Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En daarna levensgenieter en romanticus. Wat een kuttest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik daarna een loyalist en een levensgenieter Oh en vandaag is het maandag ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daarnaast heb ik gedouched, naar SatC gekeken en zometeen ga ik naar de stad om allerlei saaie rotzooi te kopen die ik telkens vergeet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vanaf ongeveer 9 uur mag je wel langskomen ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en haligh, dat is goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat me even verduidelijken! Vandaag begon goed, vroeg opgestaan om te leren (5 uur) en toen mijn examen van economie gemaakt! Dat ging schitterend en ik hoop op een 18/20 of een grootste onderscheiding! Toen naar huis gegaan en beginnen te leren aan geschiedenis tegen woensdag. 320 blz en 50 blz samengevat. Heb geleerd van 2 tot 10 en heb nog maar 20 blz gedaan op 6 uur (2 uur pauze) en nu ben ik depri omdat ik schrik heb dat ik het niet gedaan krijg. en jouw opsomming doet me denken aan de economie in Athene in de 4de eeuw v.C. wat dat heb ik ook met dat opsommingsteken gedaan ![]() ![]()
||
Citaat:
daar heb je later in je leven nog meer dan genoeg tijd voor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |