Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2005, 12:17
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-06-2005 @ 23:19 :
Ja dat vind ik ja. VVV voetbalt, net zoals vorig seizoen, de eerste helft van het seizoen zeker erg goed. Maar na de winterstop viel het allemaal tegen, het was kwakkelen, ze konden de lijn niet meer vasthouden.
Klopt, ze missen een beetje die oude jongens die ervoor kunnen zorgen dat er constant gepresteerd wordt.
Verder schreeuw ik al mijn hele leven dat John van Loenhout naar Go Ahead moet komen; dat vind ik een hele leuke voetballer. Bovendien heeft VVV een aantal goede spitsen.
De verdediging kan wel iets beter inderdaad.
Citaat:
Maar ik moet er niet aan denken dat VVV met dit stadion en deze supporters de eredivisie in moet. Ik ben er met MVV geweest, echt eredivisie-onwaardig. Even veel gras als tribunes om het veld en als uit-supporter word je ver weg van het veld in een hok gestopt, nee, niet super ideaal. Uiteraard wel mooier dan bijvoorbeeld dat van Helmond of Eindhoven.
Prachtig uitgevonden uitvak; zeer inventief!
Je klimt zo vanuit het uitvak de onderliggende tribune op en bij elk gegooid biertje of kopje koffie worden de onderzittende supporters zeiknat.
Het heeft ons in elk geval een leuke relletje opgeleverd toen een aantal vage kermisjongens een zwolle vlag voor ons vak ophingen.
Je kunt de kooi in elk geval in- en uitklimmen wanneer je dat zelf wilt, iets wat sneller is dan de ellenlange gang die je op de reguliere wijze bij de auto brengt.
Alles is overigens beter dan de circustribune die ze hiervoor hadden en het dertien kilometer lange uitvak waar je altijd zeiknat werd.
Citaat:
Superboeren lijken opnieuw in Zwolle te gaan degraderen...
Mijn nacompetitie loopt prima zo, al hoop ik wel dat Helmond degradeert.
Puur een egocentrisch aspect omdat ik Sparta een mooiere club vind, ook om naar toe te gaan.
Helmond is niet zo gek veel aan, behalve dat er honderd vlaggen hangen met Deventer Smooligans, Gay away eikels (zo’n beetje het leukste woordgrapje uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis) en één van de EDAH. Helmond is één jaar een rage geweest en nu is de club qua supporters weer zo dood als het maar kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 12:30
AGH
AGH is offline
Citaat:
qwnm schreef op 03-06-2005 @ 20:53 :
Maar dat verhaal van die eagles supporter is ook wel weer een beetje jammer. Stoer met je eagles shirt provoceren in zwolle, komt er een confrontatie en dan een beetje zielig lopen praten dat je klappen hebt gehad.
Slim van die jongen is het niet.
Laf van die zwollenaren is het wel.
Hoewel ik me de haat van Lim-Duan tegen alles wat rood en geel is wel kan begrijpen.
Heel gedurfd om met acht jongens een sukkeltje te pakken, waarvan je sowieso al weet dat het gewoon een normale jongen is.
Dan kun je een opmerking maken, nog eisen om zijn shirt uit te doen of heel misschien zelfs nog één klap uitdelen.
Dat ze door blijven trappen bij een gewone jongen zegt iets over hun niveau, hun machteloosheid en hun frustraties.
Het is ook klote….lopen in je eigen stad voor de aartsrivaal.
Waarbij het broertje van Lim-Duan overigens nog gillend als een klein kind onder een kledingrek van de HEMA is gesignaleerd.

Uiteindelijk gaat het nergens om, maar het wakkert het vuurtje in elk geval wel weer even aan in de oersaaie komkommertijd.
Ik zie al een praatprogramma in het verschiet voor sukkelige Eaglessupporters die in elkaar zijn geslagen door zwollenaren.
Verzonnen of niet verzonnen, mannelijk of vrouwen; ze zijn allemaal welkom!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 14:43
geen punt.
geen punt. is offline
Grafschaap kan dus alleen níet degraderen als:
Grafschaap wint van Helmond, vervolgens van Zwolle en dan moeten Sparta en Helmond de laatste wedstrijd gelijk spelen en Sparta verliezen bij Zwolle.

In het meest waarschijnlijke geval degradeert Grafschaap niet in Zwolle, maar in eigen stadion De winnaar uit de poul zal de winnaar van de directe match tussen Sparta en Helmond zijn...

In de andere poul lijkt de volgende wedstrijd beslissend:
Als RBC wint, mag het volgende week bij VVV niet verliezen.
Als Volendam wint is het op basis van doelsaldo zo goed als zeker van promotie.
Als RBC en Volendam gelijk spelen moet RBC een beter resultaat (in winnen en verliezen) halen dan Volendam. Op basis van doelsaldo is Volendam sowieso de betere.

Spannend
Oud 04-06-2005, 20:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 04-06-2005 @ 13:17 :
Je klimt zo vanuit het uitvak de onderliggende tribune op en bij elk gegooid biertje of kopje koffie worden de onderzittende supporters zeiknat.
Het heeft ons in elk geval een leuke relletje opgeleverd toen een aantal vage kermisjongens een zwolle vlag voor ons vak ophingen.
Je kunt de kooi in elk geval in- en uitklimmen wanneer je dat zelf wilt, iets wat sneller is dan de ellenlange gang die je op de reguliere wijze bij de auto brengt.
Tja, het ligt er natuurlijk aan waar je interesses naar uit gaan he?
Oud 06-06-2005, 17:08
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-06-2005 @ 21:02 :
Tja, het ligt er natuurlijk aan waar je interesses naar uit gaan he?
Daarom hoop ik ook niet dat Telstar promoveert, die hebben een schitterend stadion!!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 18:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 06-06-2005 @ 18:08 :
Daarom hoop ik ook niet dat Telstar promoveert, die hebben een schitterend stadion!!!
Hehe, nou als ik het zie op TV vind ik het tegendeel... al ben ik er nog nooit geweest, maar desondanks ziet het er wel nostalgisch uit.
Heb wel gehoord dat je daar door de ME en stewards ontvangen wordt alsof je een crimineel bent.
Oud 06-06-2005, 21:20
Verwijderd
Rbc haalt het denk ik wel. Van de Graafschap was het wel voorspelbaar dat ze waarschijnlijk gaan degraderen.
C'mon Sparta
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 21:27
Verwijderd
helaas voor de Superboeren
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 22:09
tss
tss is offline
RBC ole!!!!11

Eindelijk weer is een goeie wedstrijd gezien gisteravond, nu moeten we het nog ff af zien te maken tegen VVV, maar dit mag eigenlijk niet meer fout gaan.
Oud 06-06-2005, 22:17
Verwijderd
Zelfs als RBC verliest en Volendam wint is er nog een grote kans dat RBC in de eredivisie blijft op basis van het doelsaldo. Ik zie Volendam nu ook echt niet meer promoveren.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 22:43
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 04-06-2005 @ 15:43 :
Grafschaap kan dus alleen níet degraderen als:
Grafschaap wint van Helmond, vervolgens van Zwolle en dan moeten Sparta en Helmond de laatste wedstrijd gelijk spelen en Sparta verliezen bij Zwolle.

In het meest waarschijnlijke geval degradeert Grafschaap ....blablablabla

Spannend
mihini drekv'r dat je bent...

Jammer van DeGraafschap, t zal dus gaan tussen Helmond en Sparta. Als der toch iemand moet gaan promoveren dan moet het Sparta maar zijn.

RBC redt het, goed voor tss/paka
Oud 07-06-2005, 09:19
number9
number9 is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-05-2005 @ 00:18 :
RBC blijft en Sparta promoveert
Ik kan nog gelijk krijgen
Oud 07-06-2005, 10:54
geen punt.
geen punt. is offline
Mooi, Grafschaap gedegradeerd Lijkt me dat Helmond Sport wel van Sparta wint, dus dan is het aantal Brabantse clubs weer op peil
Oud 07-06-2005, 12:42
karamba
karamba is offline
Toch gelopen zoals het had moeten lopen...

Sparta door en RBC blijft...
Wel mooi... want nou degraderen de 2 slechte clubs
en promoveren de 2 beste clubs...
Ik vind het altijd jammer als er iemand anders dan de
nummer 1,2 of 3 promoveert. Die zijn in een moment even
goed geweest... Maar verkloten dan de hele eredivisie
met baggerspel
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 19:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
RBC en Sparta hebben beiden nog 1 punt nodig. Tja, het ging echt tussen RBC en Volendam in deze poule en dit was dé wedstrijd. Je ziet dan toch een kwaliteitsverschil, maar gezien de samenvatting van SBS6 had Volendam zeker nog een aantal goede kansen.

De Graafschap eruit ...en het lijkt erop dat ze ook niet snel zullen promoveren aangezien het wanbeleid en dat er veel spelers gaan. Als er niets positiefs daar gebeurt zie ik ze flink terug kelderen komend seizoen. Jammer, want het is een mooie club. Ach ja, dan maar Sparta. Kan nog leuk worden op De Braak donderdag.

Hehe, en als Helmond Sport promoveert (doet er niet toe met welke uitslag aangezien het doelsaldo en het onderling resultaat bij elke overwinning beter is dan dat van Sparta) hoeveel tuinstoeltjes zullen er dan komend seizoen achter dat doel staan?
Oud 09-06-2005, 18:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vanavond de beslissing in de nacompetitie: de laatste speelronde!

Poule A:
FC Volendam - Stormvogels/Telstar
VVV Venlo - RBC Roosendaal

Poule B:
Helmond Sport - Sparta
FC Zwolle - De Graafschap

Sparta en RBC hebben beiden aan 1 punt genoeg. Wint Volendam en verliest RBC, dan komen ze gelijk. Ik weet niet precies hoe in de nacompetitie gerekend wordt, maar als het op onderling resultaat aankomt is RBC sowieso de betere. Op doelsaldo is de kans dan ook groot dat RBC beter is.
Echter in de andere poule is het zo dat Helmond bij elke overwinning (ongeacht de uitslag) promoveert. Bij een gelijk spel of overwinning van Sparta promoveren de Rotterdammers.
Oud 09-06-2005, 20:11
geen punt.
geen punt. is offline
Schitterend van Sparta Ze tonen echt wel klasse!

Die v. Tiggelen mag wat mij betreft echter meteen weer weg... vd Berg aan de kant houden
Oud 09-06-2005, 20:26
Verwijderd
SP-AR-TA!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 20:53
ikname
ikname is offline
was gewoon onverdiend van sparta.... en dan scoort die bouazouan (of hoe die ook mag heten) ook nog eens, terwijl die nooit en te nimmer meer zou mogen spelen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 20:53
peaceflower
peaceflower is offline
Leuk voor Sparta.
Ik had het Helmond Sport ook wel gegund, maar Sparta hoort natuurlijk wel in de Eredivisie. En ik denk dat ze het ook wel goed gaan doen komend seizoen, weer degraderen zullen ze vast niet.
Oud 10-06-2005, 11:06
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
ikname schreef op 09-06-2005 @ 21:53 :
was gewoon onverdiend van sparta.... en dan scoort die bouazouan (of hoe die ook mag heten) ook nog eens, terwijl die nooit en te nimmer meer zou mogen spelen
Na vd Berg wel de beste man op 't veld. Die jongen is gewoon een prima voetballer.
Oud 10-06-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 10-06-2005 @ 12:06 :
Na vd Berg wel de beste man op 't veld. Die jongen is gewoon een prima voetballer.
mee eens, zwaar belachelijk dat die jongen uberhaupt nog op de velden staat, maar qua niveau is hij toch 1 van de beste spelers van SPARTA
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 21:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sparta. Tja in ieder geval qua naam en historie leuker dan Helmond.

Verder nog een bericht van Loval van De Graafschap:

Goal Loval niet de snelste
Loïc Loval van De Graafschap heeft donderdagavond uit tegen FC Zwolle (1-4) in de nacompetitie een van de snelste competitiedoelpunten ooit in het Nederlandse betaalde voetbal gemaakt. De aanvaller was al na negen seconden trefzeker. Daarmee was hij twee seconden verwijderd van de snelste goal ooit van Cees van Ierssel.
Van Ierssel was namens De Baronie op 28 januari 1968 thuis tegen De Graafschap (2-1) in de Tweede Divisie al na zeven seconden trefzeker. In de Eredivisie en in de Eerste Divisie staat het record op acht seconden. Koos Waslander, die op 20 maart 1982 al na acht seconden scoorde voor NAC tegen PEC Zwolle, is recordhouder op het hoogste niveau. Hilmi Mihci (2001, FC Den Bosch), Rudi Metz (1982, Veendam),Geert den Ouden (2000, Excelsior) en Sergio Ommel (Stormvogels/Telstar, 2004) delen met eveneens acht seconden het record van de snelste goal in de Eerste Divisie.

Ai... Hilmi Mihci na 8 seconden... dat was tegen MVV.
Oud 10-06-2005, 22:26
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC heeft het record
Oud 11-06-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-06-2005 @ 23:26 :
NAC heeft het record
Die mooie tijd dat m'n Baronie nog betaalde speelde...

en Rooie Koos had de snelste jah

voor de niet-weters, Koos Waslander is op het moment trainer van Jong-NAC
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 13:02
AGH
AGH is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 09-06-2005 @ 21:11 :
Schitterend van Sparta Ze tonen echt wel klasse!

Die v. Tiggelen mag wat mij betreft echter meteen weer weg... vd Berg aan de kant houden
Leuke voetballer, maar totaal geen mentaliteit. Zoals Sparta grossiert in spelers die zeuren, kreunen en puffen.

Behalve dan Bouazouappelflap die de complete jeugd van Sparta heeft doorgelopen zonder ook maar ooit een grote mond te hebben gehad (hij was zelfs te stil), hij heeft nog nooit een gele kaart gezien en zelfs nog nooit een sliding gemaakt.
Die komt er wel!
Hij wel....

Verder wel leuk voor Sparta, qua club gun ik ze het wel.
Wel jammer dat ik zelf volgend jaar weer naar Helmond moet.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 13:22
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-06-2005 @ 19:34 :
Hehe, nou als ik het zie op TV vind ik het tegendeel... al ben ik er nog nooit geweest, maar desondanks ziet het er wel nostalgisch uit.
Heb wel gehoord dat je daar door de ME en stewards ontvangen wordt alsof je een crimineel bent.
Klopt, maar die snappen niet heel erg veel.
Als zij zeggen dat je de ene kant op moet lopen en je loopt de andere kant op huppelen ze zorgzaam achter je aan. Het bekende ‘dit is echt de laatste keer!!!!’ verhaal.
Bovendien kon je (vooral een paar jaar geleden) overal over een hek klimmen en ben je binnen. Dankzij dit beleid hebben we ooit een keer de legendarische MID-Side (tien garnalenpellers, vijf strandjutters en dertig kinderen) voor de gek kunnen houden door met zeven man hun vak op te lopen en wild naar achteren te schreeuwen dat ‘de rest’ door moest lopen. Angstvallig lieten de MID-Siders op zich wachten in afwachting wat hen nog allemaal te wachten stond, niet wetende dat we slechts met zeven man waren en in een onbevangen leegte stonden te schreeuwen naar niet bestaande vrienden.
De stewards gooiden snel de tussenhekken dicht en pas toen kwamen de witte Leeuwen erachter dat we niet met zestig man waren maar slechts met zeven man wat nutteloos bij de entree van hun vak stonden.
Waarschijnlijk hebben we de wedstrijd toen wel verloren.

Telstar-uit is volgens mij ook de enige wedstrijd die nog nooit een verplichte combi is geweest. Ik ben blij dat ze blijven!
Je zal ook maar promoveren met zo’n stadion…
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:29
franky
franky is offline
Citaat:
S. schreef op 23-05-2005 @ 15:29 :
Sparta!
ja, sins vrijdag is het niet meer zo moeilijk te raden hè?? als helmond had gewonnen zouden zij promoveren en als sparta zou winnen (of gelijk spelen) zouden zij promoveren.
Reageren

Regels voor berichten