Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar rijles is duur omdat autorijden geld kost.
||
Citaat:
(overigens is 13 euro per uur dan toch echt netto, en dan kom je op ongeveer 19-20 euro per uur. klinkt nog niet veel, maar tis niet zo dat een instructeur 13 euro verdient en daar dan nog eens belasting over moet betalen of zo, die 13 euro is ongeveer wat-ie in zijn zak houdt. (tis wat meer overigens.) )
||
Citaat:
||
Citaat:
maar misschien verschilt het per regio of zo, en t helpt natuurlijk als je rijschool meer biedt dan alleen maar simpele rijlesjes. (motorrijles, voertuigbeheersing, slipcursusjes, etc.)
||
Citaat:
![]() Werden we ingehaald door een multipla, mocht ik ook nog eens flink gas geven... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ingehaald door een multipla... whahahahahahahahahahahahahaha ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar om nu te zeggen dat wij in een über huis wonen, valt nog wel mee eigelijk ![]()
||
Citaat:
als je een rijschool runt met 50 of 100 voertuigen, verdien je wel iets meer dan wanneer je alleen jezelf 'runt'. dan nog, verdient t niet echt slecht. wel als je het vergelijkt met een minister e.d., maar er zijn natuurlijk zat beroepen die minder verdienen. daarnaast heeft een rij-instructeur zelfs momenteel vrij makkelijk werk (om te vinden), en das wel handig natuurlijk.
||
Citaat:
![]() waarom heb je zo'n duur pakket genomen? dan had je, las je het mij vraagt, veel beter losse lessen en losse praktijk kunnen kopen. Áls je dan idd die 6x afrijden nodig hebt ben je alsnog zoveel geld kwijt, maar als blijkt dat je het met 1 of 2 keer redt, heb je tenminste niet zo'n gigantisch bedrag betaald.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik inmiddels 41 lessen gehad en ben ik gezakt voor mijn eerste examen. Ik word dus in ieder geval niet de nieuwe Albers. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu rij ik overal wel een beetje ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() voor minder dan dat heb ik zowel me A en B gehaald en nog motorkleding kunnen kopen
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|