Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad, logica ten top. Ik denk dat je tijdens een betoog toch iets sterker uit de hoek zal moeten komen. Vergeef me deze bijdrage want ik heb u niet verder geholpen. Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 12:06. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Wel goed dat deze Christelijke school een Islamitische godsdienstlerares aanneemt. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nederland is een democratische land, gelukkig gaan zei er niet moeilijk doen over hoofdoekjes in christelijke scholen, ik bedoel nonnen dragen tog ook soort hoofdoek, maar ze zijn wel christenen... En geloof mij maar, je kan heus wel een islamitische school binnen met een kruis ![]() En over dat je trots bent op je land, tuurlijk moet je dat zijn, maar vind het ook niet verkeerd dat je dat ook gaat uiten buiten nederland ![]() Ik heb respect voor je mening, maar de manier van vertellen iriteerde me beetje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu ff serieus, iedereen in turkije is wel een groot woord, ik ben zelf een turk, en geloof mij maar ik weet beter dan jou... Er zijn veel open mensen klopt, maar dan wel in de vakantiesteden, en meestal zijn het gewoon turken in europa... En over jou christelijke docent en al, ik ken een stichting die voor allochtone kinderen (leerlingen) (is een stichting van de moslims) een plek hebben vrijgemaakt, studeer plaats (soort school) en waar doorde weeks les wordt gegeven, door turken als nederlanders ![]() Turkije = moslimland, en daar worden ook kerken bezocht??? vind je dit dan ook raar? En een tip: eerst onderzoeken dan praten, je zuigt het nu uit je duim ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat is er mis met een neuspiercing ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat erom dat ze haar mooiheid bedekt, wat niet gelijk staat aan lelijk zijn. Je neemt als ware het esthetische aspect weg, en houdt daardoor de mens over. Wat weer het tegengestelde is als wat in bijna de hele wereld gebeurd, namelijk dat mannen (in de eerste plaats) naar vrouwen kijken als lust-objecten. O.a daarom vind ik het niet oliedom, maar het tegengestelde. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ga toch ook niet zeuren om een vlinderdas. en argumenten waar je wat aan hebt staan er al.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom is een hoofddoek aanstootgevend?? kan je ook wel zeggen dat mijn gezicht aanstootgevend is en dat ik het dus maar moet laten verbouwen. Dat het anders mijn eigen schuld is als ik in elkaar geslagen wordt ofzo. waarom is een hoofddoek aanstootgevend? waarom zijn mensen met een hoofddoek bij mac donalds niet representatief? Horen moslims niet bij de Mac Donalds? Is de mac alleen voor blanke atheistische westerlingen?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Nanahara schreef op 22-05-2005 @ 21:24 :
[B]- Een hoofddoek zit je gehoor in de weg, waardoor moslimas minder goed luisteren en hele grote fouten kunnen maken. - Een hoofddoek is niets meer dan een provocatie, en een symbool voor verafschuwing van de maatschappij. - Moslimas die moeten ook eens als seks object gezien kunnen worden, waarom moeten altijd de blanke vrouwen dit zijn? Nu is het hun beurt eens! tegenargument: - Ehm daar moet ik toch echt over nadenken nog. dit is echt de meest belachelijks iets wat ik ooit gehoord heb. jij moet ech een keer je hersenen laten nakijken, want ze werken niet zo goed meer |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu weet ik ook weer hoe racisme ontstaat, mensen horen dit soort debiele opmerkingen en denken dan "dan kijken ´wij´ ook op ´jullie´ neer" Het ergste is nog dat ik ze tegenover zo´n achterlijke uitspraak niet eens helemaal ongelijk kan geven als ze dat vinden. ![]()
||
Citaat:
![]() Je kan alleen in een sm-kelder verwachten dat mensen niet terug reageren, maar tevreden jaknikken op alles wat hen wordt toegeroepen. Moslims beschikken ook over iets dat zelfrespect heet. En daarnaast, zou je mij ook "niet helemaal ongelijk" geven als ik na de uitspraken van wijlen Pim Fortuin nu autochtone Nederlanders zou achterlijk verklaren of iets dergelijks? |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeerde aan te tonen dat muslimlady niet begon. En mijn vraag was als volgt: zou je mij ook "niet helemaal ongelijk" geven als ik na de uitspraken van wijlen Pim Fortuin nu autochtone Nederlanders zou achterlijk verklaren of iets dergelijks? |
![]() |
||
Citaat:
Hoe duidelijk moet het worden voordat je het met me eens bent dat dat etnocentrisme, en walgelijk arrogant, is?
||
Citaat:
Wat me niet duidelijk was heb ik tot 2 keer toe proberen uit te leggen, maar tevergeefs. Of er is iets mis met mijn manier van uitleggen, of jij kan niet lezen. Maar ik laat deze discussie verder voor wat het is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Betoog; hulp gevraagd! Ronaldox | 2 | 23-05-2005 22:57 |