Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 13:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Fainne schreef op 04-06-2005 @ 15:40 :
Ik doe ook alles zoals gewoonlijk als ik mijn regels heb, behalve zwemmen, want ik ben een kluns met tampons dus die gebruik ik niet. Omdat volgens mij bijna iedereen tampons gebruikt, schaam ik me soms een beetje om te zeggen dat ik dat niet kan.
Ja, dat heb ik ook.

Verder zeg ik wel gemakkelijk dat ik ergens geen zin in heb of zo omdat ik ongesteld ben, daar schaam ik me niet voor. Maar ik vind het wel vreselijk om op een openbaar toilet te zijn waar iedereen je hoort
Oud 07-06-2005, 15:35
Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb nooit last van m'n menstruatie. Nooit kramp/buikpijn enz, dus ik hoef nooit een smoes te verzinnen. En met zwemmen/neuken bijvoorbeeld zeg ik het wel gewoon zonder gelul erom heen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 19:32
supernova
supernova is offline
hm ik ga niet tegen iedereen die ik tegen kom roepen " ik ben ongesteld" ofzo, maar als mensen zoals jij zegt zouden vragenof ik mee uit wil dan zou ik wel gewoon de echte reden opgeven..
is ook wel een beetje veranderd, heb er een paar vriendinnen bij die er erg open over zijn, ben nu zelf ook opener geworden.
vind ik een goede ontwikkeling; is veel fijner als je er over kan praten gewoon.

alleen tegen de gymleraar ben ik niet zo eerlijk, dan verzin ik liever een blessure ofzo. maar het is dan ook een erg eng menneke.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 07-06-2005 @ 16:35 :
Ik heb nooit last van m'n menstruatie. Nooit kramp/buikpijn enz, dus ik hoef nooit een smoes te verzinnen. En met zwemmen/neuken bijvoorbeeld zeg ik het wel gewoon zonder gelul erom heen
als ik het ben ben ik meteen 1 dag kei ziek

maar goed dat ik geen vriend heb haha
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
supernova schreef op 07-06-2005 @ 20:32 :
hm ik ga niet tegen iedereen die ik tegen kom roepen " ik ben ongesteld" ofzo, maar als mensen zoals jij zegt zouden vragenof ik mee uit wil dan zou ik wel gewoon de echte reden opgeven..
is ook wel een beetje veranderd, heb er een paar vriendinnen bij die er erg open over zijn, ben nu zelf ook opener geworden.
vind ik een goede ontwikkeling; is veel fijner als je er over kan praten gewoon.

alleen tegen de gymleraar ben ik niet zo eerlijk, dan verzin ik liever een blessure ofzo. maar het is dan ook een erg eng menneke.

gymleraren zeggen dat:: dat je dan beter mee kan doen want dat is alleen maar goed (beweging)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:27
Brown eye
Brown eye is offline
Ik heb er echt geen moeite mee om het daar over te hebben! Tegen mijn vriendinnen kan ik alles zeggen en we weten meestal ook van elkaar als we ongesteld zijn! Maakt me ook niets uit als mijn vrienden het weten. Maar het is niet zo dat ik ergens niet mee naartoe ga omdat ik ongesteld ben, want ik heb er echt nooit last van! Ook geen last van stemmingwisselingen oid... dus dat is wel fijn!
Oud 13-06-2005, 13:40
Verwijderd
jij geluk hiih
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 13-06-2005 @ 14:13 :
gymleraren zeggen dat:: dat je dan beter mee kan doen want dat is alleen maar goed (beweging)
Ik heb wel altijd meegedaan, maar toch vind ik het een beetje onzin. Ik ben altijd heel erg misselijk, heb heel veel last van mijn benen en buik en dat wordt er echt niet beter door als je dan allemaal gaat rennen en zo, hoor

Jeej, nooit meer gym
Oud 13-06-2005, 18:56
Saarah
Saarah is offline
Bij mij hangt het ervan af met wie ik erover praat. Tegen mijn vriendinnen op school zal ik er niet snel iets over zeggen, omdat zij er zelf eigenlijk ook heel weinig over babbelen. Tegen een paar andere vriendinnen zal ik er heel gemakkelijk over beginnen, omdat zij er zelf ook heel vlot over praten.
Maar ik heb eigenlijk nooit veel last van m'n regels, dus uitgaan enz. zal ik er niet voor laten . Zwemmen vind ik wat lastiger, maar gaat eventueel wel aangezien ik meestal maar één dag buikpijn heb (en dan nog niet eens zo hard, gelukkig).

En idd, als ik op openbare WC's maandverband/tampons moet verwisselen, vind ik dat altijd nogal ongemakkelijk . Nogal belachelijk eigenlijk, maarja.

Ik heb trouwens een klein probleempje met tampons: ik "vertrouw" ze nooit helemaal . Ik heb zo'n jaar of 2 maandverband gebruikt, totdat ik ontdekte dat tampons toch wel veel makkelijker waren , maar nu is het probleem dat ik met tampons altijd het gevoel heb dat ik heel snel kan doorlekken. Dus gebruik ik meestal voor alle zekerheid nog een inlegkruisje ofzo . Misschien kan ik dan beter eens een "zwaardere" tampon gebruiken
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:04
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik heb er geen moeite mee om het erover te hebben. Maar soms heb je er gewoon geen zin in. En als iemand vraagt om mee te gaan en je hebt geen zin, omdat je ongesteld bent, dan hoef je dat toch niet meteen te gaan zeggen.
Ook heb ik het idee dat sommige jongens/mannen denken te weten hoe het is, maar in werkelijkheid geen idee hebben.
Tja, de ene keer heb ik buikpijn en de andere keer nergens last van...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:59
JJ13
JJ13 is offline
ik schreeuw t niet van de daken, maar als iemand ernaar vraagt zeg ik t wel. ik ga wel gewoon uit enzo (alleen niet zwemmen, gebruik geen tampons), maar als mn vriendje sex wil zeg ik wel gewoon dat ik ongesteld ben.

Regels voor berichten