Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2005, 22:45
T_ID
T_ID is offline
Nee, als ik iets citeer is dat evenveel waard wanneer iemand die dat citaat werkelijk geloofd dat citeert, dat is iets dat je onmogelijk zult kunnen ontkennen.

En wanneer ik beweer god te zijn, is dat slechts een parabel om aan te tonen dat iemand anders zich belachelijk aan het maken was, dat zie je vast wel aan de 'argumentatie' die ik erbij stop. (hoewel het uiteindelijk wel zo is, natuurlijk. )
Oud 28-05-2005, 22:54
naamloozzz
naamloozzz is offline
T_ID, you're right
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 20:37
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Hoofddoekjes zijn dom... sowieso vind ik dat elke geloofsuiting verboden moet worden, net als in Frankrijk... Vooral hoofddoekjes roepen meteen een bepaald beeld op... maar dat vind ik ook van extreme joden met hun bakkerbaarden en hoge hoeden... Iedereen mag geloven wat hij of zij wil, maar loop er niet zo mee te koop... En ik zit op een christelijke school met een islamitische godsdienstlerares die een hoofddoekkie draagt... dat vind ik dus echt NIET kunnen, en ook de leraren zijn er best wel tegen. Wij mogen geen petten of mutsen dragen, maar zij mogen wel met zo'n doek om hun kop lopen op school... lekker logisch
Oud 06-06-2005, 12:03
Licht op Licht
Licht op Licht is offline
Citaat:
Kitaantjuh schreef op 05-06-2005 @ 21:37 :
Hoofddoekjes zijn dom... sowieso vind ik dat elke geloofsuiting verboden moet worden, net als in Frankrijk... Vooral hoofddoekjes roepen meteen een bepaald beeld op... maar dat vind ik ook van extreme joden met hun bakkerbaarden en hoge hoeden... Iedereen mag geloven wat hij of zij wil, maar loop er niet zo mee te koop... En ik zit op een christelijke school met een islamitische godsdienstlerares die een hoofddoekkie draagt... dat vind ik dus echt NIET kunnen, en ook de leraren zijn er best wel tegen. Wij mogen geen petten of mutsen dragen, maar zij mogen wel met zo'n doek om hun kop lopen op school... lekker logisch
Vlaggen zijn dom...sowieso vind ik dat elke nationaliteitsuiting verboden moet worden, net zoals in Smurfenland... Vooral Nederlandse vlaggen roepen meteen een bepaald beeld op... maar dat vind ik ook van extreme joden met hun Israëlische vlaggen... Iedereen mag zijn wat hij of zij is, maar loop er niet zo mee te koop... En ik sta op een Spaanse camping met Nederlandse buren die boerenkool met worst bij zich hebben... dat vind ik dus echt NIET kunnen, en ook de Spanjaarden zijn er best wel tegen. Wij mogen geen hoofddoek dragen maar zij mogen wel met zo'n vlag paraderen op een forum... lekker logisch

Inderdaad, logica ten top.

Ik denk dat je tijdens een betoog toch iets sterker uit de hoek zal moeten komen. Vergeef me deze bijdrage want ik heb u niet verder geholpen.

Laatst gewijzigd op 06-06-2005 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 12:33
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Hoofddoekjes zijn dom... sowieso vind ik dat elke geloofsuiting verboden moet worden, net als in Frankrijk... Vooral hoofddoekjes roepen meteen een bepaald beeld op...
Wat voor een beeld roepen ze meteen op? En roepen bijvoorbeeld een decollete waarbij de borsten er haast uitspringen, een kale kop, of een piercing/tattoo niet ook een beeld op?
Citaat:
dat vind ik dus echt NIET kunnen, en ook de leraren zijn er best wel tegen.
Wat zal zij het moeilijk hebben dan. .
Wel goed dat deze Christelijke school een Islamitische godsdienstlerares aanneemt.
Citaat:
Wij mogen geen petten of mutsen dragen, maar zij mogen wel met zo'n doek om hun kop lopen op school... lekker logisch
Ja een pet of muts in de klas wordt als bijdehand, onrespectvol gezien. Als je het daar problemen mee hebt ga je lekker naar je schoolleiding toe, en vraag je of dat kan veranderen. Maar ga niet zielig zitten doen van, ik mag het ook niet, dus dan jij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 16:23
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Zo doe ik ook niet maar het is een dubbele standaard. Van petten en mutsen mogen wel dingen gedacht worden duidelijk en van hoofddoekjes niet? Een hoofddoekje roept (over het algemeen) een beeld van onderdrukking op, en daar zijn zat nederlanders het mee eens. En ik vind dat gewoon niet kunnen op een christelijke school. Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat je op een islamitische school een christen met een kruis vindt, of een jood met een keppeltje.
En in mijn eigen land mag ik cker wel een nederlandse vlag hebben. Zodra ik in een ander land ben haal ik het niet in m'n hoofd hoor. Ik mag toch duidelijk maken dat ik trots ben op mijn eigen land? Dat heeft er niets mee te maken dat hier ook negers en aziaten en mid-europeanen wonen. Ik vind gewoon dat je elk geloof mag hebben wat je wilt, maar je hoeft het niet zo ten toon te sprijden aan anderen.
Trouwens, er werden meningen gevraagd dus ik vind het nogal triest dat ik meteen aangevallen word. Lekker kinderachtig.

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 18:19.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 18:34
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
Kitaantjuh schreef op 08-06-2005 @ 17:23 :
Zo doe ik ook niet maar het is een dubbele standaard. Van petten en mutsen mogen wel dingen gedacht worden duidelijk en van hoofddoekjes niet? Een hoofddoekje roept (over het algemeen) een beeld van onderdrukking op, en daar zijn zat nederlanders het mee eens. En ik vind dat gewoon niet kunnen op een christelijke school. Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat je op een islamitische school een christen met een kruis vindt, of een jood met een keppeltje.
En in mijn eigen land mag ik cker wel een nederlandse vlag hebben. Zodra ik in een ander land ben haal ik het niet in m'n hoofd hoor. Ik mag toch duidelijk maken dat ik trots ben op mijn eigen land? Dat heeft er niets mee te maken dat hier ook negers en aziaten en mid-europeanen wonen. Ik vind gewoon dat je elk geloof mag hebben wat je wilt, maar je hoeft het niet zo ten toon te sprijden aan anderen.
Trouwens, er werden meningen gevraagd dus ik vind het nogal triest dat ik meteen aangevallen word. Lekker kinderachtig.
Hoofdoek > is geen accessoir, het is voor je geloof

Nederland is een democratische land, gelukkig gaan zei er niet moeilijk doen over hoofdoekjes in christelijke scholen, ik bedoel nonnen dragen tog ook soort hoofdoek, maar ze zijn wel christenen...

En geloof mij maar, je kan heus wel een islamitische school binnen met een kruis ... er komen zelfs zoveel christenen een moskee bezoeken? moeten zei zich dan ook helemaal aanpassen (dus bedekken en al) nee...

En over dat je trots bent op je land, tuurlijk moet je dat zijn, maar vind het ook niet verkeerd dat je dat ook gaat uiten buiten nederland trots moet je overal zijn en niet alleen maar in je eigen land...

Ik heb respect voor je mening, maar de manier van vertellen iriteerde me beetje
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 20:31
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Ik zeg juist dat ik dat niet uit in het buitenland En ik bedoelde dat je waarschijnlijk geen christelijke of joodse godsdienstleraar vindt op een islamitische school... en jij kan mij niet wijsmaken dat dat wel zo is =) En ik snap het hoofddoekjes probleem hier totaal niet. In Turkije bijvoorbeeld zijn hoofddoekjes op scholen verboden. In Turkije en in Marokko en dat soort landen draagt bijna niemand een hoofddoekje meer, waarom moet het dan hier, in een ander land, dan zonodig wel?
Oud 08-06-2005, 20:40
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
Kitaantjuh schreef op 08-06-2005 @ 21:31 :
Ik zeg juist dat ik dat niet uit in het buitenland En ik bedoelde dat je waarschijnlijk geen christelijke of joodse godsdienstleraar vindt op een islamitische school... en jij kan mij niet wijsmaken dat dat wel zo is =) En ik snap het hoofddoekjes probleem hier totaal niet. In Turkije bijvoorbeeld zijn hoofddoekjes op scholen verboden. In Turkije en in Marokko en dat soort landen draagt bijna niemand een hoofddoekje meer, waarom moet het dan hier, in een ander land, dan zonodig wel?
Als iedereen in turkije uit het raam springt ga je ze dan ook volgen?

Nu ff serieus, iedereen in turkije is wel een groot woord, ik ben zelf een turk, en geloof mij maar ik weet beter dan jou...

Er zijn veel open mensen klopt, maar dan wel in de vakantiesteden, en meestal zijn het gewoon turken in europa...

En over jou christelijke docent en al, ik ken een stichting die voor allochtone kinderen (leerlingen) (is een stichting van de moslims) een plek hebben vrijgemaakt, studeer plaats (soort school) en waar doorde weeks les wordt gegeven, door turken als nederlanders ... ik vind zulke dingen geen belangrijke rol hebben eerlijk gezegd, wil je een keus maken dan moet je van alles iets kennen. Mijn zusje heeft ook een bijbel bij de hand, je moet onderzoeken om te weten te komen, en uiteindelijk kies jij wat je denkt dat goed is...

Turkije = moslimland, en daar worden ook kerken bezocht??? vind je dit dan ook raar?

En een tip: eerst onderzoeken dan praten, je zuigt het nu uit je duim niet de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 21:06
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Ik ben echt niet achterlijk om het uit m'n duim te gaan lopen zuigen hoowr En ik heb ook de koran in m'n handen gehad... En ik zeg toch niets over moskeeen die hier niet mogen zijn Of kerken in Turkije... Dus ik snap je hele punt niet....
Ik doe totaal geen uitspraken over wat ik vind van de inhoud van het geloof, daar waag ik mezelf niet eens aan, en dat is ook niet mijn recht. Maar ik mag wel commentaar leveren op de manier waarop het tot uiting wordt gebracht in dit land. En daarmee ben ik tegen hoofddoekjes, net zoals ik tegen die jurken (weet niet meer hoe het heet ) ben die, dan wel heel weinig, moslimmannen dragen. Ik vind dat een heel verkeerd beeld uitstralen, en dat is simpelweg mijn mening... En ik ga toch niet overtuigd worden van iets anders...

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 21:07
Verwijderd
Och, ik vind dat het bijzonder onderwijs verboden moet worden, maar de hoofddoek hoeft van mij niet weg. Als iemand vanwege belachelijke redenen zichzelf lelijker wil maken, mag dat van mij, net zoals iemand van mij een neuspiercing mag nemen. Ik vind het allebei wel oliedom.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:34
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2005 @ 22:07 :
Och, ik vind dat het bijzonder onderwijs verboden moet worden, maar de hoofddoek hoeft van mij niet weg. Als iemand vanwege belachelijke redenen zichzelf lelijker wil maken, mag dat van mij, net zoals iemand van mij een neuspiercing mag nemen. Ik vind het allebei wel oliedom.

wat is er mis met een neuspiercing
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 22:35
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
Kitaantjuh schreef op 08-06-2005 @ 22:06 :
Ik ben echt niet achterlijk om het uit m'n duim te gaan lopen zuigen hoowr En ik heb ook de koran in m'n handen gehad... En ik zeg toch niets over moskeeen die hier niet mogen zijn Of kerken in Turkije... Dus ik snap je hele punt niet....
Ik doe totaal geen uitspraken over wat ik vind van de inhoud van het geloof, daar waag ik mezelf niet eens aan, en dat is ook niet mijn recht. Maar ik mag wel commentaar leveren op de manier waarop het tot uiting wordt gebracht in dit land. En daarmee ben ik tegen hoofddoekjes, net zoals ik tegen die jurken (weet niet meer hoe het heet ) ben die, dan wel heel weinig, moslimmannen dragen. Ik vind dat een heel verkeerd beeld uitstralen, en dat is simpelweg mijn mening... En ik ga toch niet overtuigd worden van iets anders...
ik wil je ook helemaal niet overtuigen lever comentaar op je uitspraken thats it, je gaf voorbeeld turkije, en ik gaf mijn argumenten terug... duss...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 00:39
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2005 @ 22:07 :
Lang niet elke behoofddoekte vrouw wordt door haar hoofddoek lelijk(er).
Het gaat erom dat ze haar mooiheid bedekt, wat niet gelijk staat aan lelijk zijn.

Je neemt als ware het esthetische aspect weg, en houdt daardoor de mens over.

Wat weer het tegengestelde is als wat in bijna de hele wereld gebeurd, namelijk dat mannen (in de eerste plaats) naar vrouwen kijken als lust-objecten.

O.a daarom vind ik het niet oliedom, maar het tegengestelde.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 00:44
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
In Turkije en in Marokko en dat soort landen draagt bijna niemand een hoofddoekje meer, waarom moet het dan hier, in een ander land, dan zonodig wel?
Wat kan jou dat schelen?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
In Turkije en in Marokko en dat soort landen draagt bijna niemand een hoofddoekje meer, waarom moet het dan hier, in een ander land, dan zonodig wel?
In Westerse landen is de hoofddoek een manier voor moslima's om zichzelf een identiteit te geven, in bijv. Turkije is dat niet nodig (daar is ~90% moslim). Juist in landen waar de hoofddoek d.m.v. onderdrukking door fundamentalistische dictaturen in stand wordt gehouden is de hoofddoek niet populair (bij jonge vrouwen dan).
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 23:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ronaldox schreef op 22-05-2005 @ 21:14 :
Goeieavond,
ik moet een betoog maken met de stelling:
Hoofddoeken moeten verboden worden op het werk.

Nu moet ik 3á4 argumenten voor de stelling krijgen,
en 1 tegenargument.

Zouden jullie mij kunnen helpen?
Ik zit zo te stressen dat ik er niet meer uit kom...
met vriendelijke groet,
ronald
mensen moeten niet zo zijken om een hoofddoekje.
ik ga toch ook niet zeuren om een vlinderdas.

en argumenten waar je wat aan hebt staan er al.
Oud 20-06-2005, 01:14
MTpower
MTpower is offline
ik kwam vorige week bij de macdonalds, werd ik geholpen door iemand met een hoofd doek... had eigenlijk meer zin om ergens anders te gaan eten...
Je hoort op je werk, zeker als je klanten bedient, representatief te zijn. Met een hoofd doek op ben je dat in mijn ogen niet, ik vind het aanstootgevend, als ik naar m'n werk ga ga ik ook niet in de kleren die ik aanheb bij het sleutelen... gewoon omdat het er niet uitziet, hetzelfde geldt voor een hoofddoek.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 01:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 12-06-2005 @ 00:00 :
mensen moeten niet zo zeiken om een hoofddoekje.
ik ga toch ook niet zeuren om een vlinderdas.
Dat is appels met peren vergelijken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:22
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-06-2005 @ 02:14 :
ik kwam vorige week bij de macdonalds, werd ik geholpen door iemand met een hoofd doek... had eigenlijk meer zin om ergens anders te gaan eten...
omg, was je bang dat ze vanwege je rattenkop rattegif in je eten had gegooid ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 20-06-2005 @ 13:22 :
omg, was je bang dat ze vanwege je rattenkop rattegif in je eten had gegooid ofzo?
Ik denk dat ie bang was dat ze zichzelf zou opblazen. Bommenriem onder zo'n hoofddoek is niet zó opvallend.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:26
Donny must die
Donny must die is offline
ehh die jongen kan moeilijk zijn gevoelens onderdrukken, of wel soms?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 14:04
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Je hoort op je werk, zeker als je klanten bedient, representatief te zijn. Met een hoofd doek op ben je dat in mijn ogen niet, ik vind het aanstootgevend, als ik naar m'n werk ga ga ik ook niet in de kleren die ik aanheb bij het sleutelen... gewoon omdat het er niet uitziet, hetzelfde geldt voor een hoofddoek.
alle mensen, hoe durf je zoiets te zeggen
waarom is een hoofddoek aanstootgevend??
kan je ook wel zeggen dat mijn gezicht aanstootgevend is en dat ik het dus maar moet laten verbouwen. Dat het anders mijn eigen schuld is als ik in elkaar geslagen wordt ofzo.
waarom is een hoofddoek aanstootgevend?
waarom zijn mensen met een hoofddoek bij mac donalds niet representatief? Horen moslims niet bij de Mac Donalds? Is de mac alleen voor blanke atheistische westerlingen?
Oud 20-06-2005, 14:42
T_ID
T_ID is offline
hap hap hap, en het halve forum ligt waar van kwaadheid met z'n tanden in het tapijt.
Oud 20-06-2005, 19:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
wie gaat er sowieso naar de macdonalds
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
ik vind die Nederlandse vlag ook vies
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:34
muslimalady
muslimalady is offline
[QUOTE]Nanahara schreef op 22-05-2005 @ 21:24 :
[B]- Een hoofddoek zit je gehoor in de weg, waardoor moslimas minder goed luisteren en hele grote fouten kunnen maken.
- Een hoofddoek is niets meer dan een provocatie, en een symbool voor verafschuwing van de maatschappij.
- Moslimas die moeten ook eens als seks object gezien kunnen worden, waarom moeten altijd de blanke vrouwen dit zijn? Nu is het hun beurt eens!

tegenargument:

- Ehm daar moet ik toch echt over nadenken nog.

dit is echt de meest belachelijks iets wat ik ooit gehoord heb.

jij moet ech een keer je hersenen laten nakijken, want ze werken niet zo goed meer
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:42
muslimalady
muslimalady is offline
mensen zitten hier t zeggen dat een hoofddoekje afstoend is blabla

enigste dat ik hier afstotend vind is dat mesen zo bekrompen zijn en niet verder kjiken dan hun neus lang is.

en dat je op werk iegenlijk geen hoofddoekje moet dragen waarom hebben moslims geen recht om te werken alleen omdat een aantal bekrompen domme mensen hun afstotend vinden.

toon gewoon respect voor een andere cultuur. een cultuur die duidelijk boven jullie is.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:47
Verwijderd
Een hoofddoek is natuurlijk niet afstotelijk. Het is dan ook volslagen onzin om een hoofddoek te verbieden bij de meeste beroepen. Gelukkig is bij de meeste beroepen een hoofddoek dan ook toegestaan. Er zijn alleen wel beroepen waar je een hoofddoek niet mag dragen, omdat je daar volledige objectiviteit moet uitstralen, bijvoorbeeld de rechter.

Een rechter met een hoofddoek die oordeelt over een brandstichting in een islamitische school zal waarschijnlijk prima objectief oordelen. Daarvoor zijn rechters professioneel genoeg. Maar de domme brandstichter die terechtstaat zal zeker de indruk krijgen dat hij niet eerlijk behandeld wordt. En ook die subjectieve onpartijdigheid hoort bij een eerlijk proces.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:52
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
muslimalady schreef op 29-06-2005 @ 18:42 :
mensen zitten hier t zeggen dat een hoofddoekje afstoend is blabla

enigste dat ik hier afstotend vind is dat mesen zo bekrompen zijn en niet verder kjiken dan hun neus lang is.

en dat je op werk iegenlijk geen hoofddoekje moet dragen waarom hebben moslims geen recht om te werken alleen omdat een aantal bekrompen domme mensen hun afstotend vinden.

Citaat:
toon gewoon respect voor een andere cultuur. een cultuur die duidelijk boven jullie is.
beetje dubbelzinnig.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 18:17
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
muslimalady schreef op 29-06-2005 @ 18:42 :
Verrek, de allochtone tegenhanger van Nieuwrechts heeft een nieuwe aanhanger gevonden.

Nu weet ik ook weer hoe racisme ontstaat, mensen horen dit soort debiele opmerkingen en denken dan "dan kijken ´wij´ ook op ´jullie´ neer"

Het ergste is nog dat ik ze tegenover zo´n achterlijke uitspraak niet eens helemaal ongelijk kan geven als ze dat vinden.
Oud 29-06-2005, 18:27
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2005 @ 19:17 :
Nu weet ik ook weer hoe racisme ontstaat, mensen horen dit soort debiele opmerkingen en denken dan "dan kijken ´wij´ ook op ´jullie´ neer"

Het ergste is nog dat ik ze tegenover zo´n achterlijke uitspraak niet eens helemaal ongelijk kan geven als ze dat vinden.
die moslimlady of whatever begon natuurlijk zomaar met haar opmerkingen? er zijn daarvoor totaal geen grievende opmerkingen geplaatst. En een bekende politicus heeft natuurlijk geen 1 miljoen stemmen gekregen met zijn uitspraak: "de Islam is een achterlijke cultuur".
Je kan alleen in een sm-kelder verwachten dat mensen niet terug reageren, maar tevreden jaknikken op alles wat hen wordt toegeroepen. Moslims beschikken ook over iets dat zelfrespect heet.

En daarnaast, zou je mij ook "niet helemaal ongelijk" geven als ik na de uitspraken van wijlen Pim Fortuin nu autochtone Nederlanders zou achterlijk verklaren of iets dergelijks?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 18:33
T_ID
T_ID is offline
Ja, dat kan, maar ik ondersteunde Pim Fortuin dan ook niet, en gelukkig velen met mij. Daarnaast is een cultuur achterlijke noemen iets anders dan beweren zelf superieur te zijn aan iemand anders.

Etnocentrisme is waar dan ook not done, al helemaal op zulke belachelijke gronden als zeden, aangezien dat subjectief, en in het geval van Arabische zeden, zeer twijfelachtig is.
Oud 29-06-2005, 19:29
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2005 @ 19:33 :
Ja, dat kan, maar ik ondersteunde Pim Fortuin dan ook niet, en gelukkig velen met mij. Daarnaast is een cultuur achterlijke noemen iets anders dan beweren zelf superieur te zijn aan iemand anders.

Etnocentrisme is waar dan ook not done, al helemaal op zulke belachelijke gronden als zeden, aangezien dat subjectief, en in het geval van Arabische zeden, zeer twijfelachtig is.
sorry maar je geeft helemaal geen antwoord op mijn stuk/vragen.

Ik probeerde aan te tonen dat muslimlady niet begon.

En mijn vraag was als volgt: zou je mij ook "niet helemaal ongelijk" geven als ik na de uitspraken van wijlen Pim Fortuin nu autochtone Nederlanders zou achterlijk verklaren of iets dergelijks?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:36
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 29-06-2005 @ 20:29 :
Ik probeerde aan te tonen dat muslimlady niet begon.
"een cultuur die duidelijk hoger dan jullie is"

Hoe duidelijk moet het worden voordat je het met me eens bent dat dat etnocentrisme, en walgelijk arrogant, is?
Oud 30-06-2005, 13:10
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-06-2005 @ 13:36 :
"een cultuur die duidelijk hoger dan jullie is"

Hoe duidelijk moet het worden voordat je het met me eens bent dat dat etnocentrisme, en walgelijk arrogant, is?
Ik had al -eerder dan jij- aangegeven dat het niet netjes was. Het is mij al duidelijk dat dat arrogant is.

Wat me niet duidelijk was heb ik tot 2 keer toe proberen uit te leggen, maar tevergeefs. Of er is iets mis met mijn manier van uitleggen, of jij kan niet lezen.

Maar ik laat deze discussie verder voor wat het is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten