Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Met bijvoorbeeld homesite heb je ook 'zicht' op je HTML. Bovendien controleerd het programma bijvoorbeeld of je al je tags wel afsluit e.d. Dat het een snelle site is, is leuk, maar als Netscape-gebruikers niks zien blijft het een amateuristische site. |
![]() |
||
Citaat:
Kun jij me dan vertellen hoe ik voor netscape een site kan maken waarbij pagina's in frames worden geladen, daar heb ik namelijk problemen mee. En daarnaast, op mijn site is slechts 5% netscape-user. Die mensen verzoek ik dan ook vriendelijk IE te downen, niet omdat ik zo pro-microsoft ben, maar gewoon omdat die veel meer compatible is. Dan zou ik straks zeker ook nog voor de netscape 4.0 users een aparte site moeten gaan bouwen.. Je moet ergens grenzen stellen. Tenslotte ben ik van mening dat netscape zich in een doodlopende weg begeeft.
||
Citaat:
Code:
<a href="pagina.html" target="framenaam">Klik hier</a> |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik geef puur af op die WYSIWYG editors. Vroeger gebruikte ik NetObjects Fusion. En nu ik een job heb e.d. vind ik veel meer gemak in een textbased editor. Puur omdat je dan ook goed weet wat wat doet, en waarom je het doet. Ik verwacht huis niet dat iedereen met kleine persoonsgerichte websites in texteditors gaat maken. Maar met een proffesionele site, verwacht men wel dat je leesbare html code e.d. hebt. Zeker als je het project doet meer meerdere mensen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat gebruik je alleen voor kleine aanpassingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt trouwens programmatjes die je HTML opschonen, zoals HTML-tidy. Erg handig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Notepad is voor mensen die niet beter weten. En dat zijn per definitie geen goede webdesigners. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik echt aan het werk ben, werk ik in homesite... als ik deze thread zo lees, moet ik ook maar 's naar ultraedit kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iemand die voornamelijk met notepad werkt, is gewoon iemand die ten eerste heel behoorlijk op de hoogte is van HTML, en ten tweede iemand die goed overzicht kan houden.. voor COBOL oid zijn ook geen WYSIWYG-editors beschikbaar voor zover ik weet.. om maar eens een voorbeeld te noemen.. |
![]() |
||
Citaat:
Als je wat-dan-ook doet, hoor je op je vakgebied op de hoogte te zijn. Als ik perse Java wil coden in notepad zegt m'n werkgever "doe dat maar lekker in je eigen tijd", simpelweg omdat het onnodig veel tijd kost. Mensen die heel trots vertellen dat ze notepad gebruiken zijn IMHO gewoon aanstellers die moeten zitten pronken. Zijn meestal de types die notepad gebruiken om de FP metatags uit de HTML te slopen. |
![]() |
|
![]() |
Ik maak m'n sites met verschillende programma's
-swish voor flash -frontpage om met te beginnen (en nadien de rommel eruit te zwieren) -dreamweaver voor de geavanceerde dingen - + nog enkele andere kleine programma'tjes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 14 | 30-08-2015 16:50 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 4 | 22-07-2012 20:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Lichaam & Gezondheid |