Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar wordt weer filosofisch. Ik kan gewoon niet goed tegen meiden die erg kicken op mannelijke aandacht. Maar als het mannelijke examplaar dan niet lekker/stoer genoeg is, dan is het niet meer leuk. Laat ik het zo zeggen: dat is dan toch het risico ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk is aandacht van een leuke jongen leuker dan aandacht van een niet-leuke jongen - met die leuke jongen wil je zelf misschien iets, en daarom is het leuk als hij ook interesse toont in jou. Lijkt me toch logisch? |
![]() |
|
Er is ook wel een verschil tussen een normaal rokje + topje of een sletterig rokje + topje. Als je je te sletterig kleedt moet je inderdaad niet zeiken als er knappe of vieze mannetjes naar je kijken, fluiten of je zelfs naroepen. (Met sletterig bedoel ik superkort rokje waar je kont zowat onderuit steekt met misschien nog een string eronder voor het effect, en dan een (navel)topje wat veels te klein of te kort is). Je kan ook normale kleding aantrekken en het nog steeds niet al te warm hebben.
|
Naar mijn mening maakt het uiteindelijk ook niet eens echt uit wat je aanhebt. Als je mooi bent, wordt je nagekeken, met of zonder rokje. Als je lelijk bent, zal dat een stuk minder vaak gebeuren.
Overigens denk ik niet dat je er altijd om vraagt, het is wel een gevolg. Daarnaast is er een verschil tussen mooi en sletterig. Zelf draag ik geen rokjes, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen dat fijn vinden zitten (het is luchtig en zo). Als je dan zo'n kort rokje kiest met gouden gespen waar je billen onder vandaan komen, ja dan vraag je er naar mijn idee wél om. Ik snap sowieso niet dat vrouwen daarin willen lopen, maargoed, wie ben ik..? Verder, als het gaat over naakt zonnen. Nee, natuurlijk vraag je er dan niet om. Zelf kan het me weinig boeien of ik heel bruin word en waar precies, maar ik kan me voorstellen dat als je echt mooi bruin wil worden, dat je dan niet van die witte borsten wil hebben. Dat er dan naar je wordt gekeken moet je maar voor lief nemen, ik denk echter niet dat vrouwen/meisjes het om die reden doen. Ook al draag ik zelf nooit rokjes en zon ik bijna nooit, ik heb niets te klagen als het gaat om aandacht van jongens en ik weet hoe irritant het kan zijn. Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat je om zoiets gaat vragen.. ..
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |