 19), hij is 21 en we zijn 5 jaar bij elkaar nu.
Dat lijkt me nog erger dan vrijgezel zijn tot je 22ste.
Oud 23-05-2005, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 23-05-2005 @ 14:26 :
Dat lijkt me nog erger dan vrijgezel zijn tot je 22ste.
Ik heb het al vaker gezegd: het is niet erg, en ik ben niet zielig ofzo, hij evenmin. Wat zou er in godsnaam erg moeten zijn om bij iemand te zijn die je lief vindt en waar je van houdt?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 13:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2005 @ 14:31 :
Ik heb het al vaker gezegd: het is niet erg, en ik ben niet zielig ofzo, hij evenmin. Wat zou er in godsnaam erg moeten zijn om bij iemand te zijn die je lief vindt en waar je van houdt?
Ik kan het mij gewoon niet voorstellen, dat je vanaf dat je jong bent zo lang samen bent...

Ik heb nergens gezegd of geimpliceerd dat ik jullie zielig vind ofzo, ik zou het gewoon erg vinden moest ik 'n vaste relatie gehad hebben van m'n 13de tot nu. Nu ja, misschien zou ik anders praten als ik daadwerkelijk die relatie gehad zou hebben of zou hebben, maar toch...
Oud 23-05-2005, 14:10
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik geef zo min mogelijk uit. Oftewel, een bloementje + kleinigheid voor haar verjaardag vind ik wel voldoende. Maar als de relatie langer aan de gang is, zal ik wel meer uitgeven. Het gebaar is het belangrijkste. Ook als ik iets krijg!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 23-05-2005 @ 14:40 :
Ik kan het mij gewoon niet voorstellen, dat je vanaf dat je jong bent zo lang samen bent...

Ik heb nergens gezegd of geimpliceerd dat ik jullie zielig vind ofzo, ik zou het gewoon erg vinden moest ik 'n vaste relatie gehad hebben van m'n 13de tot nu. Nu ja, misschien zou ik anders praten als ik daadwerkelijk die relatie gehad zou hebben of zou hebben, maar toch...
Ja, maar voor míj is het niet zielig. En ik weet niet wat de rest van de wereld heeft, maar ik hoor net wat te vaak "Ja maar je moet ook van je jeugd genieten!" Donder op. Ik geniet wel van hem

Je hebt inderdaad niet gezegd dat je het zielig of sneu vond, dat klopt, sorry. Maar als je het ervaart als iets verstikkends of dat je je jeugd verspeelt, dan is er hoe dan ook wat mis. Heb ik geen last van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten