Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of moeten de achterburen wat extra tuinstoeltjes op de daken van hun schuurtjes zetten? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik hoop dat Volendam verliest. Vervelende ploeg.
||
Citaat:
ja, sterker nog, speelde een goeie wedstrijd en gaf nog een assist ook... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb nog nooit zulke heerlijke televisieminuten gehad op SBS, daar kan geen belspel of erotische thriller tegenop! En dan gaat lim-duan ook nog eens over de schreef…. Het zit hem kennelijk wel heel erg dwars dat hij niet zo populair is in Deventer. Bij de volgende ontmoeting mag in dezelfde spelersbus als Bouazouan. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik vond VVV de best voetballende ploeg van de eerste divisie. Wellicht iets te weinig echt toonaangevende spelers met ervaring, maar wel leuk voetbal. Misschien duurt het seizoen iets te lang voor hen. En Volendam heb ik altijd al een goede ploeg gevonden, hoewel ze wel heel lastig voetbal spelen. Zou leuk zijn als we die kwijt zijn, hoewel RBC ook een roteind rijden is voor zo'n lullig stadionnetje met dito sfeer. Citaat:
Vooraf had ik heel veel van deze ploeg verwacht, maar aan het begin van het seizoen vielen ze toch wel heel erg tegen. Knap dat ze nu zo terug komen. De Graafschap was wat mij betreft bij voorbaat al uitgeschakeld. Ik vind het prima zo; de burgemeester van Helmond houdt toch niet zoveel van ons. In tegenstelling tot Opstelten die niet eens weet dat er soms wel eens wat mensen tegen betaling voetballen in een stadje dat Deventer heet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij heeft VVV meen ik me te herinneren recent van veel concurrenten (ploegen die nu ook meedoen in de nacompetitie en dus van hun niveau) veel punten laten liggen. Telstar thuis 0-2 verloren, Zwolle thuis 1-4 verloren, Helmond Sport uit 1-0 verloren, Heracles uit 2-0 verloren. Tja, dat zijn toch de wedstrijden waarin je je moet meten met de concurrenten. Wel van Sparta thuis gewonnen, 1-0. ![]() Maar ik moet er niet aan denken dat VVV met dit stadion en deze supporters de eredivisie in moet. Ik ben er met MVV geweest, echt eredivisie-onwaardig. Even veel gras als tribunes om het veld en als uit-supporter word je ver weg van het veld in een hok gestopt, nee, niet super ideaal. Uiteraard wel mooier dan bijvoorbeeld dat van Helmond of Eindhoven. Maja al met al: het voetbal dat VVV dit seizoen heeft laten zien is niet slecht, nee. Alleen niet constant, het seizoen lijkt inderdaad wat te lang voor hun. Daar word je wel op afgerekend een niveautje hoger. Maar goed, even los daarvan: de uitslagen van de vierde ronde van de nacompetitie: ![]() Poule A: VVV Venlo - FC Volendam 1-1 RBC - Stormvogels/Telstar 2-1 RBC en Volendam nu beiden op 8 punten en maandag is dé wedstrijd die waarschijnlijk de beslissing brengt: RBC - Volendam! Poule B: Sparta - De Graafschap 1-0 FC Zwolle - Helmond Sport 1-1 Sparta nu aan de leiding in poule B met 9 punten, gevolgd door Helmond met 8 punten. Voor De Graafschap lijkt helaas het doek te zijn gevallen, met 4 punten op de derde plaats. ![]() ![]() Superboeren lijken opnieuw in Zwolle te gaan degraderen... ![]() ![]()
|
![]() |
|
|