Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 11:54
Los Limbos
Los Limbos is offline
Ik denk (en hoop) dat VVV wel een goede kans maakt om te promoveren, het zal zeker spannend worden
Oud 23-05-2005, 12:25
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik hoop ook VVV, is altijd al de Nederlandse club geweest waar ik de meeste sympathie heb gehad na Feyenoord

Maarja pech dat ze bij RBC zitten, ze hadden beter 4e kunnen worden
Oud 23-05-2005, 12:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik hoop dat iedereen een goede kans maakt om te promoveren..
Ik schat eerlijk gezegd de kansen in Poule A allemaal redelijk gelijk. Ga dan toch maar voor Volendam. En De Graafschap blijft er ook gewoon in
Oud 23-05-2005, 13:35
so much sushi
so much sushi is offline
Helmond Sport.
Oud 23-05-2005, 13:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
RBC verdiend het wel om erin te blijven...
Oud 23-05-2005, 14:07
Kejting
Kejting is offline
RBC blijft en in dde andere poule gaat het tussen Sparta en De Graafschap, ik hoop de Graafschap
Oud 23-05-2005, 14:09
one.
one. is offline
Ik hoop op Sparta en Volendam, maar het zal wel niet.
Oud 23-05-2005, 14:22
Verwijderd
rbc is goed in vorm nou , dus die blijven denk ik wel.... k vrees dat de superboer'n eruit vliegen....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 14:29
Verwijderd
Sparta!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 22:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Poule A: Tja RBC heeft het de laatste wedstrijden in de eredivisie goed gedaan en lijkt klaar voor de nacompetitie. Echter, ik zie Volendam ook een goede kans hebben. Sinds de komst van Ernie Brandts hebben ze bijna alles gewonnen. Ik denk dat het tussen RBC en Volendam gaat, alhoewel Telstar thuis ook sterk is.

Poule B: Ik had liever Sparta kampioen gezien dan Heracles, maja de nacompetitie is ook een goede kans. Desondanks hoop ik dat De Graafschap erin blijft. Leuke club met mooi publiek... gewoon een club die in de eredivisie thuis hoort. Als het daar niet zo'n wanbeleid de laatste jaren was geweest, waren ze 2 jaar geleden denk ik nooit gedegradeerd en was er nu ook weinig aan de hand geweest. Poule B vind ik de sterkste poule, want ik geef naast Sparta en De Graafschap ook Helmond en Zwolle een klein kansje om ver te komen in deze nacompetitie.
Oud 23-05-2005, 23:18
number9
number9 is offline
RBC blijft en Sparta promoveert
Oud 24-05-2005, 08:31
tss
tss is offline
VVV en Sparta
Oud 24-05-2005, 09:41
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik hoop op Sparta
Oud 24-05-2005, 09:47
Tiño
Tiño is offline
hopelijk sparta.

en verder...tja, nacompetitie is altijd weer verhaal apart.
Oud 24-05-2005, 10:20
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik hoop dat de Graafschap erin blijft en VVV promoveert.
Oud 24-05-2005, 18:11
AGH
AGH is offline
Ik ga toch voor VVV en Sparta.
Zowel Volendam als Telstar gaan het bij uitwedstrijden uit handen geven en ik vind RBC net te weinig club om echt grote prestaties neer te zetten als favoriet bij zulke wedstrijden.
Het is spijtig voor de Graafschap, maar ik denk dat die er sowieso uit komen te liggen.
Die mogen aantreden tegen twee voetballende elftallen en een zwolle dat ook lastig te verslaan is. Sowieso hebben al die teams meer kwaliteit in de selectie dan de beperkte verdedigers en halve aanvallers van de Graafschap.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 20:36
geen punt.
geen punt. is offline
Alles behalve Volendam en Zwolle Afzichtelijk voetbal zeg.
Oud 24-05-2005, 22:10
superboris
superboris is offline
telstar natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:15
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het maakt me niet zo gek veel uit, een combivrije wedstrijd zou leuk zijn..Volendam lijkt me wel leuk dus en de Graafschap.

Omdat er nog geen overzichtje staat:

Poule A:

VVV
Telstar
RBC
Volendam

Poule B:

Helmond Sport
De Graafschap
Sparta
Zwolle
Oud 25-05-2005, 16:30
P&C
P&C is offline
ik ga vanavond naar sparta (D. Neville tribune)
Oud 26-05-2005, 07:36
Chewbacca
Chewbacca is offline
RBC gewonnen , ook al speelden ze gewoon bagger de punten zijn iig binnen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 08:49
Tricks'
Tricks' is offline
RBC blijft er denk ik wel in. Die zijn de laatste tijd best goed aan het spelen. Uit de andere poule wordt het lastiger denk ik. Sparta heeft bewezen dat ze onder druk niet echt goed zijn. De Graafschap is ook enorm slecht, dus ik hoop op Helmond Sport.
Oud 26-05-2005, 08:52
Gimme more beer
Jammer van VVV, maar knap hoe de Graafschap zich terug wist te vechten, als ik dit zo zie kan de Graafschap best nog een kansje maken.
Oud 26-05-2005, 08:55
Wawl
Wawl is offline
Ik hoop in ieder geval dat De Graafschap en RBC zullen degraderen.
Oud 26-05-2005, 09:51
Verwijderd
SUPERBOEREEEEEEEEEEEEENNNNNNNN!!!iii
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2005, 11:15
Seth!
Seth! is offline
RBC blijft er gewoon in, die hebben echt een redelijke selectie dat zou echt debiel als ze er niet inbleven.

En ik heb altijd al iets gevoeld voor de graafschap is gewoon een mooie club, die zullen er ook wel inblijven aangezien Sparta het altijd en overal voor d'r eigen verneukt...misschien HeLLmond als outsider
Oud 26-05-2005, 11:18
Pierreke
Pierreke is offline
Ja, ja ja Helimond Sport!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 11:20
Seth!
Seth! is offline
We gaan alles overwinnen ja we worden kampioen

JAJAJA JEE HELLMOND SPORT JAJAJAJEE HELLMOND SPORT

we gaan strijden we gaan scoren, ja we zijn de nummer 1
Oud 26-05-2005, 17:57
AGH
AGH is offline
Citaat:
P&C schreef op 25-05-2005 @ 17:30 :
ik ga vanavond naar sparta (D. Neville tribune)
Hang je ook een spandoek op over het Centraal Station?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 17:59
AGH
AGH is offline
Citaat:
Seth! schreef op 26-05-2005 @ 12:20 :
We gaan alles overwinnen ja we worden kampioen
Is al bekend in welk stadion Helmond volgend jaar gaat voetballen bij een eventuele promotie?
Of moeten de achterburen wat extra tuinstoeltjes op de daken van hun schuurtjes zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 18:28
Seth!
Seth! is offline
ik ga voor de tuinstoeltjes!
altijd beter als het stadion van fcdb
Oud 26-05-2005, 18:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wow hey wat een zinderende slotfase daar in Doetinchem gisteren! 0-2 achter in de 79e minuut en dan nog winnen. De Graafschap en Liverpool hebben bijna iets gemeen. Maar wat mij betreft toch beter dat De Graafschap heeft gewonnen, want ze moeten erin blijven. Ik denk dat deze overwinning hun wel wat zelfvertrouwen geeft.
Ook een goeie overwinning van Helmond op een (zo lijkt het tenminste) uitgeblust Sparta. Sparta lijkt dé verliezer te worden van het seizoen als het zo doorgaat. Snoei is er nu ook uit, samen met andere mensen van de technische staf. Maar ik vind Helmond leuk voetbal spelen dit seizoen, heb het volgens mij al eerder gezegd.
RBC-VVV: Tja VVV is beter maar RBC wint. Als je zo wint, dan kan je nog ver komen in de nacompetitie. Maar ik heb me toch ook niet vergist in Volendam. Met 0-3 winnen tegen Telstar dat thuis normaal heel sterk is... bovendien op een slecht veld. Nee, Volendam is de outsider in poule A.
Oud 26-05-2005, 19:51
peaceflower
peaceflower is offline
Helmond Sport zou erg leuk zijn. Hoewel De Graafschap eigelijk in de eredivisie hoort.
En in de andere poule: euhmm.. RBC.
Oud 28-05-2005, 18:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vanavond de tweede speelronde in de nacompetitie!

In poule A:
VVV Venlo - Stormvogels/Telstar
FC Volendam - RBC Roosendaal

In poule B:
FC Zwolle - Sparta
Helmond Sport - De Graafschap

Volendam-RBC en Helmond-Superboeren worden de belangrijkste wedstrijden... wie blijft/komt er aan kop in de poule?
Oud 28-05-2005, 19:19
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-05-2005 @ 19:04 :
In poule A:
VVV Venlo - Stormvogels/Telstar
FC Volendam - RBC Roosendaal

In poule B:
FC Zwolle - Sparta
Helmond Sport - De Graafschap
De toto zet ik op 1-1-1-x

Maar ik hoop dat Volendam verliest. Vervelende ploeg.
Oud 29-05-2005, 11:00
geen punt.
geen punt. is offline
Hmm slechte prono. Goed spel van Sparta wel. Zwolle was gewoon lachwekkend bezig
Oud 30-05-2005, 22:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, met die gelijke spelletjes blijft het wat spannender. Al had ik liever gewild dat De Graafschap had gewonnen. VVV en Zwolle lijken nu al kansloos.

Ik heb trouwens gehoord dat Bouaouzan zaterdag is ingevallen bij Sparta?
Oud 30-05-2005, 22:45
Shox
Shox is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-05-2005 @ 23:08 :
Tja, met die gelijke spelletjes blijft het wat spannender. Al had ik liever gewild dat De Graafschap had gewonnen. VVV en Zwolle lijken nu al kansloos.

Ik heb trouwens gehoord dat Bouaouzan zaterdag is ingevallen bij Sparta?

ja, sterker nog, speelde een goeie wedstrijd en gaf nog een assist ook...

Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 23:49
Gimme more beer
Citaat:
Shox schreef op 30-05-2005 @ 23:45 :
ja, sterker nog, speelde een goeie wedstrijd en gaf nog een assist ook...

Het is geen slechte speler, hoor. Verschil tussen hem en andere spelers zoals hij is dat het bij hem wel een keer misgegaan is.
Oud 31-05-2005, 21:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vanavond is de derde speelronde gespeeld:

Poule A:
FC Volendam - VVV 4-1
Stormvogels/Telstar - RBC 0-0

Zie je wel... ik tipte Volendam al. Sinds Ernie Brandts daar zit verliezen ze bijna niets. Volendam staat nu zelfs bovenaan in de poule. RBC 2 keer 0-0, matigjes, maar ze krijgen wel nog 2 thuiswedstrijden. Je hebt kans dat RBC - Volendam de beslissende wedstrijd wordt. Telstar heeft ook nog een kansje en VVV staat waar ze moeten staan.

Poule B:
Helmond Sport - FC Zwolle 5-0
De Graafschap - Sparta 1-3

Oeioei... een tegenvaller voor De Graafschap. Sparta klimt na een zwak begin aan deze nacompetitie toch weer omhoog. En Helmond Sport lijkt de verrassing in deze poule. Cvetkov scoorde 4 keer tegen zijn oude club, goede spits. Maar jammer genoeg net iets te licht voor de eredivisie. Zit hier in deze poule soms een verrassing aan te komen?
Oud 31-05-2005, 21:30
peaceflower
peaceflower is offline
Hmm... spannend.
Ik vind poule B toch spannender dan poule A.

Helmond Sporttt in de eredivisie!!!
Maar dat zou wel sneu zijn voor de Graafschap.
Oud 31-05-2005, 22:08
Gimme more beer
Balen voor VVV. Ik heb wat met die club...
Oud 01-06-2005, 11:36
Verwijderd
De Graafschap hoort in de ere-divisie, en in de poule van RBC zie ik niks wat meer in de ere-divisie hoort dan RBC, zodoende;

Laat ze alletwee maar bovenin, alhoewel de kans hierop steeds kleiner lijkt te worden
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 13:19
geen punt.
geen punt. is offline
Lang leve Brabant Ofwel: RBC en Helmond. RBC hoeft niet zo nodig, maar Volendam is wel zo'n k-u-t-club.

Zwolle is echt humor om naar te kijken wel
Oud 01-06-2005, 15:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe wat stond Begois te klungelen gisteren bij de 1-0 van Volendam-VVV.
Wel mooi als je zo'n kans kunt afmaken
Oud 01-06-2005, 17:42
AGH
AGH is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 01-06-2005 @ 14:19 :
Zwolle is echt humor om naar te kijken wel
Mag het ‘Eagles kijkt TV’ spandoek weer uit de kast gehangen worden?
Ik heb nog nooit zulke heerlijke televisieminuten gehad op SBS, daar kan geen belspel of erotische thriller tegenop!

En dan gaat lim-duan ook nog eens over de schreef….
Het zit hem kennelijk wel heel erg dwars dat hij niet zo populair is in Deventer. Bij de volgende ontmoeting mag in dezelfde spelersbus als Bouazouan.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 17:51
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-05-2005 @ 22:22 :
Telstar heeft ook nog een kansje en VVV staat waar ze moeten staan.
Vind je?????
Ik vond VVV de best voetballende ploeg van de eerste divisie.
Wellicht iets te weinig echt toonaangevende spelers met ervaring, maar wel leuk voetbal.
Misschien duurt het seizoen iets te lang voor hen.
En Volendam heb ik altijd al een goede ploeg gevonden, hoewel ze wel heel lastig voetbal spelen.
Zou leuk zijn als we die kwijt zijn, hoewel RBC ook een roteind rijden is voor zo'n lullig stadionnetje met dito sfeer.

Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-05-2005 @ 22:22 :
Oeioei... een tegenvaller voor De Graafschap. Sparta klimt na een zwak begin aan deze nacompetitie toch weer omhoog. En Helmond Sport lijkt de verrassing in deze poule. Cvetkov scoorde 4 keer tegen zijn oude club, goede spits. Maar jammer genoeg net iets te licht voor de eredivisie. Zit hier in deze poule soms een verrassing aan te komen?
Ik ben bang voor Helmond dat ze het waarschijnlijk op het moment dat het er écht op aan gaat komen angstvallig laat afweten.
Vooraf had ik heel veel van deze ploeg verwacht, maar aan het begin van het seizoen vielen ze toch wel heel erg tegen.
Knap dat ze nu zo terug komen.
De Graafschap was wat mij betreft bij voorbaat al uitgeschakeld.
Ik vind het prima zo; de burgemeester van Helmond houdt toch niet zoveel van ons. In tegenstelling tot Opstelten die niet eens weet dat er soms wel eens wat mensen tegen betaling voetballen in een stadje dat Deventer heet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:59
Verwijderd
Helmond Sport, natuurlijk!

En verder Volendam... I guess.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:53
qwnm
qwnm is offline
Citaat:
AGH schreef op 01-06-2005 @ 18:42 :

En dan gaat lim-duan ook nog eens over de schreef….
Het zit hem kennelijk wel heel erg dwars dat hij niet zo populair is in Deventer. Bij de volgende ontmoeting mag in dezelfde spelersbus als Bouazouan.
Maar dat verhaal van die eagles supporter is ook wel weer een beetje jammer. Stoer met je eagles shirt provoceren in zwolle, komt er een confrontatie en dan een beetje zielig lopen praten dat je klappen hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 01-06-2005 @ 18:51 :
Vind je?????
Ik vond VVV de best voetballende ploeg van de eerste divisie.
Wellicht iets te weinig echt toonaangevende spelers met ervaring, maar wel leuk voetbal.
Misschien duurt het seizoen iets te lang voor hen.
Ja dat vind ik ja. VVV voetbalt, net zoals vorig seizoen, de eerste helft van het seizoen zeker erg goed. Maar na de winterstop viel het allemaal tegen, het was kwakkelen, ze konden de lijn niet meer vasthouden. Kwam ook misschien omdat ze al een groot aantal wedstrijden voor het einde wisten dat ze niet meer kampioen konden worden en dus de nacompetitie in gingen en het allemaal niet meer zo hoefde. Maar ik vind dat als je aanspraak wil maken op een plaats in de eredivisie je als eerste divisie ploeg het hele jaar goed en constant zult moeten spelen, want in de eredivisie word je bij niet constant spel daarop meer afgerekend dan een divisie lager.

Daarbij heeft VVV meen ik me te herinneren recent van veel concurrenten (ploegen die nu ook meedoen in de nacompetitie en dus van hun niveau) veel punten laten liggen. Telstar thuis 0-2 verloren, Zwolle thuis 1-4 verloren, Helmond Sport uit 1-0 verloren, Heracles uit 2-0 verloren. Tja, dat zijn toch de wedstrijden waarin je je moet meten met de concurrenten. Wel van Sparta thuis gewonnen, 1-0. Maar het enige doelpunt viel wel na een domme fout van een Sparta-verdediger.

Maar ik moet er niet aan denken dat VVV met dit stadion en deze supporters de eredivisie in moet. Ik ben er met MVV geweest, echt eredivisie-onwaardig. Even veel gras als tribunes om het veld en als uit-supporter word je ver weg van het veld in een hok gestopt, nee, niet super ideaal. Uiteraard wel mooier dan bijvoorbeeld dat van Helmond of Eindhoven.

Maja al met al: het voetbal dat VVV dit seizoen heeft laten zien is niet slecht, nee. Alleen niet constant, het seizoen lijkt inderdaad wat te lang voor hun. Daar word je wel op afgerekend een niveautje hoger.

Maar goed, even los daarvan: de uitslagen van de vierde ronde van de nacompetitie:

Poule A:
VVV Venlo - FC Volendam 1-1
RBC - Stormvogels/Telstar 2-1
RBC en Volendam nu beiden op 8 punten en maandag is dé wedstrijd die waarschijnlijk de beslissing brengt: RBC - Volendam!

Poule B:
Sparta - De Graafschap 1-0
FC Zwolle - Helmond Sport 1-1
Sparta nu aan de leiding in poule B met 9 punten, gevolgd door Helmond met 8 punten. Voor De Graafschap lijkt helaas het doek te zijn gevallen, met 4 punten op de derde plaats. Maja, nu maar hopen op Sparta. Helmond of Sparta maakt me in principe niet zo veel uit, maar Sparta is toch qua historie / stadion etc. een mooiere club. Alhoewel, Helmond speelt ook leuk voetbal.

Superboeren lijken opnieuw in Zwolle te gaan degraderen...
Reageren

Regels voor berichten