Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2005, 16:46
Shitonya
Shitonya is offline
Even intelligent bestaat niet. Er is altijd een verschil morgan. Soms niet veel, maar er is echt wel verschil.
En er bestaan genoeg intelligente vrouwen met een iets/ of wat meer dommere man en dan kan de relatie nog perfect werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2005, 17:18
Iduna
Iduna is offline
Ik ben niet van plan carrière te maken en de man thuis te laten zitten. Voor mij is het belangrijk dat we allebei eruit halen wat er in (ons) zit. Ik denk namelijk dat je heus wel hogerop kunt komen, als je wilt. (uitzonderingen daargelaten)

Moelijk kunnen leren is niet hetzelfde als dom zijn. Laaggeschoolden kunnen best veel verdienen, wanneer ze er helemaal voor gaan, denk ik.

Zelf ga ik voor de man met ambities, die probeert hogerop te komen, die niet meteen genoegen neemt met minimumloon. Ook ga ik voor intelligentie, want zo kun je elkaar dingen leren. De een heeft van bepaalde zaken verstand en de ander weer van andere dingen.
Maar wanneer de een in veel meer gebieden uitblinkt, dan gaat de relatie niet werken. (tenzij beiden het niet erg vinden)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 25-05-2005 @ 10:46 :
nix met gelijkwaardigheid te maken.. iig zo bedoel ik het niet

Bedoel het niet verkeerd ofzo maar ik wil niet dat mijn vrouw moet werken later. Aangezien ik ervan uitga dat ik makkelijk een gezin kan onderhouden later
Alsof zij dat niet zou kunnen, en jij niet op de kinderen kan passen.
Citaat:
WolterB schreef op 25-05-2005 @ 11:26 :
Mij lijkt het echt ideaal om 'later' allebei 3 dagen te werken oid
Ik geloof dat ik maar met jou moet gaan trouwen

Offtopic: heb je alleen wel een probleem met de achternaam
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 25-05-2005 @ 17:46 :
Even intelligent bestaat niet. Er is altijd een verschil morgan. Soms niet veel, maar er is echt wel verschil.
En er bestaan genoeg intelligente vrouwen met een iets/ of wat meer dommere man en dan kan de relatie nog perfect werken.
Natuurlijk is er altijd een verschil; iemand zal altijd beter zijn in het een dan in het ander. De basisvoorwaarde is echter dat iemand je begrijpt, in alles wat je zegt, in alles wat je kunt bedenken. Als iemand op mijn niveau met mij mee kan denken, vind ik die persoon even intelligent als mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 18:15
Verwijderd
Dat gaat niet werken. Sowieso kom ik op de universiteit alleen maar met mensen in aanraking die ongeveer op hetzelfde niveau zitten als ik, dus ik ken gewoon niet zoveel mensen die echt veel lager geschoold zijn dan ikzelf. Het probleem zal zich naar verwachting dan ook niet voordoen.

Maar, for arguments sake, ik zou het niet kunnen. Ik ben zelf behoorlijk gedreven en ambitieus, dus het is wel handig als mijn vriendin dat ook is. Maar daar selecteer ik dan dus ook al een beetje op, geen ambities hebben op opleidingsvlak vind ik sowieso al een afknapper.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 18:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-05-2005 @ 18:45 :
Ik geloof dat ik maar met jou moet gaan trouwen

Offtopic: heb je alleen wel een probleem met de achternaam

Zel je vriendje leuk vinden om te horen

Offtopic: Mja, dat wordt dan idd vrij lastig
Oud 25-05-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2005 @ 15:36 :
Gaan we weer. Enig rondvragen in mijn omgeving leert ons dat de mannen (jong én oud) een vrouw zoeken die even intelligent is als zijzelf, omdat ze anders niet fatsoenlijk met haar kunnen praten. Nu is mijn omgeving gemiddeld dan wel hoogopgeleid, maar ook als ik het aan de vriendengroep van mijn broertje (gemiddeld MBO) vraag, krijg ik dit antwoord. Sommige jongens leggen uit dat ze wel eens een vriendin hebben gehad die dommer was, maar daar gingen ze zich uiteindelijk aan ergeren en daarom is het dus ook uitgegaan.

En alle vrouwen in mijn omgeving willen natuurlijk ook een man die even intelligent is als zijzelf, om precies dezelfde reden. Klaar.
Helaas vertrouw ik toch eerder op wetenschappelijk onderzoek dan op jouw woord. Niet alles hoeft bewust te zijn.

Verder heb ik nooit beweerd dat vrouwen een veel intelligentere man willen of dat mannen een veel dommere vrouw willen. (wat 'veel' in deze context ook moge zijn)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 25-05-2005 @ 18:18 :
Moelijk kunnen leren is niet hetzelfde als dom zijn. Laaggeschoolden kunnen best veel verdienen, wanneer ze er helemaal voor gaan, denk ik.
Dat denk ik niet, want ook al wil een lopende-bandwerker of een frietverkoper het nog zo graag, en 'gaat hij er helemaal voor', rijk zal-ie nooit worden. Face it.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 20:30
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-05-2005 @ 21:01 :
Dat denk ik niet, want ook al wil een lopende-bandwerker of een frietverkoper het nog zo graag, en 'gaat hij er helemaal voor', rijk zal-ie nooit worden. Face it.
Ik bedoelde de mensen die zélf wat gaan ondernemen (en dan geen frietzaak gaan openen). Ok, daar zullen niet veel mensen in slagen, maar ik probeerde optimistisch te zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 20:51
ExVaal
ExVaal is offline
Ik denk niet dat ik verliefd kan worden op iemand die zo'n laag niveau heeft. Het zou toch botsen op bepaalde intellectuele vlakken, vooral in discussies en gesprekken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 20:54
bracelance
bracelance is offline
2 mensen met een uitkering kunnen ook een relatie hebben dus waarom niet?

Ik denk dat inkomen vrij weinig te maken heeft met liefde, misschien iets minder materialistisch leven maar ach, er zijn ergere dingen...
Oud 25-05-2005, 21:14
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
ach, als je bedenkt dat bush ook maar een dom mannetje is..

OT: ik heb er echt totaal geen problemen mee, verliefd is verliefd, en dat kan op iedereen zijn met wie het klikt, ongeacht niveau, en ja, ik verdien dan misschien meer, dus? geld maakt niet gelukkig, maakt dingen alleen wat makkelijker
Oud 25-05-2005, 23:19
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 25-05-2005 @ 21:30 :
Ik bedoelde de mensen die zélf wat gaan ondernemen (en dan geen frietzaak gaan openen). Ok, daar zullen niet veel mensen in slagen, maar ik probeerde optimistisch te zijn.
Ik ben niet pessimistisch, maar ik heb wel een vrij negatief mensbeeld.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 23:21
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Als ze laaggeschoold is omdat ze heel dom is gaat het niet werken, maar de lage scholing op zich zal geen probleem opleveren.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 23:24
Verwijderd
Topictitel had dus beter kunnen zijn 'relatie met dom persoon'.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 23:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 26-05-2005 @ 00:21 :
Als ze laaggeschoold is omdat ze heel dom is gaat het niet werken, maar de lage scholing op zich zal geen probleem opleveren.
Zoiets ja Hoewel er wel een goeie reden moet zijn voor de lage scholing. Iemand die te lui was om iets beters te doen, zal bij mij ook niet echt goed vallen.
Oud 25-05-2005, 23:33
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Je moet eens kijken wat voor een omzet frituren maken, als ze een beetje goed lopen, daar schrik je van hoor.
Ze hebben alleen geen tijd om het op te maken. En trouwens, als je binnen een bedrijf werkt, en je werkt je zo naar de top, je hebt dus overal gewerkt, je weet hoe het is, zal je een betere baas worden dan een of andere klootzak die alleen maar aan $$$ denkt. Je personeel is een van de belangrijkste dingen. Oke, winst maken is nummero 1, daarnaast is je gasten/klanten te vreden houden en daarna je personeel, zonder personeel geen winst, zonder winst jij niet tevreden, bla bla bla

Naja jij ging advocaten stuff doen, zou jij iemand willen verdedingen die schuldigt blijkt te zijn?
Rijk worden kan iedereen, gewoon beetje elkaar in de kont neuken, slijmen, etc.

Niks voor mij, laat mij maar lekker koken.
Oud 26-05-2005, 00:06
MTpower
MTpower is offline
ben zelf ook niet een van snug.. snuggi...snugge, naja.. slimste
Als ze een IQ heeft boven de 90 vind ik het wel ok
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 12:39
Verwijderd
Iemand die laaggeschoold is niet per definitie dom. Daarbij komt meteen de vraag wat je zelf intelligent vind.

Als een koppel over de talent beschikt om liefde met elkaar te delen dan is het ontwikkelingsniveau slechts bijzaak. Gelukkig zoeken mensen onbewust op gelijkheid van niveau.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 12:46
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Dukko schreef op 26-05-2005 @ 13:39 :
Als een koppel over de talent beschikt om liefde met elkaar te delen dan is het ontwikkelingsniveau slechts bijzaak.
coorectie: dan is het bijzonder hoog.
liefde delen is slechts voor weinig mensen weggelegd/haalbaar/mogelijk
Oud 26-05-2005, 13:15
MB
MB is offline
Citaat:
bracelance schreef op 25-05-2005 @ 21:54 :
2 mensen met een uitkering kunnen ook een relatie hebben dus waarom niet?

Wat een domme opmerking, Bush heeft echt wel een gemiddeld IQ, als het niet meer is.
Oud 26-05-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Maurice schreef op 26-05-2005 @ 13:46 :
coorectie
Wat vervelend dat je uitgerekend dit woord fout hebt getypt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 14:42
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Dukko schreef op 26-05-2005 @ 14:37 :
Wat vervelend dat je uitgerekend dit woord fout hebt getypt.
het was Freudiaans
(lulde hij zich er prachtig uit)
Oud 26-05-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Maurice schreef op 26-05-2005 @ 15:42 :
het was Freudiaans
(lulde hij zich er prachtig uit)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 26-05-2005 @ 00:33 :
Je moet eens kijken wat voor een omzet frituren maken, als ze een beetje goed lopen, daar schrik je van hoor.
Het was maar een voorbeeldje, for chrissakes.

Citaat:
Naja jij ging advocaten stuff doen, zou jij iemand willen verdedingen die schuldigt blijkt te zijn?
Hahaha

Wil ik niet, hoeft ook niet, ik heb niets met strafrecht te maken.

Citaat:
Niks voor mij, laat mij maar lekker koken.

Ik ben een echt horecadier. Laat anderen maar lekker voor mij koken
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 21:54
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 26-05-2005 @ 14:15 :
Wat een domme opmerking, Bush heeft echt wel een gemiddeld IQ, als het niet meer is.
Had toevallig meerdere berichten gelezen dat Bush een BENEDEN gemiddeld IQ heeft
Ik meen te herinneren dat hij een IQ van 86 zou hebben...
Niet een van de snuggerste dus
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 22:05
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2005 @ 21:06 :

Ik ben een echt horecadier. Laat anderen maar lekker voor mij koken
Oja?

Kom maar een keertje eten, als je in het zuiden bent !
Oud 26-05-2005, 22:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-05-2005 @ 22:54 :
Had toevallig meerdere berichten gelezen dat Bush een BENEDEN gemiddeld IQ heeft
Ik meen te herinneren dat hij een IQ van 86 zou hebben...
Niet een van de snuggerste dus
Hij heeft echt geen IQ van minder dan 86. Dan ben je zwakbegaafd. Dan ben je dommer dan dom hoor. Om het even heel bot te zeggen. En Bush doet wel een heleboel dingen die ik dom zou noemen.. en doet ook wel een heleboel dingen die ook echt dom zijn.. maar hij is niet zwakbegaafd.
Oud 26-05-2005, 22:34
DG
DG is offline
Citaat:
Naru schreef op 25-05-2005 @ 08:25 :
ik zou zoiezo niet zo snel een relatie beginnen met iemand die laaggeschoold is, want ik doe zelf ook mn best om een zo hoog mogelijke opleiding te hebben.. dan moet een ander dat ook doen
OMFG,

Dat je geen relatie zou willen met iemand omdat je geen goede gesprekken met hem kan voeren, en dat diegene minder slim is dan jou, en lager opgeleid kan ik begrijpen.

Maar dat jij denkt dat iemand die mavo doet, lui is, en zijn best niet doet, doet me wel erg schrikken.
Ik weet niet of dit nou te maken heeft met arrogantie of omdat je vroeger gepest bent, door "Mavo-tuig"
Oud 27-05-2005, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-05-2005 @ 20:34 :
Helaas vertrouw ik toch eerder op wetenschappelijk onderzoek dan op jouw woord. Niet alles hoeft bewust te zijn.

Verder heb ik nooit beweerd dat vrouwen een veel intelligentere man willen of dat mannen een veel dommere vrouw willen. (wat 'veel' in deze context ook moge zijn)
Welk wetenschappelijk onderzoek? Dat wil ik natuurlijk wel graag kunnen controleren. Naam van onderzoekers, artikel, verslag, etc.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 13:11
Curunir
Curunir is offline
Opleidingniveau zegt lang niet altijd iets over je intelligentie. Op het VMBO zitten bv. aardig wat mensen die zijn 'afgezakt' (no offence) van de HAVO of evt. VWO. Ook schijnt die boksende kerel die z'n vriendin sloeg, Regilio Tuur, (bijna) hoogbegaafd te zijn. Dus ook je beroep zegt niet altijd alles.

Aan de andere kant zal iemand die lager geschoold is meestal een minder brede algemene ontwikkeling hebben, minder kennis dus, wat de relatie wel in de weg kan staan denk ik. Maar als je er echt voor gaat lukt het wel lijkt me.
Oud 27-05-2005, 13:15
Curunir
Curunir is offline
Citaat:
grl schreef op 26-05-2005 @ 23:06 :
Hij heeft echt geen IQ van minder dan 86. Dan ben je zwakbegaafd. Dan ben je dommer dan dom hoor. Om het even heel bot te zeggen. En Bush doet wel een heleboel dingen die ik dom zou noemen.. en doet ook wel een heleboel dingen die ook echt dom zijn.. maar hij is niet zwakbegaafd.
Zwakbegaafd begint volgens mij pas bij < 70. Bovendien, dom zijn is juist een voordeel als je Amerikaans president wil worden, zie bv. Reagan (ook niet een van de slimsten, zeker z'n laatste jaren niet ). De conservatieve lobby die Bush gepusht heeft zal het juist als voordelig beschouwen als 'hun' president niet zo eigengereid en 'plooibaar' is.

Sowieso is in een 'representatieve' functie (dat gaat van receptioniste tot voorzitter van de tweede kamer ) sociale intelligentie bijna altijd belangrijker.
Oud 27-05-2005, 13:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Curunir schreef op 27-05-2005 @ 14:15 :
Zwakbegaafd begint volgens mij pas bij < 70. Bovendien, dom zijn is juist een voordeel als je Amerikaans president wil worden, zie bv. Reagan (ook niet een van de slimsten, zeker z'n laatste jaren niet ). De conservatieve lobby die Bush gepusht heeft zal het juist als voordelig beschouwen als 'hun' president niet zo eigengereid en 'plooibaar' is.

Sowieso is in een 'representatieve' functie (dat gaat van receptioniste tot voorzitter van de tweede kamer ) sociale intelligentie bijna altijd belangrijker.
Ik dacht <80 maar goed, maakt verder niet uit. Met 86 ben je dat dus bijna.
Oud 27-05-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-05-2005 @ 23:06 :
Met 86 ben je niet zwakbegaafd. Kinderen met een IQ van 86 houden ze over het algemeen nog op de reguliere basisschool en die kunnen dat ook gewoon afronden (en ook een middelbare school opleiding). Als je een IQ van 86 hebt en verbaal redelijk tot goed bent, dan red je het wel in de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 17:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 18:10 :
Met 86 ben je niet zwakbegaafd. Kinderen met een IQ van 86 houden ze over het algemeen nog op de reguliere basisschool en die kunnen dat ook gewoon afronden (en ook een middelbare school opleiding). Als je een IQ van 86 hebt en verbaal redelijk tot goed bent, dan red je het wel in de maatschappij.
Zoals ik hierboven al zei: volgens mij ligt de grens bij 80. Curunir dacht 70 dus misschien vergis ik me. Maar met 86 kan je misschien wel je school afronden maar wel met moeite.
Oud 27-05-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 27-05-2005 @ 18:15 :
Zoals ik hierboven al zei: volgens mij ligt de grens bij 80. Curunir dacht 70 dus misschien vergis ik me. Maar met 86 kan je misschien wel je school afronden maar wel met moeite.
Ik weet niet precies waar de grens ligt, maar onder de 80 gaan kinderen meestal naar het speciaal onderwijs, maar met een IQ van 86 kun je iig de basisschool opzich gewoon halen en vmbo is waarschijnlijk ook nog wel te doen (dat is van meer dingen dan alleen IQ afhankelijk).
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 18:33
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2005 @ 00:24 :
Topictitel had dus beter kunnen zijn 'relatie met dom persoon'.
Nee want dan krijg je weer die eeuwige discussie over "er zitten ook slimme mensen op het vmbo"

etc.
Oud 27-05-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 27-05-2005 @ 19:33 :
Nee want dan krijg je weer die eeuwige discussie over "er zitten ook slimme mensen op het vmbo"

etc.
Ja, helaas. het had eigenlijk nog veel algemener gemoeten: 'relatie met minder begaafd persoon ongeacht het schooltype' ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 20:41
Lilything
Lilything is offline
Ik kan op zich wel goed met alle niveaus overweg als vriendje heb k liever iemand met iets van mbo op t hoogste niveau, niveau 3/4 zoiets. Ik heb zelf nogal de neiging ook soms domme opmerkingen te maken en dan valt het niet zo op Toch vind ik qua politiek e.d. het soms een verademing om er met een hbo'er over te praten. Mensen van de universiteit zijn niet altijd bijzonder sociaal ontwikkeld......dunno
Oud 27-05-2005, 20:45
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
wat maakt nou uit wat iemand verdiend.. als je om elkaar geeft..
je kan altijd een bijbaantje erbij nemen als je egt in geldnood zit toch.. improviseren die hap
Oud 27-05-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Curunir schreef op 27-05-2005 @ 14:11 :
Regilio Tuur, (bijna) hoogbegaafd
Asia Carrera heeft een IQ van 156 en zit bij de Mensa (dacht ik)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
3gg!3*4ng3rf!5t schreef op 27-05-2005 @ 21:45 :
wat maakt nou uit wat iemand verdiend.. als je om elkaar geeft..
je kan altijd een bijbaantje erbij nemen als je egt in geldnood zit toch.. improviseren die hap
lawl
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:22
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-05-2005 @ 21:37 :
Ja, helaas. het had eigenlijk nog veel algemener gemoeten: 'relatie met minder begaafd persoon ongeacht het schooltype' ofzo
Jurist
Oud 27-05-2005, 22:07
Vice
Vice is offline
Citaat:
Roos schreef op 27-05-2005 @ 19:33 :

etc.
Lijkt me niet, want dan gaat om de intelligentie van de persoon en niet de niveau van de opleiding.
Oud 27-05-2005, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 27-05-2005 @ 23:07 :
Lijkt me niet, want daT gaat om de intelligentie van de persoon en niet HET niveau van de opleiding.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 22:45
Vice
Vice is offline
Citaat:
STUFF schreef op 27-05-2005 @ 23:13 :
bedankt
Oud 28-05-2005, 12:32
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Lilything schreef op 27-05-2005 @ 21:41 :
Ik kan op zich wel goed met alle niveaus overweg als vriendje heb k liever iemand met iets van mbo op t hoogste niveau, niveau 3/4 zoiets. Ik heb zelf nogal de neiging ook soms domme opmerkingen te maken en dan valt het niet zo op Toch vind ik qua politiek e.d. het soms een verademing om er met een hbo'er over te praten. Mensen van de universiteit zijn niet altijd bijzonder sociaal ontwikkeld......dunno
En toen hadden we de vooroordelen over VMBO'rs gehad, en toen staken die over mensen met een universitaire opleiding weer de kop op...

Het is nogal makkelijk te stellen dat mensen met een universitaire opleiding het niet goed doen op sociaal vlak; Hooggeschoold aka. Nerd... Hoe kom je daar nu bij?
Puur en alleen gebaseerd op het feit dat ze hooggeschoold zijn/ hoger geschoold zijn dan de mensen in jou omgeving, en jij er moeite mee hebt om een fatsoenlijk gesprek met hen te voeren?
Ik zal zeker niet ontkennen dat iemand die aan een universiteit studeert, geen sociale contact stoornis kan hebben, maar die mensen zitten toch op elk denkbaar niveau?

En ach, zoals al eerder gesteld is, iedereen is op zoek naar die potentiële partner, waarmee je op gelijkwaardig niveau kunt communiceren, omgaan etc.
Oud 28-05-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 27-05-2005 @ 22:22 :
Jurist
Valt me nog mee dat je geen mierenneuker zei, bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 20:11
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 28-05-2005 @ 13:32 :
En toen hadden we de vooroordelen over VMBO'rs gehad, en toen staken die over mensen met een universitaire opleiding weer de kop op...

Het is nogal makkelijk te stellen dat mensen met een universitaire opleiding het niet goed doen op sociaal vlak; Hooggeschoold aka. Nerd... Hoe kom je daar nu bij?
Puur en alleen gebaseerd op het feit dat ze hooggeschoold zijn/ hoger geschoold zijn dan de mensen in jou omgeving, en jij er moeite mee hebt om een fatsoenlijk gesprek met hen te voeren?
Ik zal zeker niet ontkennen dat iemand die aan een universiteit studeert, geen sociale contact stoornis kan hebben, maar die mensen zitten toch op elk denkbaar niveau?

En ach, zoals al eerder gesteld is, iedereen is op zoek naar die potentiële partner, waarmee je op gelijkwaardig niveau kunt communiceren, omgaan etc.
Er zullen ongetwijfeld leukere universitaire jongens tussen zitten maar ik weet niet....ook een stukje wat ik al zei, ik kom dan ook vaak dom over bij dat soort mensen:$
Oud 30-05-2005, 20:23
Ace
Ace is offline
Citaat:
Als je advocaat, neuroloog, of notaris bent/word zul je ook nooit rijk worden. men kan alleen nog rijk worden in dagen als deze, als men mensen oplicht, of al rijk geboren bent, zoals ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten