![]() |
||||
Citaat:
Verder schreeuw ik al mijn hele leven dat John van Loenhout naar Go Ahead moet komen; dat vind ik een hele leuke voetballer. Bovendien heeft VVV een aantal goede spitsen. De verdediging kan wel iets beter inderdaad. Citaat:
Je klimt zo vanuit het uitvak de onderliggende tribune op en bij elk gegooid biertje of kopje koffie worden de onderzittende supporters zeiknat. Het heeft ons in elk geval een leuke relletje opgeleverd toen een aantal vage kermisjongens een zwolle vlag voor ons vak ophingen. Je kunt de kooi in elk geval in- en uitklimmen wanneer je dat zelf wilt, iets wat sneller is dan de ellenlange gang die je op de reguliere wijze bij de auto brengt. Alles is overigens beter dan de circustribune die ze hiervoor hadden en het dertien kilometer lange uitvak waar je altijd zeiknat werd. Citaat:
Puur een egocentrisch aspect omdat ik Sparta een mooiere club vind, ook om naar toe te gaan. Helmond is niet zo gek veel aan, behalve dat er honderd vlaggen hangen met Deventer Smooligans, Gay away eikels (zo’n beetje het leukste woordgrapje uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis) en één van de EDAH. Helmond is één jaar een rage geweest en nu is de club qua supporters weer zo dood als het maar kan. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laf van die zwollenaren is het wel. Hoewel ik me de haat van Lim-Duan tegen alles wat rood en geel is wel kan begrijpen. Heel gedurfd om met acht jongens een sukkeltje te pakken, waarvan je sowieso al weet dat het gewoon een normale jongen is. Dan kun je een opmerking maken, nog eisen om zijn shirt uit te doen of heel misschien zelfs nog één klap uitdelen. Dat ze door blijven trappen bij een gewone jongen zegt iets over hun niveau, hun machteloosheid en hun frustraties. Het is ook klote….lopen in je eigen stad voor de aartsrivaal. Waarbij het broertje van Lim-Duan overigens nog gillend als een klein kind onder een kledingrek van de HEMA is gesignaleerd. Uiteindelijk gaat het nergens om, maar het wakkert het vuurtje in elk geval wel weer even aan in de oersaaie komkommertijd. Ik zie al een praatprogramma in het verschiet voor sukkelige Eaglessupporters die in elkaar zijn geslagen door zwollenaren. Verzonnen of niet verzonnen, mannelijk of vrouwen; ze zijn allemaal welkom! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb wel gehoord dat je daar door de ME en stewards ontvangen wordt alsof je een crimineel bent. ![]()
||
Citaat:
![]() Jammer van DeGraafschap, t zal dus gaan tussen Helmond en Sparta. Als der toch iemand moet gaan promoveren dan moet het Sparta maar zijn. RBC redt het, goed voor tss/paka ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en Rooie Koos had de snelste jah ![]() voor de niet-weters, Koos Waslander is op het moment trainer van Jong-NAC ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Behalve dan Bouazouappelflap die de complete jeugd van Sparta heeft doorgelopen zonder ook maar ooit een grote mond te hebben gehad (hij was zelfs te stil), hij heeft nog nooit een gele kaart gezien en zelfs nog nooit een sliding gemaakt. Die komt er wel! Hij wel.... Verder wel leuk voor Sparta, qua club gun ik ze het wel. Wel jammer dat ik zelf volgend jaar weer naar Helmond moet. |
![]() |
||
Citaat:
Als zij zeggen dat je de ene kant op moet lopen en je loopt de andere kant op huppelen ze zorgzaam achter je aan. Het bekende ‘dit is echt de laatste keer!!!!’ verhaal. Bovendien kon je (vooral een paar jaar geleden) overal over een hek klimmen en ben je binnen. Dankzij dit beleid hebben we ooit een keer de legendarische MID-Side (tien garnalenpellers, vijf strandjutters en dertig kinderen) voor de gek kunnen houden door met zeven man hun vak op te lopen en wild naar achteren te schreeuwen dat ‘de rest’ door moest lopen. Angstvallig lieten de MID-Siders op zich wachten in afwachting wat hen nog allemaal te wachten stond, niet wetende dat we slechts met zeven man waren en in een onbevangen leegte stonden te schreeuwen naar niet bestaande vrienden. De stewards gooiden snel de tussenhekken dicht en pas toen kwamen de witte Leeuwen erachter dat we niet met zestig man waren maar slechts met zeven man wat nutteloos bij de entree van hun vak stonden. Waarschijnlijk hebben we de wedstrijd toen wel verloren. Telstar-uit is volgens mij ook de enige wedstrijd die nog nooit een verplichte combi is geweest. Ik ben blij dat ze blijven! Je zal ook maar promoveren met zo’n stadion… |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|