Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 12:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 07-06-2005 @ 13:00 :
een antwoordt
Oud 07-06-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Mariap0es schreef op 07-06-2005 @ 13:03 :
Ik vind mijn vriend wel heel belangrijk en hij mij ook. Aan me vriendinnen heb ik niet zo veel, die hebben een eigen vriend en hebben nooit tijd. Hobby's: heb Msn afgezworen ik maak muziek en sport maar daardoor vergeet ik hem echt niet. Hij is een deel van mijn leven.

Wil alleen normaal commentaar en niet zoiets van : (heb je mooi tijd om je grammatica bij te spijkeren) Pff zo zielig om dat te zeggen.
Natuurlijk is je vriend belangrijk en een deel van je leven, maar om daarvoor vriendinnen te laten vallen? Want zo te horen gebeurt dat bij jou en je vriendinnen.
Als een vriendin van mij nooit tijd voor mij zou hebben, zou ik dat ook niet hebben voor haar als der vriend is een keer weg is of als het uit is. Als haar vriend zo belangrijk is dat ze geen tijd meer voor anderen heeft, ok, maar dan moet ze ook niet aankomen als het uit is of als hij op vakantie is. Ik ben geen tweede keus. Schijnbaar zijn jou vriendinnen dat wel voor jou.

Zoals je zegt is je vriend een deel van je leven, hij moet niet je leven worden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:21
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-06-2005 @ 12:31 :
ik zeg niet dat hij ook maar helemaal thuis moet blijven maar hij kan er op zn minst rekening mee houden door niet 3 weken achter elkaar te gaan.
Dat vind ik dus echt nergens op slaan.
Ze mogen dan wel zo lang samen zijn, maar dat hoeft dan nog niet te betekenen dat ze één leven delen.
Maar goed, meningen verschillen.

Ontopic: Zoek vrienden die ook nog tijd voor jou hebben en niet alleen voor hun vriend(in). En verder is het inderdaad een hele goede oplossing om te gaan werken ofzo. Je bent met iets bezig, je verdient geld en de tijd gaat daardoor sneller voorbij

(Zoek de grammatica fout!! Kop op zeg, niet iedereen is er even goed in.. )
Oud 07-06-2005, 12:56
Mariap0es
Mariap0es is offline
Juist.

Ik bedoel dus, dat ik me geen raad wist waar ik me mee bezig kon houden. Niet dat ik echt verlamt op me kamer zat of zoiets.
en over mijn vriendinnen, zij deden eerst nog normaal todat ze een vriend kregen. Ik probeerde goed contact te houden maar tevergeefs. Ze hadden ineens geen tijd meer.

Verder maakt het mij niet uit wat van commentaar ik krijg, maar ik wil niet afgezeken worden, alleen maar als ik raad en/of een mening vraag aan anderen.
Oud 07-06-2005, 13:25
noewkie
noewkie is offline
naar mijn mening houd een relatie juist in dat je je eigen leven gaat combineren emt het eigen leven van je partner.

Dat je hierin nog verschillende hobbies en vrienden houdt vindt ik logisch.
Min vriend en ik hebben verschillende vrienden, verschillende hobbies, andere opleidng enz. daarom vindt ik het logisch dat je dingen als vakantie juist samen doet. als dan een van de twee niet mag of kan vindt ik het niet meer dan logisch om samen een oplossing te bedenken. en dus niet gewoon 3 weken zonder je vriend of vriendin op vakantie te gaan.

maar dat is mijn mening. en het is trouwens helemaal niet zo erg om mij te zijn hoor. ik heb eht best naar mn zin als mezelf.

En of je beter kippen kunt houden weet ik niet. naar mijn mening houd je geen meisje maar heb je een gezamelijke relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 13:33
bracelance
bracelance is offline
koop een opblaaspop, plak zijn foto erop en leef je uit...
Oud 07-06-2005, 14:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
noewkie schreef op 07-06-2005 @ 14:25 :
naar mijn mening houd een relatie juist in dat je je eigen leven gaat combineren met het eigen leven van je partner.
Oeh... dat klinkt mij anders best heel benauwend in de oren. Het woord 'partner' klinkt ook al zo... wij-zijn-al-25-jaar-getrouwd.

Citaat:
en dus niet gewoon 3 weken zonder je vriend of vriendin op vakantie te gaan.[
Nee, stel je eens voor dat je plezier zou hebben zonder je 'partner'.

Citaat:
En of je beter kippen kunt houden weet ik niet. naar mijn mening houd je geen meisje maar heb je een gezamelijke relatie.
Dan ga je géén kippen houden... Dan ga je wiet verbouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 14:22
HoneYy
HoneYy is offline
Ik heb het ook meegemaakt en was echt een kuttijd... ik miste hem enorm en kon nergens anders aan denken... ik heb weken lang achter mekaar gewerkt... maar ik zou afleiding proberen te zoeken...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 14:39
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 07-06-2005 @ 13:00 :
Nou bedankt in ieder geval van de mensen die normale anwoorden hebben.

Voor die andere die zielig zijn (omdat ze denken dat ze alles weten en altijd overal een antwoordt op hebben op veel topics o.a filosofie en die dag en nacht hiermee bezig zijn) wens ik niets meer dan een eigen leven toe. Tja waar is je leven? Achter de computer. Ernstig zielig dan.

Bedankt voor het andere commentaar.
Leven achter de computer? Even kijken of ik dit snap:
Iemand die "veel" weet, altijd een antwoord klaar heeft (omdat ze nu eenmaal kunnen denken) en "veel"post, die heeft automatisch een leven achter zijn/haar pc? God, wat een logica...

Jij zet ten eerste jezelf voor schut met zo'n topic ( en meerdere topics) , dus dan kun je erop wachten dat je dit soort reacties krijgt. Echt een inkoppertje voor de meeste. Je raakt gefrustreert omdat je niet tegen dat soort geintjes ( en normale reacties) kunt en komt dan met zo'n belachelijke reactie. Je weet niets van iemands leven hier, dus om nu meteen zo'n conclusie te trekken is nogal kortzichting, dan wel niet dom
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:25
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 07-06-2005 @ 13:56 :
Juist.

Ik bedoel dus, dat ik me geen raad wist waar ik me mee bezig kon houden. Niet dat ik echt verlamt op me kamer zat of zoiets.
en over mijn vriendinnen, zij deden eerst nog normaal todat ze een vriend kregen. Ik probeerde goed contact te houden maar tevergeefs. Ze hadden ineens geen tijd meer.

Verder maakt het mij niet uit wat van commentaar ik krijg, maar ik wil niet afgezeken worden, alleen maar als ik raad en/of een mening vraag aan anderen.
Wordt een beetje zelfstandig. Niet zo afhankelijk zijn van je vriend.
Oud 07-06-2005, 16:00
LMP
LMP is offline
Shitonya,
Als je niets zinnigs te zeggen heb, blijf dan van je toetsenbord af. Je kan commentaar geven op wat dan ook, haar grammatica of het onderwerp van haar topic, maar werkelijk niemand heeft er wat aan. Zoals je ziet Shit, zijn er wel degelijk mensen die serieus reageren op dit topic. Er zijn wel andere dingen te doen dan te reageren op topics waar je toch niets aan bijdraagt.

Nare man,
Als je dit topic werkelijk zo onzinnig vind, is het in jouw recht als forumbaas om er een slotje op te zetten, toch? MariaPoes spreekt hier overduidelijk bij wijze van spreken als ze enigzins overdrijft. Dus ik zie de grond voor het commentaar niet.

MariaPoes,
Ik hou van je....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:01
Verwijderd
Toen hij naar New York en Lyon ging in 1 week baalde ik behoorlijk. Zeker de eerste dagen, maar het kwam toen vooral doordat ik bang was dat het vliegtuig zou neerstorten ofzo Dat werd na een paar dagen wel minder. In juli gaat hij 10 dagen naar Spanje met zijn vrienden. Ik zal hem heeeel erg gaan missen. Maar daarvoor gaan wij nog met zijn 2en een week weg, dus dan zijn we genoeg bijelkaar geweest en heb ik allerlei leuke dingen om aan te denken enzo.
Waarschijnlijk ga ik de vakantiefilm van ons tig keer zien en de foto's meteen ontwikkelen. En zolang hij af en toe wat van zich laat horen vind ik het goed
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:03
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Luka schreef op 07-06-2005 @ 17:00 :
[B]Commentaarverhaal
Nee jij post leuke reacties.
(Nu weer ontopic)
Oud 07-06-2005, 16:48
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Shitonya,
Als je niets zinnigs te zeggen heb, blijf dan van je toetsenbord af. Je kan commentaar geven op wat dan ook, haar grammatica of het onderwerp van haar topic, maar werkelijk niemand heeft er wat aan. Zoals je ziet Shit, zijn er wel degelijk mensen die serieus reageren op dit topic. Er zijn wel andere dingen te doen dan te reageren op topics waar je toch niets aan bijdraagt.

Nare man,
Als je dit topic werkelijk zo onzinnig vind, is het in jouw recht als forumbaas om er een slotje op te zetten, toch? MariaPoes spreekt hier overduidelijk bij wijze van spreken als ze enigzins overdrijft. Dus ik zie de grond voor het commentaar niet.

MariaPoes,
Ik hou van je....
Oud 07-06-2005, 20:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Was het maar zo'n feest. Ik kan dat helaas alleen op N&A.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 20:47
Verwijderd
Half verlamd? Wordt het dan niet gewoon tijd voor een rolstoel?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 20:47
Wammus
Wammus is offline
Ik vind dat je niet zo moet zeuren en lekker lol moet gaan maken. Kom op zeg je kan toch wel een paar weken zonder je vriendje. Heb je geen leven ofzo?
Oud 07-06-2005, 21:12
Schranktür
Schranktür is offline
MariaPoes.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 21:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 07-06-2005 @ 22:12 :
MariaPoes.
Ook op Sugababes
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 21:17
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet aan zou moeten denken om mijn vriend zolang niet te zien, zou de eerste nacht al gek worden
Maar we wonen wel al 3 jaar samen en hebben elkaar geen dag niet gezien dus dat is dan wel anders..
Oud 08-06-2005, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-06-2005 @ 11:53 :
Zou je denken?
Ik hoop het voor d'r
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 09:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-06-2005 @ 12:50 :
Teeeering wat ben ik blij dat ik jou niet ben
Oud 08-06-2005, 09:26
dragonstorm
dragonstorm is offline
het is kut, iemand misse

ehm... iets doen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:57
Fa Sai
Fa Sai is offline
Nou, ik heb nu bijna 3 jaar met mijn vriend, en vorig jaar ben ik 5 maanden weggeweest op uitwisseling naar Korea. En ik moet zeggen dat ik het eerlijk gezegd alleen maar een fijne gedachte vind dat ik ook zonder hem best een leuk leven kan hebben. Ik bedoel, het kan toch niet fijn zijn als je niet zonder iemand kan? Dat vind ik behoorlijk emotioneel afhankelijk.
Ik ben op het moment lekker 10 dagen op vakantie zonder hem, en ik ga over 3 weken een maand weg zonder hem, en niets is lekkerder dan juist zo vrij zijn, en toch iemand te hebben als je weer terugkomt! Ik vind mezelf altijd nog de belangrijkste persoon in mijn leven, dus het gaat erom dat ik met mezelf door 1 deur kan, en alleen kan zijn en me goed kan voelen. Dan komt de rest pas.
Grijp deze periode (4 weken is ook niet echt heel lang, het is voorbij voor je het weet) aan om erachter te komen hoe je jezelf leuk kan bezighouden zonder je vriend, je weet maar nooit wanneer het van pas komt...

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:47
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
mn vriendje is net terug van n weekje buitenland en mn moeder was even blij als ik toen ie terug was want blijkbaar was ik niet te genieten
5 minuten nadat ie bij mij was zei ie; owja, volgend jaar ga ik er 5 weken stage lopen

toen kreeg ik n brok in mn keel.
tis zeker niet leuk! maar als je genoeg belt, smst, mailt overleef je t wel.
zorg iig dat je genoeg te doen hebt en verwen jezelf af en toe met n cadeautje of n dagje weg met vrienden
Oud 13-06-2005, 19:53
miro
miro is offline
Beschouw het als een oefening. Ga leuke dingen, ben onafhankelijk en laat hem ook zijn plezier hebben daar. Tuurlijk is t moeilijk, dat weet ik als geen ander ( mijn vriend zit voor 5 maanden in het buitenland en als hij terug komt vertrek ik voor 10 maanden) Tuurlijk is het moeilijk maar je moet er het beste van proberen te maken!

Ik heb elke dinsdag meidenavond. Dat betekent dat 4 van mijn beste vriendinnen langskomen, dat we samen gaan koken en leuke dingen doen. Dat doen we sinds mijn vriend weg is. Ook gaan we regelmatig stappen en onderhouden we meer contact dan normaal, ze komen wat vaker langs en proberen er samen met mij het beste van te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten