Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat was trouwens een vette scene waar ze even tekeer ging met een zwaard op de bovenkant van de wagen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tarantino heeft trouwens maar 1 euro gekregen voor zijn bijdrage aan de film... Iemand enig idee waarom dat maar 1 euro was?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Filmfeitjes en films in het algemeen is mijn grootste verslaving ![]()
|
![]() |
Geweldig gefilmd, vormgegeven, geacteerd. Heel kunstzinnig gedaan. De belichting was echt perfect! Het verhaal zelf was me iets te, maar goed.
Ik had Elijah Wood niet zo evil verwacht maar de personages zijn wel precies goed uitgekozen moet ik zeggen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb de film gisteren gezien, super vet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Enige argumentatie toevallig?
||
Citaat:
Mensen worden 10x geraakt en zijn nog niet dood. Het zag ook zo nep uit, hoe het gefilmd was, etc. Maar een beetje logisch, aangezien het alleen maar een groen schermpje was. Ik vond het wel ruig dat het zo donker was. De sfeer had wel wat, beetje Max Payne shizzle wat wel ruig is. Daarnaast vond ik sommige dialogen niet echt top. Maja, en sommige opmerkingen: 'that's a nice coat' of 'Is this al you got...' Zo standaard. Maja, smaken verschillen. Ik had me er meer van voorgesteld, meer van Bruce, en natuurlijk ala Max Payne. Star Wars III vond ik ook al tegen vallen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb de film vandaag in de bioscoop gezien. Ik vond 'm best goed, al werd ik niet echt helemaal in het verhaal ingezogen. Voor mijn gevoel dan. Ik vond het wel artistiek aandoen, met het zwart/witte beeld en dan special effecten als bijvoorbeeld ogen die wél gekleurd waren en de rest niet. Het klopt wel dat er iets te veel in de film wordt gepraat, wat het tempo van het verhaal toch wel aanzienlijk vertraagt. En het soort dialogen en gedachten die door de personages worden gehouden/gedacht, daar moet je van houden. Hier en daar vond ik sommige dingen toch wel diep of interessant. ![]() Het einde van de film vond ik iets minder, je bleef toch met vragen achter, en dus enigszins ontevreden. ![]() ![]() Niks is belovend, er is geen happily ever after - ook niet voor de 'goederikken' in deze film (in andere films krijgt de held altijd het meisje, zijn de problemen opgelost nadat hij zijn obstakels heeft overwonnen en kan hij dan rustig en gelukkig gaan leven, etc.). Hier is dat dus niet het geval. Deze film houdt zich niet aan dat soort cliché's. ![]() Maar uiteindelijk zeker een film die de moeite waard is om te bekijken, alleen al om de originele vormgeving ervan (toch wel een lust voor het oog, hoor). ![]() - Alexis Bledel als hoertje; in "Gilmore Girls" vind ik haar maar zo-zo, maar in deze film is ze een stuk aantrekkelijker. Not to mention dat ze mysterieus en aantrekkelijker oogt in zwart/wit met blauwe ogen. ![]() - Clive Owen als Dwight. Eindelijk weer eens een betere rol voor hem, na de ramp die "King Arthur" was (mijns inziens). - Elijah Wood als Kevin. Dat was een interessant personage gewoon. ![]() Het viel mij trouwens ook op dat er maar weinig mensen in de zaal waren. Mij inclusief waren er maar 6-8 man. ![]()
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
O ja, in de film waren dus meerdere verhaallijnen. Maar soms was niet helemaal duidelijk of die tegelijkertijd met de andere verhaallijnen afspeelden, of niet. Bijvoorbeeld het ene personage dat zeker gedood was, zie je in een later fragment (uit de 'behandeling' van de verhaallijn van een ander personage) weer terug. Dus ik vraag me ook af: wat is eigenlijk de duur van het verhaal in de film? Worden alle gebeurtenissen bijvoorbeeld in twee, drie dagen gebeurd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
De tijdframe is gewoon een beetje een kwestie van opletten. Er zijn zowieso al enkele sprongen van enkele jaren. En het is natuurlijk niet geheel lineair, maar dat komt meer door dat verhaal van hartigan dat ze in tweeën hebben gesplitst. En als je iemand weer ziet die dood is gegaan mag je er wel vanuit gaan dat het zich dan voor die dood afspeelt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
genifuckingale film.
alleen kon ik alexis bledel niet loskoppelen van gilmore girls, dus ik zat de hele tijd naar een hoerige rory te kijken ![]() en ik was vrij enthousiast over dat rutger hauer mee speelde...maar uiteindelijk keek die film zo lekker weg dat hij me niet is opgevallen. Wie speelde rutger eigenlijk? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mensen die, net als ik overigens, de achronologie van de film niet snappen raad ik aan (samenvattingen van) de comics te lezen. Dan wordt alles duidelijker; en het gekunstel van de Rodriguez met die verhalen schrijnender. Poeh, poeh, wat vond ik dat vervelend. Verder wel een aardige film. Erg mooi natuurlijk. Vooral Jessica Alba. Ja... als zij nou eens 19 was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het enige verschil was dat ze niet zo snel praatte |
![]() |
|
Ben gisteravond geweest, vond hem echt supervet !! Hélemaal mijn smaak, echt heerlijk die gitzwarte humor.
Jammie. ![]() Ook prachtig vormgegeven trouwens, ik vind het echt een goede vertaling van strip naar beeld. Erg mooi gedaan. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Sin City Verwijderd | 3 | 04-03-2005 15:20 | |
Films, TV & Radio |