Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2005, 17:23
Verwijderd
Wat ik niet begrijp is dat in deze tijd van gelijke omgang tussen de geslachten het onderwerp 'menstruatie' zo'n taboe-onderwerp blijft.

Voorbeeld, ik vraag een vriendin of ze mee uitgaat vanavond, en in plaats van dat ze zegt van verkeerde dag van de maand, komt er zoiets van 'kheb geen zin' oid.
Maar waarom moet je in hemelsnaam smoezen verzinnen voor iets dat zo natuurlijk en gewoon is?

Zijn er hier dames die gewoon wel letterlijk zeggen waar het op staat?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is niet het eerste onderwerp waar ik het met vrienden over zou hebben maar als het onderwerp ter sprake komt dan wil ik er wel gewoon over praten ofzo. Het is niet dat ik het perse geheim wil houden ofzo maar ik zou er ook niet direct over beginnen.
Oud 03-06-2005, 17:39
shut*up
shut*up is offline
Direct erover beginnen vind ik zelf ook altijd een beetje zeikerig overkomen... Ofzo..
Oud 03-06-2005, 17:44
Subject
Subject is offline
Dat interesseert me nu werkelijk helemaal niets. Ik snap al die meisjes dan ook niet die zo vreselijk moeilijk gaan doen met tampons en maandverband, in de zin van "stel dat ze het zien".
Oud 03-06-2005, 17:55
Miracle
Miracle is offline
Bepaalde dingen heb ik het idd niet graag over. Het interesseert me echt niks welke maat tampons andere mensen gebruiken. Dat hoef ik niet te horen.

Ik zal nooit zeggen "geen zin" terwijl ik me niet lekker voel omdat ik ongesteld ben. Ik zeg altijd gewoon dat ik me niet lekker voel en mensen die me wat beter kennen die vragen dan wel door. Voor andere mensen volstaat 'niet lekker voelen'. Vind ik dan. Vind je dat ook niet genoeg?

Tja, taboe. Het is gewoon prive. Net als dat ik niet iedereen meteen vertel als ik hoofdpijn heb, omdat ik geen zin heb in bezorgd gedrag of het tegenovergestelde dat mensen vinden dat ik me aanstel.
Als het ter sprake komt en het zijn mensen die ik wel redelijk ken, dan ben ik wel gewoon open.
Oud 03-06-2005, 18:26
Sennah
Sennah is offline
Ik zeg altijd gewoon hoe het zit, ik kan er ook niets aan doen, ik heb er ook niet voor gekozen, dus mag ik anderen er ook mee lastig vallen

Nee, ik zeg het altijd wel als het me in de weg staat, maar het is ook erg makkelijk om te weten dat heel veel meiden die ik ook nog eens ken, tegelijk met mij ongesteld zijn, dus dan hebben de jonengs het zwaar te verduren
Oud 03-06-2005, 18:36
Muchacha
Muchacha is offline
Waarom zou je niet uitgaan als je ongesteld bent
Ik maak er geen probleem van. Gewoon "ow, moet nog ff tampons kopen in de winkel" of "sorry dat ik zo prikkie ben, het is weer de periode van de maand". Ik zie niet in wat er fout mee is...
(over buikloop zul je met niet zo horen praten )
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:39
Roos
Roos is offline
Mwha ik ben best open in dat soort dingen. Ook over voor mijn part diarree. Ik vind het juist goed dat ik dat soort dingen kan bespreken met vriendinnen (heb ik natuurlijk niet altijd behoefte aan).
Misschien heeft 't er mee te maken dat ik een medische studie doe, m'n vriendinnen zijn het gewend om over rare zaken te praten en discussieren. Dus als iemand iets lichamelijks "raars" heeft, dan kan je dat gewoon vertellen, zonder dat je vol walging wordt aangekeken.
Goede zaak

Overigens zou ik zelf nooit een afspraak afzeggen, omdat mijn menstruatie vrij licht is. Als ik iets genants had, zou ik dat niet aan de eerste de beste vertellen, maar gewoon zeggen dat ik me niet lekker voel.
"Geen zin" als smoes gebruiken is zo flauw
Oud 03-06-2005, 18:40
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Gelukkig ben ik nooit ongesteld in het weekend!
Oud 03-06-2005, 18:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
WPWW schreef op 03-06-2005 @ 19:40 :
Gelukkig ben ik nooit ongesteld in het weekend!
Wel ongelukkig dat je alleen in het weekend uitgaat
Oud 03-06-2005, 18:45
Iduna
Iduna is offline
Misschien heeft ze geen zin omdat ze ongesteld is. Als je je niet lekker voelt, is zeggen dat je je niet lekker voelt toch wel voldoende?

Mannen kunnen er ook niet altijd goed mee omgaan. De een denkt dat we ons aanstellen en de ander behandelt ons alsof we breekbaar zijn.

Ik zelf zeg de ene keer wel dat ik ongesteld ben en de andere keer niet, omdat ik er dan weinig last van heb. Het wél vertellen, zie ik dan als overbodige informatie delen. Maar ik zeg (bijna) nooit af omdat ik ongesteld ben.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 18:46
Delicate
Delicate is offline
Als ik er last van heb deel ik het wel met vriendinnen. Niet dat we uitgebreide gesprekken hebben maar het is absoluut geen taboe onder ons. Maar dan zien ze wel dat ik een beetje ziekig ben en dan zeg ik dat ook gewoon.

Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 19:02
jet
jet is offline
als iemand vraagt, en het antwoord heeft iets met ongesteldheid te maken dan zeg ik het gewoon
en als ik me kut voel en een goede vriend (dus niet een willekeurig iemand) vraagt hoe het gaat dan zeg ik: kut ik ben ongesteld

ik bedoel. het is vrij normaal he
Oud 03-06-2005, 20:28
Cookie
Cookie is offline
Ik zit wel eens ergens (joh): eeuhh..jonges..ik lek door ben ff weg.
Oud 03-06-2005, 20:43
Verwijderd
Ik heb er nooit echt last van, dus het staat me ook niet in de weg met dingen doen enzo. Als mensen willen weten wat er aan de hand is zeg ik het ook altijd gewoon, ik kan er verder ook niks aan doen dat het zo is...

Ik ken wel meisjes die er dan zo omheen zitten te praten. Dan kun je het toch beter gewoon zeggen, scheeld je een hoop werk
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:07
ekki
ekki is offline
Wat mij betreft is het geen taboe. Maar ik heb dan ook geen dingen die ik niet doe omdat ik ongesteld ben. Maar ik ga er iig geen smoesjes om verzinnen. Liep ook laatst met twee pakjes maandverband en 2 pakken inlegkruisjes over straat omdat ik geen ruimte in m'n tas had. Kon me eerlijk gezegd niet zoveel schelen. Ook wel eens vergeten dat ik ongesteld zou worden die dag, gewoon aan m'n klasgenoten gevraagd of ze iets hadden, doe ik niet moeilijk over.

Dus misschien heb je gewoon een 'moeilijke' vriendin?
Oud 03-06-2005, 21:10
Cookie
Cookie is offline
Ik heb wel eens door de gymzaal gegild wie er NU een tampon voor me had
Oud 03-06-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-06-2005 @ 19:45 :
Misschien heeft ze geen zin omdat ze ongesteld is. Als je je niet lekker voelt, is zeggen dat je je niet lekker voelt toch wel voldoende?

Mannen kunnen er ook niet altijd goed mee omgaan. De een denkt dat we ons aanstellen en de ander behandelt ons alsof we breekbaar zijn.

Ik zelf zeg de ene keer wel dat ik ongesteld ben en de andere keer niet, omdat ik er dan weinig last van heb. Het wél vertellen, zie ik dan als overbodige informatie delen. Maar ik zeg (bijna) nooit af omdat ik ongesteld ben.
Het was maar een voorbeeld

Maar ik ben niet bepaald de persoon om me dan anders te gaan gedragen.
Maar aan deze topic te zien ken ik kennelijk veel preutse tutjes
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 23:53
Balance
Balance is offline
Ik kan het d'r soms wel over hebben met mensen die ik ken, maar met vreemden is dat anders. Ik doe ook nog altijd moeilijk met tampons ed. in de hoop dat mensen het niet zien. Hetzelfde voor papiergekraak op het toilet (zelfs op dames toiletten waar iedereen het toch kent). Blijkbaar is het bij mij ook nog wel een taboe. Waarom? Geen idee.
Oud 04-06-2005, 08:17
kleine_meis
kleine_meis is offline
Waarom zou het een taboe moeten zijn? En zowiso, waarom zou je bepaalde dingen niet kunnen doen als je ongesteld bent...

Ik kan e rgewoon ver praten, en als het me op de een of andere manier belemmert in mijn doen of laten, dan pas ik me daar aan aan, of ik zoek een oplossing
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 08:27
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-06-2005 @ 00:53 :
Hetzelfde voor papiergekraak op het toilet (zelfs op dames toiletten waar iedereen het toch kent). Blijkbaar is het bij mij ook nog wel een taboe. Waarom? Geen idee.
Vreemd Wat ik wel heb is: ik vind het vreselijk om een tampon in te brengen in wc's die ongezellig zijn of waar iedereen je bezig hoort (hetzelfde voor 'grote boodschap'), dan moet ik mezelf bewust ontspannen want anders lukt het niet...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:37
Souris
Souris is offline
ow tegen goede vrienden zeg ik het wel als het ter spraken komt.
ga niet als ze vragen: hoe is het? zeggen dat het goed is terwijl ik veel buikpijn heb
Oud 04-06-2005, 10:35
Verwijderd
Ligt eraan bij wie.. maar naar mate de jaren vorderen merk ik dat ik er makkelijker over wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-06-2005 @ 19:45 :

Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 12:53
I C U
I C U is offline
Ach, ik meld gewoon dat het de tijd van de maand is en me prut voel. En daar kunnen ze het dan mee doen! Een geheim is het niet, zoals al gezegd: Het is puur natuur! Meestal laat ik me door mn menstruatie niet weerhouden om uit te gaan.
Oud 04-06-2005, 12:57
Verwijderd
Ik begin er niet meteen uit mezelf over, maar zeg wel gwoon dat k geen zin heb omdat k ongesteld ben.

De meeste jongens vallen dan meteen stil
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 14:40
Fainne
Fainne is offline
Ik doe ook alles zoals gewoonlijk als ik mijn regels heb, behalve zwemmen, want ik ben een kluns met tampons dus die gebruik ik niet. Omdat volgens mij bijna iedereen tampons gebruikt, schaam ik me soms een beetje om te zeggen dat ik dat niet kan.

Als ik maandverband ga kopen probeer ik me er ook niets van aan te trekken dat mensen me zien, maar mijn regels zijn altijd erg hard dus ik moet die voor snachts overdag aan. Als die mensen voor en achter me in de rij dat merken schaam ik me wel een beetje.

Ik kan er wel over praten met vriendinnen, maar ik schaam me er wel voor, ook voor gekraak in de toiletten.

(mijn zinnen trekken echt op niks )
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 14:49
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 03-06-2005 @ 22:17 :
Het was maar een voorbeeld

Maar ik ben niet bepaald de persoon om me dan anders te gaan gedragen.
Maar aan deze topic te zien ken ik kennelijk veel preutse tutjes
Ja, weet ik.

Vrouwen op dit forum zijn vast minder preuts ja.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:05
Maria86
Maria86 is offline
Nah, ik heb het er gewoon over....
Ik woon thuis, 2 zussen, dus er wordt gewoon over gepraat, zoals het is. Iets heel normaals. Ik bedoel, de helft van de bevolking heeft het, krijgt ermee te maken of heeft het gehad. En die andere helft moet dan maar niet zeuren....

Op school trouwens ook, maar toch in mindere mate.. Weet eigenlijk niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:08
poepdrol
poepdrol is offline
Vrouwen zijn gewoon lastiger
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:12
Verwijderd
dat komt waarschijnlijk omdat er altijd zoveel flauwe grapjes over gemaakt wordt door mannen. kunnen we het beter voor onszelf houden, niet?

nu heb ik 1 jongen in mijn klas, en alle meiden laten het altijd bijzonder goed merken als ze ongesteld zijn. arme jongen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:17
Verwijderd
ik heb eens met een paar vriendinnen onze ergste tampon-touwtje-breekt en andere menstruatie verhalen besproken in de gang, terwijl er een jongen op de wc zat. Bleek later dat hij alles had gehoord en er ongeveer trauma's aan over heeft gehouden

OT: Ik doe er niet moeilijk over, niet dat ik het van de daken schreeuw, maar ik ga geen smoesjes verzinnen als ik buikpijn heb en daardoor geen zin heb ergens naar toe te gaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:20
gurl19
gurl19 is offline
Ik praat wel openlijk over ongesteld zijn. Dat boeit me weinig. Maar ik zal niet gauw vertellen dat ik het ben. Ik heb er zowiezo weinig last van door de pil. Als ze het vragen zal ik wel zeggen dat ik het ben.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:42
Verwijderd
Mocht het ter sprake komen zeg ik dat gewoon openlijk, maar het is niet het ultieme gespreksonderwerp voor mij. Ik vind het gewoon niet boeiend om het erover te hebben. De halve wereldbevolking heeft er last van, dus dat hoef ik niet nog eens meer te delen met iedereen.

Nougoed, heel soms zeg ik het uit het niets. Maar dat is meer omdat ik dan een kuthumeur heb dat mensen vragen wat er is, ofzo. En mijn moeder ziet het op de een of andere manier bijna altijd, dat is wel irritant.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:46
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Ik praat er wel gewoon over, vooral omdat ik dan heel veel last van buikpijn heb etc. Heb er ook geen problemen mee als anderen het tegen me zeggen.
Ik heb wel een vriendin die af en toe heel hard duidelijk maakt dat ze ongesteld is, en dat is dan weer wat te veel van het goede
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 22:11
Wormpjuh
Wormpjuh is offline
Hmm.. ik kan er altijd wel gewoon over praten ofzo.. maar t is niet zo dat ik er echt mee "te koop" loop..

En als ik op school op de wc ben ofzo, dan voel ik me meestal wel een beetje ongemakkelijk als ik een nieuwe tampon moet inbrengen ofzo... Want dan ben je altijd langer op de wc bezig (terwijl er dus mensen staan te wachten die ook naar de wc moeten)..

Dus dat vind ik dan weer wat minder...

Maar verder zeg ik er eigenlijk noooit afspraken voor af ofzo, want ik heb eigenlijk noooit zo'n hele erge buikpijn, kan alleen soms een beetje chagerijnig zijn
Oud 04-06-2005, 22:40
Verwijderd
ik woon met 3 jongens in huis en die weten altijd precies wanneer ik ongesteld ben. het maakt me niet zoveel uit dat ze dat weten eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 23:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 04-06-2005 @ 09:27 :
Vreemd Wat ik wel heb is: ik vind het vreselijk om een tampon in te brengen in wc's die ongezellig zijn of waar iedereen je bezig hoort (hetzelfde voor 'grote boodschap'), dan moet ik mezelf bewust ontspannen want anders lukt het niet...
ja, nou ja, ik vind geluiden op de wc sowieso nogal genant, terwijl ik toch echt niet de enige ben die naar het toilet gaat
ik lieg er overigens niet over als ik ongesteld ben, maar als iemand vraagt waarom ik niet mee ga (bijvoorbeeld) zeg ik gewoon dat ik buikpijn heb. Dat is dan ook zo, maar ik ga dan niet uitleggen dat de buikpijn van m'n menstruatie komt. Tenzij het een vrouwelijk persoon is dat ik goed ken.
Oud 05-06-2005, 10:14
Silent Moon
Silent Moon is offline
Citaat:
mala schreef op 04-06-2005 @ 18:17 :
Ik doe er niet moeilijk over, niet dat ik het van de daken schreeuw, maar ik ga geen smoesjes verzinnen als ik buikpijn heb en daardoor geen zin heb ergens naar toe te gaan ofzo.
presies
Oud 05-06-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 04-06-2005 @ 15:40 :
Ik doe ook alles zoals gewoonlijk als ik mijn regels heb, behalve zwemmen, want ik ben een kluns met tampons dus die gebruik ik niet. Omdat volgens mij bijna iedereen tampons gebruikt, schaam ik me soms een beetje om te zeggen dat ik dat niet kan.

Als ik maandverband ga kopen probeer ik me er ook niets van aan te trekken dat mensen me zien, maar mijn regels zijn altijd erg hard dus ik moet die voor snachts overdag aan. Als die mensen voor en achter me in de rij dat merken schaam ik me wel een beetje.

Ik kan er wel over praten met vriendinnen, maar ik schaam me er wel voor, ook voor gekraak in de toiletten.

Je zou tampons met inbrenghuls kunnen proberen.. even oefenen, maar het is zoveel fijner dan maandverband
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 20:15
Verwijderd
Als 't van belang is dat is zeg dat ik ongesteld ben, dan doe ik dat. ('Zullen we gaan zwemmen?' 'Nee, kan niet, ongesteld.' kwam vroeger - voor ik aan de tampons ging - wel eens voor.) Maar wanneer het niet zozeer met de menstruatie te maken heeft, maar met neveneffecten (zoals geen zin hebben in veel dingen, buikpijn etc) dan noem ik die reden en níet de menstruatie. ('Ga je me uit?' 'Nee, voel me niet zo lekker en heb niet zo'n zin.' dat volstaat prima.)

Daarnaast zou ik tegen een vreemde nooit zomaar zeggen 'ik ben ongesteld', als ik dan een reden moet noemen dan voel ik me gewoon niet zo lekker. (Net zoals je waarschijnlijk niet direct tegen een (vage) kennis zou zeggen dat je niet mee gaat omdat je aan de diarree bent, dan zeg je waarschijnlijk ook gewoon dat je je niet zo lekker voelt.)

Niet echt een taboe, maar ook niet iets wat je altijd maar moet benoemen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 16:38
JNR
JNR is offline
Fainne, ik kan je echt aanraden om door te zetten met tampons. In het begin gewoon het kleinste van het kleinste.

Zelf heb ik er ook echt jaren over gedaan... Bang, kluns enz ect. Maar nu ben ik echt blij dat ik heb doorgezet. Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 04-06-2005 @ 15:40 :

Er zijn volgens mij wel een paar tampon-topics waar veel tips in staan wanneer je voor het eerst tampons wil gebruiken. Ik gebruik ze ook nog maar een jaar of twee, daarvoor durfde ik het niet en lukte het ook niet. Een keer was ik weer vreselijk ongesteld en voelde ik me er echt vies van, toen heb ik het eens heel rustig weer geprobeerd met een kleine tampon (OB mini comfort) en het ging meteen heel goed. Je moet even doorhebben hoe je zo'n ding inbrengt en waar je hem heen moet duwen, wanneer je 't eenmaal is gelukt, is het écht fijn
(En je hoeft je natuurlijk echt niet te schamen wanneer je maandverband of tampons koopt, mensen letten daar echt niet op. )
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:25
Flip!
Flip! is offline
Ik zeg meestal ; Sorry, ben aan de rooie feestdagen/ Aan de rooie klats

Maar of ik nou ongesteld ben ofniet, ik ga toch meestal.
Oud 06-06-2005, 21:50
Verwijderd
Bij ons onderling en in de klas wordt het wel ns besproken tussen de meisjes. En de paracetamols/tampons/whatever worden ook uitgegeven als dat nodig is enzo.

Maar boeiend bij gym vraagt de leraar altijd "jongens pijn" of "meisje pijn" en daar moeten we altijd wel om lachen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 23:54
***ailá***
***ailá*** is offline
moh.. het is niet mijn favoriete gespreksonderwerp. Het is idd nogal prive. Vind ik dan. Met mijn vriendinnen praat ik er wel open over... niet allemaal, maar wel makkelijker. Maar... uit mezelf zeg ik in een groep niet zo snel iets over mijn menstruatie. Misschien zou ik bij het uitgaan wel zeggen van: ik heb geen zin (terwijl ik ongesteld ben) maar dan heb ik toch ook geen zin? Maar als mensen dan vragen: ben je ongesteld... dan zeg ik het wel gewoon. Ik vind het allemaal niet zo boeiend

Laatst was ik met 5 jongens van school in de stad. (ik was het enige meisje) Zaten we net bij de McDonal'd's, barstte de bom. En ik had nixxx bij me, het overviel me... wel dom met die jarenlange ervaring Maar goed.. toen zei ik wel gwn van: jaa... kunnen we een beetje sneller naar huis.. ik ben net ongesteld geworden, kan niet te lang blijven (ivm doorlekken)

Ik zou DAT trouwens niet zeggen, we hoeven niet in details te treden
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 08:28
scylla
scylla is offline
Ligt er ook idd wel een beetje aan wie...
Wanneer mijn vrienden bellen om iets te doen en ik heb geen zin omdat ik ongesteld ben (buikpijn.. chagrijnig...), zeg ik dat ook.
Stel dat ik gebeld wordt door een vage maar leuke (!!) bekende om ies leuks te gaan doen ga ik niet uitgebreid over mijn mensturatie uitweiden... dan zeg ik dat 't niet zo uitkomt.......
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 09:29
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 05-06-2005 @ 13:23 :
Je zou tampons met inbrenghuls kunnen proberen.. even oefenen, maar het is zoveel fijner dan maandverband
Met inbrenghuls was voor mij ook een oplossing. Ik kon het echt niet. Het deed altijd zo'n pijn, maar dat kwam gwoon omdat hij er niet goed inzat. Naar een half jaar kon ik het al met gewone tampons. En nu ben ik een expert
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 03-06-2005 @ 18:23 :
Wat ik niet begrijp is dat in deze tijd van gelijke omgang tussen de geslachten het onderwerp 'menstruatie' zo'n taboe-onderwerp blijft.

Voorbeeld, ik vraag een vriendin of ze mee uitgaat vanavond, en in plaats van dat ze zegt van verkeerde dag van de maand, komt er zoiets van 'kheb geen zin' oid.
Maar waarom moet je in hemelsnaam smoezen verzinnen voor iets dat zo natuurlijk en gewoon is?
Er zijn wel meer mogelijkheden, bijv.:

- ze heeft gewoon geen zin om met jou te gaan stappen, maar vindt het lullig om dat recht in je gezicht te zeggen
- ze heeft gewoon geen zin om met iemand te gaan stappen die denkt dat hij haar maandelijkse ritme helemaal kent

Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-06-2005 @ 12:57 :
Er zijn wel meer mogelijkheden, bijv.:

- ze heeft gewoon geen zin om met jou te gaan stappen, maar vindt het lullig om dat recht in je gezicht te zeggen
- ze heeft gewoon geen zin om met iemand te gaan stappen die denkt dat hij haar maandelijkse ritme helemaal kent

Hehe, dat was het eerste wat ik dacht.

Overigens zeg ik altijd wel dat ik ongesteld ben als dat de reden is om iets niet te doen. Zit bij mij ook geen taboe op.

Regels voor berichten