Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 21:27
Kreator
Kreator is offline
om maar even een voorbeeld te noemen: ik zat vorig jaar op school elke pauze te kaarten met mn vrienden, en er was 1 groepje sukkelproducten die het kennelijk leuk vond om met skittels en m&ms naar onze hoofden te gooien. Ik ben dr naartoe gegaan en heb ze even duidelijk gemaakt dat wij dat niet op prijs stelden.
Leuk en aardig, maar het enige dat ik te horen kreeg was "wat moet je dan, he! Had je wat?"
Dus ik heb dat mannetje bij zn strot gegrepen totdat hij wat blauwig begon te worden. Sindsdien nergens meer last van gehad.
Oud 01-06-2005, 21:30
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Kreator schreef op 01-06-2005 @ 22:23 :
Als alles met praten op te lossen was, waarom worden dan miljoenen mensen afgeslacht in oorlogen?

Vantevoren zo'n hippiestandpunt innemen en maar blijven praten heeft soms gewoon geen zin. Mensen zijn daar veelal niet gevoelig voor en dan is grof geweld een veel snellere en efficiëntere oplossing.
Hippie? Nou, ik ben echt geen hippie, maar ik vind het gewoon lomp om te gaan vechten. Maar goed, als jij zo'n vechterbaas bent, dan snap ik wel dat je mij een hippie vindt. Succes met je eigen oorlog voeren, maar ik los dingen liever vreedzaam op. Vechten is voor kleine kinderen die hun driften niet kunnen beheersen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 21:33
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 01-06-2005 @ 22:30 :
Maar goed, als jij zo'n vechterbaas bent, dan snap ik wel dat je mij een hippie vindt
Sommige dingen kan je het beste oplossen met praten, en andere dingen zijn het beste met geweld op te lossen. Als je van tevoren al 1 van beide oplossingen uitsluit ben je imo dom bezig.
Oud 01-06-2005, 22:23
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Vaal schreef op 01-06-2005 @ 10:53 :
Dude, dit is misschien wel f*ckin' offtopic, maar om deze reden vind ik dat jouw 'soort' uitgeroeid moet worden. Dit is gewoon f*ckin' ziek.
*gaaaap*
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 00:34
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
TS, hoe is het afgelopen?
Oud 03-06-2005, 09:31
Chosen
Chosen is offline
Nou, ik heb eerst even door de berg reply's gebladerd, en toen ben ik niet met die gast gaan praten. Het is denk ik toch het verstandigst om de ruzie niet op te gaan zoeken. Als hij wil vechten dan komt ie maar. Bedankt voor alle antwoorden enzo, voel me eigenlijk wel beter nu .
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 09:39
Naru
Naru is offline
wat een domme griet is die vriendin van je, kan ze t zelf ni oplossen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:44
Jones
Citaat:
Kreator schreef op 01-06-2005 @ 22:33 :
Sommige dingen kan je het beste oplossen met praten, en andere dingen zijn het beste met geweld op te lossen. Als je van tevoren al 1 van beide oplossingen uitsluit ben je imo dom bezig.
Ik ben wel benieuwd wat voor dingen in jouw ogen dan het beste met geweld zijn op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:46
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Jones schreef op 03-06-2005 @ 11:44 :
Ik ben wel benieuwd wat voor dingen in jouw ogen dan het beste met geweld zijn op te lossen.
Wie niet horen wil moet voelen.
Oud 03-06-2005, 10:49
Jones
Jij gaat nog ver komen in het leven
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:52
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Jones schreef op 03-06-2005 @ 11:49 :
Jij gaat nog ver komen in het leven
Jij hebt al wat bereikt, wil je zeggen?
Oud 03-06-2005, 10:54
Jones
Nee, dat wil ik er helemaal niet mee zeggen. Ik geef gewoon mijn visie op jouw toekomst.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:56
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Jones schreef op 03-06-2005 @ 11:54 :
Nee, dat wil ik er helemaal niet mee zeggen. Ik geef gewoon mijn visie op jouw toekomst.
Dan kan ik je bij deze vertellen dat je vooral geen kapsones moet hebben mbt jouw visie.
Oud 03-06-2005, 10:57
Jones
Is het al bijna tijd om te vechten?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 11:00
Verwijderd
Grappig.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 12:24
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Jones schreef op 03-06-2005 @ 11:57 :
Is het al bijna tijd om te vechten?
Nee pauper.
Oud 03-06-2005, 13:52
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 01-06-2005 @ 22:17 :
Wat reageren er hier een hoop lompe mensen zeg. Ik lees in het begin van het topic bijna alleen maar reacties van mensen die vinden dat je er flink op los moet slaan....

Je moet juist niet slaan! Op die manier verlaag je jezelf tot zijn niveau. Want ja, het is ontzettend lomp om te gaan vechten. Het laat zien dat je met woorden jezelf niet duidelijk kan maken. Ik vind juist dat je vriendin trots op je kan zijn dat jij je zaakjes kan oplossen door te praten, en niet door te vechten. Zo zou ik me veel veiliger voelen, omdat jij niet een soort agressie om je heen hebt hangen.

Sowieso vind ik al niet dat je die jongen bewust moet gaan opzoeken om met hem te gaan praten. Ze moet het zelf proberen op te lossen, als jij het voor haar gaat doen, zal ze uiteindelijk alleen maar meer gepest worden omdat ze haar eigen boontjes niet kan doppen. Natuurlijk kun je het wel eens tersprake brengen als je hem toevallig tegen het lijf loopt. En dan alleen praten, en geen vechten ofzo. Dat is zo laag....

Hier ben ik het mee eens. Jij hebt er trouwens toch niks mee te maken ? Kan ze het niet zelf oplossen ? Als ik ruzie heb met iemand, verwacht ik toch ook niet van mijn vriend dat hij er wat aan doet.

Ik zou als ik jouw vriendin was juist trots zijn dat je nog nooit in een vechtpartij beland bent. Zowiezo ben ik tegen zinloos geweld, uberhuabt geweld. En dat jij nooit in zo'n situatie terecht bent gekomen lijkt me voor jouw vriendin juist alleen maar fijner.
Had ze liever gehad dat je al een paar keer iemand flink op zijn bek had geslagen ? Neem aan dat je wel weet hoe je jezelf moet beschermen, zonder gevochten te hebben.

Waarom zou jij met die gozer moeten gaan praten ? Kan ze toch ook zelf doen als ze een probleem met hem heeft/hij met haar w/e.
Oud 08-06-2005, 15:49
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Ja inderdaad, ik zou me zelfs kapot schamen als m'n vriend zich met mijn ruzies ging bemoeien. Dan gaat ze echt zwaar gepest worden hoor, want iedereen denkt dan toch dat ze alles bij haar kunnen maken, aangezien ze er zelf niets aan doet. Een van een eventueel vriendje trekken ze zich echt niets aan hoor. Ze moet haar eigen problemen op leren lossen, anders kom ze egt nergens.
Reageren

Regels voor berichten