Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2005, 12:07
Verwijderd
Ik drink wel veel, veel wijn, tequila, wodka, cocktails en andere troep. Ik heb ook bijna nooit een kater, dat scheelt. Alleen probeer ik nu wel wat te minderen, want ik wil nog wel graag weten wat ik zeg en doe en dat vergeet ik nu continu.
Ik rook regelmatig, maar mis het niet wanneer ik het niet doe. Blowen af en toe, xtc een paar keer in 't jaar en verder doe ik niets (meer), omdat ik niet overal even goed tegen kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2005, 12:46
Verwijderd
Ik drink veel, wijn en wodka (lime) meestal (niet overal hebben ze lime, dus dan maar puur hoor ).
Ik rook veel. Meestal 2 pakjes per week, maar als je er vanuit gaat dat ik niet thuis rook enzo.. Is dat best wel veel.
Ik blow niet meer, niet omdat ik er tegen ben, maar omdat ik er tering veel koppijn van krijg.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 13:26
vixen
vixen is offline
Ik drink niet, of echt vrij weinig. Ik hou gewoon niet van drank want 50% kans dat ik over mn nek ga. Bovendien lust ik geen bier.Ik rook wel vrij veel, maar dat vind ik wel ok. Alleen jammer van mn geld, maarja.
Ik heb een paar keer xtx gedaan maar dat hoef ik nou niet meer. En verder doe ik geen hd.
Oud 26-05-2005, 13:35
Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 26-05-2005 @ 08:27 :
doe eens niet zo hypocriet, zo lang je zegt dat drugs voor zwakke mensen zijn maar ondertussen nog niet hebt kunnen stoppen met roken moet je echt niet zo uit de hoogte doen. probeer nou eerst maar eens te stoppen met roken meid want als er iets zwak is is het wel iemand die maanden vol blijft houden dat ie gaat stoppen met roken en ondertussen geen peuk minder gaat roken. stoppen met roken is iets dat je moet doen en niet over moet praten.

Veel mensen zeggen tegenwoordig dat het ze niet lukt om te stoppen, maar de wil is er gewoon niet.
Oud 26-05-2005, 14:06
tuttebel
tuttebel is offline
ik drink met uitgaan voor n meisje best veel, vergeleken met anderen van mijn leeftijd.
vooral bier wijn, en af en toe wat sterkers als wodka of whiskey of amaretto..en als ik echt ga dansen drinken we altijd in met tequila of sambuca.
blowen maar heel af en toe, koop nooit zelf.
roken doe ik af en toe in het weekend, ik ga geen pakjes meer zelf kopen want dan ben ik zo verslaafd. (nu ook n beetje..) maar ik biets af en toe wel een peuk.
harddrugs doe ik helemaal niet, al ben ik wel nieuwsgierig naar xtc..maar ik denk niet dat ik t ooit echt zou gaan doen.
Oud 26-05-2005, 14:16
Jolene
Jolene is offline
Ik drink niet zo veel,maar als ik drink ga ik ook echt door tot ik lam ben.Af en toe is het wel chill om een jointje te roken in mn eentje en een stomme film te kijken En xtc heb ik weleens gedaan maar daar moet ik mee uitkijken omdat ik nogal snel verslaafd ben.Roken doe ik ook en daar gaat bijna al mn geld aan op En ik ben een zwakkeling dus stoppen lukt niet
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 14:18
Quantes
Quantes is offline
Ik drink regelmatig, niet al te veel. Als ik drink ben k ook al snel lam. Ik rook ook, ongeveer drie pakjes per week. Soms een jointje. Harddrugs niet echt, in ieder geval niet de laatste tijd.
Oud 26-05-2005, 14:59
June bug
June bug is offline
Ik drink, rook en blow. Drinken in het weekend, en doordeweeks heel af en toe een glaasje wijn ofzo. In t weekend met uitgaan enzo drink ik ook altijd wijn, bier vind ik ronduit smerig en mixjes zijn me het geld niet waard. Meestal drink ik niet zo heel veel, omdat ik niet zo snel kan drinken, maar soms met uitgaan ben ik te lam ofzo.. Paar maanden geleden was het wel erg, ik was de hele tijd aan het dansen maar was zo lam dat ik iedere keer m'n evenwicht verloor. Toen we terug naar huis fietsten zat ik achterop de fiets met 2 benen aan 1 kant en toen we voor het stoplicht stopten had ik dat niet door en flikkerde ik achterover van de fiets. De volgende dag hoorde ik dat via via en heb toen nog gezegd dat t niet waar was want ik kon het me gewoon niet herinneren. Toen ik de volgende ochtend onder de douche stond vroeg ik me af waar al die blauwe plekken en schrammen vandaan kwamen.
En uh, blowen doe ik zo'n 2/3 keer in de week. Ook ooit paddo's gedaan, dat was wel cool. Andere drugs dan dat zou ik niet gebruiken.
Oud 26-05-2005, 16:28
Verwijderd
ik drink best veel, vooral sinds ik op kamers zit. en ik blow ongeveer 1 a 2x per week. ik doe wel raar als ik erg van de kaart ben maar het valt meestal nog wel te overzien. ik erger me amper aan dronken mensen behalve als ze me lastig gaan vallen of gaan kotsen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 17:55
Verwijderd
ik drink veel, met name bier en witte wijn. als ik dronken ben ga ik rare dingen zeggen, en ben ik heel eerlijk.
ik rook niet.
wel joints, en héél soms paddo's. ik hou van lachkicks

Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 17:56
Nuck
Nuck is offline
Ik drink veel, tja student he. En ik blow heel af en toe, zeg maar zo'n 2 keer per jaar.
Oud 26-05-2005, 18:28
Verwijderd
ik drink af en toe, bier en whisky that is. blowen en roken doe ik niet aan
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 18:48
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Fake schreef op 26-05-2005 @ 19:28 :
ik drink af en toe, bier en wijn that is. blowen en roken doe ik niet aan
Geweldige ava btw
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 19:03
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
ik drink in het weekend en blow redelijk vaak om tot rust te komen, maar wel minder de laatste tijd. Laatst een feestje met gratis bier, dan ben ik wel van de kaart though.
Oud 26-05-2005, 19:04
Verwijderd
Ach ja als je de edge breekt moet je het goed doen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 19:06
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
ja precies, wel 2 en half jaar vol gehouden though.
Oud 26-05-2005, 19:07
Verwijderd
1 1/2
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 19:10
]{ing
]{ing is offline
drank en drugs, now we're talking
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 19:51
Verwijderd
ik drink veel,ik drink geen bier,voor de rest drink ik alles
als ik dronken ben ga ik iets uitbundiger dansen,want dan waan ik mezelf een negertje,verder praat ik tegen alles wat los en vast zit en kan ik vervelend worden tegen mensen waarvan ik vind dat ze slecht gekleed zijn ,gelukkig ben ik nog nooit op mn bek geslagen daardoor
ik blow pas sinds een half jaar,dus ik zit nu in die fase waar de meeste mensen rond hun 15e inzaten;ik blow minimaal 1 keer per weel
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 20:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik drink niet en gebruik geen drugs en dat heeft alles met mn lifestyle te maken . vind dr gewoon nix an.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 20:16
Miles
Miles is offline
ik ben net een gemiddelde breezahboy; ik drink wijn in het weekend en 'voor de gezelligheid' rook ik wanneer ik zin heb mee op een feest of bij vrienden.

en wanneer ik dit lees klinkt het heel stom. maar dat zal het ook wel zijn.
Oud 26-05-2005, 20:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
als ik uitga drink ik wel veel en soms als ik bij m'n dinnies ben drinken we wijn. ik drink graag rosé, rode wodka, pisang, coebergh, tequila en corona vind ik ook wel lekker en soms bier. en als ik gedronken heb praat en lach ik heel veel maar als ik teveel drink ga ik wel eens over m'n nek of word ik heel stil. oh en ik rook wiet/hasj, laatste tijd wel regelmatig.
en ja het past bij mijn lifestyle.
Oud 26-05-2005, 20:29
monolo
monolo is offline
ik drink als ik uitga, meestal wijn of iets cheaps, ben laatste tijd steeds minder into bier. ik blow ook als ik uitga, liefste hash (L) soms rook ik, laatste tijd weer wat meer, maar geen vaste roker. drugs zijn nog een beetje nieuw voor me, wil daar niet te veel in experimenten.
Oud 26-05-2005, 20:36
Fog
Fog is offline
ik kan niet tegen blowen en ik kan ook niet goed tegen alcohol dus dat allebij weinig...ik rook wel maar ook met mate...

ALS ik dronken ben word ik impulsiever en heb ik overal spijt van de volgende dag
Oud 26-05-2005, 21:08
Verwijderd
van mn 18de tot mijn 20ste volgens mij niets gedronken...

nou is het donderdagavond en hoor ik het bier alweer roepen... byebye
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 21:27
justakid
justakid is offline
I<3 beer. ik tank zo 1 a 2 keer in de week stevig door. soms vaker soms minder. af en toe een wijntje voor de lol. rode wodka red bull is favoriet onder chillen bij vriendinnetjes voor uitgaan. soms heb ik spijt van dingen die ik gezegt heb als ik dronken ben maar over t algemeen niet echt. als ik merk dat ik naar dronken aan t worden ben oftewel helemaal ga spinnen en een naar gevoel krig dan ga ik over op de colaaaaa ( voor eventjes)

ik blow niet omdat ik dat gevoel heleemaaal niet fijn vind. wordt er gek van.
Oud 26-05-2005, 21:28
Dith
Dith is offline
Drank bij uitgaan en etentjes. Laatste maanden niet meer teveel gedronken omdat ik niet leuk ben als ik dronken ben. Ik drink meestal wijn, met uitgaan altijd witte omdat ze dat overal hebben en ik ben gemakzuchtig. Bier vind ik alleen lekker als het heel warm is en ik ontzettend dorstig ben. Als ik heb gedronken praat ik ineens veel en word ik luidruchtig en ga ik dansen en praten met mensen die ik stom vind.
Laatste tijd gebruik ik ook niet zoveel drugs meer (nouja drugs; wiet, want hash vind ik niet zo) want mijn portemonnee kan het niet aan en mijn vrienden en vader blowen ook steeds minder en ik haat alleen blowen.
Oud 26-05-2005, 21:58
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik drink tegenwoordig bijna niets meer qua alcohol, omdat ik bij de meeste sterke dranken mezelf wel eens helemaal kapot heb gezopen, en dan moet ik er niet aan denken om er nog een slok van te nemen. Behalve bier, dat mag ik nog best eens drinken. Ikblow wel bijna elk weekend. Ik doe ookwel domme dingen, en niet alleen als ik stoned of dronken ben, maar meer omdat we dat allemaal wel doen in mijn vriendengroep en we daar keihard om kunnen lachen..en jah, het beinvloed mijn lifestyle ookwel, maar dat maakt me nu niet zoveel uit..

Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 22:02.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 22:12
Susanne
Susanne is offline
Laatst ging ik blowen met een paar vriendinnetjes, en toen kreeg ik een huilkick of hoe je dat dan ook maar noemt ik weet zelf niet eens waarom, want ik voelde me wel goed, we hadden ook afgesproken als iemand zich kut voelt dan doen we het niet was iig erg apart ik kon niet stoppen met huilen en daarna moesten we weer lachen grappig....
en ik drink wel eens ja maar niet meer dan anderen van mijn leeftijd, en dan drink ik martini baby

en ik rook wel veel, ben vanmiddag met het 2e pakje van de dag begonnen.... kan ook wel met die examens
Oud 26-05-2005, 22:39
Ragnar
Ragnar is offline
Bier met mate in het weekend, ik rook niet behalve laatst wat sigaren op een festival, drugs heb ik nooit gedaan en ga ik ook niet doen.
Oud 26-05-2005, 23:05
Pleister
Pleister is offline
Ik drink eigenlijk bijna alleen bier, bij uitzondering eens een wodka, wijn of wat er ook voor de voeten komt. (behalve dat terpetine achtige goedje, dat ben ik allang beu!)
Drugs nooit gedaan, geen interesse in eigenlijk.
En roken ook niet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 23:06
Ragnar
Ragnar is offline
Wij metallers leven eigenlijk veel gezonder zie ik alweer hehe.
Oud 26-05-2005, 23:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 26-05-2005 @ 00:33 :
Drink jij veel? Gebruik je drugs? Wat drink je het liefst? Past je drank-/drugsgebruik bij je lifestyle?
Doe je vaak domme dingen (zo ja, wat) als je gedronken hebt en krijg je daar dan spijt van? Ben jij een ander mens als je veel gezopen hebt?
Geef je veel geld uit aan drank of drugs?
Erger je je snel aan bezopen mensen?

Ik wil ook weten welke drank en drugs je voorkeur hebben of juist niet, en wat je ergste non-lifestylische blunders onder invloed zijn
Ja, d&a passen bij mijn lifestyle. 's avonds drink ik 'n flesch rode wijn <3 Drugs doe ik regelmatig, maar hangt v/d drugs af of ik 'domme' dingen doe.. Ik geef er (te) veel geld aan uit. Voorkeur heeft rode wijn, speed, mdma, ghb, dxm, salvia, paddo's, ephedra, wiet, lsa.. Vrijwel alles heeft zo zijn charme.

Ergste blunder(s) zijn zo beschamend dat ik even moet overdenken of ik het hier wel durf te posten
Oud 26-05-2005, 23:13
Pleister
Pleister is offline
Iemand moet het voorbeeld geven he!

Natuurlijk is gezonder leven al snel weer langer leven, en dus langer metal luisteren..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2005, 23:14
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Pleister schreef op 27-05-2005 @ 00:13 :

Natuurlijk is gezonder leven al snel weer langer leven, en dus langer metal luisteren..
Precies.
Oud 26-05-2005, 23:17
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Pleister schreef op 27-05-2005 @ 00:13 :

Jij geeft het (goede) voorbeeld?
Oud 26-05-2005, 23:47
655321
655321 is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 26-05-2005 @ 20:03 :
Laatst een feestje met gratis bier, dan ben ik wel van de kaart though.
mwah
Oud 27-05-2005, 02:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Met gratis bier raak ik compleet van de wereld. Als ik het zelf moet betalen ook, maar net iets minder. Verder doe ik niet zoveel aan drugs (jajaja alcohol is ook drugs). maa momenteel ben ik echt goed zat. Maar dat komt door m'n stamfacé
Oud 27-05-2005, 02:54
Verwijderd
Citaat:
justakid schreef op 26-05-2005 @ 22:27 :
soms heb ik spijt van dingen die ik gezegt heb als ik dronken ben maar over t algemeen niet echt.

ik zou ook spijt hebben van dingen die ik gezegT heb
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 06:25
Verwijderd
drinken doe ik niet zo heel veel, paar biertjes in het weekend. Blowen deed ik eerst alleen in het weekend, nu weer elke dag. Andere drugs deed zoals pillen, speed, keta e.d. deed ik eerst 1x in de maand ofzo, nu vaak elk weekend. Ik heb een hekel aan zatte mensen, maar ligt wel aan het soort mensen. D&A passen wel bij mijn lifestyle, misschien is mijn lifestyle er zelfs wel een beetje op gebaseerd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 08:56
morango
morango is offline
Ik drink wel vrij veel, meestal bier of witte wijn. Ongeveer 4 dagen in de week nuttig ik alcohol. Zo eens in de 3 weken drink ik tot echt dronkens aan toe.. wat achteraf niet altijd even slim was. Van alcohol word ik enthousiast, druk en gezellig.
Verder rook ik amper, dat betekent ongeveer één sigaretje in de week, tijdens het uitgaan.
Ik heb wel vrij veel geblowd, maar dat doe ik nu zelden meer. Verder qua drugs één keer paddo's gegeten, wat opzich wel vet was en ik nog wel een keer wil doen.
Alcohol past absoluut in mijn lifestyle, en drugs niet echt (meer).
Oud 27-05-2005, 09:28
Muzzle
Muzzle is offline
Ik drink niet zo veel, als ik drink is het bijna altijd om te genieten. Dan drink ik rode port, goed bier (Leffe Blond, Duvel etc.) etc.

Ik gebruik niet veel drugs. Ik blow 1 keer per 2 maanden ofzo en doe eens per half jaar ofzo speed. En paddo's zijn geweldig, dat doe ik ook heel afentoe.

Ik heb wel veel blunders gemaakt maar dat is al jaren geleden en toen boeide mijn lifestyle me nog niet zo dus .
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 10:06
Mindfields
Mindfields is offline
Sinds kort straightedge mbt drank, drugs en roken.
Oud 27-05-2005, 11:47
655321
655321 is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 27-05-2005 @ 11:06 :
Sinds kort straightedge mbt drank, drugs en roken.
Ga enema abortion daten!!
Oud 27-05-2005, 11:55
vixen
vixen is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 27-05-2005 @ 03:19 :
Met gratis bier raak ik compleet van de wereld. Als ik het zelf moet betalen ook, maar net iets minder. Verder doe ik niet zoveel aan drugs (jajaja alcohol is ook drugs). maa momenteel ben ik echt goed zat. Maar dat komt door m'n stamfacé
'hee zzzgeeewwrr ga je mee ssjoarrmae etuh?'
nee
'waarom nou niieet ah tooee'
Oud 27-05-2005, 12:47
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 27-05-2005 @ 03:19 :
stamfacé ?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 13:28
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
@ the hypocriete sukkels: drank en tabak ook drugs (drank zelfs een harddrug), en wat jullie omschrijven met 'drugs' moet je niet allemaal over een kamscheren.
Beetje minder bevooroordeeld.

Ik drink soms wel een glaasje wiskey, gewoon thuis op de bank. Als ik uit ga drink ik ook wiskey, alleen dan iets meer. Maar ik ben niet echt een drinker dus zelfs dan laat ik het bij een glas of 4 a 5. Blowen doe ik ook. Als ik dezelfde dag niet iets beters te doen heb (waarvoor ik niet stoned moet zijn) en de volgende dag geen college heb, rook ik wel joints.
Oud 28-05-2005, 02:30
infamous
infamous is offline
drink vrij weinig, af en toe bier als ik uitga, en sambuca <3

blow wel redelijk veel, maar zorg er wel voor dat het me niet gaat fucken

verder niets
Oud 28-05-2005, 08:23
Verwijderd
Blowen (hasj) & drinken (wijn, bier, martini) doe ik in het weekend: meestal niet al te veel, ik vind het niet leuk om me niks te kunnen herrinneren de volgende dag.
Dronken mensen zijn een klein beetje irritant. Als ikzelf dronken/aangeschoten ben, ben ik niet een leuker of gezelliger of spontaner meisje. Juist minder leuk, ik zoek soms een beetje ruzie met andere mensen, die bijvoorbeeld veel ouder zijn dan ik, en iemand belachelijk gaan zitten maken. Daardoor kom ik soms wel een beetje in de problemen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 10:17
Vice
Vice is offline
Ik drink bijna niet omdat ik de meeste alcoholische drank niet lekker vind en gebruik de laaste tijd ook geen drugs omdat ik er gewoon geen behoefte aan heb.
Reageren

Regels voor berichten