Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2005, 17:14
Loezzel
Loezzel is offline
Ik trek korte rokjes niet aan, omdat ik aandacht van mannen wil. Ik trek ze aan omdat ik het zelf leuk vind staan. Met zulk warm weer kies ik niet voor een lange, zweterige spijkerbroek.
En als ik dan mag kiezen voor een korte broek of een leuk kort rokje, kies ik voor het laatste.

Maar ik moet toegeven dat positieve aandacht van mannen altijd vleiend is
Oud 28-05-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-05-2005 @ 16:29 :
Juno

Jij bent zo ongelofelijk DUBBEL. Je wil dingen alleen maar als het jou uitkomt. Zo 'vanuit jezelf geredeneerd'. Jammer....

EDIT: tikfoutje
Eerlijk, eerder. Iedereen wil altijd alleen maar dingen die hen uitkomen. Af en toe iemand helpen, misschien, maar dat is uiteindelijk ook maar eigen belang. Naïef om te denken dat dat 'raar' is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 20:19
anterx
anterx is offline
Ik denk dat er ook meisjes zijn die een bikini aantrekken, omdat een badpak nou eenmaal erg warm is. Jongens hebben het wat dat betreft volgens mij wel wat makkelijker: gewoon in een zwembroek zwemmen en in een blote bassie werken op de tuin....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 20:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
anterx schreef op 28-05-2005 @ 20:19 :
Ik denk dat er ook meisjes zijn die een bikini aantrekken, omdat een badpak nou eenmaal erg warm is. Jongens hebben het wat dat betreft volgens mij wel wat makkelijker: gewoon in een zwembroek zwemmen en in een blote bassie werken op de tuin....
Ja een badpak is zooooo veel warmer dan een bikini... *onderdrukt neiging tot plaatsen van roloog*
Oud 28-05-2005, 21:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2005 @ 20:16 :
Eerlijk, eerder. Iedereen wil altijd alleen maar dingen die hen uitkomen. Af en toe iemand helpen, misschien, maar dat is uiteindelijk ook maar eigen belang. Naïef om te denken dat dat 'raar' is ofzo.
Hmm, maar als dat al zo is, dan kun je als mens door je bewustzijn toch dat gedrag ONDERKENNEN en het dat proberen (!) AAN TE PASSEN...

Maar wordt weer filosofisch. Ik kan gewoon niet goed tegen meiden die erg kicken op mannelijke aandacht. Maar als het mannelijke examplaar dan niet lekker/stoer genoeg is, dan is het niet meer leuk.

Laat ik het zo zeggen: dat is dan toch het risico
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 23:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
groovy schreef op 28-05-2005 @ 14:39 :
Bloot is gewoon..mooi voor mannen denk ik, en als je op het strand in je bikini rondhuppelt, vraag je er toch ook niet om om aangestaard te worden? Dat gebeurt dan ook vaak, terwijl ik daar ook echt niet van gediend ben. Maarja ik ga ook niet op een strand met een lange rok lopen.
Ik denk dat je op het strand in een lange rok eerder aangestaard wordt, dan wanneer je in een bikini huppelt.
Oud 29-05-2005, 10:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nou ik draag echt geen rokjes omdat ik geile bewonderaars wil. ik draag ze omdat ik ze gewoon leuk vind. en als er oude knakker op wilt geilen, moet ie dat lekker zelf weten, maar het zegt dan meer iets over de man in kwestie dan wij met onze rokjes.
Oud 29-05-2005, 11:22
Verwijderd
Als het dertig graden is, is het volgens mij niet vreemd dat je 'kleine' kleren aandoet. Maar er zijn ook meiden die extreem korte rokjes of diepe decolleté's dragen als het niet eens warm is!
(Ikzelf kan me nog zo 'sexy' kleden als ik wil, maar ik word toch nooit (positief) nagekeken, dus ik ben niet echt bekend met het 'probleem'. )
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 11:52
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 28-05-2005 @ 22:17 :
Hmm, maar als dat al zo is, dan kun je als mens door je bewustzijn toch dat gedrag ONDERKENNEN en het dat proberen (!) AAN TE PASSEN...

Maar wordt weer filosofisch. Ik kan gewoon niet goed tegen meiden die erg kicken op mannelijke aandacht. Maar als het mannelijke examplaar dan niet lekker/stoer genoeg is, dan is het niet meer leuk.

Laat ik het zo zeggen: dat is dan toch het risico
Mja, als dat wenselijk is. Ik denk dat het onmogelijk is om mensen te veranderen - in ieder geval, om de hele massa te veranderen. Maar we raken offtopic

Natuurlijk is aandacht van een leuke jongen leuker dan aandacht van een niet-leuke jongen - met die leuke jongen wil je zelf misschien iets, en daarom is het leuk als hij ook interesse toont in jou. Lijkt me toch logisch?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 13:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Natuurlijk is aandacht van een leuke jongen leuker dan aandacht van een niet-leuke jongen - met die leuke jongen wil je zelf misschien iets, en daarom is het leuk als hij ook interesse toont in jou. Lijkt me toch logisch?
Kijk, als je met een jongen wat wilt, en hij kijkt of reageert of op je. Leuk. Tuurlijk.

Maar je wilt toch niet met iedere leuke jongen wat? Dus als jongens dan toch kijken, tja dames, dan kijken de leuke en de niet-leuke jongens. You got both! Niet moeilijk over doen!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:46
Syzygy
Syzygy is offline
Er is ook wel een verschil tussen een normaal rokje + topje of een sletterig rokje + topje. Als je je te sletterig kleedt moet je inderdaad niet zeiken als er knappe of vieze mannetjes naar je kijken, fluiten of je zelfs naroepen. (Met sletterig bedoel ik superkort rokje waar je kont zowat onderuit steekt met misschien nog een string eronder voor het effect, en dan een (navel)topje wat veels te klein of te kort is). Je kan ook normale kleding aantrekken en het nog steeds niet al te warm hebben.
Oud 29-05-2005, 16:12
Astraea
Astraea is offline
Naar mijn mening maakt het uiteindelijk ook niet eens echt uit wat je aanhebt. Als je mooi bent, wordt je nagekeken, met of zonder rokje. Als je lelijk bent, zal dat een stuk minder vaak gebeuren.
Overigens denk ik niet dat je er altijd om vraagt, het is wel een gevolg. Daarnaast is er een verschil tussen mooi en sletterig. Zelf draag ik geen rokjes, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen dat fijn vinden zitten (het is luchtig en zo). Als je dan zo'n kort rokje kiest met gouden gespen waar je billen onder vandaan komen, ja dan vraag je er naar mijn idee wél om. Ik snap sowieso niet dat vrouwen daarin willen lopen, maargoed, wie ben ik..?

Verder, als het gaat over naakt zonnen. Nee, natuurlijk vraag je er dan niet om. Zelf kan het me weinig boeien of ik heel bruin word en waar precies, maar ik kan me voorstellen dat als je echt mooi bruin wil worden, dat je dan niet van die witte borsten wil hebben.
Dat er dan naar je wordt gekeken moet je maar voor lief nemen, ik denk echter niet dat vrouwen/meisjes het om die reden doen.

Ook al draag ik zelf nooit rokjes en zon ik bijna nooit, ik heb niets te klagen als het gaat om aandacht van jongens en ik weet hoe irritant het kan zijn. Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat je om zoiets gaat vragen..

..
Oud 29-05-2005, 18:53
waves
waves is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2005 @ 16:31 :
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe snel sommige mannen al afgeleid raken Zolang ze maar geen schunnige dingen gaan zeggen of zich irritant gaan gedragen. Kijken mag best
Reageren

Regels voor berichten