Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het feit dat moeders er op stofzuigen zegt misschien toch ook wel iets over de muziek, niet ? dat een liedje als clocks een hit wordt en shiver niet. de puurheid, precies wat je zegt. en daarom trek ik ze niet meer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() begrijpelijk, hoewel ik vind dat coldplay coldplay is, en dat bijna alle liedjes daarom gewoon mooi zijn. (logica!) maar er is wel een verschil tussen mooi en mooi ja. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar mn mening erover staat nog niet vast... t blijft maar niet hangen zoals t met Parachutes wel ging. Misschien over een tijdje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is het omdat ik download? Het spijt me zeer, maar dan moeten de heren Coldplay maar puur en alleen briljante muziek maken. Als ik van tevoren niet weet of ik het ga waarderen, ga ik er ook geen 20 euro voor neertellen. Als bijvoorbeeld de nieuwe tool uitkomt, dan koop ik die meteen blind zonder te downloaden. Maar Coldplay zal ik toch eerst even moeten luisteren. En ik weet nu al dat ik hem niet koop.
||
Citaat:
![]() evenals underworld, en nog wat dingetjes. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij kost trouwens geen 20 euro. In de meeste cd-winkels in België heb je voor 15-16 euro de cd. Voor 10 euro kan je hem legaal downloaden (I-Tunes, Free Record Shop) en zelf op cd branden. Illegaal afhalen is stelen, en dat doe je niet!
||
Citaat:
||
Citaat:
een nieuwe plaat van tool, of underworld koop ik altijd zonder te luisteren of te downloaden, omdat ik weet dat ik gewoon waar voor mijn geld krijg. ![]()
||
Citaat:
Maar blijkbaar toch niet zo slecht om hem je illegaal eigen te maken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor tien euro koop je hem bij de media markt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wéét niet of ik de nieuwe coldplay-cd goed vind of niet, daarom download ik hem juist. Je geeft zelf aan dat je niet weet of je hem gaat kopen omdat je niet weet of ie na meerdere luisterbeurten nog wel goed is. Wat moet ik dan: herhaaldelijk naar de platenboer om hem te gaan luisteren? Ze zien me al aankomen: 'Ja, zou ik alsjeblieft nóg een keertje die nieuwe coldplay kunnen luisteren, ik ben er nog niet helemaal uit'. En dan heb ik het nog maar over één cd, maar er komt maandelijks zoveel uit dat ik wil luisteren voordat ik het koop, allemaal platen waarvan je pas na meerdere luisterbeurten weet of je ze waardeert of niet. Dan zou ik volgens jou per week drie volle dagen in de cd-winkel moeten staan om te weten wat ik wel en niet moet kopen. Overigens is 20 euro vragen voor een cd net zo goed stelen, als die dingen standaard vijf euro zouden kosten, dan zou ik een heel stuk minder downloaden. Als een artiest continu muziek uitbrengt die ik waardeer, zoals bijvoorbeeld het eerder genoemde tool of een band als the silver mt zion, dan koop ik dat blind en dan ga ik dat niet downloaden.
||
Citaat:
dan wil ik wel zeker van mijn zaak zijn
||
Citaat:
![]() Ban copycontrol!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou t ook liever zien zoals jij t schetst maar een boel mensen kopen de hype. |
![]() |
|
|