Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een vriendin van mij nooit tijd voor mij zou hebben, zou ik dat ook niet hebben voor haar als der vriend is een keer weg is of als het uit is. Als haar vriend zo belangrijk is dat ze geen tijd meer voor anderen heeft, ok, maar dan moet ze ook niet aankomen als het uit is of als hij op vakantie is. Ik ben geen tweede keus. Schijnbaar zijn jou vriendinnen dat wel voor jou. Zoals je zegt is je vriend een deel van je leven, hij moet niet je leven worden. |
![]() |
||
Citaat:
Ze mogen dan wel zo lang samen zijn, maar dat hoeft dan nog niet te betekenen dat ze één leven delen. Maar goed, meningen verschillen. Ontopic: Zoek vrienden die ook nog tijd voor jou hebben en niet alleen voor hun vriend(in). En verder is het inderdaad een hele goede oplossing om te gaan werken ofzo. Je bent met iets bezig, je verdient geld en de tijd gaat daardoor sneller voorbij ![]() (Zoek de grammatica fout!! Kop op zeg, niet iedereen is er even goed in.. ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iemand die "veel" weet, altijd een antwoord klaar heeft (omdat ze nu eenmaal kunnen denken) en "veel"post, die heeft automatisch een leven achter zijn/haar pc? ![]() Jij zet ten eerste jezelf voor schut met zo'n topic ( en meerdere topics) , dus dan kun je erop wachten dat je dit soort reacties krijgt. Echt een inkoppertje voor de meeste. Je raakt gefrustreert omdat je niet tegen dat soort geintjes ( en normale reacties) kunt en komt dan met zo'n belachelijke reactie. Je weet niets van iemands leven hier, dus om nu meteen zo'n conclusie te trekken is nogal kortzichting, dan wel niet dom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(Nu weer ontopic)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hou je het vol? Caligula | 27 | 11-10-2004 16:50 | |
De Kantine |
Hoe kom je een hele warme dag door? snoops | 45 | 17-07-2003 23:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #8! Snufje | 335 | 03-03-2003 18:41 | |
Psychologie |
Hoe zien mensen jou? 20marianne12 | 83 | 12-01-2003 14:12 |